Естакада над Парковою дорогою

Модераторы: dimentiy, Администраторы

Аватара пользователя
Rider
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 3323
Зарегистрирован: 16 авг 2011, 11:59
Откуда: Киев
Контактная информация:

Сообщение Rider »

Это про дорогу-петлю, которую я отрисовал на днях, или про дорогу, которая проходит непосредственно к улице Грушевского от дома №9А мимо дома №9 ?

TANK
пра-пра-правнук Лыбеди
пра-пра-правнук Лыбеди
Сообщения: 9714
Зарегистрирован: 20 июл 2006, 16:42
Откуда: Киев

Сообщение TANK »

да собственно об обоих))

просто уходящая на грушевского (мимо 9) со времен совка была утыкана фундаментными блоками и парковочными костылями и де-факто уже давно стала парковкой, потом при реконструкции парка туда же воткнули детскую площадку. Но дорога -то есть))
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)

Аватара пользователя
Rider
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 3323
Зарегистрирован: 16 авг 2011, 11:59
Откуда: Киев
Контактная информация:

Сообщение Rider »

Хе, теперь для проезда кортежа парковке придется туго :) Если, конечно, начнут летать.

Пока же вертолет(ы) раз в месяц в воздух поднимают, делают пару кругов и уходят обратно в сторону Межигорья.

TANK
пра-пра-правнук Лыбеди
пра-пра-правнук Лыбеди
Сообщения: 9714
Зарегистрирован: 20 июл 2006, 16:42
Откуда: Киев

Сообщение TANK »

Ага)) Старая власть пыталась приучить народ не ездить по этому спуску, ибо место неконтролируемое, новая сама дорогу делает)
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)

Аватара пользователя
Алексис
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 1529
Зарегистрирован: 06 авг 2010, 23:33
Откуда: Киев

Сообщение Алексис »

TANK писал(а):incognito, sternmacher - какой такой тонель? никто о нем ничего не знает, ибо низзя)))
Я вас прошу. Если при совке с его "молчи-молчи" население знало почти все тайны пионерские, но делало вид, что не знает, то сейчас тем более. Сейчас ни формой ни надбавкой рта никому не закроешь. Я так думаю, что был бы тоннель - было бы уже давно общеизвестно.
С человечеством все в порядке. Просто 99% людей скучные идиоты
/Славой Жижек/

Аватара пользователя
Flake
Машинист
Машинист
Сообщения: 572
Зарегистрирован: 29 июл 2008, 15:06
Откуда: Бандерштадт

Сообщение Flake »

Чи законний "вертолітний майданчик" Януковича?
Українська Правда 18 січня 2012, 12:02

Кожна нова влада ставить свій потворний автограф на найкрасивішому місці Києва – зелених схилах правого берега. Перший хмарочос туди загнали при Кучмі – за адресою Грушевського 9а, за Ющенка у нього з’явився брат-близнюк на Мазепи 11А, корпус "Б".
Символом нинішньої епохи може стати так званий "гелікоптерний майданчик Януковича" – котрий і не майданчик, і не Януковича. Принаймні, не того, котрий працює президентом.
Це, насправді, будівельний проект приватної компанії, де президентсько-вертолітна компонента, вочевидь, є лише приводом "сім’ї" отримати собі необхідні дозволи на будівництво. Точніше, не отримувати.
Сміливе ігнорування норм законодавства є тим, що відрізняє даний проект від своїх аналогів. Якщо сусідні хмарочоси свого часу все ж запаслися набором дозвільних документів (вочевидь, виданих теж не просто так), то автори будівництва на Парковій дорозі, ймовірно, зекономили на бюрократичних процедурах.
Козлодром
Перед тим як перелічити всі аспекти наївного нахабства будівничих, зауважимо, що вулиця, на якій має звити гніздо ясновельможний гвинтокрил, раніше називалася Козловською, або Козловкою – так називали район навколо.
Про це ще пам’ятають корінні жителі столиці. Тож як іменуватимуть "об’єкт", який мулятиме очі туристам та киянам, котрі відвідують оглядовий майданчик біля парламенту у Маріїнському парку, можна лише здогадуватися.
Ну а нахабство забудовників проявилося в тому, що будувати почали іще задовго до того, як Київрада офіційно виділила землю.
Побіжний аналіз свідчить, що активні будівельні роботи почалася близько 17-18 жовтня 2010-го. До слова, 14 жовтня Янукович в інтерв’ю БіБіСі обмовився, що скоро він літатиме на роботу, а не їздитиме.
22 жовтня 2010 року, завдяки блогерам та нині покійній "Газеті по-київськи", про початок будівництва дізналась уся країна.
І тільки 28 грудня, під самий кінець року, Київська міська рада ухвалила рішення про передачу ділянки приватному забудовнику. Цей акт щедрості лишився без належної уваги – йшли новорічні свята, а після них було не до того: зруйнували садибу Казанського на Подолі.
Отож, передача землі на колишній вулиці Козловській лишилась у інформаційній тіні.
Майже два з половиною місяці будівельні роботи тривали на землі, право власності на котру у ТОВ "Амадеус КО", нинішнього хазяїна ділянки, були відсутні.
Це вказує, з одного боку, на те, що будівничі дуже поспішали. З іншого, що не боялися захопити ділянку в історичному центрі Києва і нарватися на санкції відповідних органів.
Землевідвід наосліп
Окремої ремарки варте і саме рішення Київради. Воно передає дві земельні ділянки ТОВ "Амадеус КО", визначаючи лише їх площу. Точне місцезнаходження цих ділянок відсутнє – вказана лише Паркова дорога.
Изображение
У рішенні є лише посилання на містобудівне обґрунтування, яке КМДА відмовилася надати автору цього матеріалу, посилаючись на… авторське право.
Фактично, така схема, попри свою абсурдність, надзвичайно вигідна забудовнику, котрий поспішає. Містобудівне обґрунтування можна змінювати у відповідності до актуальних комерційних потреб, якщо час обмежений, і проект до кінця не готовий.
А можна і взагалі особливо не перейматися цими формальностями – скажімо, якщо за спиною стоїть сам президент.
Отже, чи взагалі існує справжнє містобудівне обґрунтування, і що там – невідомо, дякувати підлеглим Олександра Попова, намісника Януковича у столиці.
Чи то на поспіх, чи то на зневагу до закону вказує ще одна обставина. Зазвичай, цільове призначення київської землі, що надається комусь у користування, вказується набагато більш чітко, ніж у випадку з "Амадеус КО" – "будівництво та обслуговування об’єктів інженерної та транспортної інфраструктури". Така розмитість формулювань дає змогу забудовнику фактично збудувати будь-що.
Якби Київрада надала землю конкретно для будівництва вертолітного майданчика, а там виросло казино, то це, в теорії, могло б бути підставою для повернення землі місту.
Зараз же там можна збудувати "інженерну інфраструктуру" у вигляді якоїсь багатоповерхової підпори, і – не пропадати ж корисній площі! – розмістити у цій же "інфраструктурі" люксовий ресторан, куди можна ходити пішки прямо з Верховної Ради.
Фактично, забудовник отримав рішення Київради, яке він може коригувати у відповідності до своїх потреб.
Історія з ландшафтом
Основним і найбільш очевидним і з моральної, і з юридичної точки зору порушенням, яке здійснили будівничі "об’єкту", є нищення унікального київського ландшафту.
Можливо у ТОВ "Амадеус КО" здивуються, але ділянка схилу, де вирубали дерева і звели потворну прямокутну коробку і до якої зараз приторочують хвіст мостового переходу, є пам’яткою ландшафту та історії, що занесена до Реєстру нерухомих пам’яток України.
Вона так і називається: "Історичний ландшафт Київських гір і долин ріки Дніпра". Ось що з цього приводу пише Мінкульт.
Изображение
Очевидно, що сміливі експерименти архітекторів "інженерно-транспортного" циклопа на Парковій модифікують ландшафт і не залишають згадки про те, як ця історична місцина виглядала протягом століть.
Що стосується законодавства, то, у відповідності до статті 22 закону "Про охорону культурної спадщини", зокрема, заборонено змінювати пам'ятки культури: "Пам'ятки, їхні частини, пов'язане з ними рухоме та нерухоме майно забороняється зносити, змінювати, замінювати, переміщувати (переносити) на інші місця".
Зайве пояснювати, що радикальна зміна ландшафту шляхом побудови багатоповерхівки і є тією зміною пам’ятки, котра заборонена законом без дозволу відповідного органу охорони культспадщини.
Стаття 6 цього закону передбачає, що погодження "відповідних програм та проектів містобудівних, архітектурних і ландшафтних перетворень, меліоративних, шляхових, земляних робіт, реалізація яких може позначитися на стані пам'яток", належить до компетенції Головного управління з охорони культспадщини КМДА.
Яке, на запит автора, відповіло, що такого погодження воно не давало.
Про всяк випадок, автор запитав і Мінкульт, як центральний уповноважений орган з охорони пам’яток. Відповідь була аналогічною – дозволів не давали.
Цікаво, що Мінкульт та Головуправління культспадщини – не такі вже й неприступні фортеці для забудовників. Хмарочос на Мазепи 11а корпус Б, скандальне будівництво біля Софії на вулиці Гончара 17-23 свого часу отримували папірці, які давали шанс створити видимість законності.
Вертолітний же забудовник, мабуть, порахував, що йому вигідніше не опускатися до таких формальностей.
Варто згадати, що містобудівельні шедеври на правому березі Дніпра у Києві знайшли свою оцінку і у резолюції 35-тої сесії Комітету всесвітньої спадщини ЮНЕСКО, прийнятій улітку 2011 року.
Зокрема, у пункті 9-му цієї резолюції вказано, що Комітет всесвітньої спадщини "висловлює свою глибоку стурбованість з приводу погіршення панорами вздовж ріки Дніпро".
Той факт, що особливо цінні землі віддали під будівництво без згоди Верховної Ради – привід цієї ганьби уникнути і домагатися повернення ділянки у комунальну власність громади Києва.
Не вір очам своїм
Кожен відвідувач Маріїнського парку у Києві може пересвідчитися: хоча будівельні роботи ще тривають, "коробка" майбутнього загадкового об’єкту вже готова.
Спроби автора з’ясувати, чи отримав забудовник, власне, належні дозволи на проведення будівельних робіт, дали несподіваний результат.
Дозвіл видали. Навіть два.
Видали навіть до того, як у забудовника з’явилося право користування землею.
Але – не на будівельні, а на… підготовчі роботи. Отож, панове, все, що бачите нижче – це, лише підготовка.
Як повідомляє інспекція державного архітектурно-будівельного контролю у місті Києві, 8 грудня 2010 року, за 20 днів до того, як компанія "Амадеус КО" отримала землю від київської громади, у фірми уже був дозвіл на підготовчі роботи.
Впадає у око те, що станом на кінець 2011 року компанія "Амадеус КО" не мала від архбудінспекції жодного документу, який би дозволяв їй роботи, хоча б якось пов’язані з будівництвом.
Такий висновок можна зробити, оскільки, відповідаючи на запит автора щодо наявності відповідних дозволів у забудовника на Парковій, архбудінспекція згадала лише документ, котрий стосується підготовчих робіт.
Але, зважаючи на букет порушень, відсутність дозволу зараз, коли левова частка об’єкту вже готова, – скоріше, дрібниця. Важливіше інше.
Изображение
Изображение
Як можна спостерігати візуально, підрядник, компанія "Основа-Солсіф", уже спорудила там велику багатоповерхову будівлю, яка, з точки зору здорового глузду, аж ніяк не символізує собою поняття "підготовчі роботи".
Навіть якщо якийсь збочений бюрократ і буде вважати величезний корпус лише підготовчим елементом, то зараз майже готовий вертолітний майданчик і доробляють естакаду. А що як не майданчик і естакада є тим об’єктом транспортної інфраструктури, заради якої "Амадеусу КО" дали шматок київського земельного пирога?
Сила тяжіння
Який же сенс вдаватися до такої маніпуляції, щоб не отримувати дозвіл саме на будівельні роботи, і будувати головні елементи по-піратськи, самочинно?
Найімовірніше пояснення таке: видаючи дозвіл на основі наданого проекту, чиновник бере на себе відповідальність, зокрема, і за безпечність споруджених конструкцій. А оскільки будувати збиралися дуже швидко, то, можливо, вирішили знехтувати частиною вимог безпеки.
Для того, щоб зайвий раз не хвилювати відповідних посадових осіб перспективою сісти у тюрму за чужі прорахунки, і не допускати зайвого витоку інформації, вирішили обійтися без обтяжливої процедури отримання дозволу.
Изображение
Як би там не було – те, що бачимо очима, і те, що там має бути за паперами, з точки загальноприйнятої людської логіки не відповідає одне одному. Масивна і складна конструкція, котру без належних дозволів розмістили на крутому схилі біля Дніпра, мала б викликати підозри на предмет безпечності.
Прикладом може стати ситуація з монстром-сусідом – елітним хмарочосом за адресою Грушевського 9а, що знаходиться за сотню метрів від "вертодрому".
Дігери, котрі досліджують підземелля у районі цього будинку, кажуть про небезпечні процеси, що відбуваються з ґрунтом. Схоже, власники квартир теж занепокоєні – увечері в домі горить мало вікон, а у каталогах з нерухомості можна побачити надто багато оголошень про квартири, котрі продаються у цьому будинку.
P.S. Ху із "Амадеус КО"?
Автор намагався отримати коментар компанії-забудовника. Фірму, котрій дали декілька гектарів особливо цінних земель Києва, кореспонденту "Української правди" знайти не вдалося.
Мобільний телефон, вказаний у її реєстраційних даних, зараз не обслуговується оператором. За місцем юридичної "прописки", у будинку по вулиці Ризькій 73Б (на фото нижче) такої компанії не знають.
Изображение
Будинок по вулиці Ризькій 73Б, де прописана "Амадеус КО"
Це не виглядає сюрпризом. Стандартний атрибут земельного дерибану по-київськи – роздавати землю невідомим і безтілесним юридичним особам, за котрими, втім, ховається хтось великий та відомий.
Останній шанс – телефон, вказаний у дозволі на проведення підготовчих робіт. Там виявився факс, куди двічі було надіслано прохання відповісти на низку запитань, що висвітлюються у даній статті, і контактна інформація. На момент публікації статті, з автором ніхто не виходив на зв’язок. Але автор все ще сподівається…
Ігор Луценко, для УП
Матеріал підготовлено за сприяння данського проекту журналістських розслідувань I-SCOOP

Аватара пользователя
Flake
Машинист
Машинист
Сообщения: 572
Зарегистрирован: 29 июл 2008, 15:06
Откуда: Бандерштадт

Сообщение Flake »

Хто будує вертолітний майданчик президенту?
Українська Правда 23 січня 2012, 13:56

Сьогодні чимало киян, в тому числі і достатньо "просунутих" у сенсі інформованості, перебувають у полоні ілюзій щодо того, що "вертолітний майданчик Януковича" є цілком державною оборудкою.
Усі будівництва на певному етапі схожі одне на одне – тим більше, таку оману живить близькість розв’язок, що їх зараз споруджують у Києві буквально за кілометр-півтора від вертодрому за бюджетні кошти.
Ця ілюзія не має нічого спільного з реальністю, оскільки власником естакад на столичній набережній є і буде держава, а от вертолітний майданчик – приватна власність.
От лише бюджетне походження грошей, схоже, ріднить вертолітний майданчик з державними інфраструктурними проектами – хоча, у досить своєрідний спосіб. Звідки така гіпотеза – нижче.
Як свідчить виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, 97,6% статутного фонду ТОВ "Амадеус Ко", володаря гелікоптерного терміналу, належить британській компанії Fineroad Business LLP.
Решта – людині на прізвище Хом’як, Олександру Володимировичу, котрий одночасно працює директором цього ТОВ.
Изображение

Изображение

Тих, хто читав першу частину розслідування, має здивувати несподівано солідний розмір статутного фонду – 250 мільйонів гривень. Це дійсно велика сума, тим більше для фірми, яка де-юре мешкає, а фактично - відсутня, у не надто престижному київському районі за станцією метро "Дорогожичі", між приватним сектором та гаражним кооперативом.
Втім, материнська компанія, за британськими мірками, поневіряється у навіть більш скромному будинку. Ось гугл-вигляд домівки, де зареєстровано компанію, котра інвестує в Україну більш ніж 30 мільйонів доларів.
Як видно з фото нижче, там надають послуги з дизайну кухонь, ванних кімнат, спалень.
Жодного слова про гелікоптери.
Изображение
Изображение

(Власне, у Києві в "офісі" "Амадеус Ко" та ж сама картина – дрібненькі фірмочки чесно заробляють на життя, торгуючи будівельними матеріалами та іншим крамом).
За даними того ж Гуглу, в цьому будинку знаходиться фірма Company Formations Ltd, котра, як це очевидно з її назви, за дуже помірну ціну може зареєструвати компанію – подібну до тієї, котрій належить 224 з 250 мільйонів гривень статутного фонду "Амадеус Ко".
На її сайті сказано, що всього лише за 55 фунтів через інтернет можна зареєструвати бізнес у Британії. Також надаються послуги віртуального секретаря тощо.
Словом, Company Formations Ltd надає послуги тим підприємцям, котрі бажають зареєструвати компанію в Британії, і не з’являтися там, поклавши всі турботи з підтримки її формального існування на відповідних професіоналів.
Коли автор розглядав ці фото, вони здалися йому підозріло знайомими.
І справді – це ті самі фото, про які він писав у своєму блозі минулого року, публікуючи результати дослідження користувача Живого Журналу columbus2 щодо компанії, яка… продала бурову установку "Нафтогазу України"!
Скандал року, в ході якого звучали імена Бойка, Льовочкіна і Фірташа, схоже, отримав шанс на продовження.
Отож, все виявилось саме так – Fineroad Business LLP, головний засновник забудовника з Паркової дороги у Києві, знаходиться у тому ж будинку в Уельсі, Велика Британія, що і Highway Investment Processing LLP, компанія-продавець бурової платформи для "Нафтогазу".
Є навіть деяка подібність у "іменах"– у назві першої компанії фігурує слово "дорога" (road), у назві другої – "шосе" (highway).
Не більше ніж за шість фунтів будь-хто може дізнатися найголовнішу таємницю: володіє обома компаніями… одна і та ж пара офшорок з Белізу – Milltown Corporate Services Ltd та Ireland&Overseas Acqusitions Ltd.
Ось дані засновників Fineroad Business LLP.
Изображение
Изображение
Саме ці дві офшорні компанії іменує "Дзеркало Тижня" засновниками фірми, котра продала таку відому тепер бурову платформу НАКу.
Нагадаємо, що, за оцінками видання, ціну закупки нафтогазовидобувного обладнання було завищено на 150 мільйонів доларів.
Принаймні, куди і на що можуть піти п’ята частина доходів від цієї оборудки, можна вже здогадуватися.
Візуально представити цю здогадку спробуємо так:
Изображение

Схема надто прозора, тому, схоже, почали замітати сліди.
17-18 січня, поки готувалася публікація, у системі розкриття інформації щодо британських компаній з’явилися повідомлення, що Milltown Corporate Services Ltd та Ireland&Overseas Acqusitions Ltd було виведено з числа засновників Fineroad Business LLP.
Изображение

Місце белізьких офшорок зараз зайняли сейшельські – Intrahold A.G. та Monohold A.G.
За даними одного з британських довідників компаній, обидві ці компанії зареєстровані за однієї і тією ж адресою: 1st Floor Dekk House Zippora Street, Province Industrial Estate, Mahe, Seychelles.
У тих же числах січня, про що свідчать відповідні записи у цій системі, аналогічну операцію зі зміни засновників провели з багатьма іншими компаніями, котрі були зареєстровані у будинку 82 по "відьминій церкві" – так можна фонетично перекласти назву вулиці Whitchurch у столиці Уельсу.
Майже одночасно з’явилася новина про ліквідацію компанії Highway Investment Processing LLP, котра належить тим фірмам, що їх вивели із засновників закордонного інвестора вертолітного майданчика. Можна припустити, що зараз зачищають увесь ланцюжок компаній, чиї імена звучали у скандалі з продажем бурової платформи.
Який примхливий круговорот українських бюджетних грошей у природі!
У вигляді відкатів вони витікають з величезних державних корпорацій, осідають в англійських компаніях, а потім струменіють на київські пагорби, покриваючи їх виразками незаконної забудови.
Надійно захованим за офшорами власникам це подобається, кияни обурюються і не розуміють, звідки такі гроші у лихих забудовників на абсолютно дикі проекти.
Втім, у песимізм впадати не варто.
Залишимо за рамками, наскільки логічно виділяти історично цінну землю столиці анонімним офшорам. На сьогодні юридичних аргументів на користь того, що землю під вертолітний майданчик було виділено незаконно, достатньо.
Як було сказано у першій частині цього розслідування, вертодром будують на особливо цінних землях, про що є довідка з Мінкульту.
Стаття 150 Земельного кодексу вказує, що земельні ділянки особливо цінних земель, що перебувають у державній або комунальній власності, можуть вилучатися для будівництва об’єктів загальнодержавного значення, доріг, (…) та виробничих споруд, пов’язаних з їх експлуатацією, за постановою Кабінету Міністрів України або за рішенням відповідної місцевої ради, якщо питання про вилучення (викуп) земельної ділянки погоджується Верховною Радою України.
Повторимо – погоджується з Верховною Радою.
Автор (насправді наперед знаючи відповідь), звернувся з електронним запитом до секретаріату Верховної Ради – чи давав парламент таке погодження, і отримав відповідь:
Изображение

Отож, Верховна Рада підтвердила, що не давала згоду на гелікоптерний термінал.
Звідси висновок – якщо б в Україні, скажімо, був виборний генпрокурор, а не той, кого призначають переможці виборів, то землевідвід прокуратура з легкістю скасувала б у суді, і зараз би кияни обговорювали питання, чи розмістити у націоналізованій будівлі Музей історії Києва.
Власне, таку реституцію варто було б вчинити за будь-яких обставин – чи стояли б за будівництвом особи з найближчого кола Януковича, чи це були б просто випадкові люди.
Політична ж складова робить повернення вертолітної ділянки у власність громади Києва справою честі, такою собі міні-Криворіжсталлю для наступної влади.
Ігор Луценко, для УП

Аватара пользователя
Flake
Машинист
Машинист
Сообщения: 572
Зарегистрирован: 29 июл 2008, 15:06
Откуда: Бандерштадт

Сообщение Flake »

Изображение Изображение Изображение

Аватара пользователя
Rider
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 3323
Зарегистрирован: 16 авг 2011, 11:59
Откуда: Киев
Контактная информация:

Сообщение Rider »

Само здание, конечно, весьма некислых размеров. Но уже начали стеклить, что чуть спасает ситуацию:

Изображение Изображение Изображение

Аватара пользователя
Бодрый
Ванга
Сообщения: 8587
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Сообщение Бодрый »

Как раз смотреть то и будет на что )))
Но кто ж позволит ?
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035
Батько наш Бандера, Україна Мати...

Аватара пользователя
sternmacher
Машинист
Машинист
Сообщения: 542
Зарегистрирован: 06 дек 2010, 12:23
Откуда: Киев, Харек, Сквозняки

Сообщение sternmacher »

Пара случайных фото от 15.04.2012
(простите за капли дождя на объективе - вовремя не заметил...)
Изображение Изображение

Анатолий
п/п-к Очевидность
п/п-к Очевидность
Сообщения: 7682
Зарегистрирован: 16 фев 2006, 17:37
Откуда: из Киева

Сообщение Анатолий »

Ещё несколько случайных фото через "снайперскую" оптику от 24 апреля 2012 года (большой объём):
1) общий вид - http://forum.metropoliten.kiev.ua/album ... c_id=10130
2) подробней левая часть - http://forum.metropoliten.kiev.ua/album ... c_id=10131
3) подробней центральная часть - http://forum.metropoliten.kiev.ua/album ... c_id=10132
4) подробней правая часть - http://forum.metropoliten.kiev.ua/album ... c_id=10133

Кому какой сектор "обстрела" нравится?

TANK
пра-пра-правнук Лыбеди
пра-пра-правнук Лыбеди
Сообщения: 9714
Зарегистрирован: 20 июл 2006, 16:42
Откуда: Киев

Сообщение TANK »

Анатолий, дык анекдот про неуловимого джо не перестал действовать)).
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)

de@mon
Путеец
Путеец
Сообщения: 133
Зарегистрирован: 23 авг 2011, 09:14

Сообщение de@mon »

Так для кого строился объект уже не летает, а работает на дому. А данная постройка больше БЦ, ТРЦ для не самых бедных, так что скорее всего Большого Гостя снайпер не дождется.

Анатолий
п/п-к Очевидность
п/п-к Очевидность
Сообщения: 7682
Зарегистрирован: 16 фев 2006, 17:37
Откуда: из Киева

Сообщение Анатолий »

de@mon писал(а):Так для кого строился объект уже не летает, а работает на дому. А данная постройка больше БЦ, ТРЦ для не самых бедных, так что скорее всего Большого Гостя снайпер не дождется.
Это будет БЦ или ТРЦ для экстремалов - здание на склоне и может поехать в Днепр в любой момент...
Последний раз редактировалось Анатолий 01 июн 2012, 17:38, всего редактировалось 1 раз.

Ответить