Аварии на ж\д
Модераторы: dimentiy, Администраторы
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12484
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Поскольку дело касалось не только ГЭ, а всей системы, пишу тут.
Рух міської електрички призупинено у зв’язку з відсутністю живлення контактної мережі
23.10.2014, Київпастранс, http://goo.gl/79viL0
Через відсутність живлення контактної мережі на ділянці станція Київ-Дніпровський – станція Борщагівка о 16 год. 45 хв. рух електропоїздів міської електрички було зупинено в обох напрямках.
О 17 год. 10 хв. рух електропоїздів міської електрички було відновлено у напрямку станції Дарниця.
Повністю рух електропоїздів міської електрички було відновлено о 17 год. 48 хв.
Інформація КП «Київпастранс»
А что же случилось, причины такого масштабного отключения?
Рух міської електрички призупинено у зв’язку з відсутністю живлення контактної мережі
23.10.2014, Київпастранс, http://goo.gl/79viL0
Через відсутність живлення контактної мережі на ділянці станція Київ-Дніпровський – станція Борщагівка о 16 год. 45 хв. рух електропоїздів міської електрички було зупинено в обох напрямках.
О 17 год. 10 хв. рух електропоїздів міської електрички було відновлено у напрямку станції Дарниця.
Повністю рух електропоїздів міської електрички було відновлено о 17 год. 48 хв.
Інформація КП «Київпастранс»
А что же случилось, причины такого масштабного отключения?
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Через складні погодні умови та обледеніння контактної мережі виникли незначні збої у графіку руху поїздів
Погіршення погодних умов спричинило обледеніння контактного дроту на ділянках Тетерів – Коростень – Шепетівка, Коростень – Житомир – Бердичів та Фастів – Козятин – Шепетівка Південно-Західної залізниці. Через інтенсивний тривалий дощ при мінусовій температурі подекуди виникли намерзання льоду понад 10 мм, що ускладнило рух електропоїздів та поїздів і спричинило збої у графіку руху поїздів понад 2 години. Окрім того на ділянці Яблунець – Новоград-Волинський – Радулине о 12:00 з невідомих причин було раптово вимкнене електропостачання від Житомиробленерго. Наразі в оперативному режимі проводиться підключення напруги від власних мереж залізниці.
Для боротьби з обмерзанням контактної мережі була задіяна спеціальна техніка: маневрові тепловози, спеціальні дрезини та усі оперативні служби залізниці – енергетики, колійники та служба зв’язку. Оперативні бригади по боротьбі з обмерзанням контактного дроту працюють впродовж доби.
Для оперативного реагування на залізниці працює штаб по боротьбі з негодою, у якому встановлено цілодобове чергування керівників служб, відділень і структурних підрозділів залізниці.
На усіх вокзалах та станціях Південно-Західної залізниці пасажирів попереджають про можливий збій у графіку руху поїздів.
Погіршення погодних умов спричинило обледеніння контактного дроту на ділянках Тетерів – Коростень – Шепетівка, Коростень – Житомир – Бердичів та Фастів – Козятин – Шепетівка Південно-Західної залізниці. Через інтенсивний тривалий дощ при мінусовій температурі подекуди виникли намерзання льоду понад 10 мм, що ускладнило рух електропоїздів та поїздів і спричинило збої у графіку руху поїздів понад 2 години. Окрім того на ділянці Яблунець – Новоград-Волинський – Радулине о 12:00 з невідомих причин було раптово вимкнене електропостачання від Житомиробленерго. Наразі в оперативному режимі проводиться підключення напруги від власних мереж залізниці.
Для боротьби з обмерзанням контактної мережі була задіяна спеціальна техніка: маневрові тепловози, спеціальні дрезини та усі оперативні служби залізниці – енергетики, колійники та служба зв’язку. Оперативні бригади по боротьбі з обмерзанням контактного дроту працюють впродовж доби.
Для оперативного реагування на залізниці працює штаб по боротьбі з негодою, у якому встановлено цілодобове чергування керівників служб, відділень і структурних підрозділів залізниці.
На усіх вокзалах та станціях Південно-Західної залізниці пасажирів попереджають про можливий збій у графіку руху поїздів.
Столкновение грузовика с двумя поездами в Казахстане попало на видео
Как сообщили в региональном департаменте по чрезвычайным ситуациям, около полудня, 22 ноября, грузовик МАЗ, за рулем которого находился 24-летний мужчина, выехал на железнодорожные пути и врезался в локомотив проезжавшего мимо грузового поезда.
После удара автомобиль начало разворачивать, и в этот момент в него врезался пассажирский поезд № 57, следовавший по маршруту Иркутск — Кисловодск. Машинист пытался применить экстренное торможение, но скорость была слишком высока.
От сильнейшего удара водитель грузовика погиб на месте. С рельсов сошли четыре грузовых вагона, а три пассажирских получили повреждения. К счастью, ни пассажиры, ни члены локомотивных бригад не пострадали.
Ничего себе пассажирскому повезло, грузовый мог еще и его завалить.
Как сообщили в региональном департаменте по чрезвычайным ситуациям, около полудня, 22 ноября, грузовик МАЗ, за рулем которого находился 24-летний мужчина, выехал на железнодорожные пути и врезался в локомотив проезжавшего мимо грузового поезда.
После удара автомобиль начало разворачивать, и в этот момент в него врезался пассажирский поезд № 57, следовавший по маршруту Иркутск — Кисловодск. Машинист пытался применить экстренное торможение, но скорость была слишком высока.
От сильнейшего удара водитель грузовика погиб на месте. С рельсов сошли четыре грузовых вагона, а три пассажирских получили повреждения. К счастью, ни пассажиры, ни члены локомотивных бригад не пострадали.
Ничего себе пассажирскому повезло, грузовый мог еще и его завалить.
Последний раз редактировалось ЛиС 23 ноя 2014, 16:22, всего редактировалось 1 раз.
Думаю не очень!
Вагоны были порожние и по разлетались бы как спичечные коробки.
Полувагон весит чуть больше 20 тонн, а вес двух тележек больше половины тары всего вагона, видимо сам грузовой вагон столкнуло то что осталось от кабины грузовика после соударения с ЭП2к и он полетел на бок волоча за собой остальные вагоны.
Вагоны были порожние и по разлетались бы как спичечные коробки.
Полувагон весит чуть больше 20 тонн, а вес двух тележек больше половины тары всего вагона, видимо сам грузовой вагон столкнуло то что осталось от кабины грузовика после соударения с ЭП2к и он полетел на бок волоча за собой остальные вагоны.
http://www.yapfiles.ru/show/1003247/b09 ... f.flv.html
Тут полнее. Кстати видно, что красный на светофоре не вдруг включился, то чего TANK так не любит
Тут полнее. Кстати видно, что красный на светофоре не вдруг включился, то чего TANK так не любит
Та ситуація коли заднім розумом можна сказати: "краще б він не гальмував", ну а так історія закінчилась дуже добре - люди непостраждали.ЛиС писал(а):http://www.yapfiles.ru/show/1003247/b09 ... f.flv.html
Тут полнее. Кстати видно, что красный на светофоре не вдруг включился, то чего TANK так не любит