Метро на Троещину (часть 2)

о тоннелях, о мостах, о коммуникациях, о метро-2, мосты и переходы, торговые центры

Модераторы: dimentiy, Администраторы

Аватара пользователя
DimmYD
Начальник СЦБ
Начальник СЦБ
Сообщения: 799
Зарегистрирован: 11 июл 2008, 09:18

Сообщение DimmYD »

RVR писал(а):"Жуляны" - нормально.
И что тебе мешает этими мыслями поделиться напрямую с нашим мЭром по 1551 ? )
Вроде там еще собирают от граждан идеи по поводу названий станций. :wink:

Аватара пользователя
dimentiy
Злой литовец
Сообщения: 9665
Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
Откуда: KBP/DEN
Контактная информация:

Сообщение dimentiy »

Я уже просил названия станций в поллюциях предлагать. Здесь место для официальной и фактической информации.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция

Аватара пользователя
tov_tob
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 12165
Зарегистрирован: 25 фев 2005, 12:56
Откуда: Город на трех холмах
Контактная информация:

Сообщение tov_tob »

Старый треп о главном. Но есть и некоторые новые циферки/данные. От себя добавлю, что за последние месяцы УМТП выполнил большой объем работ по ПВЛ. Что и когда будет дальше - тайна сия велика есть.

Від “Подільської” до “Райдужної”
http://www.kreschatic.kiev.ua/ua/4366/a ... 61125.html
Перший етап будівництва метро на Троєщину передбачає спорудження п’яти станцій

Фахівці інституту “Укрметротунельпроект” розробили проект будівництва станцій підземки в напрямку житлового масиву Троєщина. Зокрема перший етап передбачає спорудження лінії від станції “Подільська” з пересадкою на станцію “Шевченка”, а потім будівництво ще трьох станцій на Подільському мосту й завершення етапу п’ятою станцією “Райдужна”. Його орієнтовна вартість становить 2,8 млрд грн. Далі лінію зводитимуть уздовж проспекту Маяковського. Наразі в столиці оголошено конкурс на визначення назв станцій майбутньої гілки метрополітену. Він триватиме до 15 листопада. Свої зауваження і пропозиції всі охочі долучитися до обговорення можуть залишити через “Контактний центр міста Києва” (1551) або надіслати на електронну адресу Департаменту транспортної інфраструктури dti@kievcity.gov.ua.

По завершенні будівництва станції метро “Теремки” в столиці розпочнуться роботи з прокладання 4-ї лінії метрополітену в напрямку Троєщини. Про це “Хрещатику” розповів генеральний директор ПАТ “Київметробуд” Володимир Петренко. “Проектом передбачено будівництво Подільського мостового переходу, яке наразі триває і яке потрібно форсувати для завершення,— зазначив Володимир Іванович.— Але паралельно з цим необхідно розпочинати спорудження лінії метро в бік Троєщини”. За його словами, правобережна частина міста надзвичайно важка для будівництва через складний рельєф, чималу кількість пересадочних вузлів. Тому фахівці “Укрметротунельпроекту” і Дирекції будівництва метрополітену пропонують першу пускову ділянку поділити на два етапи. “Перший передбачає спорудження лінії від станції “Подільська” з пересадкою на станцію “Шевченка”, а потім будівництво ще трьох станцій на Подільському мосту й завершення етапу п’ятою станцією “Райдужна”,— розповів Володимир Петренко.— Тому голова КМДА Олександр Попов прийняв це рішення, якщо кошти будуть закладені,— а ми будемо просити, щоб вони були закладені в бюджет,— і тоді можна буде розпочати підготовчі роботи на правому березі, де найбільш проблемна ситуація з будівництвом”. Він додав, що після спорудження першого етапу пускової дільниці передбачається зведення ще станції “Глибочицька” з пересадкою на станцію “Лук’янівська”. Після цього лінію потрібно буде продовжувати до Центрального залізничного вокзалу. “Тоді тут з’явиться нова станція “Вокзальна-2”, яка зніме питання другого виходу з діючої станції “Вокзальна-1”,— пояснив гендиректор “Київметробуду”.— А станція “Вокзальна-1” діятиме як пересадочна, що дозволить розвантажити надпотужний пасажироутворюючий вузол. У перспективі ця лінія проляже до Жулян”. За словами пана Петренка, при стабільному надходженні коштів першу ділянку можна побудувати до 2015-2016 років. До того ж, її вартість цілком прийнятна і реальна — 2,8 млрд грн, тобто вкладається в межі фінансування.

“Станція метро “Райдужна” має бути пересадочною на міську електричку, трамвай, який би вулицею Бальзака підвозив пасажирів,— зазначив Володимир Петренко.— Тоді б запрацювала нормальна схема руху. Оскільки вирішити питання пасажиропотоків на Троєщині можна тільки завдяки метрополітену, адже такої провізної можливості не має жоден інший вид транспорту”. Він додав, що незабаром відбудеться тендер, що й визначить, яка з компаній споруджуватиме Троєщинську лінію метро. На думку пана Петренка, такі складні роботи має виконувати досвідчена профільна організація, фахівці якої вже такі операції виконували.

Як розповів “Хрещатику” головний інженер “Укрметротунельпроекту” Сергій Крашньов, 4-ту — троєщинську лінію — розробили їхні інженери в 2008 році. Проект повністю завершений, затверджений. Він передбачає спорудження наступних об’єктів: станція “Глибочицька” — підземна, глибокого залягання. Наступна “Подільська” також підземна, тільки споруджуватимуть її у відкритому котловані. Далі три станції будуть розташовані на Подільському мостовому переході: “Суднобудівна” — на Рибальському острові, а ще “Труханів острів”, “Залив Десенка”. Потім станція на Русанівських садах “Райдужна” буде знову підземною. “Далі ми планували будівництво метро на поверхні по вулиці Оноре де Бальзака. Але згодом було прийнято рішення прокласти лінію вздовж проспекту Маяковського,— розповів Сергій Крашньов.— Тут перегінні тунелі будуть під землею, а станції споруджуватимуть у відкритому котловані”.

Головний інженер “Укрметротунельпроекту” повідомив, що станція метро “Глибочицька” стане пересадочною на станцію “Лук’янівська”, “Подільська” — пересадочною на метро “Тараса Шевченка”. “Глибочицьку” побудують за типом станції “Площа Льва Толстого” щодо конструкції й розмірів: середня зала діаметром 9,5 метра буде розрахована на двосторонній рух пасажирів, бокові — по 8,5 метра з посадочними платформами, де пасажири чекатимуть на потяги, вихід зі станції запланований один — в напрямку житлового масиву Татарка. Інший торець станції виходитиме на пересадочний вузол. А ось станція “Подільська” за розмірами буде подібною до станції “Позняки”. Один її торець працюватиме на вихід пасажирів, інший служитиме переходом на пересадочну станцію “Тараса Шевченка”. Тут також споруджуватимуть верхні балкони для руху пасажирів в обхід платформи. Ескалатори на станції матимуть два марші, тобто перегони, як на станції “Золоті ворота”, адже Татарка за рельєфом розташована на горі. На пересадку змонтують короткий ескалатор — як на станції “Хрещатик”. На “Подільській”, згідно із затвердженим проектом, також будуть ескалатори, але короткі.

“В оздобленні станцій використовуватимуть переважно вітчизняні матеріали, зокрема, граніт український. Оскільки ж мармуру у нас свого немає, то його закуповуватимуть,— зазначив пан Крашньов.— Наші архітектори пропонують свою кольорову гаму, а будівельники проведуть тендер і визначаться з постачальниками. Останнім часом мармур навіть закуповують в Індії, який за ціною недорогий, а за кольором відповідає дизайнерському задуму.

Можливі навіть варіанти закупівлі матеріалів з Китаю, Туреччини, Греції”. За його словами, загальна вартість проекту на 2009 рік була оцінена в межах 7 мільярдів гривень, а кінцевий кошторис будівництва лінії на Троєщині становитиме 12-13 мільярдів гривень. Він включає спорудження станцій метро і перегонів
Віталій КУРІННИЙ “Хрещатик”
Здесь могла быть моя подпись...

RVR
Начальник депо
Начальник депо
Сообщения: 930
Зарегистрирован: 03 ноя 2005, 21:00

Сообщение RVR »

Короче, 2015 год уже превратился в 2015-2016.

Также, не понятно, зачем сразу же строить полностью станции "Судостроительная", "Труханов остров" и "Залив Десёнка". Там, наверное, очень большой пассажиропоток и без них никак.

Maksym
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 2416
Зарегистрирован: 28 апр 2009, 16:18

Сообщение Maksym »

Может чтобы потом не закрывать движение метро для строительства этих станций? А сразу построить и запустить и пускай работает.

Аватара пользователя
dimentiy
Злой литовец
Сообщения: 9665
Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
Откуда: KBP/DEN
Контактная информация:

Сообщение dimentiy »

Закрывать движение для открытия станций, готовых в конструкциях, не нужно. Последний пример — Вырлица. До этого была та же Печерская. Как известно, станции на ПВМП строят в достаточном для этого объёме.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция

Maksym
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 2416
Зарегистрирован: 28 апр 2009, 16:18

Сообщение Maksym »

Ну вон скоко лет имеем в конструкциях Львовскую - и до сих пор никак :) . А если бы без неё не согласились продлять линию, то станцию давно бы достроили и вывели наружу.

TANK
пра-пра-правнук Лыбеди
пра-пра-правнук Лыбеди
Сообщения: 10934
Зарегистрирован: 20 июл 2006, 16:42
Откуда: Киев

Сообщение TANK »

+1, пусть открывают, иначе потом сто лет ждать будем.
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)

RVR
Начальник депо
Начальник депо
Сообщения: 930
Зарегистрирован: 03 ноя 2005, 21:00

Сообщение RVR »

Сравнили, конечно, нужную и глубокую Львовскую Браму с наземными станциями, которые даже если и не открыть вовсе, то никакой трагедии не будет.

TANK
пра-пра-правнук Лыбеди
пра-пра-правнук Лыбеди
Сообщения: 10934
Зарегистрирован: 20 июл 2006, 16:42
Откуда: Киев

Сообщение TANK »

а почему нет? в чем разница, кроме выделения бабла? И по поводу трагедии - будет трагедия. У моей сотрудницы сын на трухановом на гребной спорт ходит. 3 часа домой. откроют станции - час. и таких как он - сотни. Да даже если 1 - все равно, нужно открывать. демократический централизм, как система управления, слава богу сдохла, и ВАЖЕН КАЖДЫЙ ЧЕЛОВЕК, не так ли? Ну в конституции так пишут.
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)

Аватара пользователя
Бодрый
Нострадамус
Сообщения: 11063
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Сообщение Бодрый »

Метро на Троещину строить не будут
Строительство возобновится, как только выделят деньги.


Строительство метро на Троещину пока заморожено. Возобновить его невозможно без финансирования, сказал генеральный директор ПАО «Киевметрострой» Владимир Петренко.

По его словам, прежде чем открыть четвертую линию метро на Троещину, нужно запустить Подольский мост. «Но это не мешает начать строительство самой ветки метро. Для этого нужно решить, из какого источника будут идти деньги на этот объект. Все разговоры о том, что российские банки дадут деньги на основе частно-государственного партнерства — это все бред. Метрополитен должен принадлежать городу. Окупаемость строительства метро — 50 и более лет. Кто из банков пойдет на это? Метро — это социальный транспорт, и должен финансироваться за государственные деньги или муниципальные», — отметил Петренко.

Он подчеркнул, что нужно провести тендер, определить подрядную организацию по строительству ветки метро на Троещину. «Нужно еще немного подкорректировать сам проект, но там все незначительно. А сегодня ничего не сделано. Вот сдаем станцию “Теремки” и все, хоть расходись кто куда», — сказал Владимир Петренко.

Ранее глава КГГА Александр Попов заявлял, что вся техника будет переброшена на строительство метро в сторону Троещины, как только сдадут станцию «Теремки». Напомним, станцию метро «Теремки» откроют 6 ноября.
http://news.mail.ru/inworld/ukraina/ua_ ... frommail=1
Метро на Виноградар в 2027. Метро на Русанівські дачі в 2035
Батько наш Бандера, Україна Мати...

VOVA_H
Начальник метрополитена
Начальник метрополитена
Сообщения: 1285
Зарегистрирован: 02 апр 2012, 11:15

Сообщение VOVA_H »

А з грошима в нас все гірше і гірше: вперше за 3 роки ми знову почали невчасно платити за газ. темпи спаду промислового виробництва такі що їх краще не озвучувати - нас можуть читати люди з нестійкою психикою. Так що шеф київметробуду має рацію.

Verden
Крыса рельсовая
Крыса рельсовая
Сообщения: 90
Зарегистрирован: 09 окт 2006, 23:37
Откуда: Киев

Сообщение Verden »

Borman писал(а):Вокзальную-2 по другому не назовёшь, поэтому няп в конкурсе её название не принимало участие :prof:
Розумно було б назвати її "Південний вокзал". Тим більше, що, наскільки я розумію, вона й буде в тому районі. Дві станції в одному периметрі під однією назвою - м"яко кажучи не гарно

Аватара пользователя
tov_tob
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 12165
Зарегистрирован: 25 фев 2005, 12:56
Откуда: Город на трех холмах
Контактная информация:

Сообщение tov_tob »

Разумно, если она там будет. А будет ли она там - пока х.з.
Здесь могла быть моя подпись...

STALKER
Путеец
Путеец
Сообщения: 131
Зарегистрирован: 02 июл 2012, 20:49

Сообщение STALKER »

В новостях практически не упоминают один интересный момент. Станции проектируют под 6 вагонный состав или 5 вагонный ?

Закрыто