Страница 44 из 65

Добавлено: 13 сен 2017, 20:33
TANK
ну так на покатушки к нам 2 паровоза пригоняют, чтобы хоть 0.25 списать))))

а вообще могу только представить этот бред в статистике УЗ (главное, я теперь понимаю, зачем целый вычислительный центр на ул. франко нужен) - "0.5 тяги везет 10 полувагонов")))

Добавлено: 13 сен 2017, 20:49
ЛиС
Klovsky писал(а):Чего ж так
Я наверное не совсем правильно выразился. Паровозы никто не принимает к учёту для расчётов потребного количества локомотивов для той же маневровой работы.
TANK писал(а): а вообще могу только представить этот бред в статистике УЗ (главное, я теперь понимаю, зачем целый вычислительный центр на ул. франко нужен) - "0.5 тяги везет 10 полувагонов")))
О! Вас срочно надо в увправу. Будете спрашивать "почему выгрузили только полвагона? Когда вторую половину выгружать будете?(это из реального диалога)
Ну а если не зне знать, что такое АСК ВП, АСК ПП и прочие "матерные" слова вроде ЭПД, то да, "скрипач не нужен!" ;)

Добавлено: 13 сен 2017, 21:22
Юрик
ПОНАБа уволить, за остановку поезда!

Добавлено: 13 сен 2017, 22:10
ЛиС
Юрик, ПОНАБ это ужее "заезженный" мем. Я круче слышал. "Какие к чёрту "стрелки"(речь шла о "окнах" по замене стрелок), это что вам?! 90-е? Все "стрелки" немедленно отменить!" Такое вот...

Добавлено: 13 сен 2017, 22:25
TANK
и почему я понимаю балчуна :D

Добавлено: 13 сен 2017, 22:54
ЛиС
TANK
, Вы не поверите, но Бальчун как раз из "когорты" этих самых :)

Добавлено: 14 сен 2017, 00:40
sashman
Ну, целое здание ГИВЦ УЗ — как раз понятно, осталось со времён, когда ЭВМ были большими. А дальше, по мере совершенствования элементной базы ЭВТ, освобождающееся от старых железяк пространство систематически заполнялось новой технобюрократией Изображение

Добавлено: 14 сен 2017, 23:21
euhome
За стратегією розвитку Укрзалізниці до 2021 року включно плануємо 5,9 млрд дол. США капітальних інвестицій, з яких близько 4 млрд дол. США, – на оновлення рухомого складу , – Євген Кравцов

http://www.uz.gov.ua/press_center/up_to ... ic/458113/

12.09.2017

В.о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов під час круглого столу з учасниками транспортного ринку в Києві 12 вересня представив стратегію розвитку ПАТ «Укрзалізниця» до 2021 року та першочергові заходи на 2017-2018 роки. Стратегія товариства ґрунтується на 5 бізнес-вертикалях: вантажні перевезення та логістика, пасажирські перевезення, інфраструктура, послуги тяги, виробництво та сервіс.

У заході беруть участь члени правління товариства Іренеуш Василевський та Ремігіуш Пашкевич, директори товариства, представники ACC, EBA, АМПУ, міністерств, вантажовласники та оператори, виробники рухомого складу та ЗМІ. Під час круглого столу відбувається кілька тематичних сесій, у ході яких проходять дискусії щодо тарифної політики ПАТ «Укрзалізниця», обговорення планів розвитку залізничної інфраструктури, операційної діяльності товариства в поточному році та інші.

Як повідомив Євген Кравцов, стратегія розвитку ПАТ «Укрзалізниця» до 2021 року враховує очікування стейкхолдерів, потреби самої компанії в оновленні основних фондів, підвищенні її ефективності та забезпеченні фінансової стабільності, а також запити самих працівників товариства, впровадження соціально відповідальних підходів в управлінні персоналом.

«Ми бачимо зв'язок обсягів перевезень та стану парку рухомого складу, тому очевидно, що його необхідно інтенсивно оновлювати, оскільки без цього наслідки будуть відчутні на транспортному ринку вже в найближчі 5-7 років, тому розраховуємо на підтримку його учасників, щоб забезпечити необхідні обсяги перевезень. Інвестиції, необхідні для оновлення залізничного рухомого складу та інфраструктури, необхідні на рівні близько 1 млрд дол. США на рік. За стратегією розвитку Укрзалізниці до 2021 року включно плануємо 5,9 млрд дол. США капітальних інвестицій, з яких близько 4 млрд дол. США, – на оновлення рухомого складу, зокрема модернізацію та придбання нового», – розповів Євген Кравцов.

Він також наголосив, що пріоритетним завданням буде й оновлення залізничної інфраструктури, однак для цього необхідно залучати додаткові фінансові ресурси, оскільки Укрзалізниця – державна монополія.

Також Євген Кравцов акцентував на необхідності переходу на середньотерміновий період планування, принаймні трирічний. «Ефективно, щоб на початок року товариство мало фінансовий план. Така ситуація неприпустима, що він не затверджений досі», – зауважив Євген Кравцов.

«Укрзалізниця вперше готова обговорювати фінансовий план, інвестиційну політику з бізнесом, а не лише владою. Ми відкриті для бізнесу в тих напрямках, де ми здійснюємо модернізацію та капітальні інвестиції. Сподіваємося знайти консенсус. Готові відкрито показати, куди будемо вкладати кошти від індексації тарифів на вантажні перевезення. Готові і в подальшому абсолютно відкрито обговорювати наші витрати, іти на небувалий діалог. Нам нічого приховувати, маємо три напрямки інвестицій: інфраструктура, персонал, вагони та тяговий рухомий склад. Вони викликані аналізом економічним та технічним. Адже від цього залежить і загальна ситуація на транспортному ринку. Ми готові працювати спільно з ринком», – наголосив Євген Кравцов.

В. о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця» також повідомив, що за стратегією розвитку товариства наразі здійснюється робота з побудови й розвитку ефективної системи корпоративного управління, для чого будуть залучені провідні міжнародні консультанти, а також залучення експертів для побудови ефективної системи закупівель, планування та використання ресурсів. Окрім того, впроваджуватиметься нова система тарифоутворення, зокрема механізм довгострокової індексації тарифів на вантажні перевезення на підставі індексу цін виробників промислової продукції.

Добавлено: 21 сен 2017, 22:47
euhome
Немецкие б/у электрички в разы лучше работающих в Украине – Омелян

http://ua.interfax.com.ua/news/general/450030.html

22:24 20.09.2017

Украина ведет переговоры с Германией о передаче в украинское хозяйство части бывшего в употреблении немецкого пригородного железнодорожного подвижного состава, сообщил министр инфраструктуры Украины Владимир Омелян.

"Переговоры с Германией только начались, она предварительно выразила готовность передать Украине определенный подвижной состав. Если немцы будут настаивать на оплате, посмотрим, чего это стоит и сделаем это", - сказал он в эфире "5 Канала" в среду вечером.

По его словам, в указанном немецком подвижном составе необходимо будет заменить тележки, поскольку они рассчитаны на европейский путь, будут определенные вопросы с напряжением для электродвигателей, поскольку в Германии используется другой их тип

"Но в итоге мы будем иметь абсолютно качественный подвижной состав и поверьте, бывшие в употреблении немецкие электрички в разы лучше чем то, что мы имеем сегодня даже после модернизации. Сегодняшний ремонт, который проводится, он проводится комплексно, но кондиционеров по-прежнему нет, проблема с туалетами, качество материалов под большим вопросом. Я очень надеюсь, что нам удастся этот проект, поскольку это хоть и временное латание дыр, но это необходимо нашим гражданам, которые пользуются пригородным транспортом", - резюмировал В.Омелян.

Добавлено: 22 сен 2017, 19:14
TANK
не смотря на то, что я ненавижу совок во всех его проявлениях - но тут фигню омелян мелет - немецкая элеткричка - это куча разделенных отсеков по 8 пар лавочек с весьма узкими дверьми. Быбулька с кравчучкой картошки не пролезет и застопорит всех.

Добавлено: 22 сен 2017, 19:26
dimentiy
немецкая элеткричка - это куча разделенных отсеков по 8 пар лавочек с весьма узкими дверьми
Видимо, ты ездил в очень ограниченном наборе немецких электричек. Моделей и разновидностей у одного DB — целый зоопарк. И таких, где проход у́же, чем в ЭР9 — меньшинство.

Добавлено: 22 сен 2017, 23:03
TANK
Да, согласен, я о центре ФРГ (Гессен). Там поездил дофига - разные составы, но все с компоновкой "супер-собаки-попугая" - вагон разделен. Но что ездит в других землях, особенно восточные - я не знаю.

Ну а по узостям - дык тупо габарит.

Добавлено: 02 ноя 2017, 20:18
euhome
Латвійська залізниця запропонувала Україні локомотиви в оренду

https://economics.unian.ua/transport/22 ... otivi.html

12:36, 24 жовтня 2017

Представники компанії поки не назвали кількість локомотивів, що Латвія може дати в оренду.

Латвійська залізниця має вільні локомотиви і готова дати їх в оренду "Укрзалізниці" або приватним компаніям у зв'язку з дефіцитом локомотивів в Україні.

Про це повідомив директор виробництва "Сервіс рухомого складу Латвійської залізниці (LDZ)" Тейванс Гунарс на міжнародній конференції "Вагонобудування і ремонт рухомого складу в Україні".
"У нас є вільні локомотиви у зв'язку з тим, що наші перевізники більше дивляться на локомотиви з потужністю 6 тисяч коней. Оскільки ми - сервіс рухомого складу - є власниками цього рухомого парку, я думаю, ми могли б здати в оренду Україні локомотиви, поки ви не вирішите свої проблеми з тягою. Ми готові», - сказав він.

При цьому Гунарс зазначив, що поки не готовий назвати кількість локомотивів, які Латвія може дати в оренду.

Добавлено: 02 ноя 2017, 20:25
euhome
Гройсман подтвердил планы создания СП "Укрзализныци" и General Electric в 2018 году

http://cfts.org.ua/news/2017/10/26/groy ... godu_43636

26 октября 2017, 13:03

Премьер-министр Владимир Гройсман рассчитывает, что "Укрзализныця" совместно с General Electric Transportation, входящей в холдинг General Electric, начнут производство тягового подвижного состава (локомотивов) в 2018 году. Об этом он сказал на брифинге на Еристовском ГОКе в ходе рабочей поездки в Полтавскую область в четверг, 26 октября, передает Интерфакс-Украина.

"Сейчас мы работаем над модернизацией, например, "Укрзализныци": нам нужна тяга, речь идет о том, что мы сможем, думаю, уже в следующем году начать совместное производство с General Electric", - сказал Гройсман.

Премьер рассчитывает, что соответствующее соглашение о начале производства будет подписано до конца текущего года.

По словам Гройсмана, при развитии машиностроения важную роль играет достижение высокой степени его локализации в Украине.

Ранее министр инфраструктуры Владимир Омелян заявил, что "Укрзализныця" в ноябре может подписать рамочное соглашение о сотрудничестве с General Electric Transportation. Недавно состоялся ряд встреч на самом высоком уровне с делегацией этой компании.

Добавлено: 10 ноя 2017, 15:23
euhome
Омелян розповів, коли в Україні з'являться вживані німецькі потяги

http://www.epravda.com.ua/news/2017/11/9/631024/

9 ЛИСТОПАДА 2017, 20:46

Вживані німецькі регіональні дизельні потяги можуть з'явитися в Україні наприкінці наступного року в разі можливості переобладнати їх для експлуатації на українській залізниці.
Про це в коментарі УНІАН повідомив міністр інфраструктури Володимир Омелян.
"Із учорашнього дня в Німеччині перебуває група фахівців "Укрзалізниця" та Мінінфраструктури. Вони вже вивчили низку дизельних поїздів, які були запропоновані німецькою стороною. За якістю питань немає - воно вище, ніж в Україні", - заявив міністр.
"Щодо переобладнання, то це теж не проблема. Остаточне рішення ми приймемо після ознайомлення з документацією. Якщо ми зможемо це зробити (переобладнати під українські стандарти – Ред.), то в кінці наступного року українці зможуть порівняти німецький комфорт", - сказав він.
Омелян зазначив, що німецькі поїзди знаходяться в хорошому технічному стані, але залишається відкритим питання - чи передасть німецька сторона поїзда Україні безкоштовно.
"Дискусія про платну передачу чи ні - ще попереду. Для нас було важливо зрозуміти, чи відповідає технічний стан для експлуатації в Україні. Відповідь – безумовно так", - сказав він.
"Ми повинні зрозуміти наскільки складно буде переобладнати поїзда для експлуатації в Україні. З того що ми бачимо - це реально зробити. Залишається питання: чи буде це безкоштовно чи ні", - додав міністр.
Раніше Омелян заявляв, що німецька залізнична компанія - найбільший залізничний оператор Німеччини Deutsche Bahn готова розглянути можливість передачі Україні за залишковою вартістю 100 старих регіональних дизельних поїздів.