Трамвай
Модераторы: dimentiy, Администраторы
не так чтобы очень, скорее обезьянничание моего любимого предмета у нормальных стран. Doppelhaltestelle - двойная остановка - очень даже частое явление в бундесах, другое дело что там же висит табло, на котором видно какой маршрут прийдет первым, какой вторым - т.е. народ спокойно расползается по платформе в ожидании нужного транспорта.
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)
-
- Механик
- Сообщения: 214
- Зарегистрирован: 15 июн 2012, 17:01
- Откуда: Киев
- Контактная информация:
http://lisky.org.ua/site/news/news1360.shtml
Новий трамвайний маршрут до Дарницького вокзалу
П'ятниця, 12.09.2014
Департамент транспортної інфраструктури Київської міської держадміністрації інформує Ігоря Ніконова, першого заступника голови КМДА, про можливе відкриття нового трамвайного маршруту №20 "Вулиця Милославська - залізничний вокзал "Дарниця".
Згідно з опрацьованими матеріалами, для відкриття маршруту необхідно відремонтувати 20 трамвайних вагонів, а також виконати ремонт трамвайних колій (розворотного кільця) поблизу Дарницького ринку. На ремонт колій потрібно близько 11 мільйонів гривень, а для відновлення вагонів - 20-22 мільйони гривень.
В липні 2014 року в КМДА обговорювалась можливість повернення трамвайних маршрутів на міст Патона, знятих звідти в 2004 році. На думку спеціалістів, для функціонування відновленого маршруту від Ленінградської площі до Подолу потрібно 30 трамвайних вагонів вартістю 20 мільйонів гривень кожний.
Також необхідно відновити необдумано ліквідовану тягову підстанцію для трамвайного руху, на що потрібно близько 150 мільйонів гривень. Якщо ж трамвайні вагони не купляти, а відремонтувати існуючі, весь проект відновлення трамваю на мосту Патона може вкластися в 200 мільйонів гривень, не враховуючи витрат на будівництво зруйнованих колій.
Новий трамвайний маршрут до Дарницького вокзалу
П'ятниця, 12.09.2014
Департамент транспортної інфраструктури Київської міської держадміністрації інформує Ігоря Ніконова, першого заступника голови КМДА, про можливе відкриття нового трамвайного маршруту №20 "Вулиця Милославська - залізничний вокзал "Дарниця".
Згідно з опрацьованими матеріалами, для відкриття маршруту необхідно відремонтувати 20 трамвайних вагонів, а також виконати ремонт трамвайних колій (розворотного кільця) поблизу Дарницького ринку. На ремонт колій потрібно близько 11 мільйонів гривень, а для відновлення вагонів - 20-22 мільйони гривень.
В липні 2014 року в КМДА обговорювалась можливість повернення трамвайних маршрутів на міст Патона, знятих звідти в 2004 році. На думку спеціалістів, для функціонування відновленого маршруту від Ленінградської площі до Подолу потрібно 30 трамвайних вагонів вартістю 20 мільйонів гривень кожний.
Також необхідно відновити необдумано ліквідовану тягову підстанцію для трамвайного руху, на що потрібно близько 150 мільйонів гривень. Якщо ж трамвайні вагони не купляти, а відремонтувати існуючі, весь проект відновлення трамваю на мосту Патона може вкластися в 200 мільйонів гривень, не враховуючи витрат на будівництво зруйнованих колій.
- Rider
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 3323
- Зарегистрирован: 16 авг 2011, 11:59
- Откуда: Киев
- Контактная информация:
У столиці з’явиться новий трамвайний маршрут, що сполучить пл.Т.Шевченка та ст.метро "Оболонь"
КИЇВ. 30 вересня. УНН.
Незабаром у столиці з’явиться новий трамвайний маршрут, який забезпечить сполучення площі Тараса Шевченка та вул. Автозаводської зі станцією метрополітену “Оболонь”. Про це повідомив радник голови Київської міської державної адміністрації з транспортних питань Олександр Кава, передає УНН.
“Зараз триває підготовка до запуску трамвайного маршруту №17, який з’єднає площу Тараса Шевченка зі станцією метрополітену “Оболонь”. Крім того, вже майже завершено капітальний ремонт вагонів, що використовуватимуть на цій лінії”, – сказав він.
Олександр Кава пояснив необхідність введення нового маршруту тим, що останніми роками питання зручної транспортної розв’язки на вул. Автозаводська не вирішувалося, незважаючи на активну забудову цього мікрорайону. Новий трамвайний маршрут забезпечить підвезення мешканців цього району до найближчої станції метро, а також до станції міської електрички “Вишгородська”.
“Переконаний, що сполучення на цьому маршруті буде швидким і зручним для пасажирів, оскільки переважна більшість трамвайних колій на цій ділянці прокладені по смугах, відокремлених від загального потоку автомобілів. Сподіваюся, цей маршрут сподобається мешканцям масиву та стане популярним”, – додав він.
http://www.unn.com.ua/uk/news/1390624-u ... tro-obolon
КИЇВ. 30 вересня. УНН.
Незабаром у столиці з’явиться новий трамвайний маршрут, який забезпечить сполучення площі Тараса Шевченка та вул. Автозаводської зі станцією метрополітену “Оболонь”. Про це повідомив радник голови Київської міської державної адміністрації з транспортних питань Олександр Кава, передає УНН.
“Зараз триває підготовка до запуску трамвайного маршруту №17, який з’єднає площу Тараса Шевченка зі станцією метрополітену “Оболонь”. Крім того, вже майже завершено капітальний ремонт вагонів, що використовуватимуть на цій лінії”, – сказав він.
Олександр Кава пояснив необхідність введення нового маршруту тим, що останніми роками питання зручної транспортної розв’язки на вул. Автозаводська не вирішувалося, незважаючи на активну забудову цього мікрорайону. Новий трамвайний маршрут забезпечить підвезення мешканців цього району до найближчої станції метро, а також до станції міської електрички “Вишгородська”.
“Переконаний, що сполучення на цьому маршруті буде швидким і зручним для пасажирів, оскільки переважна більшість трамвайних колій на цій ділянці прокладені по смугах, відокремлених від загального потоку автомобілів. Сподіваюся, цей маршрут сподобається мешканцям масиву та стане популярним”, – додав він.
http://www.unn.com.ua/uk/news/1390624-u ... tro-obolon
Приятно наблюдать активность в развитии киевского трамвая. Безусловно "порвать" сообщение правого и леового берега рельсовым транспортом было стратегической ошибкой. Не совсем ястно как реализовать поворот трамвайных путей на Набережную при имеющейся развязке движение трамвая по которой явно не закладывалось.Евгений Г. писал(а):.... В липні 2014 року в КМДА обговорювалась можливість повернення трамвайних маршрутів на міст Патона, знятих звідти в 2004 році. На думку спеціалістів, для функціонування відновленого маршруту від Ленінградської площі до Подолу потрібно 30 трамвайних вагонів вартістю 20 мільйонів гривень кожний.
Також необхідно відновити необдумано ліквідовану тягову підстанцію для трамвайного руху, на що потрібно близько 150 мільйонів гривень. Якщо ж трамвайні вагони не купляти, а відремонтувати існуючі, весь проект відновлення трамваю на мосту Патона може вкластися в 200 мільйонів гривень, не враховуючи витрат на будівництво зруйнованих колій.
- selykv
- Машинист
- Сообщения: 515
- Зарегистрирован: 27 окт 2011, 17:29
- Откуда: Kyiv
- Контактная информация:
Поштова - не проблема. Можна пустити двосторонні вагони і оборот зробити за принципом метро. Хто не пам'ятає, така штука колись була поширена у Києві.Shak писал(а):Угу... То то они быстренько демонтируют старые пути на набережной уже не первый месяц... Да и кудой они его пустят на новой Почтовой площади - не понятно... Пустой треп...
Може виникнути більше проблем з проходженням вузького місця біля вестибюлю ст. м. Дніпро, позаяк після побудови розв'язки - туди можна впихнути тільки одну колію (як варіант - можна зробити звуження як на Харківському шосе, або розібрати касові кімнати вестибюлю і на їх місце пустити одну колію).
Іншою проблемою скоріше за все буде заїзд на міст Патона в районі турбіни.
Я всё детство на 27 моталась к дядьке на Русановку, а сейчас по 4 раза на неделе езжу к свёкрам на Троещину - есть с чем сравнить.
Не тянет ДВС в горку, хоть ты тресни. А трамвай всё ж предпочтительнее на узких улицах в из-за фиксированного габарита.
Вот сняли рельсы с Кловского, и что, улица шире стала? хрена там, всё парковкой забито.
Не тянет ДВС в горку, хоть ты тресни. А трамвай всё ж предпочтительнее на узких улицах в из-за фиксированного габарита.
Вот сняли рельсы с Кловского, и что, улица шире стала? хрена там, всё парковкой забито.
Розбирати каси ніхто не буде. Щоб обійтися без зайвих стрілок, звуження можна зробити як у Львові на Руській було. І в Києві в Подільських воротах теж.selykv писал(а):Може виникнути більше проблем з проходженням вузького місця біля вестибюлю ст. м. Дніпро, позаяк після побудови розв'язки - туди можна впихнути тільки одну колію (як варіант - можна зробити звуження як на Харківському шосе, або розібрати касові кімнати вестибюлю і на їх місце пустити одну колію).