Парковка на остановках ОТ
Модераторы: dimentiy, Администраторы
Неизвестно, что хуже, и с чем легче бороться. Каждый запарковавшийся - мини-скандальчик с риском оформления ДТП.XAN писал(а):парковка на трам путях таки почти не встречается. В отличие от езды по ним
А вот десять водятлов за час, которые подрезали или не пропустили трамвагон - это постоянный срыв графика, суммарное опоздание в пару часов/день. Из-за этого, собственно, трам и снимают... Причем срыв графика совершенно безнаказанный - как его поймаешь и накажешь без оперативного отлавливания свидетелей и ущерба?
Говорят, в Израиле водители коммунальных автобусов тупо таранят и запарковавшихся, и подрезающих. Сам не видел ни вживую, ни видео.
-
- Дежурный по станции
- Сообщения: 354
- Зарегистрирован: 21 сен 2011, 17:29
- Откуда: Київ
- Контактная информация:
Про зриви графіку через підрізання трамваю - треба боротись лише встановленням огорож і постійним контролем їх наявності. Карати тих, хто їх руйнує. Але це знову порожні фрази, бо ми самі цим не займемось, а іншим це не треба і не цікаво.
2 metro80: мій висновок зроблений не на порожньому місці. Батько мого знайомого сів за ґрати після того, як "провчив" одного п'яного чоловіка: як потім виявилось, останній щойно омив мандат депутата у Тернопільській Облраді. Таке, зазвичай, трапляється на завжди, але занадто зайва пересторога не завадить коли маєш справу з незнайомцем. Якщо ж я цю людину знаю як облуплену, то сидіти склавши руки звісно не буду.
до підрізань. Сьогодні їхав "Авіантом" з Сирця до Інтернаціональної пл., близько 16:20 біля другої шахти СКК перед тролейбусом проскочив легковик, і всі у салоні лягли на підлогу в прямому розумінні. "Болід" застряг у черзі на повороті на Саратівську , водій тролейбусу йому посигналив проїжджаючи повз, а з задніх вікон ту машину хтось спробував полити пивом (чи вдалось - не цікавився).
2 metro80: мій висновок зроблений не на порожньому місці. Батько мого знайомого сів за ґрати після того, як "провчив" одного п'яного чоловіка: як потім виявилось, останній щойно омив мандат депутата у Тернопільській Облраді. Таке, зазвичай, трапляється на завжди, але занадто зайва пересторога не завадить коли маєш справу з незнайомцем. Якщо ж я цю людину знаю як облуплену, то сидіти склавши руки звісно не буду.
до підрізань. Сьогодні їхав "Авіантом" з Сирця до Інтернаціональної пл., близько 16:20 біля другої шахти СКК перед тролейбусом проскочив легковик, і всі у салоні лягли на підлогу в прямому розумінні. "Болід" застряг у черзі на повороті на Саратівську , водій тролейбусу йому посигналив проїжджаючи повз, а з задніх вікон ту машину хтось спробував полити пивом (чи вдалось - не цікавився).
Уже другий тиждень спостерігаю на Саксаганського (на відрізку між Толстого і Петлюри, стосовно інших ділянок не знаю) як ДАІ активно бореться з бажаючими припаркуватись на виділеній смузі для громадського транспорту, причому працюють як мінімум 2 екіпажі. Зате на тротуарах тепер затори, бо до паркування там ДАІшникам нема ніякого діла
Олександр Попов: «До кінця року у Києві створять єдиний паркувальний простір»
З метою удосконалення транспортної інфраструктури міста, зокрема, розвантаження автошляхів та збільшення їхньої пропускної спроможності, поліпшення екологічної ситуації, а також для підвищення безпеки пішоходів у Києві розробляють програму «Єдиний паркувальний простір». Цього можна досягти, утому числі, шляхом упорядкування системи міських парковок та паркувальних майданчиків. Над розробкою зазначеної програми працюють фахівці комунального підприємства «Київтранспарксервіс». Про це розповів голова КМДА Олександр Попов, відповідаючи на запитання користувачів мережі Facebook у прямому ефірі телеканалу «Київ».
Проект програми буде представлений на розгляд депутатів Київради вже восени, аби з наступного бюджетного року місто розпочало її реалізацію.
Голова КМДА зазначив, що виконання програми дозволить упорядкувати існуючі та створити нові паркомісця у локаціях, де автівки не заважатимуть пішоходам та не порушуватимуть благоустрою міста. Крім того, це ще й привабливий інвестиційний проект.
«Ми передбачаємо, що протягом 2013-2014 років у реалізацію програми «Єдиний паркувальний простір» буде інвестовано близько одного мільярда гривень. Наше завдання – створити у місті такі умови, за яких буде зручно пересуватися як пішоходам і пасажирам громадського транспорту, так і автовласникам. При цьому ми орієнтуємося на розвиток публічного простору, складовими якого є вільні від транспорту тротуари та пішохідні зони, окремі смуги громадського транспорту. Зрештою, ми повинні остаточно вирішити проблему паркування у центральній частині міста», – розповів Олександр Попов.
Йдеться, зокрема, про будівництво багатоповерхових та перехоплюючих паркінгів, впорядкування та організацію паркування на прибудинкових територіях, впорядкування функціонування автостоянок та гаражно-будівельних кооперативів.
Источник : http://kievcity.gov.ua/novyny/1138/
З метою удосконалення транспортної інфраструктури міста, зокрема, розвантаження автошляхів та збільшення їхньої пропускної спроможності, поліпшення екологічної ситуації, а також для підвищення безпеки пішоходів у Києві розробляють програму «Єдиний паркувальний простір». Цього можна досягти, утому числі, шляхом упорядкування системи міських парковок та паркувальних майданчиків. Над розробкою зазначеної програми працюють фахівці комунального підприємства «Київтранспарксервіс». Про це розповів голова КМДА Олександр Попов, відповідаючи на запитання користувачів мережі Facebook у прямому ефірі телеканалу «Київ».
Проект програми буде представлений на розгляд депутатів Київради вже восени, аби з наступного бюджетного року місто розпочало її реалізацію.
Голова КМДА зазначив, що виконання програми дозволить упорядкувати існуючі та створити нові паркомісця у локаціях, де автівки не заважатимуть пішоходам та не порушуватимуть благоустрою міста. Крім того, це ще й привабливий інвестиційний проект.
«Ми передбачаємо, що протягом 2013-2014 років у реалізацію програми «Єдиний паркувальний простір» буде інвестовано близько одного мільярда гривень. Наше завдання – створити у місті такі умови, за яких буде зручно пересуватися як пішоходам і пасажирам громадського транспорту, так і автовласникам. При цьому ми орієнтуємося на розвиток публічного простору, складовими якого є вільні від транспорту тротуари та пішохідні зони, окремі смуги громадського транспорту. Зрештою, ми повинні остаточно вирішити проблему паркування у центральній частині міста», – розповів Олександр Попов.
Йдеться, зокрема, про будівництво багатоповерхових та перехоплюючих паркінгів, впорядкування та організацію паркування на прибудинкових територіях, впорядкування функціонування автостоянок та гаражно-будівельних кооперативів.
Источник : http://kievcity.gov.ua/novyny/1138/
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
XAN писал(а):Про этот план я слышал, если это он, то он настолько же хорош, насколько и ужасен. Паркинги на окраине возле станций метро, ГЭ, СТ - стимулируют пользоваться ОТ (правда в Киеве это прежде всего метро, Ст и ГЭ к сожалению не настолько актуальны), а парковки в центре - наоборот дестимулируют. Получается такой жрущий деньги тяни-толкай - вроде и работы ведутся, а воз и ныне там.
И да, без жестокого контроля паркинга эти парковки не нужны... Вот на пл. Победы есть многоэтажная парковка, как в лучших городах Европа, но она стоит полупустая. Зато по самой площади все запарковано, даже там где нельзя, даже сам заезд на паркинг запаркован нелегально.
...до 29 ноября 2010 - не было ни единого разрыва!