Пресс-конференция начальника метрополитена

всё новое - хорошо забытое старое

Модераторы: dimentiy, Администраторы

Аватара пользователя
Klovsky
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 12483
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
Откуда: Localhost sweet home
Контактная информация:

Сообщение Klovsky »

Прес-конференція начальника метрополітену Петра Мірошникова

[ Відділ зв’язків з громадськістю та пресою метрополітену // 07.06.2007 р. ]
7 червня об 11:00 відбулася прес-конференція начальника Київського метрополітену Петра Мірошникова, у якій взяли участь понад 40 представників засобів масової інформації.

Петро Володимирович розповів журналістам про діяльність метрополітену на сучасному етапі, існуючі проблеми, окреслив перспективи розвитку у сфері будівництва нових ліній і продовження діючих, а також поділився планами з удосконалення роботи метрополітену, поліпшення його фінансового стану.
ПРЕС-РЕЛІЗ
Київський метрополітен: погляд у майбутнє

Станом на 1.06.07 чисельність працівників метрополітену становила 8008 чол., з них — 3880 жінок та 4128 чоловіків, середній вік працюючих — 42 роки.

Безпека руху – пріоритетний напрямок у роботі метрополітену

За п’ять місяців 2007 року Київським метрополітеном перевезено 262, 4 млн. пасажирів. На підприємстві дбають про поліпшення стану безпеки руху, про що свідчить відсутність грубих розладів у роботі та зменшення загальної кількості порушень нормальної роботи метрополітену з 20-ти ( 5 міс. 2006 року) до 11-ти у 2007.

З метою якіснішого забезпечення перевезення пасажирів у поточному році планується закупити 65 нових вагонів, 24 з них - за кошти міського бюджету, решта – за кредит ЄБРР, який метрополітен планує оформити цього року.

Нині з 45-ти станцій метрополітену 15 обладнані системою теленагляду за рухом пасажирів на платформах, ескалаторах, касових залах. Система дає змогу (у разі необхідності) переглядати та оцінювати події, що виникли на станціях. Вартість обладнання однієї станції, в залежності від її типу, становить 300-350 тис. грн.

Перспективи розвитку Київського метрополітену

Святошино-Броварська лінія. Другий вихід на станції „Вокзальна”: проект розроблений, перебуває на комплексній державній експертизі. Орієнтовні терміни будівництва 2007-2009 рр., орієнтовна вартість будівництва 316.4 млн грн.

Куренівсько-Червоноармійська лінія. І черга – дільниця від ст. „Либідська” до ст. „Васильківська”: орієнтовна вартість будівництва складає 1,7 млрд грн, довжина дільниці 4,08 км, введення в експлуатацію - 2008 рік. ІІ черга – дільниця від ст. „Васильківська” до ст. „Виставковий центр”: орієнтовна вартість будівництва 429,0 млн грн, довжина 0,760 км, введення в експлуатацію - 2011 рік.

Сирецько-Печерська лінія. Станція „Львівська брама”: необхідно реалізувати інвестиційний проект, що передбачає будівництво торговельно-розважального комплексу, спорудити вестибюль, ескалаторні тунелі і виходи, а також завершити будівництво самої станції. Орієнтовна вартість будівництва об’єктів метрополітену складає 278,9 млн грн, термін будівництва — 2007-2009 рр.

Подільсько-Вигурівська лінія. Дільниця від ст. „Глибочицька” до ст. „Райдужна” з відгалуженням на станцію „Проспект Ватутіна” Лівобережної лінії: орієнтовна вартість будівництва 3,5 млрд. грн, довжина дільниці 10,6 км, 6 станцій, у т.ч. 2 пересадочні. Проект розробляється, термін затвердження ІІ півріччя 2007 року. Будівництво триватиме протягом 2007-2011 років.

Лівобережна лінія. Дільниця від ст. „Райдужна” з відгалуженням до ст. „Милославська”: частина Лівобережної лінії, як продовження Подільсько-Вигурівської лінії від ст. Глибочицька” до ст. „Райдужна”, орієнтовна вартість будівництва 1,9 млрд. грн, довжина колії 5.9 км, у складі 6 станцій та електродепо „Троєщина”. Проект розробляється, термін затвердження ІІ півріччя 2007 року, термін будівництва 2008-2011 роки.

Додатково необхідно реконструювати пішохідний тунель між ст. „Хрещатик” та „Майдан Незалежності” з повною заміною інженерного обладнання та встановленням конструкцій двох ескалаторів для горизонтального переміщення пішоходів із заміною асфальтобетонного покриття на гранітне в місцях масового проходу пасажирів (вартість робіт складає 18,0 млн грн).

Економічна діяльність

За період 2000 – 2006 рр. платні обсяги перевезень зросли на 149,0 млн пасажирів, або на 45,3%. У 2006 році у порівнянні з 2000 роком доходи від перевезень зросли на 76,2 млн грн або на 57,5%, інші доходи на 51,9 млн грн (у т.ч. від оренди та реклами на 9.0 млн грн), а витрати метрополітену зросли на 253,9 млн грн.

Рівень покриття витрат власними доходами у 2006 році становив 61.9%, що призвело до фінансового збитку в сумі 49.4 млн грн.

На 2007 рік при незмінному тарифі власні доходи підприємства очікуються на рівні 239 млн. грн, при цьому витрати прогнозуються на рівні 631.1 млн грн. Рівень покриття витрат власними доходами – 38%. З урахуванням доведених бюджетних асигнувань 131,6 млн грн витрати на суму 228,3 млн грн не забезпечені коштами.

Збільшення витрат обумовлено, у першу чергу, зростанням обсягів ремонту основних засобів, обмеженими у попередні роки через недостатнє фінансування з бюджету.

Забезпечити беззбиткову роботу метрополітену можна за певних умов, перш за все, встановленням справедливого тарифу на проїзд (нині одна поїздка пасажиру обходиться 50 коп., студенту – 20, школяру – 10), розвитком інших джерел доходів, зокрема, оренди та реклами, а також виділенням коштів на компенсацію проїзду пільгових категорій пасажирів.

Рекламна діяльність

Київським метрополітеном укладено 27 договорів на право здійснювати рекламну діяльність на своєму майні, з них по 8 договорах реклама не розміщується. Наразі з рекламними агенціями обговорюються питання щодо збільшення плати за розміщення реклами, але не всі домовленості досягнуті.

Оренда

Київським метрополітеном укладено 362 договори оренди на загальну площу 6 326 кв. м. Середня орендна плата за 1 кв. м площі по станціях складає 213,63 грн, в цілому по метрополітену (з урахуванням виробничих площ) – 198,58 грн. Середня орендна ставка становить 24.84% від експертної вартості об’єктів оренди.

Прибуток від рекламної діяльності з початку року склав 2,1 млн. грн або на 100% більше, ніж за аналогічний період 2006 року. Оренда принесла прибуток метрополітену в сумі 4,8 млн. грн, що на 30% більше минулорічного.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт

Аватара пользователя
Коржик
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 3203
Зарегистрирован: 15 янв 2005, 15:50
Откуда: Ровно - Киев

Сообщение Коржик »

FerrariF1racing писал(а):
Метробудівець писал(а):В мире имеют Лицензию на строительство метро больше 100 компаний, а в одной только Украине больше 30!
Так почему же у нас еще только 3 линии метро? :wink:
Десять, ане три. :wink:

Аватара пользователя
FerrariF1racing
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 4139
Зарегистрирован: 11 май 2006, 17:39
Откуда: Киев, Героев Днепра, Минская

Сообщение FerrariF1racing »

Коржик писал(а):Десять, ане три. :wink:
Извини, юмора не понял :shock:
ККЛ СБЛ СПЛ ПВЛ ЛЛ

AMY
Памятник
Сообщения: 14279
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 12:07
Откуда: <censored>

Сообщение AMY »

Налетай! Метрополитен готов раздавать тоннели

[ Памела ЗЕЛЕНАЯ | «Киевские ведомости» 15-06-2007 ]
Оказывается, в столичном метро «уже невозможно уплотнить график движения». Да, новый руководитель киевской подземки продолжает удивлять городскую публику.

В МИНУВШУЮ субботу десять минут пришлось ждать поезд на «Политехническом институте». Причем, не в глухую полночь, а с утра. Поэтому с нервным смехом читаю в «Крещатике» мессидж от начальника киевского метрополитена Петра Мирошникова: «Такого интенсивного движения нет ни в одном метро, кроме киевского и московского». Правда, это он говорил не обо всех линиях, а только о двух — Куреневско-Красноармейской и Святошинско-Броварской. Именно на них «уже невозможно уплотнить».

Впрочем, не будем строги к Петру Владимировичу. Ну откуда ему знать, что в те времена, когда он занимался банковским и нефтегазовым бизнесом, поезда на тех самых линиях ходили чаще? Он же тогда на метро не ездил...

Зато теперь подошел к своему хозяйству с большим деловым размахом. И мы шиковать будем. Например, в том длинном и всеми нелюбимом переходе между станциями «Майдан Незалежности» и «Крещатик» будем ходить не по серому асфальту — гранитом там пол покроют. А чтоб мало не показалось, будет и два горизонтальных эскалатора, чтобы пассажиры ног своих не трудили. И вся эта программа-максимум — за каких-то 18 миллионов гривен. Из городского бюджета, разумеется.

Впрочем, это всего лишь «рюшики». А «платье» для нашего короля-метрополитена поистине грандиозно: за пять лет построить 21 километр пути (сейчас протяженность линий метро — 57,8 км) и открыть два десятка новых станций. «Планируем в ближайшее время привлечь крупные компании мира». Петр Мирошников уверяет, что 19 таких компаний уже отозвались, так что первый тендер назначен на июль.

Тут вспоминается, как несколько месяцев назад очаровали нашего мэра Леонида Черновецкого швейцарские технологии быстрой прокладки тоннелей. Он тогда рассказывал журналистам еще и о том, что в Женеве и улицы лучше освещаются, и «фонтан самый высокий». Правда, осталось неизвестным — пускают ли в женевские тоннели арендаторов. В киевские — пустят. Не киоски, конечно, а компании, которые занимаются информационными коммуникациями. «Это будет хорошая, весьма существенная добавка для того, чтобы немножко компенсировать несправедливый тариф на проезд, который сегодня существует», — объяснил Петр Мирошников.
Эх, обзавидуется «старший брат», то есть Москва. Ведь в ихнее метро не то, что чужие кабельные сети — рекламу не всякую допускают. «Потому что это стратегический объект и федеральные службы бдят безопасность», — сетовали российские гости недавнего Киевского международного фестиваля рекламы. То ли дело у нас — полная вольница, никто не бдит, органы безопасности увлеклись досрочными выборами... Так что арендаторам отдадут «и те тоннели, по которым ходят поезда».

Но ведь нам, пассажирам, не страшно, правда? Мы ведь уже забыли, как горели под землей кабели вскоре после пуска станции «Лукьяновская». Зато привыкаем к тому, что метро — это большой базар. Или правильнее сказать — распродажа? Можно ведь еще и экстремальные туры в тоннели организовать — тоже денежное дело.

Теперь вы понимаете, почему поезда чаще ходить не могут?
:rtfm: :censored:

Аватара пользователя
Дёдя
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 6723
Зарегистрирован: 08 авг 2005, 11:35
Откуда: Центр Европы

Сообщение Дёдя »

Извини, юмора не понял
Наверно добавили Днепр, Харьков, Донецк (правда всеравно не набирается) Может еще КР и... - тогда будет!
kitponiS, женились бы, БАРИН!

Аватара пользователя
vv
алкотурист
алкотурист
Сообщения: 4171
Зарегистрирован: 04 апр 2003, 13:34
Откуда: Kiev

Сообщение vv »

Итак, по словам шановного Петра Владимировича все кто пользуються метром - нищие. Печально, особенно если учесть, что таких больше 1 млн./сутки.. А так же оказывается у нас нет проблем с торговлей в вагонах и попрошайками.
Эх, надо было позвонить и спросить, сколько барелей добывает за сутки.
Сто грамм - не "стоп-кран"!

Аватара пользователя
Klovsky
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 12483
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
Откуда: Localhost sweet home
Контактная информация:

Сообщение Klovsky »

А меня Мирошников удивил. Я ожидал худшего. И акцента иностранного никакого нет, хотя кто-то на форуме со слов слышавших его утверждал обратное.

По поводу нищих - я такого не слышал. Вот слова, что "метро - это транспорт для бедных" - это да. А народ и сам себя таким считает. Да и то, что повышения цены на проезд в метрополитене никак не состоится, тоже это подтверждает.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт

Аватара пользователя
vv
алкотурист
алкотурист
Сообщения: 4171
Зарегистрирован: 04 апр 2003, 13:34
Откуда: Kiev

Сообщение vv »

Так, что. Если поднимут цены он станет транспортом для богатых?
Сто грамм - не "стоп-кран"!

AMY
Памятник
Сообщения: 14279
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 12:07
Откуда: <censored>

Сообщение AMY »

Web-конференція
9 серпня, о 12.00, на сайті «Кияни» розпочнеться веб-конференція начальника комунального підприємства «Київський метрополітен» Петра Мірошникова на тему: «Перспективи розвитку Київського метрополітену»

Дата проведення: 2007-08-09 12:00:00

http://conf.oboz.ua/kv4/new/597.html
:rtfm: :censored:

Аватара пользователя
Sinoptik
Пом. Админа
Пом. Админа
Сообщения: 11436
Зарегистрирован: 04 апр 2003, 13:34
Откуда: Киев

Сообщение Sinoptik »

От зараза! А я на работе. :(
Ну как всегда.
ИзображениеС уважением,
Sinoptik

AMY
Памятник
Сообщения: 14279
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 12:07
Откуда: <censored>

Сообщение AMY »

От зараза! А я на работе.
Ну как всегда.
Нy так вопросы можно задать и сейчас
:rtfm: :censored:

Аватара пользователя
Dimon
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 4445
Зарегистрирован: 23 май 2004, 12:10
Откуда: из Киева

Сообщение Dimon »

А ответы когда?
Люблю пневматику!

Аватара пользователя
Sinoptik
Пом. Админа
Пом. Админа
Сообщения: 11436
Зарегистрирован: 04 апр 2003, 13:34
Откуда: Киев

Сообщение Sinoptik »

Нy так вопросы можно задать и сейчас
Блин.
Об этом и не подумал. :oops:
ИзображениеС уважением,
Sinoptik

Аватара пользователя
dimentiy
Злой литовец
Сообщения: 9303
Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
Откуда: Зять городов русских
Контактная информация:

Сообщение dimentiy »

А ответы когда?
А читать умеем? ;)
Web-конференція

9 серпня, о 12.00, на сайті «Кияни» розпочнеться веб-конференція начальника комунального підприємства «Київський метрополітен» Петра Мірошникова на тему: «Перспективи розвитку Київського метрополітену»



Дата проведення: 2007-08-09 12:00:00



http://conf.oboz.ua/kv4/new/597.html
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция

Аватара пользователя
Dimon
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 4445
Зарегистрирован: 23 май 2004, 12:10
Откуда: из Киева

Сообщение Dimon »

:oops: Та я потом заметил, но после моего сообщения уже ответили...
Люблю пневматику!

Ответить