Информационные табло на дорогах
Модераторы: dimentiy, Администраторы
- dimentiy
- Злой литовец
- Сообщения: 9314
- Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
- Откуда: Зять городов русских
- Контактная информация:
К сожалению, показывают не всегда.
Я согласен, что работающая система на трассе М-03 Е-40 удобна для этой трассы, но для города считаю её не нужной. Для того, чтобы она стала эфективной, нужно, чтобы она показывала хотя бы пробки, причём не те, которые прямо, а те, которые направо-налево... Показывала дорожные работы тоже в разных направлениях. Например, на развязке Московский проспект - Героев Сталингдрада следующее: "вул. Електриків - ремонт 800 м". И направление объезда, если предусмотрено.
Я согласен, что работающая система на трассе М-03 Е-40 удобна для этой трассы, но для города считаю её не нужной. Для того, чтобы она стала эфективной, нужно, чтобы она показывала хотя бы пробки, причём не те, которые прямо, а те, которые направо-налево... Показывала дорожные работы тоже в разных направлениях. Например, на развязке Московский проспект - Героев Сталингдрада следующее: "вул. Електриків - ремонт 800 м". И направление объезда, если предусмотрено.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция
Итак прошел уже почти год от последнего поста по этой теме! Но что самое главное то самое "будет" так и осталось в будущем... Табло понаставляли, а их работы так и не видать... Кто мне подскажет: это была очередная отмывка денег или все таки что то случилось при внедрении этой системы и до сих пор пытаются исправить?
Мне таки ответили, правда почему-то не по электро-почте, как я их просил, а бумажной, но тем не менее, вот набивка:
ВИКОНАВЧІЙ ОРГАН КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
(КМДА)
ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ТРАНСПОРТУ ТА ЗВ'ЯЗКУ
У Головному управлінні транспорту та зв'язку в межах своєї компетенції розглянуто Ваш інформаційний запит, який був адресований КМДА, та надаємо інформацію відповідно до поставлених запитань.
Станом на сьогодняшній день з метою зменшення заторів на шляхово-транспортній мережі м. Києва впроваджено ряд заходів щодо мінімізації цього явища.
Одним з напрямків подолання транспортних заторів у місті є реконструкція та будівництво нових транспортних розв'язок, вузлів та мостових переходів через річку Дніпро.
Також з метою зменшення заторових ситуацій в місті переглянуто та внесено зміни в організацію дорожнього руху на окремих вулицях з впровадженням на них одностороннього руху.
Одночасно відбувається і реализація першого проекту із запровадження автоматизованої системи керування дорожнім рухом в м. Києві. В його рамках розроблено відповідну проектну документацію, розроблено і запроваджено відповідні алгоритми роботи 104 світлофорних об'єктів (часові цикли роботи світлофорів жорстко прив'язані до інтенсивності руху залежно від часу доби), збудовано приміщення Центрального пункту керування (вул. Б.Хмельницького, 54), інше. Вказаний проект є основою для реалізації проекту автоматизованої системи управління транспортом (АСУТ).
Проектом "Будівництво автоматизованої інформаційної системи керування дорожнім рухом на вулично-шляховій мережі міста Києва (інформаційні електронні табло, керовані дорожні знаки, детектори транспорту та метеонагляд)" передбачено будівництво 93 об'єктів (штучних споруд - "арок") для встановлення на них електронного обладнання.
Станом на сьогодняшній день на території міста Києва змонтовано 29 таких об'єктів із відповідним обладнанням. На даний час об'єкти ще не введені в експлуатацію із-за не добудованої волоконно-оптичної кільцевої мережі зв'язку від кожного об'єкта до центру обробки даних, який розміщений на вул. Б.Хмельницького, 54.
Після закінчення будівництва автоматизованої інформаційної системи можливе встановлення показників попередження про затори для учасників дорожнього руху.
Вдячні за небайдуже відношення та стурбованість, яку Ви проявляєте до проблем транспортного комплексу міста Києва.
Заст. Начальника Є.Водовозов
ВИКОНАВЧІЙ ОРГАН КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
(КМДА)
ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ТРАНСПОРТУ ТА ЗВ'ЯЗКУ
У Головному управлінні транспорту та зв'язку в межах своєї компетенції розглянуто Ваш інформаційний запит, який був адресований КМДА, та надаємо інформацію відповідно до поставлених запитань.
Станом на сьогодняшній день з метою зменшення заторів на шляхово-транспортній мережі м. Києва впроваджено ряд заходів щодо мінімізації цього явища.
Одним з напрямків подолання транспортних заторів у місті є реконструкція та будівництво нових транспортних розв'язок, вузлів та мостових переходів через річку Дніпро.
Також з метою зменшення заторових ситуацій в місті переглянуто та внесено зміни в організацію дорожнього руху на окремих вулицях з впровадженням на них одностороннього руху.
Одночасно відбувається і реализація першого проекту із запровадження автоматизованої системи керування дорожнім рухом в м. Києві. В його рамках розроблено відповідну проектну документацію, розроблено і запроваджено відповідні алгоритми роботи 104 світлофорних об'єктів (часові цикли роботи світлофорів жорстко прив'язані до інтенсивності руху залежно від часу доби), збудовано приміщення Центрального пункту керування (вул. Б.Хмельницького, 54), інше. Вказаний проект є основою для реалізації проекту автоматизованої системи управління транспортом (АСУТ).
Проектом "Будівництво автоматизованої інформаційної системи керування дорожнім рухом на вулично-шляховій мережі міста Києва (інформаційні електронні табло, керовані дорожні знаки, детектори транспорту та метеонагляд)" передбачено будівництво 93 об'єктів (штучних споруд - "арок") для встановлення на них електронного обладнання.
Станом на сьогодняшній день на території міста Києва змонтовано 29 таких об'єктів із відповідним обладнанням. На даний час об'єкти ще не введені в експлуатацію із-за не добудованої волоконно-оптичної кільцевої мережі зв'язку від кожного об'єкта до центру обробки даних, який розміщений на вул. Б.Хмельницького, 54.
Після закінчення будівництва автоматизованої інформаційної системи можливе встановлення показників попередження про затори для учасників дорожнього руху.
Вдячні за небайдуже відношення та стурбованість, яку Ви проявляєте до проблем транспортного комплексу міста Києва.
Заст. Начальника Є.Водовозов
- dimentiy
- Злой литовец
- Сообщения: 9314
- Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
- Откуда: Зять городов русских
- Контактная информация:
А ты "когда?" спрашивал? Я обычно всегда запрашиваю "Каковы сроки". Тогда им приходится оторвать одно место и написать "На данный момент планируется решить вопрос по срокам когда раки свистеть перестанут".
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция
Да спрашивал, но видимо, придётся ещё раз спросить, сославшись на неполноту ответа в этом письмеdimentiy писал(а):А ты "когда?" спрашивал? Я обычно всегда запрашиваю "Каковы сроки". Тогда им приходится оторвать одно место и написать "На данный момент планируется решить вопрос по срокам когда раки свистеть перестанут".
Чи планується введення в експлуатацію електронних інформаційних табло, встановлених над основними магістралями міста Києва ще у 2009 році?
Якщо планується, то коли?
Пришла мне новая отписка, правда в этот раз уже конкретика пристутствует, хоть и печальная.
Итак:
На мій попередній запит N1234 була надана наступна інформація, але вона не є вичерпною.
Проектом "Будівництво автоматизованої інформаційної системи керування дорожнім рухом на вулично-шляховій мережі міста Києва (інформаційні електронні табло, керовані дорожні знаки, детектори транспорту та метеонагляд)" передбачено будівництво 93 об'єктів (штучних споруд - "арок") для встановлення на них електронного обладнання.
Станом на сьогодняшній день на території міста Києва змонтовано 29 таких об'єктів із відповідним обладнанням. На даний час об'єкти ще не введені в експлуатацію із-за не добудованої волоконно-оптичної кільцевої мережі зв'язку від кожного об'єкта до центру обробки даних, який розміщений на вул. Б.Хмельницького, 54
Питання:
1. Чи можу я отримати копію вищезазначеного проекту? Якщо так, то прошу надіслати її на мою електронну адресу.
До проектної документації "Будівництво автоматизованої інформаційної системи керування дорожнім рухомна вулично-шляховій мережі міста Києва включено розрахунки фундаментів та металоконструкцій, які розміщені на магістральних дорогах міського значення, по яким проходять маршрути слідування перших осіб держави та іноземних делегацій, відповідно до яких здійснюється державна охорона тому надання копій зазначеного проекту без згоди Управління державної охорони України не можливо.
2. Коли саме буде продовжено і закінчено монтування штучних споруд "арок"?
3. Коли саме розпочнуться роботи з добудови волоконно-оптичної кільцевої мережі зв'язку від кожного об'єкта до центру обробки даних і коли вони заплановані до завершення?
Станом на 15.12.11 проектом Програми соціально-економічного розвитку м. Києва на 2012 рік не передбачені асигнування на продовження виконання робіт для реалізації проекту автоматизованої системи управління транспортом (АСУТ).
4. Які причини заважали закінчити виконання проекту за останні роки?
Роботи по завершенню будівництва автоматизованої інформаційної системи керування дорожнім рухом на вулично-шляховій мережі м. Києва в 2010-2011 роках, на жаль, не виконувались у зв'язку з відсутністю бюджетного фінансування.
Вдячні за небайдуже відношення та стурбованість, яку Ви проявляєте до проблем транспортного комплексу міста Києва.
заст.начальника Є.Водовозов
Итак:
На мій попередній запит N1234 була надана наступна інформація, але вона не є вичерпною.
Проектом "Будівництво автоматизованої інформаційної системи керування дорожнім рухом на вулично-шляховій мережі міста Києва (інформаційні електронні табло, керовані дорожні знаки, детектори транспорту та метеонагляд)" передбачено будівництво 93 об'єктів (штучних споруд - "арок") для встановлення на них електронного обладнання.
Станом на сьогодняшній день на території міста Києва змонтовано 29 таких об'єктів із відповідним обладнанням. На даний час об'єкти ще не введені в експлуатацію із-за не добудованої волоконно-оптичної кільцевої мережі зв'язку від кожного об'єкта до центру обробки даних, який розміщений на вул. Б.Хмельницького, 54
Питання:
1. Чи можу я отримати копію вищезазначеного проекту? Якщо так, то прошу надіслати її на мою електронну адресу.
До проектної документації "Будівництво автоматизованої інформаційної системи керування дорожнім рухомна вулично-шляховій мережі міста Києва включено розрахунки фундаментів та металоконструкцій, які розміщені на магістральних дорогах міського значення, по яким проходять маршрути слідування перших осіб держави та іноземних делегацій, відповідно до яких здійснюється державна охорона тому надання копій зазначеного проекту без згоди Управління державної охорони України не можливо.
2. Коли саме буде продовжено і закінчено монтування штучних споруд "арок"?
3. Коли саме розпочнуться роботи з добудови волоконно-оптичної кільцевої мережі зв'язку від кожного об'єкта до центру обробки даних і коли вони заплановані до завершення?
Станом на 15.12.11 проектом Програми соціально-економічного розвитку м. Києва на 2012 рік не передбачені асигнування на продовження виконання робіт для реалізації проекту автоматизованої системи управління транспортом (АСУТ).
4. Які причини заважали закінчити виконання проекту за останні роки?
Роботи по завершенню будівництва автоматизованої інформаційної системи керування дорожнім рухом на вулично-шляховій мережі м. Києва в 2010-2011 роках, на жаль, не виконувались у зв'язку з відсутністю бюджетного фінансування.
Вдячні за небайдуже відношення та стурбованість, яку Ви проявляєте до проблем транспортного комплексу міста Києва.
заст.начальника Є.Водовозов
Весь проект - это ты раскатал губу загнул. Попроси схему (план) размещения арок по городу с отметками, где уже они установлены. Это, по идее, не может являться военной государственной тайной. Подобные схемы обычно представляются на градсоветах. Еще можешь добавить, что расчёты фундаментов пускай они свернут в трубочку и засунут "першим особам держави" сами знают кудаПитання:
1. Чи можу я отримати копію вищезазначеного проекту? Якщо так, то прошу надіслати її на мою електронну адресу.
До проектної документації "Будівництво автоматизованої інформаційної системи керування дорожнім рухомна вулично-шляховій мережі міста Києва включено розрахунки фундаментів та металоконструкцій, які розміщені на магістральних дорогах міського значення, по яким проходять маршрути слідування перших осіб держави та іноземних делегацій, відповідно до яких здійснюється державна охорона тому надання копій зазначеного проекту без згоди Управління державної охорони України не можливо.
+1AMY писал(а):Весь проект - это ты раскатал губу загнул. Попроси схему (план) размещения арок по городу с отметками, где уже они установлены.
Но добавлю: они незаконно его послали по этому пункту. "(НЕ)Згоду УДО" можно свернуть трубочкой и туда же воткнуть. Проект или засекречен/заДСПлен, или нет. Если "нет" - и для Водовозова, и для УДО предусмотрена дисциплинарная и уголовная ответственность за непредоставление гражданину доступа к публичной информации. Самый жесткий теоретический исход - статья имени Юлии нашей Владимировны ("без корыстных мотивов")
Буде наш друг-форумчанин захочет - он может еще очень далеко зайти по этому пути. И этот путь может быть интересен. Ибо я чую тем местом, куда втыкают трубочки: не построили они в натуре упомянутые 29 табл.