Страница 1 из 4

Борщаговская линия

Добавлено: 29 мар 2006, 09:53
Serg
Борщагівська лінія
Під трасою швидкісного трамваю до промзони в районі Теличка збудують 12 станцій столичного метрополітену
Володимир ЯНІШЕВСЬКИЙ

“Хрещатик”
перспектива



Від житлового масиву Борщагівський до південно-східної частини міста прокладуть нову лінію метро. Це передбачено Генеральним планом розвитку Києва до 2020 року. Столичний мер Олександр Омельченко вже дав доручення підготувати техніко-економічне обґрунтування цього проекту.

Відомо, що нова лінія підземки пролягатиме попід трасою швидкісного трамваю й прямуватиме до Центрального залізничного вокзалу. Тут облаштують великий пересадочний вузол. За словами директора інституту “Укрметротунельпроект” Віктора Янікіна, це буде дуже зручно для пасажирів, адже в них з’явиться можливість пересісти на Святошинсько-Броварську і Подільсько-Воскресенську лінії. Потім нова гілка простягнеться в напрямку “Київ-товарний”, перетне Куренівсько-Червоноармійську лінію (станція “Палац “Україна”), вийде до станції метро “Дружби народів” і наблизиться до Телички. До речі, цей район за своєю територією приблизно такий, як і Поділ. Причому, інвестиційна привабливість Телички зростатиме, оскільки звідси “виселятимуть” промислові підприємства й по-новому облаштовуватимуть 200-гектарну територію. Доволі оригінальні проекти з цього приводу пропонують, зокрема, студенти вищої школи дизайну Гарвардського університету, які нещодавно презентували свої розробки.

На Борщагівській лінії планують “посадити” 12 станцій. Частина з них буде мілкого залягання. З прокладанням тунелів проїжджу частину вулиці Борщагівська значно розширять. Отож прискориться рух наземного транспорту на цій ділянці. Загалом метод мілкого залягання метро доволі ефективний, стверджує Віктор Янікін. По-перше, роботи на невеликій глибині обходяться значно дешевше. Вартість кілометра дороги становить 20—25 мільйонів доларів, тобто на п’ять—сім мільйонів менше, ніж на великій глибині. До слова, в Москві витрати на кілометр підземки вдвічі перевищують київські показники. По-друге, неглибоке залягання станцій дає змогу пасажирам швидше діставатися на поверхню.

Втім, якщо Борщагівська лінія ще тільки в проекті, то на інших напрямках роботи метробудівців перспектива окреслюється чітко. Після пуску “Вирлиці” спорудять другий вихід із станції “Дарниця”. До речі, цей об’єкт доволі складний, адже працювати доведеться лише в нічний час, коли завмирає рух поїздів метро. Вже в наступному році тунелі проляжуть до Червоного хутора. Там же введуть в експлуатацію першу чергу електродепо.

Наприкінці 2006-го проектанти “здадуть” ділянку метро від вулиці Глибочицької через весь Подільський мостовий перехід до Троєщини.

Після ремонту тунелепрохідницького щита продовжилися роботи на ділянці столичної підземки від “Либідської” до Виставкового центру і Теремків. Три станції на цьому відтинку планують відкрити в 2008-му.

Ще є кілька напрямків розвитку метро. Зокрема, від Червоного хутора до Дарницького вокзального комплексу, який нині будують. Від станції “Сирець” до масиву Виноградар. А у віддаленій перспективі нова гілка метро прямуватиме від Корчуватого аж до Вишгорода...

Добавлено: 29 мар 2006, 10:09
Vadim
Новость не свежая, с душком, так сказать.

Добавлено: 29 мар 2006, 10:20
Serg
Просто еще в 70-е годы по этому маршруту планировали продлить скоростной трамвай с выходом на мост Патона! И эта идея канула в лету. :cry:
Как бы новый план не постигла та же участь... :oops:

Добавлено: 29 мар 2006, 10:29
Юрій
Наприкінці 2006-го проектанти “здадуть” ділянку метро від вулиці Глибочицької через весь Подільський мостовий перехід до Троєщини.
:?: :?: :?:
А у віддаленій перспективі нова гілка метро прямуватиме від Корчуватого аж до Вишгорода...
Вот кстати и об этой линии, многие спрашивали есть ли она в перспективе. Видел где то давно ее трасу-Вишгород-пл. Шевченко-Куреневка-ЛБ-Универ-Автовокзал-пр-т Науки-Корчеватое

Добавлено: 29 мар 2006, 15:07
Муркенштейн
Юрій писал(а):
Наприкінці 2006-го проектанти “здадуть” ділянку метро від вулиці Глибочицької через весь Подільський мостовий перехід до Троєщини.
:?: :?: :?:
А что тут непонятного? В конце года закончится проектирование части линии :).

Добавлено: 29 мар 2006, 18:37
dimentiy
Вот и обоснование начала строительства на Троещине. Соединились к мосту и дело в шляпе (как достроят мост, конечно).

Re: Борщаговская линия

Добавлено: 29 мар 2006, 18:39
dimentiy
Serg писал(а):Борщагівська лінія
Під трасою швидкісного трамваю до промзони в районі Теличка збудують 12 станцій столичного метрополітену
Володимир ЯНІШЕВСЬКИЙ

“Хрещатик”
перспектива
Знать бы дату публикации

Добавлено: 29 мар 2006, 19:27
Misha
Публикация сегодняшняя вроде. Судя по всему, планировалась как предвыборная, но кто-то проглючил.

Добавлено: 25 мар 2007, 17:07
URB
Сегодня слішал по ящику предложения вместо скоростного трамвая пустить супербольшие автобус ЛАЗ, а метро, даже мелкого залегания "Лёгкое метро", власти считают очень дорогим, стоимость одного автобуса ЛАЗ более 1 млн. грн.

Добавлено: 26 мар 2007, 00:01
Gregorium
такие разговоры следовало ожидать: далеко не всем нравится наличие независимого от пробок транспорта.

какими бы сверхбольшими автобусы не были, они все равно стоят в пробках. а нынешний СТ, хоть и едет иногда с небольшой скоростью, обгоняет стоящие в пробках авто и маршрутки. именно от лоббистов маршруток и исходят подобные идеи.

+экология: посчитать выбросы.

какие "власти" это говорили?

также абсурдом является строительство там подземной линии: я понимаю, что метрострою это может и выгодно, однако только перестройка путепроводов (я молчу о процессе закапывания линии в непосредственной близости с плавунами и рекой Лыбидь) потянет на многие миллионы. необходимо по-европейски реконструировать трамвай, а метробуду есть чем заняться на ближайшие 10-15 лет: ПВЛ и ККЛ до Теремков (а еще СПЛ до Виноградаря).

Добавлено: 26 мар 2007, 01:28
Дёдя
также абсурдом является строительство там подземной линии: я понимаю, что метрострою это может и выгодно, однако только перестройка путепроводов
Это ксати было бы очень неплохо!
Во 1-х - меньше шума
Во 2-х - можно расширить проезжую часть до 3-4х полос в каждую сторону.
в 3-х - скорость
В 4-х можно построить открытым способом на ооооооооооооооочень маленькой глубине (1-2 метра от поверхности) (6-7метров глубна залегания)
в 5-х свой вариант

Добавлено: 26 мар 2007, 08:25
Метробудівець
Сказка!
До 2020 точно не будет! :)

Добавлено: 26 мар 2007, 09:45
Коржик
Gregorium писал(а):а метробуду есть чем заняться на ближайшие 10-15 лет: ПВЛ и ККЛ до Теремков (а еще СПЛ до Виноградаря).
Наземность/подземность не влияет на подрядчика. Если выиграют хм... тендер, то будет и метробуд строить.
Во 1-х - меньше шума
Во 2-х - можно расширить проезжую часть до 3-4х полос в каждую сторону.
в 3-х - скорость
В 4-х можно построить открытым способом на ооооооооооооооочень маленькой глубине (1-2 метра от поверхности) (6-7метров глубна залегания)
в 5-х свой вариант
То ли глупость, то ли провокация.

Добавлено: 26 мар 2007, 09:46
vv
Дааа, наверное не доживем до того момента, как на Борщаговку метро проведут

Добавлено: 26 мар 2007, 10:32
Дёдя
То ли глупость, то ли провокация.
Интересно: в чем? Я же не говорю, что завтра нужно начинать строительство!
А ты наверно никогда на ездил на Борщаговкуна "скоростном", и сразу видно что там не живешь!