Скоростной трамвай на левом берегу
Модераторы: dimentiy, Администраторы
- sternmacher
- Машинист
- Сообщения: 542
- Зарегистрирован: 06 дек 2010, 12:23
- Откуда: Киев, Харек, Сквозняки
Что-то вы путаете. Линия подходит к кривой на Петровский мост с севера, проходит под насыпью и выходит на юго-западную сторону от кривой.RVR писал(а):Стоп, так если проход под путями, то с восточной стороны, получается.
Потому что, если с западной, то зачем под путями два раза вести?
Хотя, с западной было бы удобнее в плане сносов-несносов.
- selykv
- Машинист
- Сообщения: 515
- Зарегистрирован: 27 окт 2011, 17:29
- Откуда: Kyiv
- Контактная информация:
На западной стороне от ЖД насыпи и до 8 линии Садов нормальный(больше 10 метров в ширину) пустырь для линии трамвая.
Дальше вдоль заводов этот пустырь ровно на километр застроен гаражами.
Потом идет около 400 метров вдоль станции Киев Днепровский с одиночной затройкой гаржей, жилых домов и станционных строений.
Ну и до Левобережной немного гаржей, подездных путей к хлебзаводу и Укрпластику и несколько небольших строений хлебзавода.
Временный разворот можно было бы сделать северной стороны от путепровода через Броварской проспект около проходной на хлебзавод.
Итого от прокола ЖД насыпи до путепровода через Броварской проспект ровно 4 км.
Дальше вдоль заводов этот пустырь ровно на километр застроен гаражами.
Потом идет около 400 метров вдоль станции Киев Днепровский с одиночной затройкой гаржей, жилых домов и станционных строений.
Ну и до Левобережной немного гаржей, подездных путей к хлебзаводу и Укрпластику и несколько небольших строений хлебзавода.
Временный разворот можно было бы сделать северной стороны от путепровода через Броварской проспект около проходной на хлебзавод.
Итого от прокола ЖД насыпи до путепровода через Броварской проспект ровно 4 км.
-
- Дежурный по станции
- Сообщения: 354
- Зарегистрирован: 21 сен 2011, 17:29
- Откуда: Київ
- Контактная информация:
У світлі подій ( http://193.23.225.210/Viktoria/zabezpec ... ruchku.htm ) КПТ може врятувати не трамвай, а залізниця (згадується брошура Петрука) на Троєщині - тоді прибуток від перевезень зменшить долю дотацій (при цьому закладаю, що змінні витрати на утримання нової залізничної колії+прилеглих споруд+персоналу менші за збільшення прибутку за рахунок перевезень).
ДБН 360-92** писал(а):7.8 Между железнодорожными линиями, станциями и жилой застройкой необходимо соблюдать санитарно-защитную зону, ширина которой (считая от оси крайнего железнодорожного пути до зданий) устанавливается в зависимости от интенсивности движения поездов: на главных путях I, II, III категорий - 100 м, на станционных и подъездных путях - 50 м.
Примечание. В каждом случае не менее 50 % площади санитарно-защитной зоны должно быть озеленено. Ее ширину до границ садовых участков следует принимать не менее 50 м.
На місцевості відстані до колії ШТ від будинків коливаються від 70 до 110 м, також є трамвайний шумозахист. Якщо захочуть МЕ-2 замість ШТ - встає лише проблема поглиблення під мостовими переходами. Чи матиме цей варіант право на життя, наприклад, як передвиборча обіцянка?Державні санітарні правила планування та та забудови населених пунктів писал(а): 5.20. Житлову забудову необхідно відокремлювати від
залізничних ліній санітарно-захисною зоною шириною 100 м від осі
крайньої залізничної колії за умови забезпечення нормативних
рівнів шуму в прилеглих об'єктах та на території забудови.
При розташуванні залізниці у виїмці та при здійсненні
спеціальних шумозахисних заходів розміри санітарно-захисної зони
встановлюються з урахуванням забезпечення на території житлової
забудови нормативних рівнів шуму, але не менше 50 м. При цьому не
менше 50% площі санітарно-захисної зони повинно бути озеленено.
Відстань від меж садових ділянок до осі крайньої залізничної
колії слід приймати не менше 50 м при обов'язковому використанні
шумозахисного озеленення шириною 25-30 м або інших шумозахисних
заходів.
Трамваївка від 8 березня - http://onxard.io.ua/album519104
Сабвеївка від 1 грудня - http://onxard.io.ua/album518253
Сабвеївка від 1 грудня - http://onxard.io.ua/album518253
- Фосфор
- Начальник СЦБ
- Сообщения: 765
- Зарегистрирован: 06 окт 2011, 23:20
- Откуда: Киев-град, Левый берег
Проект Петрука навряд глибоко опрацьований з точки зору залізничної інфраструктури. Не хочу жувати, але навряд УЗ погодиться робити розгалуження за межами станцій в межах міста. Окрім того, вартість інфраструктурних капіталовкладень космічна -- від нового насипу і колій, і закінчуючи усім СЦБ-господарством і електрифікацією на 25 кВ.GeoGraph писал(а):У світлі подій ( http://193.23.225.210/Viktoria/zabezpec ... ruchku.htm ) КПТ може врятувати не трамвай, а залізниця (згадується брошура Петрука) на Троєщині - тоді прибуток від перевезень зменшить долю дотацій (при цьому закладаю, що змінні витрати на утримання нової залізничної колії+прилеглих споруд+персоналу менші за збільшення прибутку за рахунок перевезень).
Поправте хто знає краще, але з точки зору залізниці, на Бальзака зараз нічого для них корисного нема, окрім (можливо) однієї коліі та рейок іншої -- причому шляхопровід над Ватутіна їм не годиться.
Чи помиляюсь?
-
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 1775
- Зарегистрирован: 27 окт 2006, 14:04
Время бежит, жизнь идет!
«Київметробуд»: трамвай до «Городні» відстрочить будівництво лінії метро Троєщина-Осокорки
27 жовтня 2009 15:09
Компанія «Київметробуд» вважає рішення Київської міської державної адміністрації побудувати тимчасову трамвайну лінію від проспекту Ватутіна до станції електропоїздів «Городня» приводом для відстрочення будівництва проектованої Лівобережної лінії метро «Троєщина-Осокорки».
Про це генеральний директор компанії Володимир Петренко сказав під час інтернет-конференції в газеті «Комсомольская правда».
«Думаю, це (будівництво тимчасової трамвайної лінії) черговий маневр і витрата коштів, щоб відтягнути термін здачі 4-ої лінії, яка може вирішити цю проблему», - сказав Петренко.
В цілому він висловив подив частими змінами міськадміністрацією планів будівництва.
При цьому Петренко упевнений, що альтернативи метрополітену на житловому масиві Троєщина не існує.
Нагадаємо, у жовтні Київська міська державна адміністрація вирішила побудувати тимчасову трамвайну лінію від проспекту Ватутіна до станції електропоїздів «Городня» до 2011 року.
Після введення лінії в експлуатацію на ній буде відновлена робота трамвая №2.
У грудні 2008 Київміськадміністрація вирішила будувати проектовану Лівобережну лінію метро "Троєщина-осокорки" на ділянці від вулиці Мілославськой до ж/д станції «Городня» по трасі швидкісного трамвая.
За матеріалами «Українських новин»
«Київметробуд»: трамвай до «Городні» відстрочить будівництво лінії метро Троєщина-Осокорки
27 жовтня 2009 15:09
Компанія «Київметробуд» вважає рішення Київської міської державної адміністрації побудувати тимчасову трамвайну лінію від проспекту Ватутіна до станції електропоїздів «Городня» приводом для відстрочення будівництва проектованої Лівобережної лінії метро «Троєщина-Осокорки».
Про це генеральний директор компанії Володимир Петренко сказав під час інтернет-конференції в газеті «Комсомольская правда».
«Думаю, це (будівництво тимчасової трамвайної лінії) черговий маневр і витрата коштів, щоб відтягнути термін здачі 4-ої лінії, яка може вирішити цю проблему», - сказав Петренко.
В цілому він висловив подив частими змінами міськадміністрацією планів будівництва.
При цьому Петренко упевнений, що альтернативи метрополітену на житловому масиві Троєщина не існує.
Нагадаємо, у жовтні Київська міська державна адміністрація вирішила побудувати тимчасову трамвайну лінію від проспекту Ватутіна до станції електропоїздів «Городня» до 2011 року.
Після введення лінії в експлуатацію на ній буде відновлена робота трамвая №2.
У грудні 2008 Київміськадміністрація вирішила будувати проектовану Лівобережну лінію метро "Троєщина-осокорки" на ділянці від вулиці Мілославськой до ж/д станції «Городня» по трасі швидкісного трамвая.
За матеріалами «Українських новин»