За стратегією розвитку Укрзалізниці до 2021 року включно плануємо 5,9 млрд дол. США капітальних інвестицій, з яких близько 4 млрд дол. США, – на оновлення рухомого складу , – Євген Кравцов
http://www.uz.gov.ua/press_center/up_to ... ic/458113/
12.09.2017
В.о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов під час круглого столу з учасниками транспортного ринку в Києві 12 вересня представив стратегію розвитку ПАТ «Укрзалізниця» до 2021 року та першочергові заходи на 2017-2018 роки. Стратегія товариства ґрунтується на 5 бізнес-вертикалях: вантажні перевезення та логістика, пасажирські перевезення, інфраструктура, послуги тяги, виробництво та сервіс.
У заході беруть участь члени правління товариства Іренеуш Василевський та Ремігіуш Пашкевич, директори товариства, представники ACC, EBA, АМПУ, міністерств, вантажовласники та оператори, виробники рухомого складу та ЗМІ. Під час круглого столу відбувається кілька тематичних сесій, у ході яких проходять дискусії щодо тарифної політики ПАТ «Укрзалізниця», обговорення планів розвитку залізничної інфраструктури, операційної діяльності товариства в поточному році та інші.
Як повідомив Євген Кравцов, стратегія розвитку ПАТ «Укрзалізниця» до 2021 року враховує очікування стейкхолдерів, потреби самої компанії в оновленні основних фондів, підвищенні її ефективності та забезпеченні фінансової стабільності, а також запити самих працівників товариства, впровадження соціально відповідальних підходів в управлінні персоналом.
«Ми бачимо зв'язок обсягів перевезень та стану парку рухомого складу, тому очевидно, що його необхідно інтенсивно оновлювати, оскільки без цього наслідки будуть відчутні на транспортному ринку вже в найближчі 5-7 років, тому розраховуємо на підтримку його учасників, щоб забезпечити необхідні обсяги перевезень. Інвестиції, необхідні для оновлення залізничного рухомого складу та інфраструктури, необхідні на рівні близько 1 млрд дол. США на рік. За стратегією розвитку Укрзалізниці до 2021 року включно плануємо 5,9 млрд дол. США капітальних інвестицій, з яких близько 4 млрд дол. США, – на оновлення рухомого складу, зокрема модернізацію та придбання нового», – розповів Євген Кравцов.
Він також наголосив, що пріоритетним завданням буде й оновлення залізничної інфраструктури, однак для цього необхідно залучати додаткові фінансові ресурси, оскільки Укрзалізниця – державна монополія.
Також Євген Кравцов акцентував на необхідності переходу на середньотерміновий період планування, принаймні трирічний. «Ефективно, щоб на початок року товариство мало фінансовий план. Така ситуація неприпустима, що він не затверджений досі», – зауважив Євген Кравцов.
«Укрзалізниця вперше готова обговорювати фінансовий план, інвестиційну політику з бізнесом, а не лише владою. Ми відкриті для бізнесу в тих напрямках, де ми здійснюємо модернізацію та капітальні інвестиції. Сподіваємося знайти консенсус. Готові відкрито показати, куди будемо вкладати кошти від індексації тарифів на вантажні перевезення. Готові і в подальшому абсолютно відкрито обговорювати наші витрати, іти на небувалий діалог. Нам нічого приховувати, маємо три напрямки інвестицій: інфраструктура, персонал, вагони та тяговий рухомий склад. Вони викликані аналізом економічним та технічним. Адже від цього залежить і загальна ситуація на транспортному ринку. Ми готові працювати спільно з ринком», – наголосив Євген Кравцов.
В. о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця» також повідомив, що за стратегією розвитку товариства наразі здійснюється робота з побудови й розвитку ефективної системи корпоративного управління, для чого будуть залучені провідні міжнародні консультанти, а також залучення експертів для побудови ефективної системи закупівель, планування та використання ресурсів. Окрім того, впроваджуватиметься нова система тарифоутворення, зокрема механізм довгострокової індексації тарифів на вантажні перевезення на підставі індексу цін виробників промислової продукції.