Киевское метро

Европейское метро - Budapest

Hoaxer - Пн Фев 19, 2007 15:25
Заголовок сообщения: Budapest
Всім привіт! Нарешті мене зареєстрували на цьому форумі! Smile Я вже дуже давно все читаю читаю, а права голосу не маю! І нарешті! Через два тижні після того як 4 рази "зареєестровувався" я тут! Smile Very Happy

Пропоную всім власні фотки метро Будапешта і (поки що одну) - Праги) 8)

http://forum.metropoliten.kiev.ua/album_personal.php?user_id=1355
Дёдя - Пн Фев 19, 2007 23:26
Заголовок сообщения:
Вагоны конечно в ужастном состоянии Sad
НЯП АРС и т.п. у них нет.
Прикольное отражение в зеркале Smile
А что это за номера вагонов?
Hoaxer - Вт Фев 20, 2007 00:59
Заголовок сообщения:
нічого якщо я буду українською? Smile

насправді вагони можуть здатися у жахливому стані, але тільки ззовні - через облуплену фарбу. Всередині, чесно кажу, набагато приємніше ніж у нас. ЧЕСНО! Very Happy Вагони чисті, не заклеєні ніякою жлобською рекламою, яка існує там лише у рамках. Інформація не декількох мовах (угорська, німецька, англійська). Гама всередині - чорно (для сидінь)-салатова (для всього іншого). Бігуча стрічка на місці наших моніторів, де пишуть назву наступної зупинки, вихід до вулиць та маршрути різного транспорту на який можна пересісти.

про номери вагонів не пам'ятаю - подивлюсь, пошукаю ще фоток.

станції - окрема історія. Всі що в центрі, їм був проведений "капремонт з модернізацією", дуже дуже дуже приємні Smile хоча трохи одноманітні, але дуже приємні - на фотках був увімкнений спалах, тому гама не та, яка є насправді. Нові станції білосніжно білі з червоним та помаранчевим.
vv - Вт Фев 20, 2007 01:51
Заголовок сообщения:
2 Hoaxer. А ти коли фотографував до тебе місцеві менти не чіплялися? Smile
А АРШ там таки немає.
dimentiy - Вт Фев 20, 2007 08:58
Заголовок сообщения:
Но всетаки было приятно увидеть наш дорогой совок в Европе.
Hoaxer - Вт Фев 20, 2007 10:34
Заголовок сообщения:
Obolon писал(а):
2 Hoaxer. А ти коли фотографував до тебе місцеві менти не чіплялися? Smile
А АРШ там таки немає.

Ні не чіплялися. Там взагалі все так... вільно Smile трошки в офтоп: навіть в супермаркет електроніки я з фотіком заходив, мені лише на вході наклейку на нього поставили - що я з ним зайшов і не вкрав. ну і в місцеву "Біллу" заходив з купою своїх пакунків, і нічого!

А взагалі - див. фотки - там турнікетів немає. Скажімо так - вхід вільний . Іноді ходять контролери, але народ свідомий - всі самі платять. Квиток в одну сторону - 5грн. Проїзний на весь транспорт на 3 дні - 60грн.

ще є музей метро (див. фотки моделей вагонів)

багато станцій типу Вирлиці - з виходом на праву платформу.

Одна з 3х ліній метро - найстарша в континентальній Європі "Метро тисячоліття" називається. Там навіть рухомий склад інший (див. фотки з музею)

Є цікава станція "Штадіонок" - там 4 колії і багато платформ )))

А ще в метро, в тоннелі є реклама. Ми з другом вперше коли побачили думали що в нас глюки Smile)) Уявіть собі - навпроти вас за вікном стрибає намальований дід мороз... Наскільки я зрозумів в тоннелі на стіні є якась смуга, на яку як слайди наліплюють кадри реклами. Коли проїзжає поїзд вона підсвічується. На швидкості все виглядає анімованим - т.е. мультик в повітрі за вікном Smile
Hoaxer - Вт Фев 20, 2007 10:50
Заголовок сообщения:
вибачте за дурне питання, але що таке АРШ - НЯП АРС? :$
sashman - Вт Фев 20, 2007 11:07
Заголовок сообщения:
Система автоматичного регулювання швидкості (рос. АРС). Не дає їхати швидше ніж дозволено або не туди куди треба.
Дёдя - Вт Фев 20, 2007 19:10
Заголовок сообщения:
Цитата:
Наскільки я зрозумів в тоннелі на стіні є якась смуга,

Есть такая тема , почитай в ней!
Hoaxer - Ср Фев 21, 2007 10:29
Заголовок сообщения:
вчора відібрав ще багато фоток з Будапештського метро. Цікавлять? Smile
Hoaxer - Ср Фев 21, 2007 15:18
Заголовок сообщения:
Багато нових фоток виклав сюди (трохи з Праги, більшість - Будапешт). Є навіть фотка депо і кінцевої
http://forum.metropoliten.kiev.ua/album_personal.php?user_id=1355
Sinoptik - Ср Фев 21, 2007 20:07
Заголовок сообщения:
Бли-ин, супер!
Hoaxer - Ср Фев 21, 2007 20:12
Заголовок сообщения:
дійсно сподобалось? я радий що є такі Smile
я збираюся невдовзі знову туди поїхати, приймаю замовлення на фото Wink
Дёдя - Ср Фев 21, 2007 22:36
Заголовок сообщения:
Цитата:
приймаю замовлення на фото

А можно мое фото на фоне Сименса? Happy
Hoaxer - Чт Фев 22, 2007 00:17
Заголовок сообщения:
Дёдя писал(а):
Цитата:
приймаю замовлення на фото

А можно мое фото на фоне Сименса? Happy

ми в житті не знайомі? мабуть таки ні... просто... я маю дві такі свої фотки Razz Laughing 8)
я і трамвай Сіменз та я і поїзд Сіменз Smile

ну я вагони ще пофоткаю, може деякі станції... Особливих побажань немає?
Hoaxer - Чт Фев 22, 2007 13:42
Заголовок сообщения:
IRJ писал(а):
Hoaxer писал(а):
я і поїзд Сіменз


Ух ты, третий Таурус. Недавно читал, что Венгрия совместно с ÖBB (Австрия) закупили эти электровозы для упрощения грузообмена между странами. Этот красавчик (в ÖBB он имеет номер 1216), как и немецкий BR189, понимает 3 (4) системы электрификации.
Ага Smile Саме цей потяг (з фотки) тоді від'їзжав з пасажирськими вагонами до Австрії... у них таких локомотивів дуже багато... окрім таких червоних бачив багато жовто-синіх Smile
IRJ - Чт Фев 22, 2007 14:04
Заголовок сообщения:
Прошу прощения - я своё сообщение удалил, т.к. присмотревшись, понял, что это не третий Таурус... Embarassed
Hoaxer - Чт Фев 22, 2007 14:59
Заголовок сообщения:
IRJ писал(а):
Прошу прощения - я своё сообщение удалил, т.к. присмотревшись, понял, что это не третий Таурус... Embarassed
це OBB Taurus 1016 Smile
Дёдя - Пт Фев 23, 2007 10:56
Заголовок сообщения:
Цитата:
ми в житті не знайомі? мабуть таки ні...

Ты не понял меня Sad
Hoaxer - Пт Фев 23, 2007 20:43
Заголовок сообщения:
а що ти мав на увазі? Smile вибач за непорозуміння

я подумав може ти мене знаєш через те що я нещодавно з запалом розказував на роботі про Будапештські Сіменси і показував ці фотки, а тут ти таке запитав, тому в мене й промайнула така думка. То що ти мав на увазі? Просто пожартував? Smile
Дёдя - Пт Фев 23, 2007 23:08
Заголовок сообщения:
Цитата:
Просто пожартував?

Так. Маючи на увазi, що ти вiзьмешь мене з собою, для того щоб виконати замовлення Wink
Hoaxer - Сб Фев 24, 2007 11:43
Заголовок сообщения:
Ну в Будапешт поки що не важко поїхати - потрібен лише закордонний паспорт і бронь в готелі (через КийАвіа можна зробити), але скоро Угорщина буде частиною Шенгену, от тоді буде жорсткіше...
ну і гроші звісно - обміняти на тревел чеки у банку і показати в посольстві.
Дёдя - Пн Фев 26, 2007 08:17
Заголовок сообщения:
Раскажи поподробнее про метро. Просто непонятно почему столько веток на схеме Question
Vadim - Пн Фев 26, 2007 09:30
Заголовок сообщения:
Всего линий 3 штуки. Причем пересекаются все в одной точке. Желтая - самая певая. Синяя и красная простроены при советах.
Hoaxer - Пн Фев 26, 2007 10:39
Заголовок сообщения:
Жовта це найперше метро в континентальній Європі (друге після Лондона). Називається "Метро Тисячоліття" (Metro Millenium). Станції всі маленькі однакові з фото Будапешта початку сторіччя. Рухомий склад власного виробництва - тривагонний. На станції перетині трьох ліній є музей метро (вхід - звичайний квиток вартістю 5 грн)), ось фото міні моделі рухомого складу жовтої гілки - http://forum.metropoliten.kiev.ua/album_pic.php?pic_id=3097. Там же у моїй галереї можна побачити фото моделей наших совкових вагонів Smile

Всередині вагонів жовтої лінії (з німецької Вікіпедії) http://de.wikipedia.org/wiki/Bild:Budapest_Foeldalatti_Train_Inside.jpg

Багато інших ліній на мапі - то трамвайні маршрути. У них на відміну від наших КП Київметрополітен і КП Київпастранс одна компанія займається усім - BKV (Budapesti Közlekedési Zrt.; Mass Transport co. ltd. of Budapest – скорочення BKV залишилось від старої назви Budapesti Közlekedési Vállalat; Mass Transport Company of Budapest). Квиток на одну поїздку коштує приблизно 5 гривень (діє на усі види транспоррту). Про вартість я точно не памятаю, бо купую туристичний проїзний... Для метро є спеціальні "дешевші" квитки - на 5 зупинок без пересадки, з трансфером на інший траспорт і т.п. Квитки діють протягом години...

Проїзний на 3 дні на весь транспорт коштує 70 гривень. Турнікетів як у нас в метро немає... на вході до станцій є компостери, які пробивають квиток і друкують даний час... Це також є у моїй галереї.

На синій і червоній лінії їздять 81-717(2), 81-717(2)М, 81-7142, 81-7172М і 81-7142М. Про угорські вагони - тут: http://metros.freeweb.hu/jarmu/81.html

Ось матеріал про БКВ - http://en.wikipedia.org/wiki/BKV.
Там є фотка станції з Метро Тисячоліття.

Будапештське метро (угорською) - http://hu.wikipedia.org/wiki/Budapesti_metr%C3%B3

Будапештське метро (англійською) -
http://en.wikipedia.org/wiki/Budapest_Metro і німецькою http://de.wikipedia.org/wiki/Metro_Budapest. Всі статті різні з різними фото.

ФОТКИ "ЄВРОРЕМОНТУ" СТАНЦІЙ: http://metros.freeweb.hu/jarmu/81.html

Фан сайт Будапештського метро (угорською)http://metros.freeweb.hu/ та http://www.bvemetro.hu/.
На останньому сайті можна скачати програму "симулятор" і побачити примітивні 3д версії станцій, але які саме файли треба качати не зрозуміло Sad розберусь - напишу. Симулятор виглядає так: http://www.bvemetro.hu/galeria/BVE_M2/imagepages/image12.html
Hoaxer - Пн Фев 26, 2007 14:27
Заголовок сообщения:
Я все-ж таки запустив "симулятор" Будапештського метро! Smile неймовірно - в 3д відтворені станції, тоннелі, всі колії!!! (окрім депо).
його домашня сторінка - http://www.bvemetro.hu/

Скріншоти:
http://www.bvemetro.hu/galeria/BVE_M2/imagepages/image25.html
http://www.bvemetro.hu/galeria/BVE_M2/imagepages/image21.html
http://www.bvemetro.hu/galeria/BVE_M2/imagepages/image1.html
http://www.bvemetro.hu/galeria/BVE_M2/imagepages/image2.html

Керуєш потягом - їдеш від станцій до станції зі звуком поїзда, озвучкою станцій - все як по стправжньому! Принаймі я так гадаю - за справжнім потягом не їздив Razz ще тобі як машиністу дають оцінку дивлячись як ти загальмував, чи брав до уваги сввітлофори, чи вписався у кінець платформи і т.п. ... поїзд там керується 4ма... ні - 5ма кнопками (5-та, Enter - гудок).

перші дві кнопки - керування... тягою? Brake2, Brake1, Neutral, P1, P2
інші дві - напрямок - FORWARD, NEUTRAL, BACK. Ви вже вибачте що термінології не знаю Smile)))

Скачати потрібно:
1. Engine симулятора - http://mackoy.cool.ne.jp/, обирайте версію 2. Якщо не знайдете ось пряме посилання: http://mackoy.cool.ne.jp/cgi-bin/bvedl.cgi?english

далі йдемо на домашню сторінку симулятора, у секцію LETÖLTÉSEK (Downloads)

2. у Downloads окремо скачуємо файли потягів (під заголовком Járművek). Для червоної і синью ліній підходять Ev típusú та Ev3 típusú. Качаємо ці файли (3,7 та 3,8 мб)

3. у Downloads окремо скачуємо потрібну вам лінію метро (під заголовком Pályák). Червона лінія - 28 мб, синя - 13 мб. Тиснемо на посилання. Далі у наступній сторінці (з даними про лінію) тисніть кнопку LETÖLTÉS.

Спробуйте! Не пожалкуєте! Я от думаю - а чому б нам таке не зробити про наше метро? Чи варто виносити цей пост у окрему тему?
Sinoptik - Пн Фев 26, 2007 23:40
Заголовок сообщения:
Hoaxer писал(а):
перші дві кнопки - керування... тягою? Brake2, Brake1, Neutral, P1, P2

Контроллер машиниста. 0 (нулевое) положение, Ход1, Х2, Х3,
И, соответственно Тормоз1, Т1А, Т2.
(только что-то положений маловато будет Wink )

Цитата:
інші дві - напрямок - FORWARD, NEUTRAL, BACK. Ви вже вибачте що термінології не знаю Smile)))

А это реверсор. "вперел", "ноль/нейтраль (хоть нейтраль не говорят)" и "назад".
dimentiy - Вт Фев 27, 2007 10:45
Заголовок сообщения:
Прикольный симулятор, не много тупой, графика не очень, но прикольно.
Hoaxer - Вт Фев 27, 2007 11:20
Заголовок сообщения:
так, графіка не дуже, це ж фани робили, але!!! базова форма, колір і текстура усіх станцій на місці! маршрут, повороти тоннелів, їх нахил, "тип тоннелю" (круглий\квадратний, подвійний), допоміжні колії, усі стрілки, озвучка - все на місці! Не кажучи вже про виїзд на поверхню...
ми тут схеми колій малюємо, а уних все в 3д є!
можливо їм їх метрополітен якось сприяв, якісь схеми надавав, бо вони аж занадто правильно все відтворили Smile

F4 - список станцій маршруту, кнопки керування A,Z,UP,DOWN, ENTER - гудок
раджу подивитись 3 кінцеві станції червоної лінії (в обох напрямках проїхатись). Цікавий проміжок від Stadionok починається. Ну і взагалі просто проїхатись від початку до кінця Синя лінія - на більшості шляху тоннель подвійний.

для четвертої версії симулятора є приміські маршрути залізниці і один трамвайний.

як гадаєте - чи варто продублювати про симулятор у окрему тему на іншому форумі?

я тут думаю... було б цікаво аби для train simulator'a зробити наше метро Wink
dimentiy - Вт Фев 27, 2007 16:42
Заголовок сообщения:
Для TRS уже СБЛ есть
Sinoptik - Вт Фев 27, 2007 16:45
Заголовок сообщения:
Всі питання з цього приводу до Slava. Він колись "розмахував прапором" про створення КМ в MTS'і.
Hoaxer - Вт Фев 27, 2007 17:19
Заголовок сообщения:
Цікаво... мене теж до речі звуть Слава lol Very Happy вибачайте за оффтоп
Sinoptik - Вт Фев 27, 2007 19:00
Заголовок сообщения:
Slava - це його нікнейм на цьому форумі, але щось давно він вже не заглядав. КПІ однако. Wink Може щось на кшталт диплому...
KKS - Ср Мар 21, 2007 17:07
Заголовок сообщения:
А какая в колея в Будапеште на 2й и 3й линии? широкая или узкая? и при поставке наших вагонов тележки делались именно для их ширины?
Hoaxer - Ср Мар 21, 2007 17:43
Заголовок сообщения:
такі самі як і у нас.
до речі нещодавно знову був у Будапешті, знайшов спеціалізований магазин де продають моделі поїздів, за 60 уо можна придбати митищинський будапештський вагон метро стандарту HO! Smile
Bomberman - Ср Мар 21, 2007 18:10
Заголовок сообщения:
Hoaxer писал(а):
такі самі як і у нас.

Нічого подібного. В метро Будапешту, Праги, Варшави і Софії європейська колія 1435 мм, на відміну від нашої 1520 мм.
http://vagon.metro.ru/types/export.html
Hoaxer - Ср Мар 21, 2007 18:28
Заголовок сообщения:
вибачаюсь... візуально мені здалося що така сама... я ще потім заліз у гугле, перевірив, на якомусь угорському сайті було написано що на на 2 і 3 лініях - радянська ширина колії...
kukudu - Вт Июл 31, 2007 21:35
Заголовок сообщения:
Может это и было где-то в постах но я не нашел
http://www.ochevidec.net/id/1654.html
первые четыре снимка - авария состава в будапеште. Довольно оригинально получилось.


взято с zdsim.kiev.ua
tov_tob - Ср Авг 01, 2007 08:03
Заголовок сообщения:
kukudu писал(а):
Может это и было где-то в постах но я не нашел

Да, ты прав, уже было Wink
euhome - Сб Дек 22, 2007 18:16
Заголовок сообщения:
Red Bull Metro Ride

http://www.youtube.com/watch?v=J6OSBse3p6Q
DFAW - Вс Дек 23, 2007 01:04
Заголовок сообщения:
http://www.redbullmetroride.hu/
AMY - Сб Фев 14, 2009 23:13
Заголовок сообщения:
В Будапешт прибыл первый поезд метро нового поколения Metropolis, произведённый компанией Alstom, - сообщил в понедельник мэр города Габор Дэмски (Demszky Gabor).

Всего к концу года на "синей линии" метро будут курсировать 22 новых состава по пять вагонов в каждом.

Власти Будапешта требуют компенсации от компании Alstom за отсрочку поставок новых поездов, так как они должны были прибыть в столицу ещё в 2008 году, - добавил мэр города.

В ближайшем будущем для четвёртой ветки будапештского метро, строительство которой планируется завершить к 2011 году, компания Alstom поставит 15 поездов по четыре вагона в каждом, общей стоимостью 215 миллионов евро.

Новые поезда будут запущены в эксплуатацию в конце года, после получения всех необходимых разрешений.

http://www.hungary-ru.com/index.php?mode=news&id=2351

Фотографии тут
http://www.mfor.hu/galeria/389.html?PageNo=1&catPage=2

Обратите внимание, вагоны со сквозным проходом
http://www.mfor.hu/galeria/389.html?PageNo=8&catPage=2
Анатолий - Сб Фев 14, 2009 23:25
Заголовок сообщения:
Вот бы в Киев такие вагоны...
DFAW - Сб Фев 14, 2009 23:42
Заголовок сообщения:
Ну в общем именно о такой конструкции вагонов стоит задуматься крюковскому заводу.
XAN - Вс Фев 15, 2009 00:08
Заголовок сообщения:
Кста, мне кажется, или в Лисабоне подобные вагоны ходят?
dimentiy - Вс Фев 15, 2009 00:14
Заголовок сообщения:
Экстерьер - это просто ужас!!! Топорный и страшный. А внутри - неплохо.
AMY - Вс Фев 15, 2009 00:37
Заголовок сообщения:
dimentiy писал(а):
Экстерьер - это просто ужас!!! Топорный и страшный.

На вкус и цвет — фломастеры разные Very Happy
sirrosh - Вт Май 12, 2009 12:21
Заголовок сообщения:
В каком ужасном состоянии ПС метро в Будапеште!
Вагоны чуть ли не насквозь ржавые, как "буквенные" так и "номерные". Я не специалист по рельсовому полотну, но частые поперечные рывки вагона при движении по перегону здорово ощутимы. Неужели евро за поездку не окупает хотя бы ремонт и покраску ПС? Понимаю, мадяры точно так же разворовывают еврокредиты на гортранспорт, но не черезмено ли это уже?

В моем рейтинге это отвратительнейший метрополитен мира Sad
Еще сильнее испортить впечатление смогли только местные быковатые контролёры...
sirrosh - Пн Июн 22, 2009 11:12
Заголовок сообщения:
Дабы не быть голословным насчет состояния ПС:
Image Image Image

Image
AMY - Пн Июн 22, 2009 13:31
Заголовок сообщения:
Дык эти вагончики уже выездили свои паспортные 35 лет... Ев поставлялись с 1969 по 1972 год... Так что ничего удивительного, довольно много киевских E* сейчас выглядят не намного лучше (особеннно крыши)...
Falcon - Вт Июн 23, 2009 00:24
Заголовок сообщения:
Помнится мне фильм "Контроль" про жизнь этого метро и контролеров в нем. В фильме хоть поезда еще не такие загаженые. А остальное судя по всему - правда.
dimentiy - Вт Июн 23, 2009 07:38
Заголовок сообщения:
Зато внутри вагонов насколько мне известно очень даже ничего.
sirrosh - Вт Июн 23, 2009 10:26
Заголовок сообщения:
dimentiy, внутри точно так же, как снаружи. Зеленая гетинаксовая (?) отделка стен, есть реклама, в т.ч. самовольная, в углах нагажено... вобщем, как дома. только даже грязнее. Может, для 4-й линии у них будут новые вагоны, не знаю, но на остальных (кроме 1-й) бегает вот такое...

Насчет контролеров - полный пинцет! Надо все время ходить "со сжатыми булками": проверять штампы валидаторов на билете (есть с отстающими часами, неправильной датой), высчитывать остановки (если билет короткий) и т.п.
Останавливает тебя в метро группа в полосатых купальниках с красными нарукавниками и начинают мурыжить. Лопочат про невалидность, в билет тычут, штрафными квитанциями машут. Помогает фраза вроде: ок, идем к "рендорсегам"(полицай), оформляем. На этом этапе многих попускает, но если продолжают настаивать - достаешь телефон и при них просто звонишь в полицию, там понимают и немецкий и английских. Обычно после этого группа растворяется.

Вобщем, впечатления самые неприятные Sad
Hoaxer - Сб Май 01, 2010 15:30
Заголовок сообщения:
sirrosh не надо чесать, внутри на всех линиях в вагонах чистота и никогда никаких самовольных наклеек не видел. В отличие от наших вагонов, когда пальцем по панелям внутренним провести он остаеться чистым. На красной линии вообще у всех поездов интерьер изменен, на всех линиях есть доп. поручни над дверями, есть стекла в перегородках\перилах возле дверей ( как в том отреставрированном поезде что по киевской красной линии ездит )
Svyatoslav - Ср Июл 31, 2013 09:17
Заголовок сообщения:
Побывал в Бдуапеште - новые вагоны, просто шик. Чистенько и удобно. Но вообще почему-то очень жарко везде - что на станциях, что в вагонах
DJVLAD - Ср Сен 11, 2013 21:03
Заголовок сообщения:
sirrosh писал(а):
В каком ужасном состоянии ПС метро в Будапеште!
Вагоны чуть ли не насквозь ржавые, как "буквенные" так и "номерные". Я не специалист по рельсовому полотну, но частые поперечные рывки вагона при движении по перегону здорово ощутимы. Неужели евро за поездку не окупает хотя бы ремонт и покраску ПС? Понимаю, мадяры точно так же разворовывают еврокредиты на гортранспорт, но не черезмено ли это уже?

В моем рейтинге это отвратительнейший метрополитен мира Sad
Еще сильнее испортить впечатление смогли только местные быковатые контролёры...

на днях покатался в один и тот же день на СБЛ и М3 Будапешта.
Да в Киеве рекламы больше, но во всём остальном М3 просто жуткая, особенно впечатляет громыхание и дёргание составов. Торможения на открытом участке вобще дикими рывками.
mindok - Ср Сен 11, 2013 21:45
Заголовок сообщения:
У мене розрив шаблону. Я колись був у Будапешті, і катався на (я так думав) метро. Станція недалеко від площі куди всі екскурсійні автобуси возять, там здоровенна стіна-колонада і фігури (забув, як називається, давно було). Так ось, вхід на станцію шириною в 2-3 людини максимум, з виду наче вхід в туалет, глибина наче звичайний наш перехід підземний. Платформа малюсінька і н неї приїхало невелике дво- чи три- вагонне жовте чудо, платформа точно низька була, не така як в нас. Жодних турнікетів, кас чи контролерів я не побачив тому просто сів і проїхався пару зупинок туди-сюди, поки екскурсовод водив народ по площі і бухтів про космічні кораблі у великому театрі. Що це було, метро чи трамвай під землею? Embarassed
XAN - Ср Сен 11, 2013 22:15
Заголовок сообщения:
Первая линия была построенная еще при Империи, потому имеет совсем другие стандарты, чем остальные линии, времен СЭВ.
И да, повезло - контролеры поймали бы за шкирку, сделали бы бо-бо, тут вам не здесь Киев.
DJVLAD - Чт Сен 12, 2013 09:04
Заголовок сообщения:
Контролёры вроде стали жёстче, по сравнению с 2009/2010
const - Вс Сен 15, 2013 21:33
Заголовок сообщения:
Оказался я в Будапеште. М1 действительно впечатляет своей "крошечностью" - станции в 3 небольших вагона, но если вспомнить, когда эту линию строили, то наоборот, восхищаешься. У вагончиков, как по мне, есть один жуткий недостаток - это ужасный звон во время закрытия дверей - можно психическую травму получить Smile

Вот вход:
Image

А вот вид на платформу напротив (ну и заодно рельсы). В принципе, видно почти полную ширину.
Image

На линии М2 ездят новенькие беленькие красивые альстомы.
Контролеров в гортрансе много, но проверяют редко, и обычно улыбаются и извиняются за беспокойство.
const - Вт Сен 17, 2013 22:12
Заголовок сообщения:
Продолжу репортажик Smile
Вот так вот нынче выглядит станция М2 и альстом:
Image

И довелось прокатиться на линии М3, там "наши" вагоны в действительно удручающем состоянии и, кстати говоря, шум на линии такой же, как у нас, в отличие от М2 с альстомами - там весьма тихо, можно спокойно говорить в вагоне, подозреваю, что пути там тоже реконструировали, перед тем, как выпустить новый ПС.

Вот так вот нынче выглядят на М3 вагоны:
Image
Антошка - Вт Сен 17, 2013 22:38
Заголовок сообщения:
На картинке снизу явно не КМ.
const - Ср Сен 18, 2013 16:24
Заголовок сообщения:
Не, в КМ реклама даже на стёклах, не говоря уже о внутренних стенах вагона Smile
const - Ср Дек 02, 2015 11:52
Заголовок сообщения:
Снова побывал в Будапеште, в этот раз больше времени "проводил" на М4 линии. Там те же альстомы, но периодически замечал, что поезд приходит без машиниста. Неужто у них там уже тоже дистанционное управление ввели?

По "номерным" наблюдение, они шумные, но когда двигатель перестаёт реветь, то в принципе собеседников слышно, и шатает не так сильно. Я так понимаю - всё ж качество путей - важный фактор в шумоизоляции? Smile
ivanmelwise - Ср Дек 02, 2015 17:28
Заголовок сообщения:
Источник глобальной мудрости, цитируя "Railway Gazette International" за май 2014 (стр.15), говорит: "Except for the first year of operation, where a supervisor will be present, the trains on this line will be driverless."
Бодрый - Вт Дек 06, 2016 10:06
Заголовок сообщения:
В УГОРЩИНІ ЗІТКНУЛИСЯ ПОТЯГИ МЕТРО, Є ПОСТРАЖДАЛІ

5 грудня, у столиці Угорщини Будапешті зіткнулися два потяги метро. Внаслідок аварії десятеро людей отримали поранення, передає видання Daily News Hungary слова представника міського Управління з надзвичайних ситуацій Мате Кісді. Зазначається, що аварія сталася тоді, коли один із потягів наздогнав інший і врізався у його задню частину. Обидва поїзди були призначені для перевезення пасажирів.

Згідно з повідомленням, дев'ятеро постраждалих були направлені до лікарні для надання допомоги внаслідок удару, жодна із травм не становить небезпеки для життя. Одному із десяти пасажирів надали допомогу на місці інциденту через незначні поранення. Наразі встановлюються причини інциденту. Бортовий комп'ютер має показати, чи були дотримані всі інструкції. Один із водіїв також зауважив, що не зміг вчасно зупинити потяг.
http://tsn.ua/svit/v-ugorschini-zitknulisya-potyagi-metro-ye-postrazhdali-819480.html
const - Пн Фев 12, 2018 00:16
Заголовок сообщения:
В Будапеште идёт полным ходом реконструкция линии М3, по этому поводу они её полностью закрывают по выходным и вечером, где-то после 8 часов и до утра. Взамен запускают автобусы, которые ходят буквально каждые 2-3 минуты.
Также реконструируют ПС, теперь он выглядит как-то так:
Image
Image

Внутри вагонов очень светло, пожалуй светлее, чем в наших обновлённых.
На опорах везде кнопки открытия дверей.
Антошка - Пн Фев 12, 2018 13:10
Заголовок сообщения:
А почему у них на М3 поезда едут тише чем у нас?
pahan - Пн Фев 12, 2018 13:22
Заголовок сообщения:
Цитата:
Также реконструируют ПС, теперь он выглядит как-то так

Реконструкция там только по документам, фактически это полностью новые (в смысле построенные с нуля) вагоны.
Обозначение получили 81-717.2К/-714.2К,
Часовой пояс GMT + 2 часа
Powered by phpBB © 2001 phpBB Group