Городские электрички

Городской наземный транспорт

Модераторы: dimentiy, Администраторы

Ответить
Аватара пользователя
shmertz
Механик
Механик
Сообщения: 207
Зарегистрирован: 21 авг 2008, 00:54
Откуда: Киев
Контактная информация:

Сообщение shmertz »

Sinoptik писал(а): Их полно по городу.
Впервые вижу на этой фотке. Во всяком случае, не видел в центре.

Аватара пользователя
Сухов
Начальник депо
Начальник депо
Сообщения: 1155
Зарегистрирован: 26 мар 2009, 00:38
Откуда: Стольный град Киев
Контактная информация:

Сообщение Сухов »

а что за ПС на фото - реальность или вымысел???
Пока я жив - я в пути.
Пока я в пути - я жив.

ЛиС
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 2741
Зарегистрирован: 09 окт 2006, 08:31
Откуда: Киев

Сообщение ЛиС »

Что нарыли в интернете погламурней, то и влепили. ПС может быть и реальный, но не у нас. Хотя похоже на поезда производства Лугансктепловоз из последних выпусков

Аватара пользователя
GANZH
Крыса рельсовая
Крыса рельсовая
Сообщения: 12
Зарегистрирован: 09 июн 2006, 14:40
Откуда: Черниговская обл.

Сообщение GANZH »

Это на какие такие поезда Лугансктепловоза оно похоже???

Аватара пользователя
dimentiy
Злой литовец
Сообщения: 9313
Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
Откуда: Зять городов русских
Контактная информация:

Сообщение dimentiy »

Ребята, не забываем, что ПСом занимается УЗ, а не КМДА. А плакатики КМДАшные. Но это к слову.

ПС будет модели ЕПЛ9Т 4-х вагонный переделанный. Это инфа на текущий момент. Её уже можно было много раз найти в этой же теме.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция

andriy155
Крыса рельсовая
Крыса рельсовая
Сообщения: 4
Зарегистрирован: 23 июл 2009, 22:10

Сообщение andriy155 »

До речі, а потяг у рекламі міської електрички дуже схожий на шведський Х60:

Аватара пользователя
Sascha
Начальник СЦБ
Начальник СЦБ
Сообщения: 839
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 18:01
Откуда: Киев

Сообщение Sascha »

Он не просто очень похож, а это он и есть. Только логотип с "морды" убрали.
Sascha

Аватара пользователя
Sturm
Крыса рельсовая
Крыса рельсовая
Сообщения: 50
Зарегистрирован: 09 июн 2009, 10:53

Сообщение Sturm »

Ну так з плакатами у нас завжди таке. Знайдуть щось посучасніше (або взагалі що знайдуть по темі) і тулять на "біг-борд". З тролейбусами вже було, тепер і з електричкою
Das Ziel ist klar! ©

AMY
Памятник
Сообщения: 14279
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 12:07
Откуда: <censored>

Сообщение AMY »

''ЛИГА:Закон'' писал(а):
ВИКОНАВЧИЙ ОРГАН КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
(КИЇВСЬКА МІСЬКА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ)

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

від 26.06.2009 р. N 728


Київ

Про внесення змін до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 24.07.2008 N 1013

Відповідно до законів України "Про місцеве самоврядування в Україні" та "Про міський електричний транспорт", на виконання розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 29.05.2008 N 771 "Про реалізацію проекту "від Троєщини до правого берега за 20 хвилин" та з метою покращення транспортного обслуговування жителів міста, на виконання функцій органу місцевого самоврядування:

1. Доповнити розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 24.07.2008 N 1013 "Про заходи щодо реалізації проекту "від Троєщини до правого берега за 20 хвилин" (із змінами і доповненнями) пунктом 3 такого змісту: "3. Комунальному підприємству "Київський метрополітен" передати, а КП "Київпастранс" прийняти безоплатно, відкориговане згідно з розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 16.08.2007 N 1048 "Про коригування ТЕО "Організація міських пасажирських перевезень залізничним транспортом у м. Києві" техніко-економічне обґрунтування "Організація міських пасажирських перевезень залізничним транспортом у м. Києві". У зв'язку з цим пункти 3 - 10 вважати відповідно пунктами 4 - 11.

2. Першому заступнику голови Київської міської державної адміністрації Бассу Д. Я. прийняти рішення щодо висвітлення в засобах масової інформації змісту цього розпорядження.

3. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступників голови Київської міської державної адміністрації згідно з розподілом обов'язків.

Голова
Л. Черновецький
:rtfm: :censored:

AMY
Памятник
Сообщения: 14279
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 12:07
Откуда: <censored>

Сообщение AMY »

''ЛИГА:Закон'' писал(а):
ВИКОНАВЧИЙ ОРГАН КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
(КИЇВСЬКА МІСЬКА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ)

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

від 26.05.2009 р. N 617

Київ

Про надання комунальному підприємству "Київпастранс" дозволу на видалення зелених насаджень на вулиці Марка Черемшини (зупинкова платформа "Городня") у Дніпровському районі

Відповідно до Закону України "Про благоустрій населених пунктів", Порядку видалення дерев, кущів, газонів і квітників у населених пунктах, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2006 N 1045, Порядку видалення зелених насаджень на території м. Києва, затвердженого розпорядженням Київської міської державної адміністрації від 27.06.2007 N 811, враховуючи (складений постійно діючою комісією з обстеження зелених насаджень м. Києва) акт обстеження зелених насаджень від 14.04.2009 N 383, погоджений з Державним управлінням охорони навколишнього природного середовища в м. Києві (лист від 12.05.2009 N 05-09/1709) та Київським комунальним об'єднанням зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста "Київзеленбуд" (лист від 15.05.2009 N 148-1540), звернення комунального підприємства "Київпастранс" від 15.05.2009 N 11-7/385, з метою будівництва та реконструкції першої черги кільцевої дороги, в межах функцій органу місцевого самоврядування:

1. Дозволити комунальному підприємству "Київпастранс" видалити 3 (три) дерева на вулиці Марка Черемшини (зупинкова платформа "Городня") у Дніпровському районі, згідно з актом обстеження зелених насаджень від 14.04.2009 N 383, за умови виконання пункту 2 цього розпорядження.

2. Комунальному підприємству "Київпастранс":

2.1. Сплатити відновну вартість зелених насаджень, що підлягають видаленню, в установленому порядку у сумі 32244,0 грн.

2.2. Одержати (подавши документ про сплату відновної вартості зелених насаджень, що підлягають видаленню) ордер на видалення зелених насаджень в установленому порядку.

2.3. Одержати ордер на тимчасове порушення благоустрою в установленому порядку.

2.4. Роботи з видалення зелених насаджень виконати після одержання ордера на видалення зелених насаджень та ордера на тимчасове порушення благоустрою згідно з підпунктами 2.2 та 2.3 цього пункту.

2.5. Після закінчення будівельних робіт виконати благоустрій та озеленення території.

3. Першому заступникові голови Київської міської державної адміністрації Бассу Д. Я. прийняти рішення щодо висвітлення в засобах масової інформації змісту цього розпорядження.

4. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступників голови Київської міської державної адміністрації згідно з розподілом обов'язків.


Голова
Л. Черновецький

[hr]
''ЛИГА:Закон'' писал(а):
ВИКОНАВЧИЙ ОРГАН КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
(КИЇВСЬКА МІСЬКА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ)

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

від 23.04.2009 р. N 476

Київ

Про влаштування автомобільного під'їзду до залізничної платформи "Городня" з вулиці Райдужної вздовж озера Радунка у Дніпровському районі

Відповідно до Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", Указу Президента України "Про невідкладні заходи щодо розвитку міста Києва" від 25.02.2008 N 157/2008, постанови Кабінету Міністрів України від 28.03.2008 N 274 "Про здійснення закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти", з метою забезпечення виконання розпоряджень Київської міської державної адміністрації від 29.05.2008 N 771 "Про реалізацію проекту "від Троєщини до правого берега за 20 хвилин", від 24.07.2008 N 1013 "Про заходи щодо реалізації проекту "від Троєщини до правого берега за 20 хвилин", враховуючи, що вищезгаданими розпорядженнями замовником організації перевезень пасажирів міським електропотягом та будівництва відповідних об'єктів визначено комунальне підприємство "Київпастранс", в межах функцій органу місцевого самоврядування:

1. Дозволити комунальному підприємству "Київпастранс":

Здійснити в 2009 році розробку проектно-кошторисної документації та виконати роботи з влаштування автомобільного під'їзду до залізничної платформи "Городня" з вулиці Райдужної вздовж озера Радунка у Дніпровському районі.

2. КП "Київпастранс":

2.1. Оформити у встановленому порядку право користування земельною ділянкою.

2.2. Одержати вихідні дані для проектування об'єкта.

2.3. Визначити проектну організацію з розробки проектно-кошторисної документації та підрядну організацію на виконання робіт, зазначених в п. 1 цього розпорядження, відповідно до вимог чинного законодавства.

2.4. Майново-правові питання вирішити в установленому порядку.

2.5. Вирішити в установленому порядку питання знесення зелених насаджень з траси під'їзду до залізничної платформи "Городня" з вулиці Райдужної вздовж озера Радунка у Дніпровському районі.

2.6. При проектуванні автомобільного під'їзду передбачити закриття виїзду з вулиці П. Вершигори на проспект Генерала Ватутіна.

2.7. Отримати в інспекції державного архітектурно-будівельного контролю у м. Києві дозвіл на виконання будівельних робіт.

2.8. Отримати в Головному управлінні контролю за благоустроєм м. Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) ордер на порушення благоустрою.

2.9. Роботи виконати відповідно до розділу 16 Правил благоустрою міста Києва, затверджених рішенням Київської міської ради від 25.12.2008 N 1051/1051.

2.10. Розробити та погодити в Управлінні Державної автомобільної інспекції ГУ МВС України в м. Києві схему організації дорожнього руху на період виконання робіт.

3. Головному управлінню транспорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) як головному розпоряднику коштів міського бюджету здійснити фінансування робіт з проектування та влаштування автомобільного під'їзду до залізничної платформи "Городня" з вулиці Райдужної вздовж озера Радунка у Дніпровському районі.

4. Першому заступнику голови Київської міської державної адміністрації Бассу Д. Я. прийняти рішення щодо висвітлення в засобах масової інформації змісту цього розпорядження.

5. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступників голови Київської міської державної адміністрації згідно з розподілом обов'язків.

Виконуючий обов'язки голови
А. Голубченко
:rtfm: :censored:

AMY
Памятник
Сообщения: 14279
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 12:07
Откуда: <censored>

Сообщение AMY »

А вот и замена скоростного трамвая на Борщагу (в смысле, чтобы к дате попонтоваться).

Кста, для запуска полноценной электрички непосредственно на Троещину ничего не пришлось строить, оказалось достаточно всего лишь переименовать платформу "Огородную" в станцию "Троещина". Ловкость рук и никакого мошенничества&#8206;.

Рейки стали у пригоді

[ Анастасія Мартинович | "Хрещатик" 14-08-2009]

Мерія розв’язала проблему пересування з лівого на правий берег Дніпра

Перший запуск міської електрички сполученням станція "Троєщина" — станція "Київ — Петрівка" запланували на 31 серпня
.

Присвячено подію вісімнадцятій річниці незалежності України. В урочистій церемонії відкриття маршруту міської електрички візьмуть участь мер Києва Леонід Черновецький, перший заступник голови КМДА Денис Басс, начальник Південно-Західної залізниці Олексій Кривопішин та генеральний директор КП "Київпастранс" Микола Ламбуцький. Разом з журналістами вони здійснять першу святкову подорож через Дніпро.

За словами Леоніда Черновецького, головна перевага міської електрички — це значна економія часу пасажирів на подолання маршруту і зменшення навантаження на рухомий склад громадського транспорту в напрямку станції метро “Петрівка” через Московський міст, що зробить пересування киян значно комфортнішим. Завдяки реалізації цього проекту, розв’яжуться нагальні проблеми транспортного сполучення житлових масивів Троєщина, Райдужний та Воскресенка з правим берегом Дніпра.

“Ми відмовилися від практики навантаження мостів за рахунок збільшення кількості одиниць традиційного громадського автотранспорту. Натомість обрали кардинально інший шлях. До того ж, електротранспорт є екологічно безпечним порівняно з тим, що працює на пально-мастильних матеріалах”,— пояснив перший заступник голови КМДА Денис Басс.

Міська електричка курсуватиме Петрівським залізничним мостовим переїздом. Залізничне кільце завдовжки 42 кілометри охоплює майже увесь центр міста за винятком Шевченківського району.

[left]http://www.kreschatic.kiev.ua/img/28893.jpg[/left] Уже сьогодні Південно-Західна залізниця підготувала під міські перевезення три електропотяги. Один з них повністю переобладнано у формат поїздів метрополітену. Саме його і пустять на маршрут. За один раз такий електропотяг зможе перевозити до 1,5 тисячі пасажирів.

Наразі силами Південно-Західної залізниці та КП “Київпастранс” виконано всі роботи з реконструкції платформ, будівництва й оснащення касових і технологічних приміщень на станціях “Київ — Петрівка” та “Троєщина”. Пропуск пасажирів здійснюватиметься автоматизовано, через турнікети. Також облаштовано пішохідні підходи від автобусної зупинки до платформи станції “Троєщина” та впорядковано прилеглу територію. Вдосконалили й рух автобусних маршрутів N№ 59, 60 та 61 (див. схему), які підвозитимуть пасажирів до електрички.

Вартість проїзду в міській електричці буде встановлено відповідно до міських тарифів у муніципальному громадському транспорті. Пасажири пільгових категорій користуватимуться транспортом безплатно.

[hr]
[left]http://www.picatom.com/12/electro20090818_urkpravda-1-th.jpg[/left] Вероятно еще вчера показуху намечали на 18 августа, но за полдня планы поменялись

[hr]
УТОЧНЕННЯ щодо дати запуску міської електрички сполученням станція «Троєщина» — станція «Київ-Петрівка»

[ "Хрещатик" | 14-08-2009 13:29 ]

Редакція газети «Хрещатик» вибачається перед своїми читачами у зв’язку з допущенням технічної помилки. У матеріалі від 14 серпня 2009 року «Рейки стали у пригоді» вказано неправильну дату введення в експлуатацію міської електрички сполученням станція «Троєщина» — станція «Київ-Петрівка».

Повідомляємо, що перший запуск міської електрички сполученням станція «Троєщина» — станція «Київ-Петрівка» заплановано на 31 серпня. Присвячено подію 18 річниці незалежності України. В урочистій церемонії відкриття маршруту міської електрички візьмуть участь мер Києва Леонід Черновецький, перший заступник голови КМДА Денис Басс, начальник Південно-Західної залізниці Олексій Кривопішин та генеральний директор КП "Київпастранс" Микола Ламбуцький. Разом з журналістами вони здійснять першу святкову подорож через Дніпро.
:rtfm: :censored:

AMY
Памятник
Сообщения: 14279
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 12:07
Откуда: <censored>

Сообщение AMY »

До уваги ЗМІ!

Офіційний сайт Південно-Західної залізниці | 14-08-2009
Інформація, оприлюднена у газеті «Хрещатик» та розповсюджена низкою ЗМІ 14.08.09 про те, що у найближчі дні, тобто 18 серпня, відбудеться запуск міської електрички від зупиночної платформи Троєщина до станції Київ-Петрівка не відповідає дійсності.

Південно-Західна залізниця завжди повідомляє про суспільно-важливі події, відтак, і про запуск міської електрички буде повідомлено офіційно - зокрема на сайті залізниці.

Закликаємо журналістів перевіряти інформацію та подавати лише правдиві факти, уникаючи їхнього перекручування!
:rtfm: :censored:

Аватара пользователя
MetroMan
алкотурист
алкотурист
Сообщения: 570
Зарегистрирован: 19 сен 2004, 01:39
Откуда: Киев
Контактная информация:

Сообщение MetroMan »

Что-то у них Троещина заканчивается на ул. Сабурова...

Анатолий
п/п-к Очевидность
п/п-к Очевидность
Сообщения: 7685
Зарегистрирован: 16 фев 2006, 17:37
Откуда: из Киева

Сообщение Анатолий »

Надо космосу подкинуть идею о переименовании Оболони в Троещину. А после этого он сможет кричать на каждом углу, что Троещина уже имеет метро...

Аватара пользователя
Сухов
Начальник депо
Начальник депо
Сообщения: 1155
Зарегистрирован: 26 мар 2009, 00:38
Откуда: Стольный град Киев
Контактная информация:

Сообщение Сухов »

Что-то у них Троещина заканчивается на ул. Сабурова...
Єто скотство какоето!!! Почему до сабурова дофига и трошки маршрутов идут, а в сторону Радунской, Будищанской...??? Отсюда фиг выедешь утром, зато по Маяковского трнаспорт относительно свободный идёт. Нафига пускать два маршрута с разницей в одну улицу (Как и тролейбусы 30 и 31)? пустили б один дальше... Всё у нас через сидалищный нерв, не сказать ещё грубее.
Пока я жив - я в пути.
Пока я в пути - я жив.

Ответить