Обзоры прессы
Модераторы: dimentiy, Администраторы
19 лет не подавал, а тут станет?Maksym писал(а):Так тогда метрополитен будет недополучать прибыль и подавать иски на народ Украины об упущенной прибыли.
И даже если так, какая к черту упущенная прибыль? Сила индуцированного потребления тут довольно ограничена, и будет преимущественно за счет миграции с маршруток и авто, что есть благо для города.
...до 29 ноября 2010 - не было ни единого разрыва!
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12484
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
В метро уже давно 47-48.XAN писал(а):Можно как угодно задирать цену одиночной поездки, но верните проездные к нормальным, до-черновецким ценам, а не как сейчас, 54 поездки!
Ключевое слово "достигает". После 23:00 вполне возможно - наполняемость поездов падает. Только так себестоимость никто в мире не считает.в настоящее время себестоимость одной поездки достигает 11 гривен
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Всі керівники комунпідприємств Києва подали у відставку - голова КМДА
http://www.pravda.com.ua/news/2014/04/10/7022022/
10 квітня 2014, 17:42
Голова Київської міської державної адміністрації Володимир Бондаренко заявляє про те, що керівники всіх комунальних підприємств Києва написали заяви про відставку.
Про це він сказав журналістам у четвер, повідомляють "Українські новини".
"Все написали заяви до єдиного. Ми розглядаємо, кого залишити, а кого прибрати, але заяви є від усіх. Деякі керівники мають контракти по 8-10 років", - розповів Бондаренко.
Він вважає, що керівники комунпідприємства, які розкрадали майно, повинні негайно піти у відставку, тому справу кожного буде детально вивчено.
Зокрема Бондаренко уточнив, що і керівник комунального підприємства "Київський метрополітен" також написав заяву про відставку.
http://www.pravda.com.ua/news/2014/04/10/7022022/
10 квітня 2014, 17:42
Голова Київської міської державної адміністрації Володимир Бондаренко заявляє про те, що керівники всіх комунальних підприємств Києва написали заяви про відставку.
Про це він сказав журналістам у четвер, повідомляють "Українські новини".
"Все написали заяви до єдиного. Ми розглядаємо, кого залишити, а кого прибрати, але заяви є від усіх. Деякі керівники мають контракти по 8-10 років", - розповів Бондаренко.
Він вважає, що керівники комунпідприємства, які розкрадали майно, повинні негайно піти у відставку, тому справу кожного буде детально вивчено.
Зокрема Бондаренко уточнив, що і керівник комунального підприємства "Київський метрополітен" також написав заяву про відставку.
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
- Фосфор
- Начальник СЦБ
- Сообщения: 765
- Зарегистрирован: 06 окт 2011, 23:20
- Откуда: Киев-град, Левый берег
Как в анекдоте о кошке и горчице -- "добровольно и с песней". Но вообще да, бред редкостный. Причем гораздо больший бред, что это воспринимается как норма. Более того, есть масса мест/должностей, где эти два заявления пишутся одновременно (о приеме на работу и "по собственному желанию" без даты). И вот то, что все в курсе, и всем плевать -- это и есть бред в кубе. ИМХО.
Салій: Будівництво метро на Троєщину - це ганьба! http://tinyurl.com/arn2526
Ceterum autem censeo, Moscovia esse delendam
Ceterum autem censeo, Moscovia esse delendam
Метро у столиці може здорожчати наполовину
Київський метрополітен наполягає на підвищенні вартості проїзду в метро щонайменше до 3 гривень, однак столична влада вважає, що можна зберегти стару ціну, підвищивши ефективність роботи підземки.
Про це в інтерв'ю кореспондентові Укрінформу заявив тимчасовий голова КМДА Володимир Бондаренко.
"Вчора я проводив нараду і керівник метрополітену показав економічну таблицю розрахунку сьогоднішньої вартості проїзду - це 3 гривні 05 копійок, тобто це те, що він хоче. А ми йому розказуємо, що ви неефективно працюєте, не рахуєте гроші, які у вас там є, і ми не згодні з цим. Ми залишаємо діючу систему - 2 гривні і просимо працювати ефективніше ", - сказав Бондаренко.
На переконання голови КМДА, це можна зробити за рахунок реклами, більш ефективного використання торговельних площ і викоренення корупції.
"Там сьогодні дуже багато корупції, пов'язаної з тим, що міліція, яка мала б ощищати чи підземні переходи, просто збирає данину, і вона (торгівля. -Ред.) не приносить ніякого прибутку (метрополітену. -Ред.), - зазначив посадовець.
Він також акцентував увагу на ще одному джерелі корупції - неефективних закупівлях дороговартісного обладнання. "Я думаю, щодо цього будуть порушені кримінальні справи, тому що коли купується обладнання, як ми вчора виявили, на 35 відсотків дорожче, ніж воно є, то це десятки мільйонів", - сказав Бондаренко.
http://www.ukrinform.ua/ukr/news/metro_ ... nu_1936703
Київський метрополітен наполягає на підвищенні вартості проїзду в метро щонайменше до 3 гривень, однак столична влада вважає, що можна зберегти стару ціну, підвищивши ефективність роботи підземки.
Про це в інтерв'ю кореспондентові Укрінформу заявив тимчасовий голова КМДА Володимир Бондаренко.
"Вчора я проводив нараду і керівник метрополітену показав економічну таблицю розрахунку сьогоднішньої вартості проїзду - це 3 гривні 05 копійок, тобто це те, що він хоче. А ми йому розказуємо, що ви неефективно працюєте, не рахуєте гроші, які у вас там є, і ми не згодні з цим. Ми залишаємо діючу систему - 2 гривні і просимо працювати ефективніше ", - сказав Бондаренко.
На переконання голови КМДА, це можна зробити за рахунок реклами, більш ефективного використання торговельних площ і викоренення корупції.
"Там сьогодні дуже багато корупції, пов'язаної з тим, що міліція, яка мала б ощищати чи підземні переходи, просто збирає данину, і вона (торгівля. -Ред.) не приносить ніякого прибутку (метрополітену. -Ред.), - зазначив посадовець.
Він також акцентував увагу на ще одному джерелі корупції - неефективних закупівлях дороговартісного обладнання. "Я думаю, щодо цього будуть порушені кримінальні справи, тому що коли купується обладнання, як ми вчора виявили, на 35 відсотків дорожче, ніж воно є, то це десятки мільйонів", - сказав Бондаренко.
http://www.ukrinform.ua/ukr/news/metro_ ... nu_1936703
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
- dimentiy
- Злой литовец
- Сообщения: 9311
- Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
- Откуда: Зять городов русских
- Контактная информация:
Ай молодець! © Как бы он не легализировал нелегальную торговлю..."Там сьогодні дуже багато корупції, пов'язаної з тим, що міліція, яка мала б ощищати чи підземні переходи, просто збирає данину, і вона (торгівля. -Ред.) не приносить ніякого прибутку
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция
- tov_tob
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12165
- Зарегистрирован: 25 фев 2005, 12:56
- Откуда: Город на трех холмах
- Контактная информация:
КМДА розпочала опитування щодо ставлення киян до незаконної торгівлі на підходах до метрополітену
http://kievcity.gov.ua/news/14639.html
Сьогодні на станції метрополітену «Лук’янівська» працівники Департаменту транспортної інфраструктури розпочали опитування громадської думки щодо доцільності ведення торгівлі біля входів і виходів із метро та на підходах до зупинок громадського транспорту. Таке дослідження проводиться за дорученням голови КМДА Володимира Бондаренка.
На думку керівництва Київської міськдержадміністрації, ситуація зі стихійною торгівлею на підступах до зупинок наземного транспорту і станцій метро вже давно досягнула критичного рівня. Окрім того, що численні лотки, МАФи й кав’ярні на колесах псують вигляд міста, це ще й загрожує безпеці пасажирів, адже, встановлені з порушенням, ці об’єкти блокують чи значно звужують виходи для евакуації, заважають під’їздам пожежних та швидких машин. Крім того, вони самі слугують джерелом небезпеки, бо найчастіше виготовлені з легкозаймистих матеріалів чи реалізовують такий товар.
Разом із тим, столична влада вирішила поцікавитися ставленням до цього явища киян та почути їхні пропозиції, зокрема, чи необхідно повністю заборонити торгівлю в таких місцях, чи просто варто її упорядкувати.
Опитування триватиме на різних станціях метрополітену до кінця тижня. Співробітників департаменту можна легко буде впізнати по спеціальних жилетах, на яких буде зазначено: «КМДА. Опитування».
Також усі охочі можуть завантажити анкету, заповнити її та надіслати на електронну адресу Департаменту транспортної інфраструктури: dti@kievcity.gov.ua
http://kievcity.gov.ua/news/14639.html
Сьогодні на станції метрополітену «Лук’янівська» працівники Департаменту транспортної інфраструктури розпочали опитування громадської думки щодо доцільності ведення торгівлі біля входів і виходів із метро та на підходах до зупинок громадського транспорту. Таке дослідження проводиться за дорученням голови КМДА Володимира Бондаренка.
На думку керівництва Київської міськдержадміністрації, ситуація зі стихійною торгівлею на підступах до зупинок наземного транспорту і станцій метро вже давно досягнула критичного рівня. Окрім того, що численні лотки, МАФи й кав’ярні на колесах псують вигляд міста, це ще й загрожує безпеці пасажирів, адже, встановлені з порушенням, ці об’єкти блокують чи значно звужують виходи для евакуації, заважають під’їздам пожежних та швидких машин. Крім того, вони самі слугують джерелом небезпеки, бо найчастіше виготовлені з легкозаймистих матеріалів чи реалізовують такий товар.
Разом із тим, столична влада вирішила поцікавитися ставленням до цього явища киян та почути їхні пропозиції, зокрема, чи необхідно повністю заборонити торгівлю в таких місцях, чи просто варто її упорядкувати.
Опитування триватиме на різних станціях метрополітену до кінця тижня. Співробітників департаменту можна легко буде впізнати по спеціальних жилетах, на яких буде зазначено: «КМДА. Опитування».
Також усі охочі можуть завантажити анкету, заповнити її та надіслати на електронну адресу Департаменту транспортної інфраструктури: dti@kievcity.gov.ua
Здесь могла быть моя подпись...
- Svyatoslav
- Механик
- Сообщения: 271
- Зарегистрирован: 22 май 2013, 11:23
Идеологически верно заполненная анкета (за исключением возраста) для тех, кто не хочет заниматься сексом с таблицей символов - http://rghost.ru/55129031
...до 29 ноября 2010 - не было ни единого разрыва!
а самое обидное в другом - возле метро торговля будет как и прежде, а еженедельные дешевые районные выездные рынки таки прикрывают, и теперь пенсионерам и бюджетникам на выбор или в супрмаркет в 2 раза дороже, или на рынок саши януковича "столичный" (до метро "жуляны" и пару км. пехом)...
Вот это крайне плохо. При том, что такие "фермерские" рыночки есть во всех странах европы..
Вот это крайне плохо. При том, что такие "фермерские" рыночки есть во всех странах европы..
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)
мой снабженец рыбкой, приезжающий раз в неделю из золотоноши, равно как и его соседи по рыночку, получили уведомление о закрытии временной торговой точки с 01.06.2014... вручающие сразу сказали, что пролоббировано супермаркетами и постоянными рынками (от золотых ворот в пешей досягаемости есть только очень "дешевая" бессарабка)
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)