Реконструкция Шулявского путепровода

Модераторы: dimentiy, Администраторы

Аватара пользователя
Бодрый
Ванга
Сообщения: 8587
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Сообщение Бодрый »

ВТРАТА КОМПЕТЕНЦІЇ

Відкритий лист до Прем’єр-міністра України Володимира Гройсмана та Президента України Петра Порошенка.

Київська міська державна адміністрація заявила про намір за 17 місяців та 811 млн грн. провести реконструкцію шулявської розв'язки за схемою неповного "чотирилисника": https://kyivcity.gov.ua/news/60691.html

Щоб обґрунтовувати вибір цього недосконалого інженерного рішення, Департамент містобудування та архітектури КМДА, у травні 2017 р. сфальсифікував порівняльну таблицю ТЕПів чотирьох варіантів розв'язки, що розглядались: https://www.facebook.com/groups/2266938 ... 614189428/, занизивши вартість "чотирилисника" більше ніж вдвічі (з 811 млн. грн. до 400 млн. грн.), натомість зависивши вартість інших варіантів.

Неправдивий кошторис - один з небагатьох аргументів, якими маніпулює Кличко - мер, пояснюючи причини відмови міської адміністрації від реалізації на Шулявці сучасної інноваційної транспортної розв'язки з високими ТЕПами: https://kyivcity.gov.ua/news/51711.html, вартість якої складає приблизно 756 млн. грн.: https://www.facebook.com/groups/2266938 ... 661497022/

Те що розв'язка типу "чотирилисник", як схема, на Шулявці, в принципі не зможе працювати, підтверджують і автори "чотирилисника": https://www.facebook.com/groups/2266938 ... 844782137/

Всі розуміють, що новопобудовану розв'язку доведеться через 5-7 років знову перебудовувати: https://www.facebook.com/groups/2266938 ... 631746326/

Іншою проблемою є невирішеність майнових питань з ВАТ "Більшовик", щодо відчуження цеху №5, без якого неможливо побудувати новий з'їзд з розв'язки в напрямку: Дорогожичі - Центр.

Попри браві рапорти КМДА, позиція Фонду держмайна щодо неможливості відчуження цеху шляхом його передачі до комунальної власності залишається незмінною: https://www.facebook.com/groups/2266938 ... 703375519/, а керівництво заводу не в курсі, що з ним проводять успішні переговори з цього питання.

Отже, стратегією КМДА, наразі, є план: розібрати аварійний шляхопровід, та зібрати на його місці новий, ширший на дві смуги. На цьому реконструкція розв'язки буде завершена. А питання: - "Де новий обіцяний з'їзд?", після 2020 р. задавати буде нікому, як сьогодні нікому задати питання: - "Де друга черга розв'язки на перехресті пр-ту Науки та Столичного шосе?"

Щоб приховати факти кричущою некомпетентності відповідальних осіб, та факти службових підроблень: https://www.facebook.com/groups/2266938 ... 743876715/ КП "Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва", при потуранні відповідальних посадових осіб КДМА, блокує розгляд ТЕО альтернативного рішення - трирівневої розв'язки в ДП "Укрдержбудекспертиза": https://www.facebook.com/groups/2266938 ... 414833180/

Втрати міста від реалізації неповного "чотирилисника", окрім прямого неефективного використання коштів, складуть, щонайменше 2,5 млрд. грн., у найближчі 10 років, через недовироблений ВРП: https://www.facebook.com/groups/2266938 ... 234378766/

Причиною цієї неординарної ситуації є повна втрата компетенції КМДА в галузі транспортного аналізу та планування.

Окрім того, що внаслідок ліквідації транспортної секції у складі Містобудівної ради, транспортні проекти в ДМА КМДА, наразі, розглядають непрофільні фахівці: https://www.facebook.com/groups/2266938 ... 041224085/, в керівництві КМДА, включаючи профільних заступників та директорів профільних департаментів та КП, немає фахівців з транспортною освітою.

Оскільки Кличко - мер, попри письмову обіцянку, у відповідь на петицію 6240, яку підтримала міська громада: https://petition.kievcity.gov.ua/docs/_5776655.pdf, не вчиняє жодних дій з організації фахового та неупередженого розгляду питання шулявської розв'язки, не доручає нікому розібратись в цьому питанні, та не запрошує авторів пропозицій та петиції 6240, щоб заслухати їх особисто, змушений звернутись до Прем’єр-міністра України Володимира Гройсмана та Президента України Петро Порошенко:

Шановні Петре Олексійовичу та Володимире Борисовичу!

Хочу звернути Вашу увагу на те, що побудова сучасної інноваційної економіки та задекларований Вами ріст ВВП на 5-6% щорічно, в принципі неможливий, шляхом реалізації "совкових" інженерних рішень, з нульовим або від'ємним економічним ефектом.

Повна втрата компетенції КМДА в частині транспортного аналізу та планування - це і ваша відповідальність перед громадою міста Києва, адже КМДА є виконавчим органом державної влади. Голова КМДА призначається Президентом України, а заступники голови КМДА призначаються за погодженням з Кабінетом міністрів України.

Прошу Вас взяти під особистий контроль питання реконструкції Шулявської транспортної розв'язки в м. Києві, та доручити вповноваженим фахівцям Міністерства регіонального розвитку та Міністерства транспортної інфраструктури, вивчити всі матеріали справи, та прийняти зважене рішення на користь економіки та майбутнього інноваційного розвитку держави Україна, взагалі, та м. Києва, зокрема.

Вдячна міська громада: https://petition.kievcity.gov.ua/petition/?pid=6240

P.S. Це відкритий лист, який я маю намір, також, відправити традиційним поштовим зверненням.

Буду вдячний всім, хто долучиться до поширення цього листа, та тегне людей, які можуть допомогти нам з цього питання (депутатів КМР, ВР, чиновників КМУ та співробітників АП).

P.S.S. Звичайно, я буду дуже вдячний якщо хтось зможе організувати особистий прийом у Виталий Кличко з цього питання. Я все ще свято вірю, що Кличко має збочене уявлення про проблему, виключно через недобросовісні доповіді оточення.
Відкритий лист by Victor Petruk на ФБ https://www.facebook.com/groups/2266938 ... 694752252/

TANK
пра-пра-правнук Лыбеди
пра-пра-правнук Лыбеди
Сообщения: 9700
Зарегистрирован: 20 июл 2006, 16:42
Откуда: Киев

Сообщение TANK »

этого бородача еще не угомонили? вот что значит настоящая демократия!
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)

Аватара пользователя
Klovsky
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 12483
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
Откуда: Localhost sweet home
Контактная информация:

Сообщение Klovsky »

Із 1 травня розпочинається підготовка до реконструкції Шулявського шляхопроводу
26 квітня 2018 року, 15:53

КМДА

Із 1 травня розпочинається підготовка до реконструкції транспортної розв’язки на перетині проспекту Перемоги з вул. Вадима Гетьмана (Шулявський шляхопровід). Опрацьовується схема руху на час проведення робіт. Про це повідомили у Департаменті транспортної інфраструктури.

Для регулювання руху буде встановлено 3 світлофори, перенесено контактну мережу для безперебійного руху тролейбусів та винесено МАФи з радіусу проведення реконструкції.

Орієнтовна тривалість будівництва 17 місяців.

На цей час передбачено зміни:

- рух вулицею Олександра Довженка – вулицею Вадима Гетьмана (у бік Караваєвих Дач) відбуватиметься вулицями: Антона Цедика (вул. Ежена Потьє), Петра Нестерова із виїздом на проспект Перемоги (на цій ділянці проспекту Перемоги буде встановлено тимчасовий світлофор), Гарматній, Виборзькій та поверненням на вул. Вадима Гетьмана.

- вулицею Вадима Гетьмана – вулицею Олександра Довженка (у бік вул. О. Теліги) буде збережено існуючий виїзд на проспект Перемоги із можливістю прямого перетину проспекту з виїздом на вул. Олександра Довженка (на цій ділянці також буде встановлений тимчасовий світлофор).

- односторонніми будуть вулиці Антона Цедика (Ежена Потьє) до вул. Петра Нестерова та вул. Петра Нестерова У напрямку проспекту Перемоги (буде встановлений тимчасовий світлофор).

- тролейбусний рух із боку Севастопольської площі по вул. Вадима Гетьмана матиме кінцеву зупинку «Індустріальний міст». З боку вул. О.Теліги по вул. Олександра Довженка – «Івана Гонти».

Пішоходи користуватимуться підземними та наземним переходом, де також буде встановлено світлофор.

За дорученням міського голови Віталія Кличка, рух транспорту шляхопроводом через проспект Перемоги планується пустити вже до кінця цього року.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт

Аватара пользователя
Бодрый
Ванга
Сообщения: 8587
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Сообщение Бодрый »

У Києві на Шулявському мосту після ремонту з’являться велодоріжки та ліфти — інженер

Про це в інтерв’ю «112 Україна» повідомив головний інженер комунального підприємства «Дирекція будівництва шляхотранспортних споруд» Олександр Здольник.

«Інфраструктура буде у частині велодоріжок, ліфтів у підземні пішохідні переходи для маломобільних громадян, додатковий благоустрій та озеленіння прилеглої території», — розповів інженер.

Згідно з проектом реконструкції мосту, на розв’язці передбачать усі ліві та праві повороти, «що знизить аварійність».

Реконструкція проводитиметься за кошти міста — це має обійтися столичному бюджету близько в 600 мільйонів гривень. Остаточні цифри будуть відомі за результатами торгів.
https://hromadske.ua/posts/u-kyievi-na- ... y-inzhener
https://112.ua/kiev/na-shulyavskom-most ... 43402.html

Аватара пользователя
Бодрый
Ванга
Сообщения: 8587
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Сообщение Бодрый »

Строительство Шулявской развязки. Цех завода "Большевик" снесут в следующем году
Подготовка к строительным работам на путепроводе начнется с 1 мая, работы продлятся 17 месяцев

Сносить пятый цех завода "Большевик" для строительства развязки на Шулявке будут в 2019 году. Об этом сообщил заместитель мэра Киева Николай Поворозник.

"Снос, скорее всего, — это вопрос следующего года. В этом году перед нами стоит задача сделать проезд между улицей Довженко и улицей Гетьмана в обе стороны. В следующем году — левоповоротные и правоповоротные съезды", — сказал заместитель Кличко.

Он также подтвердил, что строительные работы на мосту продлятся 17 месяцев. Стоимость работ оценивают в 800 млн грн.

"Кажется, что это долго. Но мы видим то, что сверху, и не видим, что внизу. А там много коммуникаций в части воды, газа, электричества, которые тоже надо ремонтировать, переносить и так далее", — отметил Поворозник.

По словам заместителя главы КГГА, на время ремонта пешеходы смогут ходить теми же пешеходными переходами, что и сейчас. На переходах должны появиться светофоры.

Камень преткновения
Согласно проекту "Киевдормостпроекта", для строительства новой развязки по схеме "клевер" на Шулявке планируется снести цех №5 завода "Большевик", площадь которого составляет 12,8 тыс. кв. м. Сейчас это здание уже не имеет значения для производства. К тому же на данный момент в этом здании расположен сэконд-хэнд.

"В 2007 году, когда мы предложили этот проект, здесь находилось сначала чугунно-, а потом сталелитейное производство. За 10 лет ситуация изменилась. Закон запрещает, чтобы сталелитейное производство находилось в центре. Поэтому сейчас цех пустует", — говорит Владимир Воробьев.

100% акций ПАО "НВП "Большевик" принадлежат государству, завод находится на балансе Фонда госимущества. По идее, вопрос передачи здания из государственной в коммунальную собственность можно было бы решить без особых проблем. В ФГИ отмечают, что предприятие пока не подлежит приватизации, а также не входит в перечень имущества, которое можно бесплатно передать в коммунальную собственность.

"Поэтому у города нет другого варианта, как выкупить это здание у государства, что может обойтись горбюджету до 600 млн грн", — считает Петрук.

Понимая, что стоимость здания может составить половину всех расходов на строительство путепровода, в КГГА надеются решить этот вопрос с помощью Кабинета Министров.

"Этот вопрос, в принципе, решается на уровне Кабмина, нам необходимо получить поддержку. Но я могу сказать, что те встречи, которые происходили в прошлом году и наши намерения относительно того, что могут произойти такие изменения в проекте, которые будут цеплять завод "Большевик", они уже были озвучены руководству", — поделился информацией архитектор Свистунов.

Как известно, вчера в Департаменте транспортной инфраструктуры КГГА заявили, что с 1 мая начинается подготовка к реконструкции путепровода на Шулявке. Ожидается, что развязка в это время будет закрыта, поэтому на это время будут введены изменения в схеме движения города на улице Гетьмана, Довженко и проспекте Победы. Движение по проспекту Победы будет открыто до конца года.
https://delo.ua/econonomyandpoliticsinu ... ne-341963/

Аватара пользователя
Бодрый
Ванга
Сообщения: 8587
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Сообщение Бодрый »

Так буде організовано схему руху :
ИзображениеИзображение

TANK
пра-пра-правнук Лыбеди
пра-пра-правнук Лыбеди
Сообщения: 9700
Зарегистрирован: 20 июл 2006, 16:42
Откуда: Киев

Сообщение TANK »

а на гарматной асфальтик поменяют? там сейчас ужас, о переездах я вообще молчу.
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)

Аватара пользователя
Klovsky
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 12483
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
Откуда: Localhost sweet home
Контактная информация:

Сообщение Klovsky »

Зачем? Скорость проезда ограничивается "бутылочными горлышками", у т.ч. поворота с Гарматной.
Там и так будут заторы, а в них лучше постоянно медленно ехать, чем вносить рваный темп от резких разгонов до торможений, которые часто заканчиваются "догонялками".
Особенно весело будет на повороте с Гарматной на Выборгскую длинномерам и троллейбусам. Удивлюсь, если за день никого не "притрут", кто любит вклиниваться в полосу сбоку, без учёта траектории движения полуприцепа на крутом повороте.

В официальной информации также не указывается, будет ли работать во время закрытия самого моста съезд с Победы на Гетьмана. Если он будет закрыт, то поток добавится именно на Гарматную, что увеличит заторы.

А что имеют в виду под выражением "Движение по проспекту Победы будет открыто до конца года"? Где его закрывают? Или речь про светофоры? Так для полного их искоренения надо, как минимум, до конца года открыть сам верхний проезд, т.е. сделать "мост" по всей длине + разобраться с коммуникациями. Теплотрассы можно перекладывать только до холодов, значит, раскапывать начнут уже скоро.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт

Аватара пользователя
Rider
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 3322
Зарегистрирован: 16 авг 2011, 11:59
Откуда: Киев
Контактная информация:

Сообщение Rider »

Левый поворот на Гетьмана будет организован через Гарматную.

TANK
пра-пра-правнук Лыбеди
пра-пра-правнук Лыбеди
Сообщения: 9700
Зарегистрирован: 20 июл 2006, 16:42
Откуда: Киев

Сообщение TANK »

Klovsky, дык тролики жалко. они же теплые, ламповые... а ты их в ямы))
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)

Аватара пользователя
Jyraff
Машинист
Машинист
Сообщения: 489
Зарегистрирован: 16 окт 2009, 11:24
Откуда: Poltava/Kyiv

Сообщение Jyraff »

А тролейбуси взагалі будуть переводити на Гарматну? Була інформація, що обріжуть по Індустріальному мосту і Дегтярівській, правда інформація стосувалась підготовки до реконструкції; див., наприклад, тут.

TANK
пра-пра-правнук Лыбеди
пра-пра-правнук Лыбеди
Сообщения: 9700
Зарегистрирован: 20 июл 2006, 16:42
Откуда: Киев

Сообщение TANK »

хм, посмотрел схему - на гарматной троликов не видно. они будут пересекать проспект от индустриального к Довженко, а назад - выезжают на проспект и все) дальше они не отмечены)
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)

Аватара пользователя
Klovsky
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 12483
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
Откуда: Localhost sweet home
Контактная информация:

Сообщение Klovsky »

А, понятно, если надо перебросить троллейбусы без пассажиров - поедут в сторону Севастопольской площади через Воздухофлотский.

Кстати, был сегодня на Гарматной и Выборгской.
Гарматная отремонтирована латками, состояние лучше среднего по Киеву.
По сути, там осталось только с ж.д. переездами разобраться, но вряд ли их будут ремонтировать сейчас.

Выборгская похуже, но её тоже ремонтируют, в первой полосе от Гарматной к Гетьмана вырезаны пара квадратов для замены покрытия (или просто колодец заменяли).
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт

Аватара пользователя
Бодрый
Ванга
Сообщения: 8587
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Сообщение Бодрый »

У КИЄВІ В ОСТАННЮ МИТЬ ЗМІНИЛИ ПЛАНИ ЩОДО РЕКОНСТРУКЦІЇ ШУЛЯВСЬКОГО МОСТУ
Обіцяний початок робіт 1 травня перенесено.

Дорожній апокаліпсис у Києві переноситься щонайменше на місяць. Анонсована реконструкція Шулявського мосту так і не розпочалася, йдеться в сюжеті ТСН.19:30. Більше читайте тут: https://tsn.ua/kyiv/u-kiyevi-v-ostannyu ... 48283.html

Аватара пользователя
Jyraff
Машинист
Машинист
Сообщения: 489
Зарегистрирован: 16 окт 2009, 11:24
Откуда: Poltava/Kyiv

Сообщение Jyraff »

Власне реконструкція і не могла початись,тендер ще на стадії прекваліфікації. Поплутали реконструкцію з підготовкою до неї і клепають "новини".

Ответить