Страница 140 из 147

Добавлено: 16 май 2018, 16:50
Бодрый
Вчора розпочались підготовчі роботи по будівництву дороги від вулиці Софії Русової в напрямку озера Мартишів (Вчора ж там був конфлікт, пов'язаний з будівництвом ЖК "Патріотика на озерах" - на території, яку місцеві жителі вважають еко-парком "Осокорки")

Добавлено: 16 май 2018, 17:43
Viveri
Бодрый писал(а):Строительство второго заезда-выезда из массива ДВРЗ может начаться в этом году :
Там говорится что по этой дороге можно будет минуя Лесную выехать на Харьковское шоссе. Это имеется ввиду потом по Алматинской и Пражской? Не слишком ли длинный объезд?

Добавлено: 16 май 2018, 19:34
Jyraff
Там, скоріше, "місцевий" депутат карту району ніколи не бачив, і тим паче проект нової дороги :D . Нова дорога якраз на Броварський проспект і йтиме, і ніяк не сприятиме розвантаженню Лісової.

Добавлено: 21 май 2018, 11:22
Classic
На Позняках на полтора года из-за ремонта ограничат движение на двух улицах.
https://strana.ua/news/140303-na-poznja ... tsakh.html

Добавлено: 25 май 2018, 17:22
Бодрый
На Троєщині реконструюють і розширять дві розв’язки

Розпорядженнями КМДА затверджено робочі проекти реконструкції двох транспортних розвʼязок у Деснянському районі: вул. Каштанова – вул. Оноре де Бальзака (з влаштуванням двостороннього дорожнього руху на вул. Оноре де Бальзака) та просп. Генерала Ватутіна – вул. Оноре де Бальзака (з організацією додаткових зʼїздів на просп. Генерала Ватутіна).

Для підвищення пропускної спроможності і розподілення транспортних потоків, проведуть облаштування двостороннього руху в напрямку вул. Каштанової та продовження вул. О. Бальзака, а також проїзду з боку кільцевої транспортної розвʼязки від вул. Каштанової.

Для безпечного проходу пішоходів зроблять регульовані та нерегульовані наземні пішохідні переходи, реконструюють світлофор і встановлять нові енергоефективні ліхтарі.

Завдяки реконструкції інтенсивність руху на підходах до транспортної розвʼязки на вул. Бальзака зросте до 19200 авто/добу, а на вул. Каштановій – до 11500 авто/добу.

Іншим робочим проектом передбачено облаштування: додаткового зʼїзду на просп. Генерала Ватутіна шириною 5,5 м з розширенням і укріпленням існуючого насипу південної частини клеверної розв’язки - її підйому, смуги розгону в кінці зʼїзду в напрямку заїзду на вул. Петра Вершигори, підпірних стін.

Крім того, реконструюють тротуари, світлофорні обʼєкти (із встановленням нового світлофору), зовнішнє освітлення, мережі дощової каналізації, контактну мережу тролейбуса. Встановлять технічні засоби регулювання дорожнього руху. Відремонтують тунельний і підземний пішохідні переходи.

Ці роботи дадуть змогу забезпечити двосторонній транспортний рух через шляхопровід на просп. Генерала Ватутіна з подальшим зʼїздом на просп. Генерала Ватутіна і можливість руху транспорту в напрямку б-ру Перова.
https://vechirniykiev.com.ua/news/na-tr ... rozv-yazky

Re: Транспортные проблемы левобережной части Киева

Добавлено: 25 июн 2018, 09:54
Бодрый
В столиці нарешті збудують довгоочікувану транспортну розв'язку

Після активних громадських обговорень та внесення змін відповідно до потреб місцевих мешканців, на засіданні архітектурно-містобудівної ради було розглянуто два проекти детальних планів: промрайону Троєщина та ділянки в районі станції метро «Червоний хутір». Про це повідомили у Департаменті містобудування та архітектури КМДА.

Згідно із першим проектом заплановано будівництво нових багатоповерхових паркінгів на місці старих гаражів, що збільшить кількість паркомісць із 4 тисяч до понад 10 тисяч і значно поліпшить ситуацію з паркуванням у Деснянському районі.

Крім того, план включає будівництво транспортної розв’язки на перетині проспекту Генерала Ватутіна з вулицями Братиславською, Теодора Драйзера та Електротехнічною з урахуванням продовження проспекту Ватутіна у напрямку Чернігова. Таким чином, він стане дублером Броварського проспекту в обхід Броварів. Буде також подовжено вулицю Електротехнічну до вулиці Марини Цвєтаєвої з улаштуванням кільцевих розв’язок.

Як повідомили розробники проекту, після проведення громадських слухань було прийнято рішення залишити частину садибної забудови, яка не потрапляє у санітарно-захисні зони.

Відповідно до проекту, у мікрорайоні планується забезпечення 11 тисяч робочих місць.

Щодо району станції метро «Червоний хутір» в межах вул. Вінграновського, Тростянецької, Вересневої, Бориспільської та пров. Поліського у Дарницькому районі, то ця територія, за словами проектувальників, має значну кількість містобудівних проблем, які заплановано вирішити завдяки ухваленню детального плану.
http://budport.com.ua/news/9881-v-stoli ... -rozvyazku

P.S. Комусь дуже заважає ринок «Троєщина» ?

Re: Транспортные проблемы левобережной части Киева

Добавлено: 27 июн 2018, 12:43
Rider
На Осокорках осыпался бетон на парковку под путепроводом. Пострадавших людей и автомобилей, к счастью, нет, но осадок остался.
Тем временем, ONUR приводит в чувство клеверные развязки на просп. Бажана, перестилают асфальт.

Re: Транспортные проблемы левобережной части Киева

Добавлено: 23 июл 2018, 15:01
Бодрый
Сьогодні. вул. Митрополита Андрея Шептицького
ИзображениеИзображение

Re: Транспортные проблемы левобережной части Киева

Добавлено: 23 июл 2018, 15:44
dimentiy
Там каждый дождь такое...

Re: Транспортные проблемы левобережной части Киева

Добавлено: 23 июл 2018, 21:38
Rider
Там обещают реконструкцию коллектора, даже тендер провели.
Вопрос почему нельзя вначале сделать толковую ливневку, а только потом "капиталить", остается риторическим.

Re: Транспортные проблемы левобережной части Киева

Добавлено: 23 июл 2018, 22:23
Vadim
Так все четко. Сначала делаем дорожное покрытие, а потом подземные коммуникации.

Re: Транспортные проблемы левобережной части Киева

Добавлено: 24 июл 2018, 11:45
dimentiy
Спешили к Евровидению.

Re: Транспортные проблемы левобережной части Киева

Добавлено: 24 июл 2018, 11:49
Vadim
Да причем тут евровиденье? Это еще с советских времен тянется. У моего одногруппника мать - строитель. Она о таком порядке выполнения работ еще в начале 90-х говорила.

Re: Транспортные проблемы левобережной части Киева

Добавлено: 24 июл 2018, 14:09
DFAW
Rider писал(а):
23 июл 2018, 21:38
Там обещают реконструкцию коллектора, даже тендер провели.
Вопрос почему нельзя вначале сделать толковую ливневку, а только потом "капиталить", остается риторическим.
А победитель кто ? А то как бы хуже не сделали, есть у нас такие "компании"

Re: Транспортные проблемы левобережной части Киева

Добавлено: 24 июл 2018, 14:13
Rider
Некое ООО "БРК Гидросервис".