Добавлено: 17 май 2014, 13:32
А ларьки платят деньги в бюджет?
Форум о метро и не только
https://forum.metropoliten.kiev.ua/
Там лише один чи два було таких, що треба возити. Решта - один причеп, штуки три самохідних (мікроавтобуси переобладнані під шаурмячні), і автокав’ярні, одна з яких повернулася на другий день.TANK писал(а):а вообще классный вариант пополнения бюджета - раз в пол года ларек вывезти и назад привезти, но за дополнительное бабло))
Если не вносить паевой взнос и/или не оплачивать сервитут, то результат будет тот же - пошлют быстро. Но по своим каналам у меня тоже информация, что сервитута у них не было - значит, не платили паевой.TANK писал(а):ну сервитутом там и не пахнет, если послать могут со скоростью звука... так, аренда.
Проектом передбачено:
- заміну на сучасну систему візуальної інформації (навігації) для пасажирів на шляхах їх пересування (станція, входи-виходи), в т.ч. з урахуванням задоволення потреб осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення (збільшеним шрифтом, у контрастному співвідношенні кольорів та урахуванням розміщення системи інформаційних покажчиків з вказаним напрямком руху);
- заміну на сучасні вторинних та табло торцевих електрогодинників на станції з урахуванням задоволення потреб осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, в т.ч. передбачено заміну часової станційної стійки з блоком не менше 8 променів, узгодженої з вторинними електрогодинниками на станціях та з центральною електрогодинниковою станцією в Інженерному корпусі метрополітену.
- заміну зі збільшенням розмірів літер назви станції для посилення візуального сприйняття пасажирами, у т.ч. емблем "М".
- ремонт металоконструкцій ям для сніготанення, з суцільною заміною чавунних решіток;
- заміну дверей типу "Метро". Влаштування в кожному блоці дверей одних дверей (крайніх) з шириною проходу 900 мм.
- облаштування всіх дверей інформаційними позначками вхід/вихід, виконаними збільшеним шрифтом та в контрастному співвідношенні кольорів, а також відповідними піктограмами;
- виготовлення конструктивних елементів дверей та їх полотен передбачено з анодованих алюмінієвих сплавів, стійких до стирання, з пристроями для блокування та зачинення (замки з уніфікованим ключем) у разі протиправних дій сторонніх осіб;
- скляне (ударостійке) заповнення дверей не більше 60% та не менше 40% сандвіч панелі від площі одних дверей;
- заміну всіх існуючих розмежувальних та огороджувальних бар’єрів (з їх стаціонарним закріпленням) та пристінних і додаткових поручнів, на металеві (з нікель-хромовим покриттям);
- обладнання робочого місця чергового по станції переговорним пристроєм «черговий-пасажир»;
- заміну пристроїв автоматизованої системи проходження пасажирів в метрополітен (далі – АСПП) у вестибюлі станції з встановленням сучасних пристроїв, а саме: автоматичних контрольних пунктів (далі – АКП); пунктів контрольно-пропускних (далі – ПКП) на ПКП з розширювачем для колясок та візків;
- пунктів контрольних автоматичних ПКА (на вихід) на ПКА з нормально відкритим проходом, у тому числі розширений ПКА для колясок, візків та проходу з багажем;
- заміну пристроїв та кабелів живлення АКП і ПКА у вестибюлі станції, з встановленням в касі щита АВР для пристроїв зв’язку, пасажирської автоматики та АСПП;
- заміну кабелів електроживлення та інформаційних кабелів до пристроїв АДБК і АВЖ (підключення передбачено від АВР, що встановлюється в приміщенні каси);
- заміну кабелів живлення звукових орієнтирів. Встановлення автоматичних вимикачів звукових орієнтирів в приміщенні каси;
- використання сертифікованих матеріалів, що відповідають діючим в Україні нормативним документам.