Скоростной трамвай на левом берегу
Модераторы: dimentiy, Администраторы
Не вяжется, прокол по проекту в стороне от кольца, с тем же успехом можно было пустить его по земле.DFAW писал(а):Анатолий, вопрос не в стрелках, а в работах по проколу насыпи.
Претензии я поддерживаю, так как в принципе делается всё круто, но без серьёзной перспективы использования. Одно использование двухстороннего ПС удешевило бы эстакаду раза в два как минимум.
-
- Механик
- Сообщения: 257
- Зарегистрирован: 22 май 2011, 19:55
Рука, закрывающая солнцеAMY писал(а):А шоэта сверху?
http://forum.metropoliten.kiev.ua/album ... c_id=11137
Вопрос в том, что Демеевскую строили раз и навсегда, а трамвайное кольцо - временное.DFAW писал(а):Нет, не в одном уровни, это даст место для постройки прокола.
Вообще я с вас в шоке, построили Демеевскую дешевле и дальше от автовокзала плохо, построили кольцо для трамвая что бы на насыпь лезть не надо было, тоже плохо, что хорошо тогда, а ?
...до 29 ноября 2010 - не было ни единого разрыва!
А для времянки насыпь из песка можно было бы насыпать так, чтобы (DFAW! Это слово пишется вместе) в будущем и прокол было удобно строить.Демиевскую строили раз и навсегда, а трамвайное кольцо - временное.
ГЭ просто обязана серьёзно развиваться, но только я ни разу не читал про планы модернизации Петровского ЖД-моста...
-
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 1775
- Зарегистрирован: 27 окт 2006, 14:04
Да не вопрос, удобно оно, да вот цена за удобство больно высокая получается. В случае ЧП стрелочное кольцо справилось бы с некоторой потерей удобства, но с гораздо большей (непропорционально) потерей стоимости.DFAW писал(а):Трамвайное кольцо всё равно останется как резерв, и разнесённое в разных уровнях оно явно удобней.
...до 29 ноября 2010 - не было ни единого разрыва!
Трамваї швидкісної лінії на Троєщині обладнають електронними зчитувачами талонів і проїзних квитків
http://kievcity.gov.ua/novyny/1370/
Будівництво лінії швидкісного трамваю на Троєщині вийшло на фінішну пряму. У КП «Київтранспарксервіс» повідомляють, що більшість трамвайних зупинок на лінії готові і повністю оздоблені: пофарбовані опори, встановлені навісні металеві конструкції. Освітлювати платформи будуть люмінесцентні лампи. Вже перед самим запуском швидкісного трамваю на зупинках з’являться турнікети, через які пасажири будуть потрапляти на платформи.
Рух потягів пролягатиме вздовж магістральної вулиці Бальзака до станції кільцевої міської електрички «Райдужна». Вагони рухатимуться за двома маршрутами №4 від околиці Троєщини (вул. Милославської) та №5 (від вул. Сабурова).
Як зазначають фахівці, на пасажирів чекатимуть якісно збудовані станції, з широкими та високими платформами, зручними для посадки у вагони. Тут встановлене сучасне освітлення та павільйони для очікування транспорту. На усіх зупинках працюватиме достатня кількість кас з продажу проїзних документів.
Планується, що на маршрути запустять нові вагони (київського виробництва), основною перевагою яких є низька підлога у середній частині вагону, що дозволяє безперешкодно користуватися ними людям з обмеженими фізичними можливостями. Також для зручності пасажирів буде облаштована і навколишня інфраструктура – збудовані перехідні мостики та арочні переходи над трамвайними коліями.
Цікаво, що у трамваях швидкісної лінії будуть встановлені електронні зчитувачі проїзних квитків, які одночасно матимуть функцію компостування разових талонів. З цією метою будуть випущені спеціальні паперові квитки для механічної або електронної валідації при оплаті одноразової поїздки. Вони міститимуть елементи захисту для електронної перевірки дійсності (валідності), а також електронного компостування та кількаразового використання. Для зручності пасажирів буде створено також єдиний комбінований квиток, яким одночасно можна буде сплатити за проїзд у трамваї і міській електричці.
http://kievcity.gov.ua/novyny/1370/
Будівництво лінії швидкісного трамваю на Троєщині вийшло на фінішну пряму. У КП «Київтранспарксервіс» повідомляють, що більшість трамвайних зупинок на лінії готові і повністю оздоблені: пофарбовані опори, встановлені навісні металеві конструкції. Освітлювати платформи будуть люмінесцентні лампи. Вже перед самим запуском швидкісного трамваю на зупинках з’являться турнікети, через які пасажири будуть потрапляти на платформи.
Рух потягів пролягатиме вздовж магістральної вулиці Бальзака до станції кільцевої міської електрички «Райдужна». Вагони рухатимуться за двома маршрутами №4 від околиці Троєщини (вул. Милославської) та №5 (від вул. Сабурова).
Як зазначають фахівці, на пасажирів чекатимуть якісно збудовані станції, з широкими та високими платформами, зручними для посадки у вагони. Тут встановлене сучасне освітлення та павільйони для очікування транспорту. На усіх зупинках працюватиме достатня кількість кас з продажу проїзних документів.
Планується, що на маршрути запустять нові вагони (київського виробництва), основною перевагою яких є низька підлога у середній частині вагону, що дозволяє безперешкодно користуватися ними людям з обмеженими фізичними можливостями. Також для зручності пасажирів буде облаштована і навколишня інфраструктура – збудовані перехідні мостики та арочні переходи над трамвайними коліями.
Цікаво, що у трамваях швидкісної лінії будуть встановлені електронні зчитувачі проїзних квитків, які одночасно матимуть функцію компостування разових талонів. З цією метою будуть випущені спеціальні паперові квитки для механічної або електронної валідації при оплаті одноразової поїздки. Вони міститимуть елементи захисту для електронної перевірки дійсності (валідності), а також електронного компостування та кількаразового використання. Для зручності пасажирів буде створено також єдиний комбінований квиток, яким одночасно можна буде сплатити за проїзд у трамваї і міській електричці.