Аэропорты/самолёты

Обо всём и не только

Модераторы: dimentiy, CARCASS, Администраторы

Ответить
Vyacheslav
Начальник депо
Начальник депо
Сообщения: 1173
Зарегистрирован: 22 апр 2005, 20:31
Откуда: Kyiv

Сообщение Vyacheslav »

KKS писал(а):а є десь інформація де конкретно який борт був зроблений? з серійника воно якось вибивається?
Схоже що так
http://russianplanes.net/planelist/Antonov/An-124

KKS
Машинист
Машинист
Сообщения: 586
Зарегистрирован: 10 апр 2005, 22:39
Откуда: Киев - Виноградарь

Сообщение KKS »

dimentiy писал(а):В Борисполе появился радар F-UKBB1, благодаря чему теперь видно руление и взлёт/посадку в а/п Борисполь на FR24.

Также благодаря запуску радара расширилось покрытие MLAT по Украине. Теперь с запада доходит где-то до границы Киевской и Житомирской областей.
треба всетаки й собі замовити F- і поставити на півночі ЖТ області, для МЛАТу - місце ідеальне імхо.
Vyacheslav писал(а):
KKS писал(а):а є десь інформація де конкретно який борт був зроблений? з серійника воно якось вибивається?
Схоже що так
http://russianplanes.net/planelist/Antonov/An-124
цей лінк я в принципі знаю, але там чітко написано тільки про 2 борти які зроблені на Авіанті. А інші?
Чи ти натякаєш що борти з префіксом 195 - Авіанту , а інші - Ульянівська?
Тоді виходить що наших Русланів - 20 шт. включаючи один експерементальний і 1 для стат. випробувань.
Последний раз редактировалось KKS 27 дек 2013, 22:10, всего редактировалось 1 раз.

TANK
пра-пра-правнук Лыбеди
пра-пра-правнук Лыбеди
Сообщения: 9714
Зарегистрирован: 20 июл 2006, 16:42
Откуда: Киев

Сообщение TANK »

прикольно... первые лет 5 флайтрадара - все бесплатно, покупайте-ставте-вместе создаем покрытие... покупайте за свой счет, а мы вас к себе бесплатно подтянем. а теперь - оппа, "ваше время истекло, купите премиум акаунт"... т.е. человек вложил свою сотку фунтов за идею, а в итоге в заработок одного конкретного бизнесюка? "весело тут у вас, девочки"(с) смешарики.
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)

Аватара пользователя
Sinoptik
Пом. Админа
Пом. Админа
Сообщения: 11436
Зарегистрирован: 04 апр 2003, 13:34
Откуда: Киев

Сообщение Sinoptik »

KKS очень сильно рекомендую перечесть п. 6.3 "Правил...". Ну, и сделать выводы. Сейчас.
ИзображениеС уважением,
Sinoptik

Аватара пользователя
Sinoptik
Пом. Админа
Пом. Админа
Сообщения: 11436
Зарегистрирован: 04 апр 2003, 13:34
Откуда: Киев

Сообщение Sinoptik »

KKS делать выводы не хочет. :(
ИзображениеС уважением,
Sinoptik

Vyacheslav
Начальник депо
Начальник депо
Сообщения: 1173
Зарегистрирован: 22 апр 2005, 20:31
Откуда: Kyiv

Сообщение Vyacheslav »

KKS писал(а):Чи ти натякаєш що борти з префіксом 195 - Авіанту , а інші - Ульянівська?
Тоді виходить що наших Русланів - 20 шт. включаючи один експерементальний і 1 для стат. випробувань.
Так. І цифру в 20 бортів на Авіанті я десь раніше зустрічав.

KKS
Машинист
Машинист
Сообщения: 586
Зарегистрирован: 10 апр 2005, 22:39
Откуда: Киев - Виноградарь

Сообщение KKS »

Цікаво а АНТК в теперішньому технічному стані здатне власними силами зробити з нуля А124?

Yaroslav
Начальник метрополитена
Начальник метрополитена
Сообщения: 1239
Зарегистрирован: 01 июн 2009, 17:39
Откуда: Київ

Сообщение Yaroslav »

KKS писал(а):Цікаво а АНТК в теперішньому технічному стані здатне власними силами зробити з нуля А124?
комплектація є дуже великою проблемою
знову ж таки - стапелі для фюзеляжу розібрали

KKS
Машинист
Машинист
Сообщения: 586
Зарегистрирован: 10 апр 2005, 22:39
Откуда: Киев - Виноградарь

Сообщение KKS »

Yaroslav писал(а): знову ж таки - стапелі для фюзеляжу розібрали
навідміну від Ульянівська.
Такщо чутки про "злив" тех документації Ан-124-200 росіянам, мають місце бути. Виходить що вся "кооперація" по спільному випуску Ан-124, з української сторони це тільки тех. документація.
Прикро.

const
Начальник СЦБ
Начальник СЦБ
Сообщения: 728
Зарегистрирован: 13 ноя 2008, 13:52
Откуда: iev

Сообщение const »

Почему, вполне могут какие-то компоненты делать.

Yaroslav
Начальник метрополитена
Начальник метрополитена
Сообщения: 1239
Зарегистрирован: 01 июн 2009, 17:39
Откуда: Київ

Сообщение Yaroslav »

хвостова частина і можливо крила (про це не в курсі), двигуни, ну і знову ж таки Ан-124-200 - не існує )

Є лише Ан-124, Ан-124-100 та Ан-124-150 (і ще там буковки М ліплять)

Злив документації - це трішки не те. В Росії роблять літаки, документація у них є, була ще при "союзі", що ж тут зливати ?

KKS
Машинист
Машинист
Сообщения: 586
Зарегистрирован: 10 апр 2005, 22:39
Откуда: Киев - Виноградарь

Сообщение KKS »

Крила з Ташкенту мають везти, там ж якісь гіпердовгі балки потрібні, які при союзі тільки в Ташкенті виробляли і всі крила до 124 та 225 - зроблені в Ташкенті.

Двигуни так, МоторСіч тут без альтернатив, але ж це не АНТК.

Питання ж не в тому які борти зараз є, питання в тому що зараз логічно виробляти. Зараз логічно виробляти ан-124-200, з модернізованою авіонікою та 4ма членами екіпажу, з двигунами 3ї серії. Ніхто ж не буде виробляти АН-124 з двигунами першої серії без реверсу, бо це не логічно.

Документація була, але може вони не мали права її використовувати так як права на ан124 та ан225 були в нас, в України? Тут дійсно трошки слизьке питання, адже до 2000 вони робили ан124, може це були "добудови" які були закладені ще при союзі.

Про документацію ще приклад, був такий літак Ан-28, який по-братьськи відали радянській Польщі для виробництва там. А коли союз розвалився то Польща сказала що від України вона ніякої документації по ан-28 не отримувала, а Росія притензій немає. Тому АНТК зараз не має права виробляти ан-28, проте Польща випускає PZL-Mielec M-28, який чомусь ( :) ) дуже схожий на ан-28 :)

Yaroslav
Начальник метрополитена
Начальник метрополитена
Сообщения: 1239
Зарегистрирован: 01 июн 2009, 17:39
Откуда: Київ

Сообщение Yaroslav »

Документація дозволяє виробляти літаки - тут проблем ніяких немає.
Є нюанси )
Кажучи по простому - як домовляться, так і буде.
Он Мотор Січ не мала прав на ТВ3-117, однак домовилися з Пітером, зробили свою модифікацію (використовуючи технології, відпрацьовані в тому числі і на Д-27 для Ан-70). І тепер Пітер не має прав на цю модифікацію ))

ЛиС
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 2741
Зарегистрирован: 09 окт 2006, 08:31
Откуда: Киев

Сообщение ЛиС »

Возник банальный вопрос (все 94 страницы не осилил). А как с туалетами на борту? Вакуумная система с баком, или просто банальный выброс в атмосферу?

Аватара пользователя
Фосфор
Начальник СЦБ
Начальник СЦБ
Сообщения: 765
Зарегистрирован: 06 окт 2011, 23:20
Откуда: Киев-град, Левый берег

Сообщение Фосфор »

Систем вроде как две -- смыв (синяя жидкость) и вакуум.
Сброс в атмосферу, НЯП, не практикуется совсем, по крайней мере со времен перехода на герметизированный режим полета.
Ну а на земле -- машина ассенизационная с водителем из анекдота (дающим интервью, и объясняющим что не уходит, несмотря на все трудности, потому что "куда ж я без неба").
Салій: Будівництво метро на Троєщину - це ганьба! http://tinyurl.com/arn2526
Ceterum autem censeo, Moscovia esse delendam

Ответить