Всё о Киеве.
Модераторы: dimentiy, Администраторы
Впровадження одностороннього руху в Києві – ще один крок у боротьбі столичної влади з заторами
[ "Офiцiйний веб-портал Київської мiської влади" | 19-06-2009 ]
Від сьогоднішнього дня на вулицях Стрілецька, Олеся Гончара, Стрітенська, а також частково на вулицях Ярославів Вал і Рейтарська впроваджено односторонній режим руху транспорту
PS: Бакса запускают в космос?
[ "Офiцiйний веб-портал Київської мiської влади" | 19-06-2009 ]
Від сьогоднішнього дня на вулицях Стрілецька, Олеся Гончара, Стрітенська, а також частково на вулицях Ярославів Вал і Рейтарська впроваджено односторонній режим руху транспорту
Від сьогоднішнього дня на вулицях Стрілецька, Олеся Гончара, Стрітенська, а також частково на вулицях Ярославів Вал і Рейтарська впроваджено односторонній режим руху транспорту. За словами першого заступника голови КМДА Дениса Басса, запровадження одностороннього руху на цих вулицях дозволить зменшити затори до 22%, а також скоротить кількість ДТП до 40%. Крім того, це дозволить організувати додаткові місця для паркування (102 паркомісця). Про це інформує прес-служба КМДА.
«За рік на перехрестях цих вулиць сталося 143 аварії, в яких постраждало 15 чоловік. Впровадження одностороннього руху на цих вулицях дозволить нам не лише розвантажити відповідні ділянки доріг, збільшивши ї пропускну спроможність, а й підвищить рівень безпеки», – підкреслив Денис Басс.
Він додав, що до кінця 2009 року односторонній рух буде запроваджено ще на 15 вулицях у Шевченківському, Голосіївському, Солом'янському та Святошинському районах. У 2010 році односторонній рух впроваджуватиметься на 11 вулицях Подолу.
«Впровадження одностороннього режиму руху автотранспорту – це звичайна практика країн Європи та Америки. Така ж система руху працює і дає свої позитивні результати у таких великих містах як Нью-Йорк, Лондон, Париж. На вулицях Києва односторонній рух ми почали застосовувати у 2007 році. В цілому запровадження одностороннього руху дозволяє збільшити пропускну здатність центральних вулиць на 30-50%», – розповів Денис Басс.
Він нагадав, що першими в режимі одностороннього руху запрацювали вулиці Жилянська і Саксаганського та Червоноармійська і Горького.
«Звичайно, перший час впровадження одностороннього руху викликало дискомфорт у водіїв. Але згодом всі мешканці міста безперечно відчули позитивний ефект від такого рішення», – зауважив Денис Басс.
Він повідомив, що з 2007 року у столиці в односторонньому режимі запрацювали 38 вулиць. В результаті на 16% скоротилися затори, до 35% збільшилася пропускна спроможність вулиць, а кількість ДТП скоротилася до 17%.
«Одна з найголовніших переваг одностороннього руху – це можливість виділити на великих центральних вулицях Києва окрему смугу для громадського транспорту, який для нас є пріоритетом, тому що перевозить щодня близько 2 мільйонів пасажирів. Це дасть можливість громадському транспорту дотримуватися визначеного графіка, тобто підвищувати якість обслуговування киян. Однак, на превеликий жаль, нерідко на смузі, яку ми відводимо для громадського транспорту, паркуються приватні автомобілі, що ускладнює безперешкодне пересування автобусів і тролейбусів. Тому ми будемо звертатися і до Верховної Ради, і до Кабінету Міністрів з проханням повернути на дороги евакуатори, які дисциплінують водіїв і покращують ситуацію на дорогах», – сказав Денис Басс.
[hr]«За рік на перехрестях цих вулиць сталося 143 аварії, в яких постраждало 15 чоловік. Впровадження одностороннього руху на цих вулицях дозволить нам не лише розвантажити відповідні ділянки доріг, збільшивши ї пропускну спроможність, а й підвищить рівень безпеки», – підкреслив Денис Басс.
Він додав, що до кінця 2009 року односторонній рух буде запроваджено ще на 15 вулицях у Шевченківському, Голосіївському, Солом'янському та Святошинському районах. У 2010 році односторонній рух впроваджуватиметься на 11 вулицях Подолу.
«Впровадження одностороннього режиму руху автотранспорту – це звичайна практика країн Європи та Америки. Така ж система руху працює і дає свої позитивні результати у таких великих містах як Нью-Йорк, Лондон, Париж. На вулицях Києва односторонній рух ми почали застосовувати у 2007 році. В цілому запровадження одностороннього руху дозволяє збільшити пропускну здатність центральних вулиць на 30-50%», – розповів Денис Басс.
Він нагадав, що першими в режимі одностороннього руху запрацювали вулиці Жилянська і Саксаганського та Червоноармійська і Горького.
«Звичайно, перший час впровадження одностороннього руху викликало дискомфорт у водіїв. Але згодом всі мешканці міста безперечно відчули позитивний ефект від такого рішення», – зауважив Денис Басс.
Він повідомив, що з 2007 року у столиці в односторонньому режимі запрацювали 38 вулиць. В результаті на 16% скоротилися затори, до 35% збільшилася пропускна спроможність вулиць, а кількість ДТП скоротилася до 17%.
«Одна з найголовніших переваг одностороннього руху – це можливість виділити на великих центральних вулицях Києва окрему смугу для громадського транспорту, який для нас є пріоритетом, тому що перевозить щодня близько 2 мільйонів пасажирів. Це дасть можливість громадському транспорту дотримуватися визначеного графіка, тобто підвищувати якість обслуговування киян. Однак, на превеликий жаль, нерідко на смузі, яку ми відводимо для громадського транспорту, паркуються приватні автомобілі, що ускладнює безперешкодне пересування автобусів і тролейбусів. Тому ми будемо звертатися і до Верховної Ради, і до Кабінету Міністрів з проханням повернути на дороги евакуатори, які дисциплінують водіїв і покращують ситуацію на дорогах», – сказав Денис Басс.
PS: Бакса запускают в космос?
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12484
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
А в чём новость? Эти улицы уже не первый и не второй год односторонние (возможно, не на всём протяжении, но процентов 80 точно). Кроме 2-сторонней Гончара.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Работаю я на Гончара. Повбывав бы этих дураков. Для односторонки на Гончара нужны двухсторонние перпендикулярные улицы, а там таких буквально... одна - Гоголевкая. Интересно, эти "люди" вообще думали, как теперь нужно ехать, чтобы спуститься по направлению улицы Гончара??? Что на Воровского никак не выехать - с Большой Житомирской налево нельзя, с Рейтарской нельзя, Ярославов вал и Стретенская односторонние в противоположную сторону. Чеховский переулок - единственная улица, на которой направление движения с Гончара на Воровского - но она уже на полпути вниз (а до нее лететь по воздуху???). Да и на Воровского потом тоже налево повернуть нельзя, а нужно направо а потом на разворот!!!
То есть, все пути идут по "левому флангу" - Стрелецкая, Ярославов вал (вечно забитый), Франка - нельзя, Лысенка, Хмельницкого (вечно забитая), потом либо прямо и на Гоголевскую и налево на Воровского (вечная очередь на поворот), либо на бульвар Шевченко (ну тут пробка круглосуточно).
Ахренеть Басс придумал "удобства" Он что, действительно думает, что с такими маршрутами будет меньше пробок и ДТП? В психушку срочно...
То есть, все пути идут по "левому флангу" - Стрелецкая, Ярославов вал (вечно забитый), Франка - нельзя, Лысенка, Хмельницкого (вечно забитая), потом либо прямо и на Гоголевскую и налево на Воровского (вечная очередь на поворот), либо на бульвар Шевченко (ну тут пробка круглосуточно).
Ахренеть Басс придумал "удобства" Он что, действительно думает, что с такими маршрутами будет меньше пробок и ДТП? В психушку срочно...
- Bomberman
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 2483
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 15:54
- Откуда: Kyiv / Toronto
Мой товарищ, проживший более 10 лет в Чикаго, рассказывал мне, что в Америке в 80-х и 90-х действительно много улиц переделали в односторонние с целью борьбы с пробками. Но вспомните, как застроены большинство городов в Америке - "квадратно-гнездовым спосом", там это работает, да и то не везде. А у нас привыкли бездумно слизывать чужие решения. Видимо очнь надо создать видимость бурной деятельности. Все эта горячка, с непродуманым вводом одностороннего движения напомнила мне один анекдот:
Два кума бегут по платформе пригородного вокзала к электричке, но двери закрываются у них перед носом и электричка уходит. Тут один кум другого хрясь по морде. Тот "Куме, за шо?" - "Так треба ж хоть щось робити!".
Два кума бегут по платформе пригородного вокзала к электричке, но двери закрываются у них перед носом и электричка уходит. Тут один кум другого хрясь по морде. Тот "Куме, за шо?" - "Так треба ж хоть щось робити!".
Не тратьте, куме, сили, спускайтеся на дно
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12484
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
По Гончара. От Б. Житомирской до Яр.Вала проезд односторонний в сторону Победы, далее - ничего не поменялось.KIM писал(а):как теперь нужно ехать, чтобы спуститься по направлению улицы Гончара???
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Ах ты ж ё-мае... Ну если действительно так, тогда дело другое. Вот жеж журналюги, хоть бы кто толком написал. Я в пятницу еще удивлялся - сказали с 19, а 19 вроде ничего не изменилось и народ на улице Гончара гадал куда теперь можно ехать...Klovsky писал(а):По Гончара. От Б. Житомирской до Яр.Вала проезд односторонний в сторону Победы, далее - ничего не поменялось.KIM писал(а):как теперь нужно ехать, чтобы спуститься по направлению улицы Гончара???
Фактически, что касается Гончара, то буквально на протяжении метров ста односторонку сделали - от Рейтарской до Ярвала. А от Б.Житомирской до Рейтарской и так уже год где-то односторонка, там из-за строительства ровно одна полоса осталась. И этот новый участок можно и объехать в принципе, потери совсем небольшие.
Блин прям аж легче стало Я там каждый день езжу, я как представил шо будет если вся Гончара токо наверх будет ехать...
Вот жеж журналюги, хоть бы кто толком написал
Дык журналюги, как и все ЮН весь род человеческий, люди ленивые, посему проще прессуху [ по старому — "темники" ] переписать, чем копать и отсебятинские разоблачения лепить [ да и кому оно надо? Мои знакоые редактора говорят прямо: что нам за это будет? Очередной суд или кто заплатит за разоблачение "злочынной влады"? ]
Я там каждый день езжу, я как представил шо будет если вся Гончара токо наверх будет ехать...
И шо там будет? Как для неместных?
так я уже все подробно описал чуть выше, туточки: http://forum.metropoliten.kiev.ua/viewt ... 379#106379