Проект "Шелковый путь"

Модераторы: dimentiy, Администраторы

TANK
пра-пра-правнук Лыбеди
пра-пра-правнук Лыбеди
Сообщения: 9700
Зарегистрирован: 20 июл 2006, 16:42
Откуда: Киев

Сообщение TANK »

угу, пока паромом. Там вроде тоннель уже 100 лет строят - как достроят - так и будет.
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)

ЛиС
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 2737
Зарегистрирован: 09 окт 2006, 08:31
Откуда: Киев

Сообщение ЛиС »

VOVA_H писал(а):Бальчун красти в попередніх масштабах не дає.
От тільки результатів за рік роботи нее дуже помітно. Всілякі "меморандуми" і "декларації" то лише красиві слова.

TANK
пра-пра-правнук Лыбеди
пра-пра-правнук Лыбеди
Сообщения: 9700
Зарегистрирован: 20 июл 2006, 16:42
Откуда: Киев

Сообщение TANK »

да, это наша национальная особенность - не давать ничего сделать и потом говорить - о, результатов нет. Сколько откатных схем в УЗ он уже грохнул и вывел деньги в прибыль? А сколько скандалов по этому поводу за этот году уже было? А для реальных реформ, нового ПС, скоростных веток и пр. и пр. и пр. - тупо нужны деньги - так что он все делает логично и последовательно.
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)

AMY
Памятник
Сообщения: 14279
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 12:07
Откуда: <censored>

Сообщение AMY »

Сколько откатных схем в УЗ он уже грохнул и вывел деньги в прибыль?
ты еще о прозором прозорро расскажи ;)
:rtfm: :censored:

TANK
пра-пра-правнук Лыбеди
пра-пра-правнук Лыбеди
Сообщения: 9700
Зарегистрирован: 20 июл 2006, 16:42
Откуда: Киев

Сообщение TANK »

если 2 человека уже договорились, то условия закупки можно писать четко под его товар, это естественно. только тут уже и набу есть)))

и без прозорро татра-юг не давала обновить трам. парк много лет, и все по закону, ага)))
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)

VOVA_H
Начальник депо
Начальник депо
Сообщения: 1164
Зарегистрирован: 02 апр 2012, 11:15

Сообщение VOVA_H »

ЛиС писал(а):
VOVA_H писал(а):Бальчун красти в попередніх масштабах не дає.
От тільки результатів за рік роботи нее дуже помітно. Всілякі "меморандуми" і "декларації" то лише красиві слова.
А що там можна побачити коли йде тотальній саботаж по напрямку начальники залізниць (разом з челяддю) - омелян. Спочатку припиняються закупівля запчастин для тяги, а потім коли всі резерви ремонту локомотивів вичерпані починається спектакль "у вас не запчастин, у вас совісті немає". Що можна хотіти від Бальчуна коли досі старі начальники залізниць і досі їх друга за важливістю (перша це особиста нажива) проблема це "естетичний вигляд" - грошей на ремонт колії і на заправку колійних машин немає, але мотокоси вправно косять траву - бо це головна проблема. Виходячи зі стану країни (війна) і дій (саботаж) начальників залізниць і омеляна вирок по відношенню до них мав би бути давно виконаний. Після часткового наведення чогось схожого на видимість порядку в газовій сфері найбільшими годівничками залишились УЗ і ямковий ремонт.

ЛиС
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 2737
Зарегистрирован: 09 окт 2006, 08:31
Откуда: Киев

Сообщение ЛиС »

VOVA_H писал(а):А що там можна побачити коли йде тотальній саботаж по напрямку начальники залізниць (разом з челяддю) - омелян.
Да да да. Скрізь вороги. Ви подивіться базу наказів, і скільки різноманітних "департаментів" з "директорами" створили ;) Теж, певне, Омелян винен :) Це при тому що на місцях було вже 2 хвилі скороченнь. Я не виправдовую Омеляна, але за таку з/п Бальчун з його командою мав зробити більше, ніж ремонт ескалатору на К-Пас, закупівля подушок та "призначення" (а якщо бути честним - то просто відновлення) поїзду Київ-Перемишль.
Закінчую, а то модератори зараз ще політику "пришиють" :)

Юрик
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 2238
Зарегистрирован: 29 дек 2009, 10:58
Откуда: Харьков

Сообщение Юрик »

Я бы тебя зрадофила ваабще растрелял :)))

VOVA_H
Начальник депо
Начальник депо
Сообщения: 1164
Зарегистрирован: 02 апр 2012, 11:15

Сообщение VOVA_H »

ЛиС писал(а):Це при тому що на місцях було вже 2 хвилі скороченнь.
Вай))) а можна назвати тих двох керівників яких скоротили? Невже ревізорську службу трошки пощипали? Жива ще: їздить, торби та конверти збирає, тяжко працює на селекторних, трудяг терроризує, працювати заважає.
Травда є перманентний процес заміщення: це коли на пенсію виходять два роботяги, а приходить 1 роботяга і 1 конторський.
За чверть віку моїх спостережень за залізницею відношення контора/роботяги постійно дрейфує в бік контори.
І якщо Балчун спробуват трішки пощипати тих хто заважає працювати іншим, то з заміщенням роботяг так просто не впоратися.

ЛиС
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 2737
Зарегистрирован: 09 окт 2006, 08:31
Откуда: Киев

Сообщение ЛиС »

Яких керівників? Де я писав, що скоротили саме керівнків? Ви якось по діагоналі читаєте, чи що. І саме про це я й писав вище - скорочують "на землі", а главк тим часом продовжує роздувати штат створючи нові "департаменти". Колись вміщалися на Лисенка, тепер вже на Тверській 2-х корпусів мало, зарезервували площадку для будівництва ще одного. Це не рахуючи тих, що сидять на Уманській, Федорова.
А скорочували саме в ТЧ, ПЧ, ШЧ. Можливо у Вас якось інакше, не знаю.

VOVA_H
Начальник депо
Начальник депо
Сообщения: 1164
Зарегистрирован: 02 апр 2012, 11:15

Сообщение VOVA_H »

Ну наскільки я розумію йде процедура переформатування структури УЗ з перебиранням Києвом частини функцій які раніше належали залізницям. Тому в Києві і створюють нові департаменти, але в залізницях скорочення дармоїдів не спостерігається - всі на тепленьких місцях коло годівничок, хоча функції вже якби Київ перебрав.
В нас на низах як такого класичного скорочення поки що і небуло: молодь в якої є мізки і руки ростуть з плеч повтікала, зате позалишались всі "всунуті" на місця де можна нічого не робити і нізащо не відповідати.
Причому по деяких спеціальностях (слюсарі депо, верстатники металообробки, зварники і машиністи) ситуація вже стала критичною - що й вилізло у Львові в минулі вихідні коли "заїзжена" бригада проспала забороняючий. Але машиністів ніхто не скорочував - вони самі втекли.

ЛиС
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 2737
Зарегистрирован: 09 окт 2006, 08:31
Откуда: Киев

Сообщение ЛиС »

Юрик писал(а):Я бы тебя зрадофила ваабще растрелял :)))
Ну давай, расскажи про "УЗ закончила бла бла бла период с прибылью" С какой нафиг прибылью? Ты запчасти новые когда послеедний раз в депо видел? А не из "говна пулю" собирал? Ась?

TANK
пра-пра-правнук Лыбеди
пра-пра-правнук Лыбеди
Сообщения: 9700
Зарегистрирован: 20 июл 2006, 16:42
Откуда: Киев

Сообщение TANK »

ну так если не увеличивать валовых затрат - вырастет прибыль, это же элементарно!))))

ну если на бальчуна еще и закупку ЗИПа повесить, тогда ВСЮ УЗ можно нафик разогнать к чертям. может этим местная дорога заниматься будет?
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)

ЛиС
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 2737
Зарегистрирован: 09 окт 2006, 08:31
Откуда: Киев

Сообщение ЛиС »

TANK писал(а):ну если на бальчуна еще и закупку ЗИПа повесить, тогда ВСЮ УЗ можно нафик разогнать к чертям. может этим местная дорога заниматься будет?
Это понятно, что Бальчун не должен бегать и закупать. Но! Финплан идет из главка, у дорог "своих" денег нету, у ТЧ-ПЧ-ШЧ тем более. Дальше продолжать?

Аватара пользователя
dimentiy
Злой литовец
Сообщения: 9304
Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
Откуда: Зять городов русских
Контактная информация:

Сообщение dimentiy »

Товарищи железнодорожники. Создайте себе тему и обсуждайте жд-нутро. Здесь о Шёлковом пути речь, если кто не заметил.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция

Ответить