Фінансово-економічні показники господарської діяльності КП "Київський метрополітен" за січень – червень 2012 року
Чт, 26/07/2012 - 08:53
Протягом І півріччя 2012 року Київським метрополітеном перевезено 258,7 млн. пасажирів. З них: 193,5 млн. пасажирів - платні перевезення (в т.ч. 16,6 млн. студентів за пільговими квитками), 65,2 млн. пасажирів - пільгові перевезення (40 категорій громадян за пільгами на безкоштовний проїзд згідно Законів України та рішень Київради).
Доходи Київського метрополітену за І півріччя 2012 року склали 474,9 млн. грн., з них:
• від перевезень пасажирів — 363,9 млн. грн.;
• від надання площ в оренду (згідно з рішенням Київської міської ради від 29.12.2011 № 1100/7336 "Про бюджет міста Києва на 2012 рік", 50% надходжень підлягає обов'язковому перерахуванню до бюджету міста Києва) — 9,0 млн. грн.;
• від надання права на тимчасове використання місць під рекламу — 4,5 млн. грн.;
• інші (від надання послуг стороннім організаціям, об’єктів соціальної сфери, реалізації вторресурсів тощо) — 19,0 млн. грн.;
• отримані бюджетні асигнування за пільговий проїзд з міського бюджету (недоотримано за виконану роботу трудовим колективом метрополітену з перевезень пільговиків – 53,7 млн. грн.) — 14,2 млн. грн.;
• отримані бюджетні асигнування за пільговий проїзд з державного бюджету (недоотримано за виконану роботу трудовим колективом метрополітену з перевезень пільговиків – 14,5 млн. грн.) — 64,3 млн. грн.
Витрати Київського метрополітену за І півріччя 2012 року склали 632,1 млн. грн., з них:
• на оплату праці — 246,4 млн. грн.;
• відрахування до державних та соціальних фондів — 90,7 млн. грн.;
• придбання матеріалів, сировини, комплектуючих для ремонту вагонів, колій, ескалаторів, кабельного господарства тощо — 43,6 млн. грн.;
• електроенергія — 43,4 млн. грн.;
• тепло-, водопостачання, паливо, газ — 18,3 млн. грн.;
• амортизація (без урахування нарахованої на безоплатно отримані активи) — 81,7 млн. грн.;
• інші операційні витрати (обов’язкове аварійно-рятувальне обслуговування, банківські послуги, вивіз сміття, зв'язок, охорона праці, податки тощо) — 16,3 млн. грн.;
• обов’язковий платіж у розмірі 50% суми надходжень від оренди — 4,3 млн. грн.;
• фінансові та інші витрати (обслуговування кредитів, залучених на придбання вагонів, будівництво метрополітену за рахунок бюджетних коштів – 75,3 млн.грн, поповнення обігових коштів – 7,8 млн. грн, інші витрати – 4,3 млн. грн.) — 87,4 млн. грн.
Фінансовим результатом господарської діяльності КП "Київський метрополітен" за І півріччя 2012 рік став
збиток у сумі 157,2 млн. грн.
http://www.metro.kiev.ua/node/3075
[hr]
Предыдущие:
•
січень – березень 2012
•
січень – грудень 2011
•
січень – червень 2011
[hr]
Прикольно, цитата из найденного в сети
реферата/отчёта по практике за 2008 год. Обратите внимание, какая потрясающая стабильность
Розміщення реклами у метрополітені здійснюється на підставі діючих тарифів на рекламу, які встановлені Спільним наказом комітету транспорту Київської міської державної адміністрації, управлінням з питань цінової політики Київської міської державної адміністрації від 27.01.2000 №5/1-Ц та по договірних цінах.
В І кварталі 2008 року доходи КП «Київський метрополітен» від договорів на розміщення реклами становлять на рівні 850,0 тис. грн. в місяць
та постійно зростають
.
Прогнозовані доходи від розміщення реклами на 2008 рік становлять 12 120,0 тис. грн. проти 7 333,0 тис. грн. в 2007 році або на 65,3% більше.
Зважаючи на те, що тарифи на розміщення реклами, які в десятки разів нижче ринкових і не змінювались ще з 2000 року, Київською міською державною адміністрацією доручено Головному управлінню цінової політики опрацювати питання збільшення тарифів на розміщення реклами на комунальному транспорті м. Києва
КП «Київський метрополітен», з метою збільшення доходів метрополітену на сьогоднішній день розробляється проектна документація на встановлення проекторів на колонах станцій, розміщення світлових лайтбоксів на станціях метрополітену, розміщення мультімедійного обладнання на міжстанційних перегонах.
Розроблені проекти та отримані позитивні експертні висновки на встановлення фоторамок на касових вікнах та розміщення спеціальних конструкцій на похилих ходах ескалаторів, які були вільні від реклами.
Зазначене призведе до збільшення доходів метрополітену від цього виду діяльності.