Міська кільцева автомобільна дорога

Модераторы: dimentiy, Администраторы

Аватара пользователя
vadik
Беларусский школьник
Беларусский школьник
Сообщения: 733
Зарегистрирован: 19 ноя 2010, 08:31

Сообщение vadik »

Rider писал(а):И кто этим "краєвидом" будет наслаждаться? Дальнобойщики? :D
Ще один для кого Дніпро стічна канава а київські кручі ’прєкрасна ділянка для елітного житла.’

Колись доросте місто і для пішо і велостежок повз берег, як ну абсолютно скрізь в нормальній Європі.

Аватара пользователя
Rider
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 3334
Зарегистрирован: 16 авг 2011, 11:59
Откуда: Киев
Контактная информация:

Сообщение Rider »

Ясно :) Ответить по существу, я так понимаю, просто нечего?

Вы свои категоричные выводы о других при себе держите, пожалуйста. И хватит уже носиться с фикс-идеей об эфемерных нематериальных благах как с писаной торбой.

Аватара пользователя
Egor
Начальник депо
Начальник депо
Сообщения: 1109
Зарегистрирован: 04 апр 2003, 13:34
Откуда: Киев
Контактная информация:

Сообщение Egor »

Друзья, какой-то бред выходит.

1. Португальцы окажутся с нашими корнями. (Вертолетную площадку тоже не украинцы сейчас строят).
2. 25 полос -это круто. В Бангкоке По 10 -12 полос при въезде на платные дороги. А тайцы не сильно расторопны и все Ок. Проблема надумана.
3. по тарифам, по состоянию на 2009 1 километр должен был стоить что-то около 10 копеек.

Так что, кончайте истерику.
Хочу нового Метро

Аватара пользователя
vadik
Беларусский школьник
Беларусский школьник
Сообщения: 733
Зарегистрирован: 19 ноя 2010, 08:31

Сообщение vadik »

Щоб отримати відповідь по суті треба питання по суті поставити.
А ще новина, тримайся в стільці, сучасна економіка вже давно в більшості побудована на нематеріальних речах.
Egor писал(а):Друзья, какой-то бред выходит
Де брєд? Вимальовується якраз за твоїми даними якраз типовий сценарій, що і мито плати і розходи врешті решт на бюджет повісять, бо португальці свої люди.
А таїландький експресвей це посміховисько на весь світ, через ту дорогу по всьому світі таїландські літаки в літовищах ловили на заставу і компанія та абсолютно не в прибутку, знову типовий приклад як облажатися.
І про 10 копійок це взагалі, ось оце маячня повна, вірити що 50 копійками все обійдеться.
Последний раз редактировалось vadik 28 май 2012, 20:58, всего редактировалось 1 раз.

Аватара пользователя
Misha
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 2718
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 11:37
Откуда: Краснодар

Сообщение Misha »

vadik писал(а): Ну давайте візьмемо в пік 12 000 авт за годину по мосту, 6 000 в один бік, 100 автівок за хвилину.

Скільки треба часу, щоб загальмувати, поритися в бардачку, знайти гаманець, витягнути купюру в 20 грн, отримати решту, покласти все назад і поїхати?

15 секунд отимістично? Значить там буде на тій митниці 25 кабінок і аж 25 (двадцять п’ять) смуг під’їзду?
Всё это давно решено, во всех странах есть платные дороги без всяких проблем.

Аватара пользователя
Rider
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 3334
Зарегистрирован: 16 авг 2011, 11:59
Откуда: Киев
Контактная информация:

Сообщение Rider »

vadik писал(а):Щоб отримати відповідь по суті треба питання по суті поставити.

А ще новина, тримайся в стільці, сучасна економіка вже давно в більшості побудована на нематеріальних речах.
Я задал конкретный вопрос по сути. Но ни ответить, ни аргументировать же свою позицию кроме шаблона "шоб було как у других" и кидания из крайности в крайность - просто не в состоянии.

Аватара пользователя
vadik
Беларусский школьник
Беларусский школьник
Сообщения: 733
Зарегистрирован: 19 ноя 2010, 08:31

Сообщение vadik »

Підбиваючи підсумок:

А. Найкраще рішення це був би безплатний міст (тунель), бо 1) відтягне на себе максимум трафіку з центру та 2) дасть економічний імпульс загальній економіці, що підтверджено наукою.

Б. Гірше був би платний приватно зфінансований міст (тунель), бо 1) трафіку з центру буде відтягнуто менше ніж у варіанті А через заощадливих співгромадян і 2) у порівнянні з А менший імпульс економіці, бо частину користі буде забрано в кишеню 3) потенціальні затори через збирання мита якраз перед вузьким місцем, заїздом на міст.

В. Найгірше був би платний псевдоприватний псевдопортугальський міст, бо поряд з усіма недоліками Б, навантаження врешті решт ляже на бюджет, тобто за наші гроші і будуй і мито плати. Ще погано, якщо на екологічну складову просто не будуть звертати уваги, що спричинить зниження загального добробуту економіки (наприклад падіння вартості землі коло шумного мосту та ін.).

incognito
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 2481
Зарегистрирован: 05 ноя 2009, 12:09

Сообщение incognito »

vadik писал(а):Скільки треба часу, щоб загальмувати, поритися в бардачку, знайти гаманець, витягнути купюру в 20 грн, отримати решту, покласти все назад і поїхати?
Пан щойно з гір спустився і нічого крім готівки не знає? Є багато методів тарифікації які займають долі секунди. Готівкою будуть платити тільки ті, хто там їздитиме раз на рік. Для інших - поповнення рахунку та автоматичне зняття коштів при перетині контрольного пункту.
15 секунд отимістично? Значить там буде на тій митниці 25 кабінок і аж 25 (двадцять п’ять) смуг під’їзду?
навіть 25х4 метри - 100 метрів, це не багато. А їх потрібно буде значно менше.
На данном форуме о трамвае можно писать или хорошо, или ничего...

Аватара пользователя
vadik
Беларусский школьник
Беларусский школьник
Сообщения: 733
Зарегистрирован: 19 ноя 2010, 08:31

Сообщение vadik »

incognito писал(а):Готівкою будуть платити тільки ті, хто там їздитиме раз на рік.
Наче ж всі погодилися, що міст запроектовано майже винятково для транзитного трафіку а не для щоденних поїздок.

Для щоденних поїздок можна видумати багато чого.

А транзитний трафік він за своєю природою нещоденний, люди будуть набагато рідше їхати і не схочуть морочити собі голову різного роду чіпами.
incognito писал(а):навіть 25х4 метри - 100 метрів, це не багато. А їх потрібно буде значно менше.
Ну от і запланують стільки кабінок, щоб скажімо 90% часу не було заторів, бо не будеш же тримати кабінку, яка працює лише 10% часу, правда? Там же людині треба зарплатню платити зайву тощо. Висновок—затори будуть 10% часу.

А знаючи Україну ось пан з гір коли останній раз вертався через Бориспіль? Кабінок до фіга а митників два і черги годинні. Яка страна...
Последний раз редактировалось vadik 28 май 2012, 23:37, всего редактировалось 1 раз.

const
Начальник СЦБ
Начальник СЦБ
Сообщения: 728
Зарегистрирован: 13 ноя 2008, 13:52
Откуда: iev

Сообщение const »

vadik писал(а): 15 секунд отимістично? Значить там буде на тій митниці 25 кабінок і аж 25 (двадцять п’ять) смуг під’їзду?
Источник Палец-Пол-Потолок - это конечно очень интересно, но вот вам, в качестве реального примера - выезд на трассу Милан-Турин, вполне себе оживлённое направление. 25 кабинок не очень наблюдается.

http://goo.gl/maps/1FNs

Аватара пользователя
vadik
Беларусский школьник
Беларусский школьник
Сообщения: 733
Зарегистрирован: 19 ноя 2010, 08:31

Сообщение vadik »

1. Підрахуй згори скільки їх а не з фотовью.
2. Підрахуй скільки заїздів на ту трасу багатосотенькілометрову в сумі. А виїзд до мосту буде 1, типова горлянка.

incognito
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 2481
Зарегистрирован: 05 ноя 2009, 12:09

Сообщение incognito »

vadik писал(а):А знаючи Україну ось пан з гір коли останній раз вертався через Бориспіль? Кабінок до фіга а митників два і черги годинні. Яка страна...
прикордонники - організація не комерційна і конкуренції не має. отже можна маринувати пасажирів скільки завгодно - ніхто нікуди не подінеться.
На данном форуме о трамвае можно писать или хорошо, или ничего...

metro80
Начальник СЦБ
Начальник СЦБ
Сообщения: 603
Зарегистрирован: 27 июл 2009, 10:59
Откуда: Киев

Сообщение metro80 »

Egor писал(а):3. по тарифам, по состоянию на 2009 1 километр должен был стоить что-то около 10 копеек.
не очень понял :roll:

Аватара пользователя
Garrymar
Путеец
Путеец
Сообщения: 160
Зарегистрирован: 04 апр 2003, 13:34
Откуда: Киев

Сообщение Garrymar »

Загреб
Бедняги. Как же они мучаются :)
Жизнь прекрасна!!!

Аватара пользователя
Борис
Крыса рельсовая
Крыса рельсовая
Сообщения: 91
Зарегистрирован: 15 окт 2011, 11:05
Откуда: Київ

Сообщение Борис »

Скільки треба часу, щоб загальмувати, поритися в бардачку, знайти гаманець, витягнути купюру в 20 грн, отримати решту, покласти все назад і поїхати?

15 секунд отимістично? Значить там буде на тій митниці 25 кабінок і аж 25 (двадцять п’ять) смуг під’їзду?
на Западе как то меньше кабинок и стоят в очереди и не возмущаются и расплачиваются карточками. в чем собственно проблема?
в воскресенье во 2й половине дня там возле таких пунктов вообще - жесть

Ответить