Подвижной состав.
Модераторы: dimentiy, Администраторы
Re: Подвижной состав.
General Electric показали перший локомотив, виготовлений для України
https://www.epravda.com.ua/news/2018/07/10/638594/
10 ЛИПНЯ 2018, 19:40
На заводі в штаті Пенсильванія (США) виготовлено перший локомотив серії GE Evolution відповідно до рамкової угоди між ПАТ "Укрзалізниця" та General Electric Transportation.
Про це повідомляє прес-служба УЗ.
Зазначається, що це перший з тридцяти локомотивів, що будуть поставлені в Україну. Він матиме назву "Тризуб".
Делегація Укрзалізниці на чолі з в.о. голови УЗ Євгеном Кравцовим ознайомилася з технологічним процесом виробництва та високо оцінила характеристики новозбудованого локомотива GE Evolution серії ТЕ33АС.
"Це дійсно нова якість тягового рухомого складу, якого не мала наша держава, а партія, яку поставить General Electric у співпраці з українськими підприємствами, – найбільша в незалежній Україні. Я сподіваюся, що 30 локомотивів стануть лише початком співпраці між Україною та США й між Укрзалізницею та General Electric, і вже найближчими роками разом ми зможемо оновити весь тяговий рухомий склад компанії", – розповів Кравцов.
Він також повідомив, що прибуття першого локомотива GE Evolution в Україну очікується морем уже в серпні, а їх подальше доукомплектування відбуватиметься на Крюківському вагонобудівному заводі.
"Нагадаю, що вже на першому етапі нашої співпраці з General Electric локалізація виробництва цих локомотивів на вітчизняних підприємствах становитиме 10 %", – зазначив керівник компанії.
"На фінальних етапах співпраці ця цифра зросте до 40%. Для нас це один із ключових пунктів угоди, адже це дозволить збільшити кількість робочих місць для українців та залучення інвестицій у розвиток економіки нашої батьківщини", - додав він.
Окрім цього, Євген Кравцов висловив упевненість, що партнерство з GE не тільки покращить локомотивний парк компанії, але й сприятиме модернізації транспортної інфраструктури України, утвердженню України як ключового транспортного вузла між Європою та Азією та забезпечить реалізацію експортного потенціалу нашої країни.
Нагадаємо, у лютому 2018 року корпорація GE підписала довгострокову рамкову угоду з ПАТ "Укрзалізниця" на 1 млрд доларів.
Перший її етап передбачає постачання 30 вантажних локомотивів TE33A Evolution, виготовлених у США, а також локалізацію певної частини виробництва в Україні, що становить 10% кінцевої вартості угоди. На даному етапі GE буде використовувати українську сигнальну та радіосистему та певні елементи кабіни.
Вартість локомотивів — 4,68 млн доларів (з ПДВ) за кожен. Загалом сума контракту (мова йде про першу партію - ЕП) становить 140 млн доларів з ПДВ.
30% УЗ заплатить авансом, а за 70% суми "Укрексімбанк" придбає на власний баланс тепловози і віддасть їх у лізинг на 15 років. Лізингова угода номінована у гривнях.
Це означає, що за тепловози УЗ буде вимушена суттєво переплатити у зв'язку з використанням кредитних грошей, адже вартість гривні, враховуючи облікову ставку НБУ на момент підписання контракту, була досить високою.
Процентну ставку в УЗ не називають, проте у розмові з ЕП представник залізниці підтвердив: вона не нижча за облікову ставку НБУ.
Отже, за обслуговування лізингу УЗ буде платити не менше 16-18% річних, що значно дорожче доларового ресурсу.
На другому етапі американці повинні поставити протягом семи років 150-175 тепловозів. На цьому етапі українська сторона наполягатиме на використанні вже 40% українських деталей.
Рамкова угода також передбачає можливість майбутньої співпраці у сфері обслуговування та модернізації наявного рухомого складу, зокрема дизельних тепловозів серії 2М62 та 2Е10.
Рекомендуємо почитати: Зранку гроші — увечері тепловози: що за контракт УЗ уклала з General Electric
Економічна правда
https://www.epravda.com.ua/news/2018/07/10/638594/
10 ЛИПНЯ 2018, 19:40
На заводі в штаті Пенсильванія (США) виготовлено перший локомотив серії GE Evolution відповідно до рамкової угоди між ПАТ "Укрзалізниця" та General Electric Transportation.
Про це повідомляє прес-служба УЗ.
Зазначається, що це перший з тридцяти локомотивів, що будуть поставлені в Україну. Він матиме назву "Тризуб".
Делегація Укрзалізниці на чолі з в.о. голови УЗ Євгеном Кравцовим ознайомилася з технологічним процесом виробництва та високо оцінила характеристики новозбудованого локомотива GE Evolution серії ТЕ33АС.
"Це дійсно нова якість тягового рухомого складу, якого не мала наша держава, а партія, яку поставить General Electric у співпраці з українськими підприємствами, – найбільша в незалежній Україні. Я сподіваюся, що 30 локомотивів стануть лише початком співпраці між Україною та США й між Укрзалізницею та General Electric, і вже найближчими роками разом ми зможемо оновити весь тяговий рухомий склад компанії", – розповів Кравцов.
Він також повідомив, що прибуття першого локомотива GE Evolution в Україну очікується морем уже в серпні, а їх подальше доукомплектування відбуватиметься на Крюківському вагонобудівному заводі.
"Нагадаю, що вже на першому етапі нашої співпраці з General Electric локалізація виробництва цих локомотивів на вітчизняних підприємствах становитиме 10 %", – зазначив керівник компанії.
"На фінальних етапах співпраці ця цифра зросте до 40%. Для нас це один із ключових пунктів угоди, адже це дозволить збільшити кількість робочих місць для українців та залучення інвестицій у розвиток економіки нашої батьківщини", - додав він.
Окрім цього, Євген Кравцов висловив упевненість, що партнерство з GE не тільки покращить локомотивний парк компанії, але й сприятиме модернізації транспортної інфраструктури України, утвердженню України як ключового транспортного вузла між Європою та Азією та забезпечить реалізацію експортного потенціалу нашої країни.
Нагадаємо, у лютому 2018 року корпорація GE підписала довгострокову рамкову угоду з ПАТ "Укрзалізниця" на 1 млрд доларів.
Перший її етап передбачає постачання 30 вантажних локомотивів TE33A Evolution, виготовлених у США, а також локалізацію певної частини виробництва в Україні, що становить 10% кінцевої вартості угоди. На даному етапі GE буде використовувати українську сигнальну та радіосистему та певні елементи кабіни.
Вартість локомотивів — 4,68 млн доларів (з ПДВ) за кожен. Загалом сума контракту (мова йде про першу партію - ЕП) становить 140 млн доларів з ПДВ.
30% УЗ заплатить авансом, а за 70% суми "Укрексімбанк" придбає на власний баланс тепловози і віддасть їх у лізинг на 15 років. Лізингова угода номінована у гривнях.
Це означає, що за тепловози УЗ буде вимушена суттєво переплатити у зв'язку з використанням кредитних грошей, адже вартість гривні, враховуючи облікову ставку НБУ на момент підписання контракту, була досить високою.
Процентну ставку в УЗ не називають, проте у розмові з ЕП представник залізниці підтвердив: вона не нижча за облікову ставку НБУ.
Отже, за обслуговування лізингу УЗ буде платити не менше 16-18% річних, що значно дорожче доларового ресурсу.
На другому етапі американці повинні поставити протягом семи років 150-175 тепловозів. На цьому етапі українська сторона наполягатиме на використанні вже 40% українських деталей.
Рамкова угода також передбачає можливість майбутньої співпраці у сфері обслуговування та модернізації наявного рухомого складу, зокрема дизельних тепловозів серії 2М62 та 2Е10.
Рекомендуємо почитати: Зранку гроші — увечері тепловози: що за контракт УЗ уклала з General Electric
Економічна правда
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
Re: Подвижной состав.
Крюковский вагонзавод не выпустил ни одного пассажирского вагона за полгода
https://cfts.org.ua/news/2018/07/10/kry ... goda_48210
10 июля 2018, 12:40
Крюковский вагоностроительный завод (КВСЗ) в январе-июне не произвел ни одного пассажирского вагона, передает Кременчугская газета со ссылкой на данные, переданные в горисполком Кременчуга.
В прошлом году за первые шесть месяцев КВСЗ выпустил 13 пассажирских вагонов.
Вместе с тем, на предприятии из месяца в месяц растут темпы производства грузовых вагонов. Так, в январе-июне КВСЗ увеличил производство грузовых вагонов на 69%, или на 706 вагонов, до 1728 единиц по сравнению с аналогичным периодом прошлого года.
В январе-мае рост производства грузовых вагонов у КВСЗ составлял 60% по сравнению с пятью месяцами прошлого года - до 1406 ед.
https://cfts.org.ua/news/2018/07/10/kry ... goda_48210
10 июля 2018, 12:40
Крюковский вагоностроительный завод (КВСЗ) в январе-июне не произвел ни одного пассажирского вагона, передает Кременчугская газета со ссылкой на данные, переданные в горисполком Кременчуга.
В прошлом году за первые шесть месяцев КВСЗ выпустил 13 пассажирских вагонов.
Вместе с тем, на предприятии из месяца в месяц растут темпы производства грузовых вагонов. Так, в январе-июне КВСЗ увеличил производство грузовых вагонов на 69%, или на 706 вагонов, до 1728 единиц по сравнению с аналогичным периодом прошлого года.
В январе-мае рост производства грузовых вагонов у КВСЗ составлял 60% по сравнению с пятью месяцами прошлого года - до 1406 ед.
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
Re: Подвижной состав.
Coradia iLint – первый водородный поезд запустят этим летом (видео)
https://www.autocentre.ua/kommercheskie ... 03815.html
Юрий Гоголев
22 ИЮЛЯ 2018, 14:00
Водородный поезд Coradia iLint, разработанный известным французским производителем трамваев и электричек – Alstom, начнет перевозить пассажиров уже нынешним летом. Пока только в Германии. На днях Федеральное управление железных дорог – German Railway Office (EBA) выдало соответствующее разрешение.
Напомним ,что в ноябре 2017 года между Alstom и железнодорожной транспортной компанией Lower Saxony (LNVG) был подписан контракт на поставку 14 локомотивов на водородных топливных элементах. Первые поезда запланировано вывести на маршрут в декабре 2021 года. А пока что будет проводится пробная эксплуатация.
Coradia iLint.
Напомним , что двухсекционный водородный поезд Coradia iLint рассчитан на перевозку 300 человек, здесь 150 мест для сидения. Топливные элементы располагаются в крыше и питают литий-ионные батареи. Водородный поезд Coradia iLint может развивать максимальную скорость до 140 км/ч и имеет запас хода до 800 км.
https://www.autocentre.ua/kommercheskie ... 03815.html
Юрий Гоголев
22 ИЮЛЯ 2018, 14:00
Водородный поезд Coradia iLint, разработанный известным французским производителем трамваев и электричек – Alstom, начнет перевозить пассажиров уже нынешним летом. Пока только в Германии. На днях Федеральное управление железных дорог – German Railway Office (EBA) выдало соответствующее разрешение.
Напомним ,что в ноябре 2017 года между Alstom и железнодорожной транспортной компанией Lower Saxony (LNVG) был подписан контракт на поставку 14 локомотивов на водородных топливных элементах. Первые поезда запланировано вывести на маршрут в декабре 2021 года. А пока что будет проводится пробная эксплуатация.
Coradia iLint.
Напомним , что двухсекционный водородный поезд Coradia iLint рассчитан на перевозку 300 человек, здесь 150 мест для сидения. Топливные элементы располагаются в крыше и питают литий-ионные батареи. Водородный поезд Coradia iLint может развивать максимальную скорость до 140 км/ч и имеет запас хода до 800 км.
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
Re: Подвижной состав.
А зачем там Li-Ion батарейки? Топливный элемент и без них нормально работает.
Злой админ
Chris De Burgh - Moonlight & Vodka
Chris De Burgh - Moonlight & Vodka
- dimentiy
- Злой литовец
- Сообщения: 9310
- Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
- Откуда: Зять городов русских
- Контактная информация:
Re: Подвижной состав.
На картинке написано:
«Сохранение избыточной энергии, выработанной топливным элементом, а так же кинетической энергии, выработанной при торможении. Батарея питает состав во время эксплуатации, а так же может усиливать ускорение состава при необходимости.»
В общем, такая себе рекуперация при отсутствии КС.
«Сохранение избыточной энергии, выработанной топливным элементом, а так же кинетической энергии, выработанной при торможении. Батарея питает состав во время эксплуатации, а так же может усиливать ускорение состава при необходимости.»
В общем, такая себе рекуперация при отсутствии КС.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция
Re: Подвижной состав.
Перший локомотив General Electric сьогодні вже відправиться до України, – Євген Кравцов
https://www.uz.gov.ua/press_center/up_t ... ic/479595/
08.08.2018
Сьогодні перший локомотив TE33AC із заводу General Electric Transportation у Ері, штат Пенсильванія, відправиться до України. Про це на своїй сторінці у Facebook повідомив в.о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов.
«Локомотив поїде залізницею до Норфолка, штат Вірджинія, а потім судном через Атлантику, Середземне та Чорне море до Чорноморська», – розповів він.
Також він нагадав, що остаточне доукомплектування локомотива проводитиметься на Крюківському вагонобудівному заводі. «Після цього він буде прийнятий в експлуатацію та почне перевозити вантажі», – резюмував Євген Кравцов
Раніше повідомлялося, що локомотивні бригади Укрзалізниці навчатимуть правил експлуатації та обслуговування локомотивів General Electric серії ТЕ33АС. Уже відібрано 10 машиністів, які в другій половині серпня 2018 року пройдуть навчання в «Центрі оцінки та розвитку персоналу залізничного транспорту» в місті Астана. Навчання відповідно до угоди проходитиме за кошти General Electric. Після навчання машиністи спільно з фахівцями кадрових служб Укрзалізниці розгорнуть повний цикл теоретичного та практичного навчання своїх колег на місцях.
https://www.uz.gov.ua/press_center/up_t ... ic/479595/
08.08.2018
Сьогодні перший локомотив TE33AC із заводу General Electric Transportation у Ері, штат Пенсильванія, відправиться до України. Про це на своїй сторінці у Facebook повідомив в.о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов.
«Локомотив поїде залізницею до Норфолка, штат Вірджинія, а потім судном через Атлантику, Середземне та Чорне море до Чорноморська», – розповів він.
Також він нагадав, що остаточне доукомплектування локомотива проводитиметься на Крюківському вагонобудівному заводі. «Після цього він буде прийнятий в експлуатацію та почне перевозити вантажі», – резюмував Євген Кравцов
Раніше повідомлялося, що локомотивні бригади Укрзалізниці навчатимуть правил експлуатації та обслуговування локомотивів General Electric серії ТЕ33АС. Уже відібрано 10 машиністів, які в другій половині серпня 2018 року пройдуть навчання в «Центрі оцінки та розвитку персоналу залізничного транспорту» в місті Астана. Навчання відповідно до угоди проходитиме за кошти General Electric. Після навчання машиністи спільно з фахівцями кадрових служб Укрзалізниці розгорнуть повний цикл теоретичного та практичного навчання своїх колег на місцях.
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
Re: Подвижной состав.
Интересно, они так и собираются все 30 локомотивов возить по-одному через полшарика ?
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
-
- Начальник депо
- Сообщения: 1173
- Зарегистрирован: 22 апр 2005, 20:31
- Откуда: Kyiv
Re: Подвижной состав.
Якщо є регулярні морські перевезення від них на Чорноморськ, то нема різниці, по одному, чи купою
- DFAW
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 15002
- Зарегистрирован: 09 фев 2005, 19:43
- Откуда: Саме велике село в Украине
- Контактная информация:
Re: Подвижной состав.
Остальные 29 тихо приедут из Казахстана в порт Кавказ, а потом одним паромом в Черноморск
Я не волшебник, я только учусь.
Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.
Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.
Re: Подвижной состав.
"Укрзалізниця" розділить поїзди на класи
https://www.epravda.com.ua/news/2018/08/9/639484/
9 СЕРПНЯ 2018, 17:12
До кінця літа "Укрзалізниця" планує розділити поїзди на три класи - комфорт, стандарт і економ.
Про це в інтерв'ю Delo.ua повідомив начальник департаменту пасажирських перевезень далекого сполучення "Укрзалізниці" Олександр Красноштан.
Він зазначив, що на сьогоднішній день "Укрзалізниця" знаходиться на фінальній стадії узгодження змін з Мінінфраструктури.
"Ідея в тому, що якщо пасажир купує квиток на поїзд класу комфорт, він отримає новий вагон (термін служби до 10 років), біотуалети, кондиціонування і т. д. Це буде повний пакет послуг. Ми припускаємо, що в поїздах класу комфорт будуть тільки купе і СВ-вагони. Маршрутна швидкість в таких поїздах буде становити не менше 70 км/год, це буде найзручніший час прибуття поїзда", - сказав він.
"У поїздах типу стандарт будуть допускатися плацкарти хорошого рівня, з кондиціонером, з біотуалетом. У цих поїздах буде швидкість менше, ніж 70 км/год. В економ-поїздах будуть вагони старшими, можлива відсутність біотуалету і кондиціонера", - розповів Красноштан.
Говорячи про вартість квитка, начальник департаменту пасажирських перевезень далекого прямування УЗ відзначив, що залізничне відомство планує самостійно регулювати ціну квитка на поїзди класу комфорт і стандарт, а регулювання ціни на потяги класу економ залишити за державою.
"Якщо це вдасться, відбудуться позитивні зміни як для пасажира, так і для УЗ, адже ми на багатьох напрямках хотіли б знизити ціну на квиток", - повідомив Красноштан.
Нагадаємо, раніше в. о. голови правління УЗ Євген Кравцов заявив, що "Укрзалізниця" планує варіювати вартість квитків на потяги в залежності від зношеності і рівня комфорту пасажирського рухомого складу.
За словами в. о. глави УЗ, введення стандартів потрібно для того, щоб розділити залізничні склади за рівнем сервісу, який буде надано пасажирам.
https://www.epravda.com.ua/news/2018/08/9/639484/
9 СЕРПНЯ 2018, 17:12
До кінця літа "Укрзалізниця" планує розділити поїзди на три класи - комфорт, стандарт і економ.
Про це в інтерв'ю Delo.ua повідомив начальник департаменту пасажирських перевезень далекого сполучення "Укрзалізниці" Олександр Красноштан.
Він зазначив, що на сьогоднішній день "Укрзалізниця" знаходиться на фінальній стадії узгодження змін з Мінінфраструктури.
"Ідея в тому, що якщо пасажир купує квиток на поїзд класу комфорт, він отримає новий вагон (термін служби до 10 років), біотуалети, кондиціонування і т. д. Це буде повний пакет послуг. Ми припускаємо, що в поїздах класу комфорт будуть тільки купе і СВ-вагони. Маршрутна швидкість в таких поїздах буде становити не менше 70 км/год, це буде найзручніший час прибуття поїзда", - сказав він.
"У поїздах типу стандарт будуть допускатися плацкарти хорошого рівня, з кондиціонером, з біотуалетом. У цих поїздах буде швидкість менше, ніж 70 км/год. В економ-поїздах будуть вагони старшими, можлива відсутність біотуалету і кондиціонера", - розповів Красноштан.
Говорячи про вартість квитка, начальник департаменту пасажирських перевезень далекого прямування УЗ відзначив, що залізничне відомство планує самостійно регулювати ціну квитка на поїзди класу комфорт і стандарт, а регулювання ціни на потяги класу економ залишити за державою.
"Якщо це вдасться, відбудуться позитивні зміни як для пасажира, так і для УЗ, адже ми на багатьох напрямках хотіли б знизити ціну на квиток", - повідомив Красноштан.
Нагадаємо, раніше в. о. голови правління УЗ Євген Кравцов заявив, що "Укрзалізниця" планує варіювати вартість квитків на потяги в залежності від зношеності і рівня комфорту пасажирського рухомого складу.
За словами в. о. глави УЗ, введення стандартів потрібно для того, щоб розділити залізничні склади за рівнем сервісу, який буде надано пасажирам.
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
Re: Подвижной состав.
Скорый, скоростной и пассажирский - взяли и переименовали, работы сколько сделали!
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12484
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Re: Подвижной состав.
А раньше все скорые были только с новыми вагонами?
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Re: Подвижной состав.
Мабуть, трохи складніше. Комфорт - нічні експреси, стандарт - фірмові нічні швидкі, все інше в економ. Цікаво, чи будуть денні поїзди ділити також, не хотілось би ІС+ побачити комфортом із захмарними цінами...
Re: Подвижной состав.
Возможно это не по скорости классификация будет, а по состоянию вагонов?
...до 29 ноября 2010 - не было ни единого разрыва!
Re: Подвижной состав.
У прес-релізі написано, що комфорт матиме маршрутну швидкість не менше 70 км/год. Це якраз норматив нічного експресу. Хоча це і не всюди логічно. Відсипні фірмові поїзди типу Київ-Львів, Київ-Харків, Київ-Дніпро за умови зручного відправлення та прибуття теж логічно відносити в комфорт, так би мовити "готель на колесах". А прискоривши їх до нічних експресів вийде незручне хтозна-що.