Учения.
Модераторы: dimentiy, Администраторы
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12491
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Ага. Задействовали поезд с вагонами, один из которых - 5278.
Сценарий чем-то напоминает начало пожара на станции Лондонского метрополитена Кингс-Кросс Сент-Панкрасс.
20 березня з підрозділами ГУ ДСНС України у м. Києві, Київським воєнізованим гірничорятувальним загоном ДСНС України, інженерно-технічним та обслуговуючим персоналом Київського метрополітену відбулися пожежно-тактичні навчання на станції метро “Арсенальна”.
Підрозділи ГУ ДСНС України у Києві спільно з працівниками метрополітену відпрацювали тактичні заняття з проведення розвідки, пошуково-рятувальних робіт, евакуації потерпілих, нарощування необхідних сил і засобів для гасіння пожежі та недопущення її поширення в метрополітені.
Під час заходу особовим складом проводилася евакуація людей в екстремальних умовах із залученням спеціальної техніки і обладнання, а також гасіння умовної пожежі.
На тренуванні практикувалися дії щодо проведення евакуації пасажирів з ескалатору на станцію метрополітену та вжиття заходів щодо безпечної роботи пожежно-рятувальних і аварійно-рятувальних підрозділів під час проведення пошуково-рятувальних робіт, гасіння пожежі та надання медичної допомоги постраждалим.
Згідно з задумом, пожежа розпочалася в рухомому ескалаторі, що піднімався з людьми на вихід зі станції метрополітену. За сигналом до служби порятунку «101» надійшло повідомлення про пожежу. На місце надзвичайної події були негайно направлені підрозділи Головного управління ДСНС у місті Києві та Київського воєнізованого гірничорятувального загону за підвищеним номером виклику. У цей час машиніст направив аварійний потяг, в який здійснили посадку евакуйовані пасажири. Їх направили до найближчої станції метро та надали першу необхідну допомогу потерпілим.
У ході навчань рятувальники встановили час виклику підрозділів пожежно-рятувальної служби міста та аварійних формувань метрополітену, необхідну кількість сил та засобів для рятування людей та гасіння пожежі. Час та напрямок розповсюдження задимлення на станції, ефективність використання сухотрубу для подачі піни та води до місця пожежі. Час прокладання магістральних та робочих ліній до місця пожежі, знеструмлення електрообладнання в районі пожежі та видачі допуску для проведення гасіння пожежі.
Наприкінці тренувань керівник навчань – заступник начальника Головного управління ДСНС у Києві Валерій Борис, проводячи аналіз та підсумки, повідомив, що всі задіяні рятувальні сили показали високу злагодженість дій під час відпрацювання різних методів евакуації людей, надання потерпілим допомоги та ліквідації пожежі, продемонстрували практичні навички під час долання наслідків надзвичайних ситуацій у метрополітені.
Прес-служба ДСНС http://www.mns.gov.ua/news/24327.html
Сценарий чем-то напоминает начало пожара на станции Лондонского метрополитена Кингс-Кросс Сент-Панкрасс.
20 березня з підрозділами ГУ ДСНС України у м. Києві, Київським воєнізованим гірничорятувальним загоном ДСНС України, інженерно-технічним та обслуговуючим персоналом Київського метрополітену відбулися пожежно-тактичні навчання на станції метро “Арсенальна”.
Підрозділи ГУ ДСНС України у Києві спільно з працівниками метрополітену відпрацювали тактичні заняття з проведення розвідки, пошуково-рятувальних робіт, евакуації потерпілих, нарощування необхідних сил і засобів для гасіння пожежі та недопущення її поширення в метрополітені.
Під час заходу особовим складом проводилася евакуація людей в екстремальних умовах із залученням спеціальної техніки і обладнання, а також гасіння умовної пожежі.
На тренуванні практикувалися дії щодо проведення евакуації пасажирів з ескалатору на станцію метрополітену та вжиття заходів щодо безпечної роботи пожежно-рятувальних і аварійно-рятувальних підрозділів під час проведення пошуково-рятувальних робіт, гасіння пожежі та надання медичної допомоги постраждалим.
Згідно з задумом, пожежа розпочалася в рухомому ескалаторі, що піднімався з людьми на вихід зі станції метрополітену. За сигналом до служби порятунку «101» надійшло повідомлення про пожежу. На місце надзвичайної події були негайно направлені підрозділи Головного управління ДСНС у місті Києві та Київського воєнізованого гірничорятувального загону за підвищеним номером виклику. У цей час машиніст направив аварійний потяг, в який здійснили посадку евакуйовані пасажири. Їх направили до найближчої станції метро та надали першу необхідну допомогу потерпілим.
У ході навчань рятувальники встановили час виклику підрозділів пожежно-рятувальної служби міста та аварійних формувань метрополітену, необхідну кількість сил та засобів для рятування людей та гасіння пожежі. Час та напрямок розповсюдження задимлення на станції, ефективність використання сухотрубу для подачі піни та води до місця пожежі. Час прокладання магістральних та робочих ліній до місця пожежі, знеструмлення електрообладнання в районі пожежі та видачі допуску для проведення гасіння пожежі.
Наприкінці тренувань керівник навчань – заступник начальника Головного управління ДСНС у Києві Валерій Борис, проводячи аналіз та підсумки, повідомив, що всі задіяні рятувальні сили показали високу злагодженість дій під час відпрацювання різних методів евакуації людей, надання потерпілим допомоги та ліквідації пожежі, продемонстрували практичні навички під час долання наслідків надзвичайних ситуацій у метрополітені.
Прес-служба ДСНС http://www.mns.gov.ua/news/24327.html
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12491
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Если кому-то интересно узнать требуемые технические характеристики некоторого оборудования АВФ, читайте тут:
Комплект обладнання для аварійно-відновлювальних формувань (далі – АВФ) призначений для оперативного усунення наслідків аварійних або інших надзвичайних ситуацій, що можуть статись з рухомим складом метрополітену (схід рухомого складу з рейок, необхідність вилучення стороннього предмету з-під рухомих частин вагону в умовах тунелю метрополітену, усунення наслідків виходу з ладу механічного та іншого підвагонного обладнання під час експлуатації та інше).
Комплект обладнання для АВФ повинен працювати в повній сумісності між всіма елементами комплекту, забезпечуючи необхідні переміщення та підйом елементів комплекту згідно технічних параметрів вказаних в п.1-4, і у повній взаємодії з опорним мостом типу АВ2250-180 (виробництва Hegenscheidt- MFD – висота - 180 мм, ширина 280 мм, довжина – 2250 мм)).
Комплект поставляється у наступному складі:
1. Домкратів телескопічних двосторонньої дії з високоміцного і легкого сплаву для підняття вагонів метрополітену – 2 од.:
кількість плунжерів - 2 од;
загальний хід плунжерів - не менше 230 мм;
хід І-го плунжера - не менше 122 мм;
хід ІІ-го плунжера - не менше 108 мм;
вантажопідйомність І-го плунжера - не менше 40 т;
вантажопідйомність ІІ-го плунжера - не менше 15 т;
діаметр донного (опорного) фланця - не менше 280 мм та не більше 300 мм;
висота домкрату телескопічного (в закритому положенні) в межах 250-420 мм.
вага домкрату телескопічного не більше 35 кг.
Домкрати повинні бути обладнані зворотним клапаном з запобіжником тиску і швидкоз’ємними з’єднаннями (або необхідними різьбовими з’єднаннями із захисними пристроями) для підключення шлангів високого тиску, мати ручки для зручності перенесення.
Комплект домкратів телескопічних 2 од. повинен комплектуватись одним набором додаткових насадок (набор складається із 4-х одиниць насадок), для можливості збільшення ходу домкрату на довжину не меншу ніж на 360 мм.
2. Домкрату (циліндру) для переміщення – 1од.:
довжина – не менше 575 мм;
хід плунжера – не менше 320 мм;
зусилля штовхання - не менше 125 кН;
тягове зусилля - не менше 55 кН;
ємність для робочої рідини (мастила) – не більше 2,0 л.
вага не більше 25 кг.
Домкрат повинен бути обладнаний швидкоз’ємними з’єднаннями (або необхідними різьбовими з’єднаннями із захисними пристроями) для підключення шлангів високого тиску і укомплектований одиночним контр-упором (вагою не більше 10 кг) для фіксації домкрата на установчій поверхні (опорному мосту типу АВ2250-180).
3. Комплекту ручних насосів (кількість повинна бути мінімально необхідна технологічно для дистанційного управління домкратами вказаними в п.1, 2 технічних даних але не більше 2 од.) – 1 комплект:
робочий тиск – не менше 30 Мпа;
ємність для робочої рідини (мастила) – не більше 22 л.
вага комплекту ручних насосів (без мастила) не більше 70 кг.
Насоси повинні бути оснащені парами шлангів високого тиску двох різних кольорів (в мінімально необхідній кількості для дистанційного управління домкратами вказаними в п.1, 2 технічних даних):
довжина кожного шлангу - 10 м;
робочий тиск не менше 30 Мпа;
вага пари шлангів – не більше 10 кг.
Шланги повинні бути обладнані швидкоз’ємними з’єднаннями (або необхідними різьбовими з’єднаннями) для підключення до домкратів та насосу (комплекту насосів).
4. Каретки роликової (з поворотною плитою) для переміщення вантажів по опорному містку (типу АВ2250-180) – 1 од.:
максимальна вантажопідйомність - не менше 600 кН;
довжина перемішання – не менше 320 мм;
вага – не більше 85 кг;
висота каретки із плитою - не більше 145 мм;
Каретка повинна бути обладнана кріпленням, що запобігає самовільному сходу при переміщенні по опорному містку (типу АВ2250-180).
https://www.dzo.com.ua/tenders/189934
Додаток 2.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12491
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Учения? Сейчас бригады АВФ ТЧ-1 и ТЧ-2 начали работы по "подъёму подвижного состава".
Источник: ПРС.
13:00 "установку на ходовые рельсы окончили".
Источник: ПРС.
13:00 "установку на ходовые рельсы окончили".
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт