Страница 191 из 192

Добавлено: 25 окт 2017, 21:13
Klovsky
Київ розширює можливості безконтактної оплати проїзду в громадському транспорті

Оплата проїзду в громадському транспорті Києва стає все більш простою та універсальною. Відтепер оплатити проїзд банківською карткою з безконтактним додатком PayPass можливо на троєщинській лінії швидкісного трамвая. Про це повідомив заступник голови Київської міської державної адміністрації Дмитро Давтян.

Наразі комунальне підприємство «Київпастранс» спільно з працівниками корпорації MasterCard та АТ «Ощадбанк» реалізовують проект оплати проїзду банківською карткою з безконтактним додатком PayPass на Троєщинській лінії швидкісного трамвая. На сьогодні на стадії завершення обладнання безконтактною системою оплати 7 станцій лінії, послугами якої у тестовому режимі щоденно користується майже 200 пасажирів.

«Як новий член команди мера бачу одним із своїх пріоритетних завдань – полегшити пересування пасажирів містом в громадському транспорті. Сучасна електронна система оплати проїду, яку ми впроваджуємо у місті дозволить лише з допомогою банківської картки з додатком PayPass пересуватися у всіх видах транспорту швидко і просто. А нам, для більш ефективної роботи, така система дасть можливість оцінити фактичний обіг коштів, кількість пільговиків і зрозуміти картину щодо завантаженості маршрутів», – повідомив заступник голови КМДА Дмитро Давтян.

Таку ж систему вже встановлено на фунікулері. Також вона діє на 12 станціях Борщагівської лінії. В подальших планах КП «Київпастранс» – реалізувати можливість оплати проїзду банківською карткою з безконтактним додатком PayPass на міській електричці.

«Впроваджуючи такі системи ми методично і планово рухаємося в напрямі повної реалізації єдиного електронного квитка в Києві. Також важливо, що система безконтактної оплати додатком PayPass стане особливо зручною для гостей міста», – зауважив заступник голови КМДА.

Зазначимо, що термінали для роботи з банківською карткою з безконтактним додатком PayPass надані банком безоплатно. КП «Київпастранс» за відповідними договорами платить за обслуговування обладнання та системи платежів.

http://kievcity.gov.ua/news/55529.html

Добавлено: 26 окт 2017, 11:28
mylix
Смех и грех, вчера в связи с этим пресс-релизом на всех станциях СТ-2 была некая "проверка", в связи с которой контролеров заставили убрать самодельную табличку, которой они ограничили проход на непроворачивающийся турникет на ст. М.Цветаевой, на который постоянно натыкались люди (видимо табличка мешала общей "красоте"). Вечером наблюдал скандал в связи с этим, когда женщина ушибла руку, пытаясь пройти.

Добавлено: 27 окт 2017, 10:06
mann
Этот турникет вчера утром, как ни странно, был и вовсе опущен, но контролёры смотрели чтобы никто через него не проходил.

Добавлено: 27 окт 2017, 11:26
mylix
Вчера вечером снова подняли и вернули табличку.

Re: Скоростной трамвай на левом берегу

Добавлено: 16 ноя 2021, 23:54
Бодрый
2021 рік.
Довга дорога додому
ИзображениеИзображение

Re: Скоростной трамвай на левом берегу

Добавлено: 17 ноя 2021, 07:34
Анатолий
Бодрый писал(а):
16 ноя 2021, 23:54
2021 рік.
Довга дорога додому
ИзображениеИзображение
Як з цього місця зробити узвіз для трамваю щоб його проколом пустити до станції метро Райдужна?

Re: Скоростной трамвай на левом берегу

Добавлено: 17 ноя 2021, 09:55
dimentiy
Скріншот з відео
Узвіз лишається, доповнюється стрілками для заїзду на кільце, головні колії від стрілок спускаються знову нижче і слідують приблизно за напрямком тіні від естакади кільця на землі.

Re: Скоростной трамвай на левом берегу

Добавлено: 17 ноя 2021, 21:38
Анатолий
Кут нахилу дуже великий.

Re: Скоростной трамвай на левом берегу

Добавлено: 17 ноя 2021, 21:56
Бодрый
Так естакаду будували як тимчасову. Хіба ні ?

Re: Скоростной трамвай на левом берегу

Добавлено: 18 ноя 2021, 09:23
dimentiy
Анатолий писал(а):
17 ноя 2021, 21:38
Кут нахилу дуже великий.
Це припущення? Я з цим не згоден, кут нахилу допустимий, тим паче для такого короткого нахилу.

Re: Скоростной трамвай на левом берегу

Добавлено: 18 ноя 2021, 10:51
Бодрый
Анатолий писал(а):
18 ноя 2021, 07:06
VOVA_H писал(а):
18 ноя 2021, 07:01
Анатолий писал(а):
17 ноя 2021, 21:37
Таке враження що ніхто не дивився мої світлини 2012 року з будівництва розвороту трамваю та зупиночної платформи Троєщина-2.
Я не дивився, де їх можна побачити?
В гілці про продовження трамваю з Троєщини в 2012 році. Будівництво було з весни до осені того року.
Анатолій, ти ж сам знаєш, що всі світлини не раз і не двічі "канули в Лету" ( * але хтось обіцяв їх відновити...)

Re: Скоростной трамвай на левом берегу

Добавлено: 18 ноя 2021, 12:57
Анатолий
Буду намагатися викласти їх з домашнього комп'ютера.

Re: Скоростной трамвай на левом берегу

Добавлено: 30 янв 2023, 14:32
Dvorko

Re: Скоростной трамвай на левом берегу

Добавлено: 12 янв 2024, 14:52
Бодрый
1995 рік. Вул. Оноре де Бальзака

Re: Скоростной трамвай на левом берегу

Добавлено: 12 янв 2024, 16:02
TANK
а все были уверены, что строят метро....