Никому не говори. А то всю малину пацанам обосрёшьПо моим сведениям с учётом геологии и стоимости ТПК мост дешевле в десятки ра
Міська кільцева автомобільна дорога
Модераторы: dimentiy, Администраторы
Ось приклад, який підтверджує тренд: На Фемарн під Данією хотіли будувати міст, але порахували і вирішили будувати тунель. А коли додати вартість несплюндрованого ландшафту взагалі вийде, що тунель у рази кращий і дешевший. Геологія між іншим там дуже складна.DFAW писал(а):У тебя есть экономические выкладки что бы доказать это? По моим сведениям с учётом геологии и стоимости ТПК мост дешевле в десятки раз.
Цитата з англійської, ’Фермен АС, компанія, яка будуватиме та використовуватиме тунель і яка непрямо належить Данському Мінтрансу, оцінює, що тунель можна побудувати за 5,1МРДЄ, десь на 100МЄ дешевже, ніж міст.’
http://www.spiegel.de/international/eur ... 51,00.html
Ще попалася довга стаття, де Університет Аахену наводив інфу про запланований новий перехід через Рейн. Так от, там 1км мосту оцінювався у 40МЄ, а тунель під річкою 72МЄ.... але за 2км. Вочевидь, там такі круті береги, що міст коротший. А в перерахунку на 1 км рейнський тунель дешевший.
Те, що ти кажеш, тунель десятки разів дорожчий, на мій погляд застаріла інформація. Колись так воно було, це стоїть у радянських книжках і це розказують сивочолі ветерани.
Але зараз ситуація змінилася. Зараз кошти побудувати більш менш зрівнялися, а додання екологічної, земельної, та естетичної складової однозначно віддає перемогу тунелям.
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12483
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Кожний проект - унікальний.
Тому в одній країни, з її екологічним законодавством, умовами відселення населення або промпідприємств, геологічними умовами тощо може вийти одна вартість.
А в іншій - зовсім інша.
Чомусь мені здається, що
Казати про "тренд, тенденцію, динаміку" та ін. можна, але це лише середня температура по лікарні. Доки конкретних розрахунків не буде - це лише узагальнення, які відображають сферичного коняку у вакуумі.
Тому в одній країни, з її екологічним законодавством, умовами відселення населення або промпідприємств, геологічними умовами тощо може вийти одна вартість.
А в іншій - зовсім інша.
Чомусь мені здається, що
у нас не буде у тих розмірах, як у Західній Європі.додання екологічної, земельної, та естетичної складової
Казати про "тренд, тенденцію, динаміку" та ін. можна, але це лише середня температура по лікарні. Доки конкретних розрахунків не буде - це лише узагальнення, які відображають сферичного коняку у вакуумі.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
- DFAW
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 15002
- Зарегистрирован: 09 фев 2005, 19:43
- Откуда: Саме велике село в Украине
- Контактная информация:
vadik - это совсем не наш случай. В наших грунтах проще строить мост.
Кроме того там судя по всему будет погружной тоннель, а не пройденный при помощи ТПК.
ИМХО, два тоннеля таки построят в ближайшие года - Ботанический и на Черновола
Кроме того там судя по всему будет погружной тоннель, а не пройденный при помощи ТПК.
ИМХО, два тоннеля таки построят в ближайшие года - Ботанический и на Черновола
Я не волшебник, я только учусь.
Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.
Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.
Ти агностик, це непродуктивно.Klovsky писал(а):Казати про "тренд, тенденцію, динаміку" та ін. можна, але це лише середня температура по лікарні.
DFAW писал(а):vadik - это совсем не наш случай. В наших грунтах проще строить мост.
Ми довели, що не можна наперед сказати, що дорожче. Таким чином, доки не буде ТО мосту і ТО тунелю, пропоную не трусити повітря щодо коштів, а дискутувати ’екологічну та естетичну складову.’Klovsky писал(а):Кожний проект - унікальний.
- selykv
- Машинист
- Сообщения: 515
- Зарегистрирован: 27 окт 2011, 17:29
- Откуда: Kyiv
- Контактная информация:
ІМХО півночі легше, дешевше і швидше(залежатисме як завше від фінансування)буде збудувати міст, а на півтні все таки на сьогоднішній день мабуть буде доречніше будувати тонель. бо по-перше дачники осокорських садів вже як років 10 забудували просіку між іншими дачами яку довго тримади еспешіал для моста, по друге- може все таки наші мрії здійсняться і на осторові буде заповідник для якого зайвий шум буде неекологічним.
Тобто ’колись.’ Аргумент був у тому, що будівельництво не стоїть на місці, і технологічні умови, а значить, і вартість обох альтернатив змінилася. Потрібні розрахунки за найновішим станом техніки.tov_tob писал(а):В свое время это все просчитывалось.
До речі, як я розумію, на мости ідуть тисячі тон заліза, а на тунелі ні. Залізо виробляється в Украні, є місцеві сили, які захочуть залізо продати. Тобто за мости, як за варіант з більшим вмістом заліза, буде більш потужне лобі.
Смішно. Тунель теж можно з чугунних тюбінгів зробити. А міст можна є переважно бетонним... Тут ньюансів купаvadik писал(а):Тобто ’колись.’ Аргумент був у тому, що будівельництво не стоїть на місці, і технологічні умови, а значить, і вартість обох альтернатив змінилася. Потрібні розрахунки за найновішим станом техніки.tov_tob писал(а):В свое время это все просчитывалось.
До речі, як я розумію, на мости ідуть тисячі тон заліза, а на тунелі ні. Залізо виробляється в Украні, є місцеві сили, які захочуть залізо продати. Тобто за мости, як за варіант з більшим вмістом заліза, буде більш потужне лобі.
...до 29 ноября 2010 - не было ни единого разрыва!
Угу, есть. Только оное на внутренний рынок продаётся значительно дороже, чем на экспорт. А металлоконструкции для мостов покупают также из-за рубежа, но при этом дороже, чем на внутреннем рынке. Вот такая экономика получается (с)Залізо виробляється в Украні, є місцеві сили, які захочуть залізо продати. Тобто за мости, як за варіант з більшим вмістом заліза, буде більш потужне лобі.
- selykv
- Машинист
- Сообщения: 515
- Зарегистрирован: 27 окт 2011, 17:29
- Откуда: Kyiv
- Контактная информация:
Судячи з написів, металічні прольоти нового шляхопровода на Московській площі російського виробництва.AMY писал(а):Угу, есть. Только оное на внутренний рынок продаётся значительно дороже, чем на экспорт. А металлоконструкции для мостов покупают также из-за рубежа, но при этом дороже, чем на внутреннем рынке. Вот такая экономика получается (с)Залізо виробляється в Украні, є місцеві сили, які захочуть залізо продати. Тобто за мости, як за варіант з більшим вмістом заліза, буде більш потужне лобі.