Пресс-конференция начальника метрополитена

всё новое - хорошо забытое старое

Модераторы: dimentiy, Администраторы

Аватара пользователя
Dimon
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 4445
Зарегистрирован: 23 май 2004, 12:10
Откуда: из Киева

Сообщение Dimon »

Юрик писал(а):
Dimon писал(а):При нынешних мизерных зарплатах и 2 гривны дорого. Проезд повышать нужно одновременно с зарплатами
Ой, не надо сопливого нытья про свои хреновые зарплаты!
Плохая зарплата - ищи другую работу!
У нас в Харькове зарплаты ниже будут киевских и ничего, платим три гривны и пользуемся.
Я вообше-то не о себе, а о большинстве людей, получающих мизерную зарплату. потом, любишь чтобы на тебе ездили - пожалуйста, но зачем других к этому склонять? Ты знаешь, что коррупция офигительная? И если ее убрать, то окажется что и 2 гривен хватит. Но легче и лучше подоить народ
Люблю пневматику!

Аватара пользователя
sashman
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 7031
Зарегистрирован: 08 сен 2004, 21:05
Откуда: оттуда.
Контактная информация:

Сообщение sashman »

Не надо за большинство людей просто так расписываться, особенно если не включаешь себя в это "большинство".
Океания всегда воевала с Ост-Азией

Аватара пользователя
euhome
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 5888
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 10:12
Откуда: Харків

Сообщение euhome »

Київський метрополітен оцінює критичну нестачу коштів майже у 2,5 млрд грн

http://ua.interfax.com.ua/news/general/239424.html

19:07 11.12.2014

Комунальне підприємство "Київський метрополітен" оцінює критичну нестачу грошових коштів для стабільної роботи підприємства в суму близько 2,47 млрд грн.

"Через невідповідність тарифу на проїзд витратам у метрополітені утворилася складна ситуація. Це пов'язано також із неможливістю здійснювати поточний ремонт рухомого складу. Для гарантування безпеки руху потягів ми вимушені обмежити швидкість потягів до 40 км/год., і це відчуває кожен пасажир - зниження швидкості призводить до необхідності збільшувати кількість потягів на лінії, щоб забезпечити графік руху, а більше вагонів - більше витрат", - повідомив начальник метрополітену Віктор Брагінський на прес-конференції в Києві в четвер.

За його словами, для вирішення цих проблем необхідно замінити 10 км рейок, стрілочних переводів і хрестовин на суму 25 млн грн; здійснити роботу зі зміцнення тунелів, усуненню течі на суму близько 120 млн грн.

"Також необхідно відновити працездатність вагонів: із 824 вагонів 73 виведено з експлуатації через відсутність запчастин і необхідно придбати 127 рам-візків, 101 колісну пару, а це близько 32 млн грн. Також до кінця 2015 року ми вимушені будемо вивести з експлуатації 63 вагони терміном роботи понад 35 років", - сказав він.

Крім того, за словами В.Брагінського, для забезпечення графіка роботи потягів на лініях метрополітену необхідно поповнити парк новими вагонами на суму близько 2 млрд грн.

"І це лише витрати щодо тунелів та рухомого складу - критичні питання безпечного руху потягів, а ще є ескалаторна служба", - зазначив начальник метрополітену.

Так, на сьогодні необхідно здійснити заміну 27 ескалаторів, які пропрацювали понад 50 років, 12 - потребують капітального ремонту, вартість цих робіт, за розрахунками Крюківського вагонобудівного заводу, оцінюється в 173 млн грн.

Окрім цього, велика частина електрообладнання метрополітену відпрацювала понад 25 років, трансформаторні підстанції - понад 50 років. Для вирішення критичних питань, пов'язаних з енергетичним господарством, необхідно 122 млн грн.

"Для того, щоб утримувати все те, що у нас є, на сьогодні неможливо вкласти ці витрати в тариф 2 грн", - констатував начальник підприємства.

Він зазначив, що за умови запланованого в лютому 2015 року підвищення тарифу на проїзд у метро, дохід підприємства у 2015 році орієнтовно становитиме 1,5 млрд грн, за розрахункового перевезення 380 млн платних пасажирів із середньою оплатою 3,5 грн за кожного... і з 123 млн пасажирів пільгової категорії, компенсація з бюджетів за яких передбачається лише на рівні 96 млн грн, а навантаження за їх перевезення на метрополітен становить 380-400 млн грн.

"Із 1,5 млрд грн, які ми за рік, сподіваємося, отримаємо, витратимо 800 млн на податки і зарплати, 150 млн грн - на електроенергію, тепло, газ, 300 млн грн - на борги, які є за вагони, придбані в кредит, і залишиться на технічне забезпечення близько 300 млн грн. Тому основний наш пріоритет, куди ми витрачатимемо ці гроші, – це оновлення парку вагонів, капітальний ремонт ескалаторів", - резюмував В.Брагінський.
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits

AMY
Памятник
Сообщения: 14279
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 12:07
Откуда: <censored>

Сообщение AMY »

Віктор Брагінський, начальник Київського метрополітену

[ Ольга Нагорняк | «Укрінформ», 09-11-2015 ]

Маємо сміливе бажання — автоматизувати рух поїздів, як у Парижі

Київський метрополітен відзначив знаменну для себе дату — 55 років з дня пуску першого поїзда. Ще минулого століття ніхто й подумати не міг, що у підземці працюватиме безкоштовний Wi-Fi, а проїзд сплачуватимуть безконтактною карткою.

Сьогодні у метрополітену глобальні плани - на прикладі європейських країн провести повну автоматизацію всіх процесів у метро. А поки що керівництво працює над підвищенням доходів від непрофільної діяльності, шукає інвесторів та веде боротьбу з МАФами.

Про відкриття нових станцій метро, модернізацію вагонів, метро на Троєщину та плани на майбутнє Віктор Брагінський розповів у інтерв’ю Укрінформу.


— Сьогодні кияни можуть оплачувати проїзд у метро за допомогою безконтактних карток. Проте як бачимо пасажири продовжують стояти у чергах за жетонами. Чому електронні проїзні не прижилися?

— Справа у тому, що метрополітен готовий повністю перейти на безконтактні картки. Ми навіть при підвищенні вартості проїзду передбачили спеціальну широку сітку тарифів для наших пасажирів. Вона дає можливість пасажиру, купуючи безконтактну картку, їздити по 3,50 грн за одну поїздку; купуючи проїзні квитки з фіксованою кількістю поїздок — близько 3,20 грн, а спільні проїзні білети з «Київпастрасом» — нижче 3 гривень.

Ми порахували, що це буде мотивація для пасажирів все ж таки перейти на безконтактну картку, електронний квиток, бо ж це, в першу чергу, зручно: не потрібно стояти в черзі за жетоном з ранку, і це зручний спосіб оплати. Ми стали 5-м метрополітеном у світі, який запровадив оплату за допомогою безконтактної кредитної картки. До кінця року плануємо на всіх станціях створити можливість оплати банківською карткою. Цей проект цілком безкоштовний для метрополітену, його профінансували MasterCard спільно з Ощадбанком.

Втім, близько 59­-60% пасажирів залишаються віддані жетону, і не хочуть від нього відмовлятися. Але я думаю, що це справа звички і питання часу. Ми, зі свого боку, повинні зробити чимало, аби пасажиру було максимально комфортно користуватися карткою. Йдеться про автоматизацію станцій. Ми маємо встановити нормальні сучасні автомати для комфортного поповнення та придбання карток, тоді пасажиру буде легше і зручніше користуватися даною послугою. Плануємо це реалізувати наступного року.

— Іноземні інвестори подарували трьом станціям столичної підземки безкоштовний Wi-Fi. На яких станціях ще з’явиться безпровідний інтернет, і чи стане він платним для користувачів метро?

— Дійсно, в цьому році ми запустили пілотний проект на трьох станціях. До кінця року інвестор планує запустити Wi-Fi ще на 12-ти станціях. Йдеться про центральні станції. Щодо ціни. Інвестор, згідно з умовами проведеного у місті конкурсу, має право надавати різні види послуг — як платні, так і безкоштовні. Наскільки я знаю, у інвестора передбачено, що буде високошвидкісний інтернет платний, інтернет на нижчій швидкості лишиться безкоштовним для пасажирів.

Для нас, для метрополітену, найголовніше те, що інвестор за свої кошти обладнає станції метрополітену відеокамерами, поставить під відеонагляд (з прямим виходрм на ГУВС) рухомий склад. Це дозволить правоохоронним органам в онлайн режимі контролювати ситуацію в метрополітені і стежити за безпекою наших пасажирів. На сьогодні відеоспостереження є на 34 станціях. Це — нові станції, там закладалися такі вимоги. Але інвестор повинен доукомплектувати станції обладнанням, шоб вони повністю проглядалися.

— Як бути зі станціями-привидами — «Львівською брамою», «Теличкою»? Коли збудують другий вихід на станції метро «Вокзальна»?

— Спорудження станцій передбачено Комплексною схемою транспорту міста Києва на період до 2020 року, яка затверджена, і там дійсно є будівництво станції «Львівська брама», «Теличка» і другий вихід на станції метро «Вокзальна». Але, враховуючи дефіцит бюджетних коштів, звичайно, ми розставляємо для себе пріоритети: що важливіше для пасажирів, для міста. Для нас пріоритет — це будівництво другого виходу станції «Вокзальна», адже в цьому році ми змушені проводити капітальний ремонт наших «пенсіонерів-ескалаторів»; і у нас є 5 років, щоб збудувати другий вихід. Тому й зроблено акцент на «Вокзальній». А щодо будівництва станцій «Львівська брама» і «Теличка» — то це залежить від коштів у бюджеті міста, позаяк фінансування, розвиток метрополітену, його інфраструктури відбувається тільки за рахунок бюджету.

— Болюча тема — метро на Троєщину. Які шанси на реалізацію даного проекту?

— Ви знаєте, будівництво метро на Троєщину — це як жарт у місті Києві. Тому що вже близько 20 років будується, точніше все «приступаємо» до будівництва. Але, тим не менше, керівництво Києва розуміє про те, що Троєщина — це найбільший спальний район в Європі, мешканці цього району мають потребу в такому виді транспорту. Та й місто цього потребує — бо це найшвидший і найефективний транспорт. Ми шукаємо інвестора, оскільки у бюджеті таких коштів немає. І не буде, бо це колосальні кошти. По проекту ще 2010 року, будівництво 12 станцій від «Вокзальної» на Троєщину оцінювалося у близько 12 мільярдів гривень, Тут потрібне пільгове фінансування. Ми зараз намагаємося його залучити. Розглядається, зокрема, японський пільговий кредит, і сподіваюся, зможемо реалізувати цю ідею. Єдине що розуміємо: на будівництво всієї лінії грошей не знайдемо, розіб’ємо будівництво на етапи. Перший - це будівництво від Глибочицької до Райдужної і, відповідно, — далі, за наявності фінансування, йти вглиб Троєщини. І другий етап — будівництво першої черги депо.

— Які плани з будівництва нових станцій, нових ліній, і які у цих планів є перспективи?

— Кінцеве рішення по будівництву нових станцій буде прийнято після того, як рішенням Київради буде затверджено комплексну програму розвитку міста Києва до 2025 року. Там буде зрозуміло, які нові станції в цей часовий проміжок будуватимуться. У нас є напрями — метро на Троєщину, метро на Виноградар, тобто нам є куди розвиватися.

— Скільки ще планується закупити модернізованих вагонів метро, і чим вони власне відрізнятимуться від теперішніх вагонів?

— Ви знаєте, це дуже вдалий проект для київського метрополітену за кошти (зелених) інвестицій по Кіотському протоколу. Ми отримали на сьогодні вже 110 модернізованих вагонів, в яких строк служби продовжений на 20 років, при цьому вони йдуть з синхронними двигунами, які дають економію електроенергії до 40%. Значно підвищено рівень безпеки, систему гальмування, комфорт управління для машиніста і в цілому комфорт для пасажирів. Все це ми отримали абсолютно безкоштовно для міста. При цьому ми ще й заробили кошти, тому що частину робіт виконали на нашому вагоноремонтному заводі, тобто завантажили виробництво. Плануємо, що Міністерство екології виділить нам кошти, що залишились — це десь на 20 вагонів, і в наступному році ми зможемо провести модернізацію.

— Чи отримує метрополітен дохід від реклами в метро? Про яку суму йде мова? Як у підземці чинять з незаконною рекламою?

— У метрополітені незаконної реклами немає. Є невеликий вандалізм, бо ж у день перевозимо більш як півтора мільйона пасажирів. Нам дуже важко відстежити цього одного «чоловічка», який пробіжиться по вагонах і поприклеює свої листівки. Втім, ми цю ситуацію контролюємо, при появі такої незаконної реклами в нічний час вона очищується. У випадку, якщо інформація має шкідливий характер, то вагон знімаємо з лінії, очищаємо і тільки тоді повертаємо назад.

Що стосується доходів від реклами і в цілому нашої непрофільної діяльності, це один із тих акцентів, які я ставив перед собою, коли прийшов на цю роботу. Ми повинні піднімати наш непрофільний дохід, оскільки в 2014 році ми отримали дохід від реклами на рівні 2 мільйонів гривень. Це — ніщо, порівняно з тим, що ми можемо отримувати. Тож у 2015 році, за 9 місяців роботи, ми вже отримали близько 12 мільйонів гривень. Активно працюємо і над тим, щоб підвищити дохід від надання інших послуг, таких як, скажімо, оренда. Якщо раніше в нас квадратний метр коштував 200­-300 гривень, то зараз це вже ринкова ціна. Ми працюємо у напрямку підвищення вартості реклами, місто провело конкурс на залучення інвестора по розміщенню реклами у вагонах метро – з тим, аби інвестор виплатив метрополітену 12 мільйонів гривень. Ці кошти підуть на модернізацію системи освітлення і переходу на діодне освітлення. А це – теж економія електроенергії і скорочення наших витрат.

Так, є окремі скарги, дискомфорт у зв’язку із розміщенням реклами на станціях. Але, на жаль ці договори були укладені не нами і вони довготривалі — ми не маємо права їх розірвати в односторонньому порядку. Є договори до 2017 року, є до 2020-го, але наша задача — підвищити по них вартість реклами.

— Чи є у планах розвитку метрополітену перекриття станції «Дніпро» та інших відкритих станцій від впливу погодних умов та для більшого комфорту пасажирів?

— Враховуючи досвід експлуатації, а особливо 2013 рік, коли все місто було паралізовано від сильного снігопаду, метрополітен — це єдине транспортне підприємство в місті, яке не зупинилося, а стабільно працювало. Тому не стояло такої задачі, не передбачено фінансування для накриття цих ліній. Але якщо з’явиться інвестор, який готовий буде профінансувати цю роботу, і при цьому зробить комфорт для пасажирів, покращить роботу підприємства, то ми максимально відкриті й готові йти назустріч і реалізовувати спільні інвестиційні проекти.

— Чи будуть враховуватися потреби людей з обмеженими можливостями на етапі проектування нових станцій метро?

— Насамперед, про ті старі станції, які будувалися ще в той період, коли державно-будівельними нормами не були передбачені вимоги до створення комфортних умов для переміщення людей з обмеженими можливостями. Ми зараз, спільно з Асоціацією інвалідів, проводимо інспекцію всіх цих станцій. За результатами цієї інспекції буде складений графік першочергових заходів по створенню пандусів для інвалідів. Паралельно ведемо активну роботу з нашими співробітниками. У нас є чіткі інструкції й положення, як допомагати таким людям користуватися послугами метрополітену. При будівництві нових станцій вже передбачені державно-будівельні норми, де ці вимоги враховані — пандуси, ліфти й так далі.

— Які заходи здійснює керівництво метрополітену для боротьби з незаконними МАФами біля метро?

— Ви правильно сказали, дійсно йде боротьба. Тому що метрополітен не є законодавчим органом, ми не встановлюємо правила і закони. Ще в 2012 році були змінені правила пожежної безпеки в метрополітенах України, і ми, як законослухняне підприємство, повинні наводити порядок, звільняти шляхи евакуації для пасажирів. Чому ця робота не проводилася три роки з 2012 року? Ці вимоги змінилися, але на той момент були укладені договори, закон зворотної дії не має, і ми були змушені три роки чекати, поки закінчаться договори оренди. В цих договорах чітко передбачено: по закінченню строків договору орендатор повинен самостійно розібрати свої конструкції і звільнити приміщення чи прохід. Але, на жаль, орендатори відмовляються звільняти евакуаційні шляхи. Ми перейшли в суди, і зараз з ними судимося. Та, попри те, що ми виграємо суди, навіть виконавча служба не завжди може впоратися і демонтувати ці об’єкти. Я сподіваюся, що найближчим часом ми їх переконаємо.

— Якими ще проектами здивує метрополітен киян та гостей столиці у найближчому майбутньому?

— У нас є ідеї, які, впевнений, здивують пасажирів. Говорити про них не буду, який же тоді сюрприз? Є різні напрацювання. Спільно з українським підприємством Interpipe, виробником колісних пар, розробляємо спільний проект «Безшумні колеса для метро». Завод виступив з ініціативою безкоштовно розробити на рухомий склад для метрополітену безшумні колеса. Ми проведемо їх тестування, і якщо вони дійсно дадуть той ефект, який очікуємо, то запустимо їх у масове виробництво.

— Скоро рік відтоді, коли метрополітен підвищив плату за проїзд для киян (від 2 до 4 гривень). Чи скоротилися збитки після підняття тарифів?

— Підвищення тарифу безумовно допомогло нам скоротити наші збитки. Але не тільки воно. А й те, що ми правильно організували роботу. В 2014 році при плановому збитку — 724 мільйона гривень, які були закладені з початку року, ми закінчили рік і оптимізували наші збитки на 150 мільйонів гривень. Це без підвищення тарифів. 2015 рік. Плановий збиток у нас був на рівні 524 мільйони гривень, але виходимо на 100 мільйонів гривень. Це колосальна економія.

— Сьогодні метрополітену вже 55 років, назвіть будь ласка, на Ваш погляд, свою найсміливішу мрію щодо вдосконалення роботи столичної підземки.

— Є таке одне сміливе бажання: автоматизувати рух поїздів, як у Парижі. Там сконструйовані безпілотні поїзди, поїзд чітко слідує за графіком, станції огороджені і двері відкриваються лише до моменту приїзду рухомого складу. Там немає черг біля кас, достатня кількість зручних, комфортних з нормальним інтерфейсом автоматів з продажу безконтактних карток, і разових поїздок. Там дуже чітка і зрозуміла навігація в метрополітені, якою ми зараз активно займаємось. Мабуть це така глобальна мрія: провести повну автоматизацію всіх процесів, в такому стратегічному підприємстві як Київський метрополітен. Ну, і з більш реалістичних мрій, хочеться побудувати метро на Троєщину, тому що, дійсно, великий спальний район потребує цього. І питання не тільки в тому, що необхідно забезпечити жителів району комфортним способом переміщення в місті. Питання в тому, що у нас дуже перенавантажені транспортні вузли переходу між лініями. При проектуванні метро на Троєщину передбачено три переходи, які дадуть можливість розвантажити центральні переходи між станціями.
:rtfm: :censored:

Аватара пользователя
Klovsky
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 12483
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
Откуда: Localhost sweet home
Контактная информация:

Сообщение Klovsky »

Спільно з українським підприємством Interpipe, виробником колісних пар, розробляємо спільний проект «Безшумні колеса для метро». Завод виступив з ініціативою безкоштовно розробити на рухомий склад для метрополітену безшумні колеса. Ми проведемо їх тестування, і якщо вони дійсно дадуть той ефект, який очікуємо, то запустимо їх у масове виробництво.
Обрезиненные колёса, как в Париже? У нас для этого покрытия рядом с рельсами для движения обрезиненной части нет.
Что-то другое?
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт

Аватара пользователя
Misha
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 2718
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 11:37
Откуда: Краснодар

Сообщение Misha »

Мда.
Вместо того чтобы сделать бесстыковый путь, занимаются ерундой.

VOVA_H
Начальник депо
Начальник депо
Сообщения: 1164
Зарегистрирован: 02 апр 2012, 11:15

Сообщение VOVA_H »

Misha писал(а):Мда.
Вместо того чтобы сделать бесстыковый путь, занимаются ерундой.
Безстикову колію і в Укрїні вміють робити, а то Париж....

Аватара пользователя
Klovsky
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 12483
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
Откуда: Localhost sweet home
Контактная информация:

Сообщение Klovsky »

Misha писал(а): Вместо того чтобы сделать бесстыковый путь, занимаются ерундой.
Одно другому не мешает.
Но диггерам будет опаснее ходить по тоннелям - чем меньше шума, тем ближе подъедет поезд, тем меньше будет времени на раздумья и укрытие.

_______________________
Как будто при сломанной ноге у вас не может быть аппендицита! Обнаглели эти больные... (с) ;)

Аватара пользователя
XAN
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 5352
Зарегистрирован: 02 окт 2008, 17:02
Откуда: Копенгаген

Сообщение XAN »

ЯТП, какие-то элементы на самом поезде будут подрезинены, а не как в Париже.
...до 29 ноября 2010 - не было ни единого разрыва!

Аватара пользователя
Бодрый
Ванга
Сообщения: 8587
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Сообщение Бодрый »

Але, враховуючи дефіцит бюджетних коштів, звичайно, ми розставляємо для себе пріоритети: що важливіше для пасажирів, для міста. Для нас пріоритет — це будівництво другого виходу станції «Вокзальна», адже в цьому році ми змушені проводити капітальний ремонт наших «пенсіонерів-ескалаторів»; і у нас є 5 років, щоб збудувати другий вихід. Тому й зроблено акцент на «Вокзальній».
Я так понимаю, что возможно, будут строить 2-й выход с "Вокзальной"
Или это просто хотелки Брагинского ?

Аватара пользователя
tov_tob
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 12165
Зарегистрирован: 25 фев 2005, 12:56
Откуда: Город на трех холмах
Контактная информация:

Сообщение tov_tob »

Его "возможно" уже почти 10 лет строят, а хотят еще больше.
Здесь могла быть моя подпись...

Аватара пользователя
Dimon
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 4445
Зарегистрирован: 23 май 2004, 12:10
Откуда: из Киева

Сообщение Dimon »

ЯТП, какие-то элементы на самом поезде будут подрезинены, а не как в Париже.
Смысл в подрезиновании? Лучше рельсы в кривых заменить, грохот такой, что ездить невозможно.
Люблю пневматику!

const
Начальник СЦБ
Начальник СЦБ
Сообщения: 728
Зарегистрирован: 13 ноя 2008, 13:52
Откуда: iev

Сообщение const »

Да они и в прямых не особо, я так понимаю, раз грохочет.
В прошлом году был в Барселоне, ехали в метро, типичная европейская тишина, но вот мы попали в перегон между станциями Tetuan - Monumental, сразу вспомнилось киевское метро и грохот, несмотря на тихие вагоны.

Аватара пользователя
dimentiy
Злой литовец
Сообщения: 9304
Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
Откуда: Зять городов русских
Контактная информация:

Сообщение dimentiy »

В Лиссабоне грохот стоит, при том, что это самый медленный метрополитен, которым я пользовался. Для тишины нужен комплекс мероприятий, а не просто замена рельс.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция

Аватара пользователя
Klovsky
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 12483
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
Откуда: Localhost sweet home
Контактная информация:

Сообщение Klovsky »

Несмотря на заверения, что новые колпары сделают ради снижения шума, мне это видится немного другим.
Хотят создать колпары с низким уровнем шума, т.е., и менее разрушительным динамическим влиянием на пути (вот это главное).
Тогда износ рельсов и колпар может уменьшиться, и их можно будет не заменять ещё дольше. Хотя стоимость колпар не уменьшится, скорее всего.

В версию заботы о слухе окружающих за счёт метрополитена ни разу не верю.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт

Ответить