Киев -Борисполь
Модераторы: dimentiy, Администраторы
Тут треба подумати, хто нею буде їздити. Давайте розділимо на чотири групи, умовно порівну.
1. Бізнес у відрядження 25%
2. Іноземні туристи 25%
3. Кияни на відпочинок 25%
4. Подорожуючі у інші міста України 25%
Перша група буде їздити експресом, лише якщо він буде швидший за таксі.
Друга, половина завжди на таксі, інша половина, якщо і швидше, і набагато дешевше.
Третя, половина якщо дешевше, інша якщо і швидше, і дешевше.
Четверта група, яким пересадка на вокзалі Київ Пасажирський, буде завжди їм їздити.
Маємо матрицю два на два по швидко та дешево, де
А. Пересадка далеко від терміналу і з вояжем у 42 хвилини, це повільно, пересадка до 100 м від терміналу і подорож 15 хвилин, це швидко
Б. 200 грн це дорого, 40 грн це дешево
Так от, виходять дві цікаві речі
По перше, швидкою дорогОю буде їздити на третину більше людей, ніж повільною дешевою.
По друге, швидка дорогА буде найрентабельнішою хоч як.
Висновок—пане Каськів, будуйте швидкий експрес. Зробіть якщо хочте маркетингове дослідження, щоб краще розділити сегменти пасажирів, але висновок залишиться більш менш тим самим.
1. Бізнес у відрядження 25%
2. Іноземні туристи 25%
3. Кияни на відпочинок 25%
4. Подорожуючі у інші міста України 25%
Перша група буде їздити експресом, лише якщо він буде швидший за таксі.
Друга, половина завжди на таксі, інша половина, якщо і швидше, і набагато дешевше.
Третя, половина якщо дешевше, інша якщо і швидше, і дешевше.
Четверта група, яким пересадка на вокзалі Київ Пасажирський, буде завжди їм їздити.
Маємо матрицю два на два по швидко та дешево, де
А. Пересадка далеко від терміналу і з вояжем у 42 хвилини, це повільно, пересадка до 100 м від терміналу і подорож 15 хвилин, це швидко
Б. 200 грн це дорого, 40 грн це дешево
Так от, виходять дві цікаві речі
По перше, швидкою дорогОю буде їздити на третину більше людей, ніж повільною дешевою.
По друге, швидка дорогА буде найрентабельнішою хоч як.
Висновок—пане Каськів, будуйте швидкий експрес. Зробіть якщо хочте маркетингове дослідження, щоб краще розділити сегменти пасажирів, але висновок залишиться більш менш тим самим.
- dimentiy
- Злой литовец
- Сообщения: 9311
- Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
- Откуда: Зять городов русских
- Контактная информация:
Для справки:
А/п Шереметьево - Москва-Смоленская (Белорусский вокзал). Время в пути - 35 минут. Растояние - 33 км. Средняя скорость ≈56 км/ч.
А/п Борисполь - К.Волынский. Время в пути - 42 минуты. Растояние - ≈46 км. Средняя скорость ≈66 км/ч.
Вполне неплохой результат. И нужно учесть, что это с остановками, наверное...
А/п Шереметьево - Москва-Смоленская (Белорусский вокзал). Время в пути - 35 минут. Растояние - 33 км. Средняя скорость ≈56 км/ч.
А/п Борисполь - К.Волынский. Время в пути - 42 минуты. Растояние - ≈46 км. Средняя скорость ≈66 км/ч.
Вполне неплохой результат. И нужно учесть, что это с остановками, наверное...
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция
- Demianenko
- Машинист
- Сообщения: 414
- Зарегистрирован: 29 авг 2011, 09:54
- Откуда: Киев стольный град
Надземная или подземная? Это ж прямо там, где эти дикие гаражи стоят (что слышно по поводу их снома, а то видос прямо-таки дикий)? А как люди в Украэрорух будут на работу попадать? Через перрон?Egor писал(а): А станция экспресса в Борисполе планировалась прямо у въезда в Терминал Д (ну может одна из них). (Двери терминала, проезжая часть, а прямо за ней перрон.
Я так понял, что терминала экспресса в проекте не было и его придумали уже на ходу, когда терминал Д уже был наполовину готов в конструкциях? По уму терминал надо было строить под терминалом Д.
vadik , ты в курсе сколько можно простоять на подъездах к мостам? В курсе сколько минут уходит на тянучку на Харьковской площади, с обязательным ингалированием легких выхлопами от грузовиков. 42 минуты это долго? Ты сколько раз бывал в Борисполе? Я в среднем раз в неделю. Мне от Лукьяновки до терминала В на автомобиле ну получается в среднем час, это если повезет. Днем в будни я имею в виду и это при известной доле везения. А если где-то затруднения по пути, что практически каждый день, то получается от 1.5 часов и больше. Обратный путь при тех же условиях занимает 40-50 минут(в зависимости от скорости за городом) .
Последний раз редактировалось Алексис 13 окт 2011, 13:27, всего редактировалось 2 раза.
О, впізнаю руку.
Спочатку монополізувати бориспільське таксі, бо бач не по європейські мати зазивал у залі прильоту.
Потім ліквідувати Політ під ширмою експресу, який ходить як равлик і ще з годинними перервами і не являє собою справжньої альтернативи.
Вихід у подорожуючих один, користуватися монопольним таксі за завищеними цінами.
Я б теж не від того сидіти за столом, де видають монопольний дозвіл на обслуговування таксі в Борисполі.
Погано те, що в них немає мотивації зробити як краще в такій ситуації.
2Алексис, ну от, 18 хвилин добратися до експресу і чекати на експрес, 42 хвилини до вокзалу, 20 хвилин спуститися у м. Вокзальну і доїхати до Лук’янівської, потім 10 хв до офісу, щонайменше наполовину довше ніж година на таксі. Якраз би прискорення на 20 хвилин того експресу і не завадило б.
Спочатку монополізувати бориспільське таксі, бо бач не по європейські мати зазивал у залі прильоту.
Потім ліквідувати Політ під ширмою експресу, який ходить як равлик і ще з годинними перервами і не являє собою справжньої альтернативи.
Вихід у подорожуючих один, користуватися монопольним таксі за завищеними цінами.
Я б теж не від того сидіти за столом, де видають монопольний дозвіл на обслуговування таксі в Борисполі.
Погано те, що в них немає мотивації зробити як краще в такій ситуації.
2Алексис, ну от, 18 хвилин добратися до експресу і чекати на експрес, 42 хвилини до вокзалу, 20 хвилин спуститися у м. Вокзальну і доїхати до Лук’янівської, потім 10 хв до офісу, щонайменше наполовину довше ніж година на таксі. Якраз би прискорення на 20 хвилин того експресу і не завадило б.
Последний раз редактировалось vadik 13 окт 2011, 14:04, всего редактировалось 1 раз.
- Demianenko
- Машинист
- Сообщения: 414
- Зарегистрирован: 29 авг 2011, 09:54
- Откуда: Киев стольный град
Ніхто не забороняє викликати в Бориспіль таксі за телефоном. Місяць тому обійшлося 135 грн з аеропорту до м. Палац Україна.vadik писал(а):О, впізнаю руку.
Вихід у подорожуючих один, користуватися монопольним таксі за завищеними цінами.
На данном форуме о трамвае можно писать или хорошо, или ничего...