Метробудівникам у Дніпрі доведеться "забурюватися" у гору
Найглибша станція метро буде розташована на глибині 78 метрів під землею
Про це повідомили директор департаменту транспорту і транспортної інфраструктури Дніпровського міської ради Ігор Маковцев і директор КП "Дніпропетровський метрополітен" Андрій Лепешкін, передає Depo.Дніпро.
Біля парку Глоби тротуар перегородили – там буде розташований похилий ствол станції "Театральна". Це буде найбільш неглибока станція - 43 м. Найглибша – станція "Історична" буде знаходитись під землею на глибині 78 м.
За словами чиновників, наразі графік проведення робіт з будівництва метро затверджений, а якщо є запізнення, то воно незначне.
https://dnipro.depo.ua/ukr/dnipro/metro ... 0622593597
========================================================================
Для початку "активної фази" будівництва метро у Дніпрі не вистачає документів
Після трьох вибухів буде розроблена робоча документація, згідно з якою метробудівці почнуть здійснювати проходку
Про це повідомили директор департаменту транспорту і транспортної інфраструктури Дніпровського міської ради Ігор Маковцев і директор КП "Дніпропетровський метрополітен" Андрій Лепешкін, передає Depo.Дніпро.
Наразі на кількох майданчиках робочі продовжують вести підготовчі роботи, в тому числі і з виносу існуючих мереж.
Місцеве підприємство "Дніпрометробуд" склало субпідрядний договір з генпідрядником. Для дніпровських метробудівників відвели роботи на технологічних виробках з переміщення вантажів, водовідкачування і робіт з електромережами. У них задіяно близько 100 чоловік, але договір діє тільки до вересня з можливістю пролонгації.
https://dnipro.depo.ua/ukr/dnipro/dlya- ... 0622593585
=========================================================================
Дніпру доведеться "розоритися" на добудову двох комплексів метро
Всього будівництво другої черги метро у Дніпрі включає три пускових комплекси
Про це повідомили директор департаменту транспорту і транспортної інфраструктури Дніпровського міської ради Ігор Маковцев і директор КП "Дніпропетровський метрополітен" Андрій Лепешкін, передає Depo.Дніпро.
Всього будівництво метро включає три пускових комплекси: стиковка нової гілки метро з існуючою, безпосередньо будівництво другої гілки і підготовка та запуск об'єктів цивільної оборони, оскільки метро є стратегічним об'єктом. Але кредитні кошти європейських банків виділені лише на другу стадію, а перша і третя лягають на плечі міського бюджету. В цілому ці роботи повинні скласти близько 600 млн грн.
Відомо, що планується вести переговори з участі у цих видатках ЄБРР.
https://dnipro.depo.ua/ukr/dnipro/dnipr ... 0622593545