Страница 22 из 28

Добавлено: 21 окт 2014, 23:46
DFAW
Мне казалось, что мы как-то попадали в старый город на трамвае с Красной двины, но это был 86 год, так что я слабо помню

Добавлено: 22 окт 2014, 00:44
Фосфор
Троллейбус до перешивки центра в полупешеходный вроде ходил насквозь, по Калькю. А трамвай по периметру огибает центр, ну разве что в районе авто- и ж/д вокзалов он как бы внутри дорожного кольца вокруг Вецриги -- но это ИМХО вряд ли можно считать заездом в старый город.

Добавлено: 22 окт 2014, 02:07
DFAW
Именно так, доезжали до площади Красных стрелков, от-туда шли в центр, затем там садились на троллейбус !

Добавлено: 21 дек 2014, 18:49
Системщик
Сьогодні розпочала роботу нова трамвайна лінія
http://depo.vn.ua/novosti/vttu/sogodn-v ... mvaino-l-n

З сьогоднішнього дня (19 грудня) у місті запущено в роботу нову трамвайну колію, яка з’єднала дві основні транспортні гілки міста – вулицю Келецьку та Хмельницьке шосе. Реалізація цього масштабного проекту дала змогу якісно покращити транспортне сполучення мікрорайону Вишенька та дасть поштовх до розбудови 9-го та 10-го мікрорайонів міста. Змінено і два трамвайні маршрути – відпер трамвай №6 буде рухатися до Західного автовокзалу, а трамвай №2 курсуватиме по колу, сполучаючи вулиці Келецьку, Хмельницьке шосе та Пирогова.

Реалізація масштабного інфраструктурного проекту з будівництва дороги на чотири полоси руху, яка стала ще одним виїздом з міста, та трамвайної колії, що мала сполучити дві транспортні артерії Вінниці, розпочалася ще у 2008 році. Тоді було зроблено частину підготовчих робіт, але через світову фінансово-економічну кризу роботи були призупинені. Відновилось будівництво у 2012-му. Тоді Вінниці вдалося взяти кошти на вигідних для міста умовах під державні гарантії, 50 % фінансування яких – кошти держбюджету. Минулого року було завершено 1-й етап проекту (будівництво дороги), а в цьому році було закінчено роботи по облаштуванню самої колії та двох сучасних тягових підстанцій.
19 грудня відбулося офіційне відкриття об’єкту за участю в.о. міського голови Сергія Моргунова, голови обласної державної адміністрації Анатолія Олійника, а також народних депутатів-вінничан Сергія Кудлаєнка та Геннадія Ткачука.

«Нова колія дасть великий поштовх для розвитку цієї території – 9-го і 10-го мікрорайонів міста, а також мікрорайону, який знаходиться за Барським шосе. Ми очікуємо, що найближчим часом тут буде жити біля 60 тисяч людей, - зазначає Сергій Моргунов. - Якщо говорити про ті маршрути, які ми запроваджуємо, то є цікавинка –2-й маршрут трамваю рухатиметься по колу. Трамвай не буде заїжджати на кінцеву, а матиме тільки 2 хвилини технічної зупинки». У КП «Вінницькій транспортній компанії» вже розроблені графіки роботи 2-го маршруту, по ньому рухатиметься 6 трамваїв: по 3 у кожному напрямку. Також буде змінено кінцеву зупинку і маршруту №6 – його подовжено до Західного автовокзалу.
В. о. міського голови подякував всім підрядним організаціям за якісне виконання робіт та зачитав вітальну телеграму від Голови Верховної Ради України Володимира Гройсмана, з ініціативи якого і було розпочато реалізацію цього проекту, коли він був очільником міста.
Загальна кошторисна вартість обох етапів проекту склала 87,2 млн. грн. За ці кошти було побудовано майже 2 км колії, тягові підстанції, дорогу на чотири полоси руху, тротуари, світлофори, благоустрій та ін. «Це дуже правильне рішення – збудувати транспортну мережу, що дасть можливість розбудовувати район. Бо зазвичай спочатку будують масиви, вузенькі вулиці, а потім між ними прокладають дорогу. Це правильне і сучасне рішення, яке може бути прикладом для всієї України, - вважає керівник КП «Вінницька транспортна компанія» Микола Форманюк. - Нова зупинка «100-річчя вінницького трамваю» є ще й кінцевою для маршруток, що підвозять до міста мешканців районів. Тепер одразу сівши на трамвай можна дістатися в будь-який бік міста. Трамваїв для того, щоб повністю забезпечити пасажиропотік цього мікрорайону, у нас вистачає». Єдине, що залишилось – це встановити зупинки, це буде зроблено з настанням тепла.

В. о. міського голови Сергій Моргунов на відкритті колії також зазначив, що в перспективі, коли навколишні мікрорайони будуть далі розвиватися та заселятися, і постане необхідність розширення мережі, то буде розглядатися питання щодо будівництва тролейбусної лінії вздовж нової дороги. Усі основні будівельні роботи для цього вже виконано, необхідно буде лише прокласти контактну мережу.
------------------------------------------------------------------------------------------------------
Имхо, с вводом в действие нового участка целесообразнее для всех было организовать движение Т4 и Т6 по кольцу вокруг Вишеньки (Т4 - по внутреннему, Т6 - по внешнему), с одной конечной на ЖДВ. При таком раскладе необходимость в Т2 станет невелика, да и само постоянное движение по кругу (без конечной остановки в обычном понимании) радости водителям не доставит.

Добавлено: 02 фев 2015, 09:36
Системщик
Евросоюз инвестирует 300 миллионов евро в общественный транспорт Польши
http://cfts.org.ua/news/evrosoyuz_inves ... 26?refresh

Европейский союз одобрил финансирование в объеме 293 млн евро для поддержки инвестиций в развитие общественного транспорта в крупнейших городах Польши. Об этом сообщает IRJ.

Для Варшавы будет обеспечено 91,7 млн евро в рамках заказа на поставку 85 низкопольных трамваев общей стоимостью 141 млн евро. Кроме того, польская столица получит 41 млн евро в рамках контракта на 51,3 млн евро по закупке двух локомотивов, 20 двухэтажных вагонов и двух трейлеров для пригородных перевозок.

В Лодзи Евросоюз поддержит проект интеграции трамвайной, магистральной железнодорожной сети и автодорог (Lodz Fabryczna Multimodal Hub project). ЕС покроет 85,8 млн евро из общей стоимости проекта 110,8 млн евро.

Кроме того, европейское финансирование (41,7 млн евро) выделяется для модернизации трамвайной сети в западной части Щецина, в том числе депо Погодно, которое сможет обслуживать низкопольный подвижной состав. Стоимость проекта составляет 52,2 млн евро.

Еще 32,2 млн евро из 52,3 млн ЕС обеспечит Познани для модернизации трамвайной и троллейбусной линии (Grunwaldzka Street) протяженностью 5,3 километра, а также линий, связывающих центр города с главным вокзалом, стадионом и аэропортом.
________________________________
Перевод портала ЦТС

Добавлено: 02 фев 2015, 12:51
HAnS
В Познані немає тролейбусів, це хтось щось не так зрозумів

Добавлено: 20 мар 2015, 15:54
euhome

Добавлено: 20 мар 2015, 21:26
f320v10

Добавлено: 21 мар 2015, 13:26
TANK
какое убожище.... особенно понравились острые углы, да еще обшитые уголком, да по всему салону... заранее привет от милых дам с порванными колготками, синяков и пр. радостей... о вариантах ДТП с прилетанием висков в этот угол даже думать не хочу. И главное - просто скотовозка, сидячих мест - МИНИМУМ.

Добавлено: 21 мар 2015, 17:17
Klovsky
Да, это ж надо додуматься, разместить так сидения, что их край оказался меньше края обитого уголком ящика под сидением.
И зачем ручки за сидениями, которые спинками обращены к окну?

Зато гордо виден глазок камеры наблюдения.

https://img-fotki.yandex.ru/get/6807/13 ... 8_orig.jpg

Добавлено: 22 мар 2015, 18:09
Sinoptik
И зачем ручки за сидениями, которые спинками обращены к окну?
А для удобства посадки. Пожилым пассажирам.
Ну и, чтобы не производить два типа сидений.

Добавлено: 22 мар 2015, 19:46
Klovsky
Лучше бы из этого металла сделали подлокотники: легче садиться пожилым, не будут напрягаться пассажиры при разгоне-торможении, просто комфортнее.

Добавлено: 21 апр 2015, 12:44
Misha
Внезапно - проект трамвая в Севастополе.
http://sevzaksobranie.ru/assets/files/p ... progor.pdf
Стр. 9

Добавлено: 21 апр 2015, 14:00
Анатолий
Мост уже готов, скоро будет готов трамвай.

Добавлено: 24 апр 2015, 05:52
Bomberman
Трамвай....им бы с троллейбусами разобраться.
Изображение