Подвижной состав.

Модераторы: dimentiy, Администраторы

Аватара пользователя
euhome
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 5888
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 10:12
Откуда: Харків

Re: Подвижной состав.

Сообщение euhome »

General Electric показали перший локомотив, виготовлений для України

https://www.epravda.com.ua/news/2018/07/10/638594/

10 ЛИПНЯ 2018, 19:40

На заводі в штаті Пенсильванія (США) виготовлено перший локомотив серії GE Evolution відповідно до рамкової угоди між ПАТ "Укрзалізниця" та General Electric Transportation.

Про це повідомляє прес-служба УЗ.

Зазначається, що це перший з тридцяти локомотивів, що будуть поставлені в Україну. Він матиме назву "Тризуб".

Делегація Укрзалізниці на чолі з в.о. голови УЗ Євгеном Кравцовим ознайомилася з технологічним процесом виробництва та високо оцінила характеристики новозбудованого локомотива GE Evolution серії ТЕ33АС.

Изображение

"Це дійсно нова якість тягового рухомого складу, якого не мала наша держава, а партія, яку поставить General Electric у співпраці з українськими підприємствами, – найбільша в незалежній Україні. Я сподіваюся, що 30 локомотивів стануть лише початком співпраці між Україною та США й між Укрзалізницею та General Electric, і вже найближчими роками разом ми зможемо оновити весь тяговий рухомий склад компанії", – розповів Кравцов.

Він також повідомив, що прибуття першого локомотива GE Evolution в Україну очікується морем уже в серпні, а їх подальше доукомплектування відбуватиметься на Крюківському вагонобудівному заводі.

"Нагадаю, що вже на першому етапі нашої співпраці з General Electric локалізація виробництва цих локомотивів на вітчизняних підприємствах становитиме 10 %", – зазначив керівник компанії.

"На фінальних етапах співпраці ця цифра зросте до 40%. Для нас це один із ключових пунктів угоди, адже це дозволить збільшити кількість робочих місць для українців та залучення інвестицій у розвиток економіки нашої батьківщини", - додав він.

Окрім цього, Євген Кравцов висловив упевненість, що партнерство з GE не тільки покращить локомотивний парк компанії, але й сприятиме модернізації транспортної інфраструктури України, утвердженню України як ключового транспортного вузла між Європою та Азією та забезпечить реалізацію експортного потенціалу нашої країни.

Нагадаємо, у лютому 2018 року корпорація GE підписала довгострокову рамкову угоду з ПАТ "Укрзалізниця" на 1 млрд доларів.

Перший її етап передбачає постачання 30 вантажних локомотивів TE33A Evolution, виготовлених у США, а також локалізацію певної частини виробництва в Україні, що становить 10% кінцевої вартості угоди. На даному етапі GE буде використовувати українську сигнальну та радіосистему та певні елементи кабіни.

Вартість локомотивів — 4,68 млн доларів (з ПДВ) за кожен. Загалом сума контракту (мова йде про першу партію - ЕП) становить 140 млн доларів з ПДВ.

30% УЗ заплатить авансом, а за 70% суми "Укрексімбанк" придбає на власний баланс тепловози і віддасть їх у лізинг на 15 років. Лізингова угода номінована у гривнях.

Це означає, що за тепловози УЗ буде вимушена суттєво переплатити у зв'язку з використанням кредитних грошей, адже вартість гривні, враховуючи облікову ставку НБУ на момент підписання контракту, була досить високою.

Процентну ставку в УЗ не називають, проте у розмові з ЕП представник залізниці підтвердив: вона не нижча за облікову ставку НБУ.

Отже, за обслуговування лізингу УЗ буде платити не менше 16-18% річних, що значно дорожче доларового ресурсу.

На другому етапі американці повинні поставити протягом семи років 150-175 тепловозів. На цьому етапі українська сторона наполягатиме на використанні вже 40% українських деталей.

Рамкова угода також передбачає можливість майбутньої співпраці у сфері обслуговування та модернізації наявного рухомого складу, зокрема дизельних тепловозів серії 2М62 та 2Е10.

Рекомендуємо почитати: Зранку гроші — увечері тепловози: що за контракт УЗ уклала з General Electric

Економічна правда
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits

Аватара пользователя
euhome
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 5888
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 10:12
Откуда: Харків

Re: Подвижной состав.

Сообщение euhome »

Крюковский вагонзавод не выпустил ни одного пассажирского вагона за полгода

https://cfts.org.ua/news/2018/07/10/kry ... goda_48210

10 июля 2018, 12:40

Крюковский вагоностроительный завод (КВСЗ) в январе-июне не произвел ни одного пассажирского вагона, передает Кременчугская газета со ссылкой на данные, переданные в горисполком Кременчуга.

В прошлом году за первые шесть месяцев КВСЗ выпустил 13 пассажирских вагонов.

Вместе с тем, на предприятии из месяца в месяц растут темпы производства грузовых вагонов. Так, в январе-июне КВСЗ увеличил производство грузовых вагонов на 69%, или на 706 вагонов, до 1728 единиц по сравнению с аналогичным периодом прошлого года.

В январе-мае рост производства грузовых вагонов у КВСЗ составлял 60% по сравнению с пятью месяцами прошлого года - до 1406 ед.
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits

Аватара пользователя
euhome
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 5888
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 10:12
Откуда: Харків

Re: Подвижной состав.

Сообщение euhome »

Coradia iLint – первый водородный поезд запустят этим летом (видео)

https://www.autocentre.ua/kommercheskie ... 03815.html

Юрий Гоголев
22 ИЮЛЯ 2018, 14:00


Водородный поезд Coradia iLint, разработанный известным французским производителем трамваев и электричек – Alstom, начнет перевозить пассажиров уже нынешним летом. Пока только в Германии. На днях Федеральное управление железных дорог – German Railway Office (EBA) выдало соответствующее разрешение.

Напомним ,что в ноябре 2017 года между Alstom и железнодорожной транспортной компанией Lower Saxony (LNVG) был подписан контракт на поставку 14 локомотивов на водородных топливных элементах. Первые поезда запланировано вывести на маршрут в декабре 2021 года. А пока что будет проводится пробная эксплуатация.

Изображение
Coradia iLint.

Напомним , что двухсекционный водородный поезд Coradia iLint рассчитан на перевозку 300 человек, здесь 150 мест для сидения. Топливные элементы располагаются в крыше и питают литий-ионные батареи. Водородный поезд Coradia iLint может развивать максимальную скорость до 140 км/ч и имеет запас хода до 800 км.

Изображение

Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits

Аватара пользователя
Vadim
Админ
Админ
Сообщения: 3857
Зарегистрирован: 04 апр 2003, 13:34
Откуда: Kiev
Контактная информация:

Re: Подвижной состав.

Сообщение Vadim »

А зачем там Li-Ion батарейки? Топливный элемент и без них нормально работает.
Злой админ
Chris De Burgh - Moonlight & Vodka

Аватара пользователя
dimentiy
Злой литовец
Сообщения: 9303
Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
Откуда: Зять городов русских
Контактная информация:

Re: Подвижной состав.

Сообщение dimentiy »

На картинке написано:
«Сохранение избыточной энергии, выработанной топливным элементом, а так же кинетической энергии, выработанной при торможении. Батарея питает состав во время эксплуатации, а так же может усиливать ускорение состава при необходимости.»

В общем, такая себе рекуперация при отсутствии КС.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция

Аватара пользователя
euhome
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 5888
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 10:12
Откуда: Харків

Re: Подвижной состав.

Сообщение euhome »

Перший локомотив General Electric сьогодні вже відправиться до України, – Євген Кравцов

https://www.uz.gov.ua/press_center/up_t ... ic/479595/

08.08.2018

Сьогодні перший локомотив TE33AC із заводу General Electric Transportation у Ері, штат Пенсильванія, відправиться до України. Про це на своїй сторінці у Facebook повідомив в.о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов.

«Локомотив поїде залізницею до Норфолка, штат Вірджинія, а потім судном через Атлантику, Середземне та Чорне море до Чорноморська», – розповів він.

Також він нагадав, що остаточне доукомплектування локомотива проводитиметься на Крюківському вагонобудівному заводі. «Після цього він буде прийнятий в експлуатацію та почне перевозити вантажі», – резюмував Євген Кравцов

Раніше повідомлялося, що локомотивні бригади Укрзалізниці навчатимуть правил експлуатації та обслуговування локомотивів General Electric серії ТЕ33АС. Уже відібрано 10 машиністів, які в другій половині серпня 2018 року пройдуть навчання в «Центрі оцінки та розвитку персоналу залізничного транспорту» в місті Астана. Навчання відповідно до угоди проходитиме за кошти General Electric. Після навчання машиністи спільно з фахівцями кадрових служб Укрзалізниці розгорнуть повний цикл теоретичного та практичного навчання своїх колег на місцях.
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits

Аватара пользователя
euhome
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 5888
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 10:12
Откуда: Харків

Re: Подвижной состав.

Сообщение euhome »

Интересно, они так и собираются все 30 локомотивов возить по-одному через полшарика ?
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits

Vyacheslav
Начальник депо
Начальник депо
Сообщения: 1172
Зарегистрирован: 22 апр 2005, 20:31
Откуда: Kyiv

Re: Подвижной состав.

Сообщение Vyacheslav »

Якщо є регулярні морські перевезення від них на Чорноморськ, то нема різниці, по одному, чи купою

Аватара пользователя
DFAW
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 15002
Зарегистрирован: 09 фев 2005, 19:43
Откуда: Саме велике село в Украине
Контактная информация:

Re: Подвижной состав.

Сообщение DFAW »

Остальные 29 тихо приедут из Казахстана в порт Кавказ, а потом одним паромом в Черноморск
Я не волшебник, я только учусь. :prof:
Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.

Аватара пользователя
euhome
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 5888
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 10:12
Откуда: Харків

Re: Подвижной состав.

Сообщение euhome »

"Укрзалізниця" розділить поїзди на класи

https://www.epravda.com.ua/news/2018/08/9/639484/

9 СЕРПНЯ 2018, 17:12

До кінця літа "Укрзалізниця" планує розділити поїзди на три класи - комфорт, стандарт і економ.

Про це в інтерв'ю Delo.ua повідомив начальник департаменту пасажирських перевезень далекого сполучення "Укрзалізниці" Олександр Красноштан.

Він зазначив, що на сьогоднішній день "Укрзалізниця" знаходиться на фінальній стадії узгодження змін з Мінінфраструктури.

"Ідея в тому, що якщо пасажир купує квиток на поїзд класу комфорт, він отримає новий вагон (термін служби до 10 років), біотуалети, кондиціонування і т. д. Це буде повний пакет послуг. Ми припускаємо, що в поїздах класу комфорт будуть тільки купе і СВ-вагони. Маршрутна швидкість в таких поїздах буде становити не менше 70 км/год, це буде найзручніший час прибуття поїзда", - сказав він.

"У поїздах типу стандарт будуть допускатися плацкарти хорошого рівня, з кондиціонером, з біотуалетом. У цих поїздах буде швидкість менше, ніж 70 км/год. В економ-поїздах будуть вагони старшими, можлива відсутність біотуалету і кондиціонера", - розповів Красноштан.

Говорячи про вартість квитка, начальник департаменту пасажирських перевезень далекого прямування УЗ відзначив, що залізничне відомство планує самостійно регулювати ціну квитка на поїзди класу комфорт і стандарт, а регулювання ціни на потяги класу економ залишити за державою.

"Якщо це вдасться, відбудуться позитивні зміни як для пасажира, так і для УЗ, адже ми на багатьох напрямках хотіли б знизити ціну на квиток", - повідомив Красноштан.

Нагадаємо, раніше в. о. голови правління УЗ Євген Кравцов заявив, що "Укрзалізниця" планує варіювати вартість квитків на потяги в залежності від зношеності і рівня комфорту пасажирського рухомого складу.

За словами в. о. глави УЗ, введення стандартів потрібно для того, щоб розділити залізничні склади за рівнем сервісу, який буде надано пасажирам.
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits

Юрик
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 2238
Зарегистрирован: 29 дек 2009, 10:58
Откуда: Харьков

Re: Подвижной состав.

Сообщение Юрик »

Скорый, скоростной и пассажирский - взяли и переименовали, работы сколько сделали!

Аватара пользователя
Klovsky
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 12483
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
Откуда: Localhost sweet home
Контактная информация:

Re: Подвижной состав.

Сообщение Klovsky »

А раньше все скорые были только с новыми вагонами?
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт

Аватара пользователя
Jyraff
Машинист
Машинист
Сообщения: 489
Зарегистрирован: 16 окт 2009, 11:24
Откуда: Poltava/Kyiv

Re: Подвижной состав.

Сообщение Jyraff »

Юрик писал(а):
10 авг 2018, 08:56
Скорый, скоростной и пассажирский - взяли и переименовали, работы сколько сделали!
Мабуть, трохи складніше. Комфорт - нічні експреси, стандарт - фірмові нічні швидкі, все інше в економ. Цікаво, чи будуть денні поїзди ділити також, не хотілось би ІС+ побачити комфортом із захмарними цінами...

Аватара пользователя
XAN
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 5351
Зарегистрирован: 02 окт 2008, 17:02
Откуда: Копенгаген

Re: Подвижной состав.

Сообщение XAN »

Возможно это не по скорости классификация будет, а по состоянию вагонов?
...до 29 ноября 2010 - не было ни единого разрыва!

Аватара пользователя
Jyraff
Машинист
Машинист
Сообщения: 489
Зарегистрирован: 16 окт 2009, 11:24
Откуда: Poltava/Kyiv

Re: Подвижной состав.

Сообщение Jyraff »

У прес-релізі написано, що комфорт матиме маршрутну швидкість не менше 70 км/год. Це якраз норматив нічного експресу. Хоча це і не всюди логічно. Відсипні фірмові поїзди типу Київ-Львів, Київ-Харків, Київ-Дніпро за умови зручного відправлення та прибуття теж логічно відносити в комфорт, так би мовити "готель на колесах". А прискоривши їх до нічних експресів вийде незручне хтозна-що.

Ответить