Строительство Бескидского тоннеля

Модераторы: dimentiy, Администраторы

Аватара пользователя
Alexeyka
Начальник СЦБ
Начальник СЦБ
Сообщения: 824
Зарегистрирован: 13 июл 2010, 21:03
Откуда: Николаев->Киев

Строительство Бескидского тоннеля

Сообщение Alexeyka »

Завершуються підготовчі роботи до будівництва Бескидського тунелю

У Карпатах завершуються підготовчі роботи до будівництва нового двоколійного Бескидського тунелю. На сьогодні підготовчі роботи виконані вже на 90%, їх планують закінчити восени. Врізка тунелю розпочнеться після затвердження проекту Кабінетом Міністрів України.

За словами начальника відокремленого відділу з будівництва Бескидського тунелю Володимира Харлана, оскільки будівництво Бескидського тунелю вестиметься безперервно у три зміни, то сформовано достатній запас будівельних матеріалів. Для будівництва тунелю буде використано понад 81 куб. метр бетону та понад 7 тис. тонн армованих конструкцій. Будівельні матеріали постачатимуть українські виробники.

Залізничники облаштовували склади для піску, щебеню, змонтували ємності для зберігання цементу. Утворено склад вибухових речовин, за допомогою яких відбуватиметься проходження гірської породи. Підвозитимуться матеріали дорогою, яку проклала Львівська залізниця. Крім того, буде споруджено 300 м бетонного покриття до відвалу гірської маси з пройденого тунелю. Натомість генпідрядник завершуватиме прокладання 150 м дороги до порталу. На виконання цих робіт знадобиться приблизно місяць.

Для прокладання доріг використовуються залізобетонні плити і лотки, виготовлені на залізничному заводі залізобетонних конструкцій і будівельних деталей. Для доставки великогабаритних і сипучих будівельних матеріалів залізничники проклали до станції Бескид три під’їзні колії загальною протяжністю 959 м. Таким чином надходження вантажів не стане на заваді звичному руху поїздів.

Одночасно залізничні будівельники виконують підготовчі роботи для істотного зменшення радіуса кривої на найвищій точці перевалу — «обтесують» схил гори. Тут буде вибрано 40 тис. м3 грунту і прокладено залізничну колію, якою поїзд зможе рухатися зі швидкістю 70 км/год, що значно більше, ніж зараз.

Фахівці компанії-генерального підрядника розповіли про непросту технологію проходки тунелю, яку потрібно буде застосувати. Спочатку заплановано пройти половину тунелю, а потім спуститися до рівня, на якому буде прокладена колія, і зворотнім ходом освоїти нижню частину. Після цього виконають її монолітну обробку. Щоб розпочати ці роботи, спочатку облаштували колектор для річки Опірець, що протікає з гори повз місце, де буде тунель. Таким чином вона не становитиме загрози, бо не розливатиметься після сильного дощу і танення снігів.

За підрахунками фахівців, для проходки тунелю і закріплення нижнього та верхнього склепінь знадобиться 960 днів. Інженерна споруда довжиною 1 тис. 800 м і діаметром майже 11 м пролягатиме на глибині 180 м від поверхні Бескидського хребта. Внутрішні роботи виконуватимуть залізничні підрозділи, зокрема, вони прокладуть колії, мережі зв’язку тощо.

Новий тунель буде обладнано сучасними приладами робочого та аварійного освітлення, вентиляцією, відеонаглядом, контрольними датчиками визначення рівня шкідливих газів, а також постійним моніторингом внутрішнього стану, засобами пожежної безпеки і системою антикорозійного захисту.

Дізнатися більше про необхідність будівництва нового Бескидського тунелю і переваги від його введення в експлуатацію, переглянути відеоролики можна за наступними посиланнями:





Довідково:

Для України Бескидський тунель має стратегічне значення, оскільки цим маршрутом перевозяться вантажі до західного кордону країни, а також понад 40% транзитних вантажів у напрямку Західної і Центральної Європи.

Бескидський тунель розташований на напрямку перспективного розвитку сполучення Москва – Відень колії1520 ммна 1637-1638 кмперегону Бескид – Скотарське Львівської залізниці. Одноколійний Бескидський тунель розташований на електрифікованій двоколійній дільниці

Тунель був збудований за часів Австро-Угорської імперії 1886 року і на сьогодні є бар’єрним місцем V Критського Міжнародного транспортного коридору, який проходить по території Італії, Словенії, Угорщини, Словаччини, України та Росії (Трієст-Любляна-Будапешт-Братислава-Ужгород-Львів), оскільки це єдина одноколійна дільниця на усій його довжині. Через деформацію обробки, руйнування дренажної системи та невідповідність габариту діючим нормативним вимогам тунель вичерпав свій експлуатаційний ресурс.

Новий двоколійний залізничний Бескидський тунель будуватиметься за рахунок коштів кредиту ЄБРР з метою підвищення транзитного потенціалу України, приведення до відповідних технічних вимог V Критського Міжнародного транспортного коридору та забезпечення безпеки руху поїздів на стратегічному напрямку Київ – Львів – Чоп. Орієнтована вартість складає 102,7 млн євро без врахування підготовчих робіт на підходах до тунелю, які Львівська залізниця здійснює за власні кошти.

Згідно з проектом, який розробила Будівельна асоціація «Інтербудмонтаж – Україна», новий тунель будуватимуть паралельно із існуючим на відстані 30 метрів від нього. Ширина тунелю становитиме 10,5, висота – 8,46 м. Новий тунель буде довшим за існуючий – становитиме 1822 м, тоді як протяжність старого тунелю – 1746 метрів. Двоколійний Бескидський тунель буде другим в Україні за довжиною після Лутугинського (Донецька залізниця).


Тут можно просмотреть несколько фото подготовительных работ.

Аватара пользователя
XAN
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 5352
Зарегистрирован: 02 окт 2008, 17:02
Откуда: Копенгаген

Сообщение XAN »

А насколько близок существующий однопутный к исчерпанию пропускной способности?
...до 29 ноября 2010 - не было ни единого разрыва!

incognito
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 2481
Зарегистрирован: 05 ноя 2009, 12:09

Сообщение incognito »

XAN писал(а):А насколько близок существующий однопутный к исчерпанию пропускной способности?
исчерпал уже давно
На данном форуме о трамвае можно писать или хорошо, или ничего...

ЛиС
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 2737
Зарегистрирован: 09 окт 2006, 08:31
Откуда: Киев

Сообщение ЛиС »

incognito, я бы не был столь категоричным в суждениях, но то что это узкое место в пропускной способности участка соглашусь однозначно.
Скажем (если брать аналогии) то Петровский мост тоже вроде как исчерпал пропускную способность уже давно, и постройка нового моста (рядом) для одвухпучивания этой линии даже возможно дешевле чем строительство тоннеля.
Вопрос в другом. Бескидский тоннель давно нужно закрывать для масштабного кап.ремонта. Альтернативы (как в случае с Петровским мостом) там нету. Объемы движения (как в случае с Севастопольскими тоннелями) не позволяют закрыть его на длительное время. Вот и приходится идти на столь радикальные меры - а именно рубить новый тоннель. Плюс к этому (если я не ошибаюсь) с постройкой нового тоннеля возможно некое спрямление кривых участков. Как-то так.

Аватара пользователя
XAN
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 5352
Зарегистрирован: 02 окт 2008, 17:02
Откуда: Копенгаген

Сообщение XAN »

Спрямления наверное не будет, пару часов назад проезжал по старому тонеллю - уже видны заделы под порталы с обоих сторон, они по сути там же, где и старые.
...до 29 ноября 2010 - не было ни единого разрыва!

Аватара пользователя
DFAW
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 15002
Зарегистрирован: 09 фев 2005, 19:43
Откуда: Саме велике село в Украине
Контактная информация:

Сообщение DFAW »

XAN - будет, и очень существенное. Потом схему нарисую и объясню
Я не волшебник, я только учусь. :prof:
Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.

Аватара пользователя
XAN
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 5352
Зарегистрирован: 02 окт 2008, 17:02
Откуда: Копенгаген

Сообщение XAN »

Ок, с интересом посмотрю.
...до 29 ноября 2010 - не было ни единого разрыва!

Аватара пользователя
DFAW
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 15002
Зарегистрирован: 09 фев 2005, 19:43
Откуда: Саме велике село в Украине
Контактная информация:

Сообщение DFAW »

В общем будет как-то так
http://forum.metropoliten.kiev.ua/album ... c_id=11794

Там где под линию попадает зелёнка - её уже нет, там будет отвал. Там где под линию попадает горбик - его срежут. По сути сама станция после строительства будет находиться на отвале.
Я не волшебник, я только учусь. :prof:
Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.

Аватара пользователя
euhome
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 5888
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 10:12
Откуда: Харків

Сообщение euhome »

За 2014 год Бескидский тоннель удлинится на 700 метров

http://for-ua.com/ukraine/2014/02/05/174525.html

5 февраля 2014 | 17:45

Министерство инфраструктуры Украины намерено в 2014 году проложить около 0,7 км пути нового двухпутного Бескидского тоннеля, сообщили в пресс-службе министерства.

«Продолжается строительство Бескидского тоннеля. Подготовительные работы проведены и начато бурение. И в 2014 году планируем пройти до 0,7 км», - цитирует пресс-служба профильного и.о. министра Владимира Козака.

В ведомстве напомнили, что после завершения строительства данного объекта, которое запланировано на 2016 год, пропускная способность тоннеля вырастет с 47 до 100 пар поездов. Скорость прохождения по тоннелю также увеличится - примерно с 40 до 80 км/ч.

Для Украины Бескидский тоннель имеет стратегическое значение, поскольку по маршруту, на котором он расположен, перевозятся грузы к западной границе страны, а также более 40% транзитных грузов в направлении Западной и Центральной Европы.

«ForUm»
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits

Аватара пользователя
Системщик
Начальник депо
Начальник депо
Сообщения: 1136
Зарегистрирован: 10 янв 2012, 16:46
Откуда: Киев

Сообщение Системщик »

Будівельники пройшли 198 м Бескидського тунелю
https://www.uz.gov.ua/press_center/up_t ... ic/379079/

Роботи з будівництва Бескидського тунелю ведуться цілодобово. Станом на 12 травня виконані роботи з проходки тунелю на довжині 198 м. Загальна довжина нового тунелю становить 1764 м. Завершення робіт із будівництва нового Бескидського тунелю заплановано на І квартал 2017 року. Про це повідомили в головному управлінні колійного господарства Укрзалізниці.

На даний час підрозділами Львівської залізниці проводяться роботи з укріплення схилу гори на східному підході до станції Бескид в комплексі робіт з реконструкції зазначеної станції. Реконструкція колійного господарства станції Бескид передбачає збільшення радіусів кривих, реконструкцію біля 8 км верхньої будови колії, реконструкцію контактної мережі та засобів СЦБ і зв’язку. Зазначені заходи дозволять забезпечити збільшення швидкості руху поїздів на станції Бескид та тунелем з 40 км/год до 70 км/год.


Довідково:

Для України Бескидський тунель має стратегічне значення, оскільки цим маршрутом перевозяться вантажі до західного кордону країни, а також понад 60% транзитних вантажів у напрямку Західної і Центральної Європи.

Діючий одноколійний тунель був збудований за часів Австро-Угорської імперії 1886 року і на сьогодні є бар’єрним місцем V Критського Міжнародного транспортного коридору, який проходить по території Італії, Словенії, Угорщини, Словаччини, України та Росії (Трієст-Любляна-Будапешт-Братислава-Ужгород-Львів). Через деформацію обробки, руйнування дренажної системи та невідповідність габариту діючим нормативним вимогам тунель вичерпав свій експлуатаційний ресурс. Новий тунель будується на відстані 30 метрів від існуючого.

Дізнатися більше про будівництва нового Бескидського тунелю і переваги від його введення в експлуатацію, переглянути відеоролики можна за наступними посиланнями:

Аватара пользователя
DFAW
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 15002
Зарегистрирован: 09 фев 2005, 19:43
Откуда: Саме велике село в Украине
Контактная информация:

Сообщение DFAW »

4-го осмотрели стройку снаружи. Шевелятся, всё красиво чисто и аккуратно. Отвал практически там где я и предполагал, но ручей таки не засыпают.
Со стороны Закарпатья строят подпорную стену при помощи буронабивных свай.
Грунт местами очень интересный, лежит здоровенный камень на отвале, пнул ногой - он тут-же начал разделяться на 2-3 мм пластинки которые элементарно ломаются, но при этом жутко острые.
Я не волшебник, я только учусь. :prof:
Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.

Аватара пользователя
DFAW
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 15002
Зарегистрирован: 09 фев 2005, 19:43
Откуда: Саме велике село в Украине
Контактная информация:

Сообщение DFAW »

Сам репортаж так себе, но в конце первой минуты за спиной у чувака интересная схема проскакивает.



tov_tob, а моё предположение о взаимном расположение тоннелей таки верной ;)
Я не волшебник, я только учусь. :prof:
Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.

Аватара пользователя
euhome
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 5888
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 10:12
Откуда: Харків

Сообщение euhome »

На тоннель между Украиной и ЕС накинули 55 миллионов евро

http://for-ua.com/ukraine/2014/05/19/233635.html

19 мая 2014 | 23:36

Министерство инфраструктуры Украины, Укрзализныця и Европейский инвестиционный банк подписали соглашение о предоставлении транша на строительство Бескидского тоннеля.

Как сообщает пресс-служба Министерства инфраструктуры, размер займа составляет 55 млн евро.

Европейский инвестиционный банк финансирует строительство Бескидского тоннеля в Украине совместно с Европейским банком реконструкции и развития. Кредитное соглашение между Укрзализныцей и ЕБРР предусматривает финансирование на сумму 120 млн долл., из которых 36 млн долл. на строительство Бескидского тоннеля.

«Недостаток кредитных средств ЕБРР для строительства тоннеля составляет около 80 млн долл., поэтому ЕИБ согласился предоставить дополнительный кредит в размере 55 млн евро под государственную гарантию», - пояснили в Мининфраструктуры.

«Этот проект является одним из приоритетов в сотрудничестве Украины с Евросоюзом по налаживанию качественного транспортного сообщения между Украиной и ближайшими соседними странами: Словакией, Венгрией и Польшей», - сказал вице-президент ЕИБ Ласло Йозеф Бараньяй.

Он добавил, что Европейский инвестиционный банк этой сделкой, которая является первой по кредитованию железнодорожного сектора, подчеркивает важность развития транспортного сообщения для укрепления интеграционных связей между Украиной и Европейским Союзом.

С начала реализации проекта строительства Бескидского тоннеля по состоянию на 16 мая выполнено строительных работ на сумму 210,62 млн грн, из них кредитных средств ЕБРР - 100,79 млн грн, средств Львовской железной дороги – 109,83 млн грн.

Уже выполнены работы по проходке тоннеля на 211 м.

Общая длина нового тоннеля составит 1764 м. Инженерное сооружение будет пролегать на глубине 180 м от поверхности Бескидского хребта. Завершение работ по строительству запланировано на I квартал 2017 года.

Для Украины Бескидский тоннель имеет стратегическое значение, поскольку по этому маршруту перевозятся грузы к западной границе страны, а также более 60 % транзитных грузов в направлении Западной и Центральной Европы.

Действующий однопутный тоннель был построен во времена Австро-Венгерской империи 1886 и на сегодня является барьерным местом V Критского Международного транспортного коридора, который проходит по территории Италии, Словении, Венгрии, Словакии, Украины и России, поскольку это единственный однопутный участок на всей его длине. Из-за деформации обработки, разрушения дренажной системы и несоответствия габарита нормативным требованиям тоннель исчерпал свой ​​эксплуатационный ресурс.

Новый тоннель строится на расстоянии 30 метров от существующего.
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits

Аватара пользователя
sashman
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 7031
Зарегистрирован: 08 сен 2004, 21:05
Откуда: оттуда.
Контактная информация:

Сообщение sashman »

Видео с участка, вроде недавнее
Океания всегда воевала с Ост-Азией

Аватара пользователя
tov_tob
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 12165
Зарегистрирован: 25 фев 2005, 12:56
Откуда: Город на трех холмах
Контактная информация:

Сообщение tov_tob »

Видео отличное.
Заодно хорошо видно, насколько течет старый тоннель.
Здесь могла быть моя подпись...

Ответить