Велосипеды
Модераторы: dimentiy, CARCASS, Администраторы
На Троещине "классно" выглядит пропиаренная велодорожка. Напротив Бальзака, 66 стихийный рынок и стоят МАФы. В итоге велодорожку сделали с обьездом через проезжую часть, где остановка общественного транспорта, автобусы, маршрутки, обгоняющий их транспорт. Большинство велосипедистов спешивается и обходит всю эту клоаку по проезжей части пешком, т.к. ехать опасно.
У Києві велосипедисти зможуть їздити смугою громадського транспорту
У Києві в тестовому режимі дозволили велосипедистам їздити смугами руху для громадського транспорту, повідомили у комунальній корпорації Київавтодор.
Зокрема, Департамент превентивної діяльності Національної поліції України погодив у якості експерименту облаштування велосипедних доріжок по виділеній смузі для громадського транспорту на наступних вулицях: бульв. Дружби Народів, просп. Валерія Лобановського, Чоколівський бульв., вул. Вадима Гетьмана, вул. Олександра Довженка, вул. Олени Теліги, просп. Степана Бандери, Московський міст, просп. Генерала Ватутіна, просп. Перова, просп. Визволителів, вул. Будівельників та просп. Миру.
У Київавтодорі додали, що на просп. Перова вже розпочато встановлення відповідних технічних засобів організації дорожнього руху. Після облаштування всіх ділянок велосипедисти зможуть рухатися по виділеній смузі для громадського транспорту.
Нагадаємо, що 15 липня у центрі Києва відбувся щорічний Велопарад дівчат.
http://nv.ua/ukr/ukraine/events/u-kijev ... 54041.html
У Києві в тестовому режимі дозволили велосипедистам їздити смугами руху для громадського транспорту, повідомили у комунальній корпорації Київавтодор.
Зокрема, Департамент превентивної діяльності Національної поліції України погодив у якості експерименту облаштування велосипедних доріжок по виділеній смузі для громадського транспорту на наступних вулицях: бульв. Дружби Народів, просп. Валерія Лобановського, Чоколівський бульв., вул. Вадима Гетьмана, вул. Олександра Довженка, вул. Олени Теліги, просп. Степана Бандери, Московський міст, просп. Генерала Ватутіна, просп. Перова, просп. Визволителів, вул. Будівельників та просп. Миру.
У Київавтодорі додали, що на просп. Перова вже розпочато встановлення відповідних технічних засобів організації дорожнього руху. Після облаштування всіх ділянок велосипедисти зможуть рухатися по виділеній смузі для громадського транспорту.
Нагадаємо, що 15 липня у центрі Києва відбувся щорічний Велопарад дівчат.
http://nv.ua/ukr/ukraine/events/u-kijev ... 54041.html
- dimentiy
- Злой литовец
- Сообщения: 9310
- Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
- Откуда: Зять городов русских
- Контактная информация:
Анатолий, работы — это всего лишь установка дополнительных табличек к дорожным знакам, не более.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция
- Фосфор
- Начальник СЦБ
- Сообщения: 765
- Зарегистрирован: 06 окт 2011, 23:20
- Откуда: Киев-град, Левый берег
Вопрос на отвлеченную тему -- а вот велодорожки, вот это все -- это как-то соотносится с а) роликовыми коньками б) новомодными гиробордами и гироскутерами.
Я просто не далее как позавчера в вечерних сумерках наблюдал на проезжей части (к счастью, не очень загруженной улицы) персонажа на гироборде. У него конечно есть некие огоньки и т.п., но настанет же день, когда пользователь гироборда на дороге и автомобиль найдут друг друга. Встанет вопрос -- что такое гироборд? Автомобиль? Мотоцикл? Велосипед? Или пользователь гироборда -- простой пешеход?
Я просто не далее как позавчера в вечерних сумерках наблюдал на проезжей части (к счастью, не очень загруженной улицы) персонажа на гироборде. У него конечно есть некие огоньки и т.п., но настанет же день, когда пользователь гироборда на дороге и автомобиль найдут друг друга. Встанет вопрос -- что такое гироборд? Автомобиль? Мотоцикл? Велосипед? Или пользователь гироборда -- простой пешеход?
Салій: Будівництво метро на Троєщину - це ганьба! http://tinyurl.com/arn2526
Ceterum autem censeo, Moscovia esse delendam
Ceterum autem censeo, Moscovia esse delendam
Ну як кажуть в таких випадках - розтин виявить.Фосфор писал(а):У него конечно есть некие огоньки и т.п., но настанет же день, когда пользователь гироборда на дороге и автомобиль найдут друг друга. Встанет вопрос -- что такое гироборд? Автомобиль? Мотоцикл? Велосипед? Или пользователь гироборда -- простой пешеход?
Я так думаю за кордоном їх вже душили - требв подивитись рішення їхніх судів.
- DProff
- Крыса рельсовая
- Сообщения: 99
- Зарегистрирован: 23 янв 2015, 22:50
- Откуда: Киев
- Контактная информация:
Сегодня был представлен основополагающий документ для велосообщества Киева - Концепция развития велосипедной инфраструктуры в г.Киеве.
332 страницы, которые включают саму концепцию + транспортное моделирование велоинфраструктуры от А+С Украина
Прочитать можно тут: https://issuu.com/598855/docs/_________ ... __________
332 страницы, которые включают саму концепцию + транспортное моделирование велоинфраструктуры от А+С Украина
Прочитать можно тут: https://issuu.com/598855/docs/_________ ... __________
Ірпінь, Вишгород, Бровари та Бориспіль зв'яжуть із Києвом велодоріжками
У столиці розробили основну концепцію розвитку велосипедної інфраструктури, яка торкнеться практично всіх вулиць міста, а також передмістя, і яку можна буде поступово втілювати в життя протягом 15 років. Її представлять для обговорення громадськості і депутатів Київради вже найближчим часом. Над фундаментальним документом працювали українські та зарубіжні фахівці під егідою департаменту архітектури і містобудування. Що цікавого в концепції?
Доведено
По Києву можна їздити всюди (рельєф місцевості не перешкода) і в будь-яку погоду. Якщо правильно організувати рух і нанести розмітку, то їзда на двоколісному буде безпечною. Пересування на велосипеді - корисно для здоров'я і позбавляє від стояння в пробках.
Пропонується
Створити поетапно маршрути, в першу чергу - магістральні та рекреаційні. Магістральні веломаршрути зв'яжуть віддалені райони Києва з центрами тяжіння людей (торгові та розважальні центри) в радіусі 5 - 10 кілометрів.
Підвізні маршрути повинні зв'язати віддалені житлові масиви зі станціями метро і транспортними пересадковими вузлами, де будуть організовані перехоплюючі велопаркінги. Такі маршрути можуть бути довжиною в 2-4 км.
Другорядні маршрути обладнають після магістральних, це в основному проїзди всередині кварталів житлових масивів.
Рекреаційні маршрути почнуть створювати в першу чергу. Частина з них уже «обкатана» на міських велопробігах і знайома більшості столичних велосипедистів.
Головний рекреаційних маршрут довжиною 52 кілометри проляже від Європейської площі через Труханів острів, острів Муромець, до озера Алмазне і парку «Перемога». А далі - до Гідропарку, Дніпровської набережної.
Північний маршрут: від Пущі-Водиці через село Мощун, Межигір'я до траси на Вишгород.
Південний маршрут: від Феофанії через Національний виставковий центр до Голосіївського парку.
Південно-дніпровський маршрут: від Набережно-Корчуватської, через острова Галерний і Жуків до вулиць Новопирогівської і Лютневої.
Маршрути в приміській зоні планують зробити довжиною не більше 25 км. Ними зручніше за все буде зв'язати Бровари зі станцією метро «Чернігівська», Бориспіль (а також села Гора, Щасливе) зі станцією метро «Бориспільська». Васильків, Глеваху, Малютинку, Боярку, Тарасівку, Вишневе - зі станцією метро «Теремки ». Бортничі, Гнідин, Вишеньки - зі станцією метро «Бориспільська». Ірпінь - зі ст. метро «Академмістечко». Вишгород - з вулицею Богатирській і станцією метро «Героїв Дніпра».
Після реалізації концепції Київ матиме 1100 км транспортних «велосипедних магістралей», 152 км - приміських, 124 км - рекреаційних.
https://vechirniykiev.com.ua/news/irpin ... dorizhkamy
У столиці розробили основну концепцію розвитку велосипедної інфраструктури, яка торкнеться практично всіх вулиць міста, а також передмістя, і яку можна буде поступово втілювати в життя протягом 15 років. Її представлять для обговорення громадськості і депутатів Київради вже найближчим часом. Над фундаментальним документом працювали українські та зарубіжні фахівці під егідою департаменту архітектури і містобудування. Що цікавого в концепції?
Доведено
По Києву можна їздити всюди (рельєф місцевості не перешкода) і в будь-яку погоду. Якщо правильно організувати рух і нанести розмітку, то їзда на двоколісному буде безпечною. Пересування на велосипеді - корисно для здоров'я і позбавляє від стояння в пробках.
Пропонується
Створити поетапно маршрути, в першу чергу - магістральні та рекреаційні. Магістральні веломаршрути зв'яжуть віддалені райони Києва з центрами тяжіння людей (торгові та розважальні центри) в радіусі 5 - 10 кілометрів.
Підвізні маршрути повинні зв'язати віддалені житлові масиви зі станціями метро і транспортними пересадковими вузлами, де будуть організовані перехоплюючі велопаркінги. Такі маршрути можуть бути довжиною в 2-4 км.
Другорядні маршрути обладнають після магістральних, це в основному проїзди всередині кварталів житлових масивів.
Рекреаційні маршрути почнуть створювати в першу чергу. Частина з них уже «обкатана» на міських велопробігах і знайома більшості столичних велосипедистів.
Головний рекреаційних маршрут довжиною 52 кілометри проляже від Європейської площі через Труханів острів, острів Муромець, до озера Алмазне і парку «Перемога». А далі - до Гідропарку, Дніпровської набережної.
Північний маршрут: від Пущі-Водиці через село Мощун, Межигір'я до траси на Вишгород.
Південний маршрут: від Феофанії через Національний виставковий центр до Голосіївського парку.
Південно-дніпровський маршрут: від Набережно-Корчуватської, через острова Галерний і Жуків до вулиць Новопирогівської і Лютневої.
Маршрути в приміській зоні планують зробити довжиною не більше 25 км. Ними зручніше за все буде зв'язати Бровари зі станцією метро «Чернігівська», Бориспіль (а також села Гора, Щасливе) зі станцією метро «Бориспільська». Васильків, Глеваху, Малютинку, Боярку, Тарасівку, Вишневе - зі станцією метро «Теремки ». Бортничі, Гнідин, Вишеньки - зі станцією метро «Бориспільська». Ірпінь - зі ст. метро «Академмістечко». Вишгород - з вулицею Богатирській і станцією метро «Героїв Дніпра».
Після реалізації концепції Київ матиме 1100 км транспортних «велосипедних магістралей», 152 км - приміських, 124 км - рекреаційних.
https://vechirniykiev.com.ua/news/irpin ... dorizhkamy
- dimentiy
- Злой литовец
- Сообщения: 9310
- Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
- Откуда: Зять городов русских
- Контактная информация:
При этом их там толпы ездят. И люто раздражают, особенно на съездах с автомагистрали.Это же не только для тех, кто ездит Борисполь-Ирпень. А с Борисполя в Киев велодорожка была бы очень в тему. На Бориспольскую трассу велосипедистам нельзя. И Южный мост-Выдубичи не самое приятное место
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция
- selykv
- Машинист
- Сообщения: 515
- Зарегистрирован: 27 окт 2011, 17:29
- Откуда: Kyiv
- Контактная информация:
Ну якщо не гнати(щоб не потіти) то можна їхати 17 км/год. А це умовно за годину Бровари(воєнкомат)-Поштова. Гугл каже, що машиною це 25хв(якщо не вранці, коли стоїть міст Метро), а громадським транспортом 56 хв. Так, що велосипеди можуть бути нормальним транспортом у Києві. Особливо, якщо виділять нормальні велодоріжки і будуть карати дібілів, які їдуть по дорозі. Ібо карати дібілів, які їх збивають безперспективно(