Ну КЗЕТ там конечно чет ковыряется, меняет оси под нашу колею, но явно не на 2х.TANK писал(а):а, вон оно как.... не знал, спасибо. Т.е. тупо нагло затроенная сумма, а не распил на создание очередной переделки на КЗЭТе?
Новости транспорта
Модераторы: dimentiy, Администраторы
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12484
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Из темы про левобережные дороги, продолжу про мЕньший час пик на дорогах:
однако, и в общественном транспорте лично мне не сильно заметно увеличение толп. Наоборот, стало свободнее, особенно по сравнению с февралем 2013 г.
однако, и в общественном транспорте лично мне не сильно заметно увеличение толп. Наоборот, стало свободнее, особенно по сравнению с февралем 2013 г.
Что именно разглашать, по закону, решает следователь. Если считает, что на результаты расследования не повлияет, может хоть всё дело сосканить и выставить на сайт.AMY писал(а):[угу, т.е. на руководство ГУ МВД в Киеве понятие «тайны следствия» не распространяется?]
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
“Київпастранс” звільнив 450 працівників
У КП “Київпастранс” почалися скорочення: вже звільнили 450 осіб. Реорганізацію підприємства керівництво планує продовжити до кінця року.
“Зараз йде процес реорганізації підприємства. Ми переглядаємо бюджет, потреби, можливості. Ми будемо звільняти, але не представників робочих професій, наприклад, водіїв, слюсарів, електриків, а навпаки, почистимо ряди інженерів, бухгалтерів, фінансистів та юристів”, – зазначила речник КП “Київпастранс” Анна Бондар.
За її словами, зараз на кожного працівника (водія, машиніста, кондуктора) по начальнику. “У такій кількості людей тримати немає необхідності. Наприклад, навіщо нам десять юристів, якщо достатньо трьох? Схожа ситуація і з бухгалтерами, та економістами”, – говорить Бондар.
Крім того, в планах підприємства – закриття трьох автопарків. Уже не працюють 8-й і 7-й. Ще один на черзі, який – поки не вирішили.
“Скорочення кількості автопарків ніяк не вплине на рух маршрутів. Просто, як показала практика, автобуси можуть поміщатися в одному місці, а це економія коштів”, – повідомила речник КП “Київпастранс”.
Як уже повідомлялося”, 18 грудня на вулиці Києва не вийшов жоден з 214 трамваїв у зв’язку зі страйком співробітників столичних депо за велику заборгованість по заробітній платі.
http://kyiv.ridna.ua/2015/03/kyjivpastr ... tsivnykiv/
У КП “Київпастранс” почалися скорочення: вже звільнили 450 осіб. Реорганізацію підприємства керівництво планує продовжити до кінця року.
“Зараз йде процес реорганізації підприємства. Ми переглядаємо бюджет, потреби, можливості. Ми будемо звільняти, але не представників робочих професій, наприклад, водіїв, слюсарів, електриків, а навпаки, почистимо ряди інженерів, бухгалтерів, фінансистів та юристів”, – зазначила речник КП “Київпастранс” Анна Бондар.
За її словами, зараз на кожного працівника (водія, машиніста, кондуктора) по начальнику. “У такій кількості людей тримати немає необхідності. Наприклад, навіщо нам десять юристів, якщо достатньо трьох? Схожа ситуація і з бухгалтерами, та економістами”, – говорить Бондар.
Крім того, в планах підприємства – закриття трьох автопарків. Уже не працюють 8-й і 7-й. Ще один на черзі, який – поки не вирішили.
“Скорочення кількості автопарків ніяк не вплине на рух маршрутів. Просто, як показала практика, автобуси можуть поміщатися в одному місці, а це економія коштів”, – повідомила речник КП “Київпастранс”.
Як уже повідомлялося”, 18 грудня на вулиці Києва не вийшов жоден з 214 трамваїв у зв’язку зі страйком співробітників столичних депо за велику заборгованість по заробітній платі.
http://kyiv.ridna.ua/2015/03/kyjivpastr ... tsivnykiv/
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
- Svyatoslav
- Механик
- Сообщения: 271
- Зарегистрирован: 22 май 2013, 11:23
Вопрос:
Ответ:Згідно новини на сайті Київпастрансу (http://193.23.225.210/Viktoria/zmenshen ... 1.2015.htm) від 13 січня 2015 р. було зазначено, що ”У зв’язку з відсутністю необхідного фінансування для утримання рухомого складу КП ”Київпастранс” змушене зменшити випуск рухомого складу на лінії (перелік маршрутів оновлено). Основними причинами скрутного фінансового стану КП «Київпастранс» є низький тариф на проїзд та виділення в не повному обсязі компенсації проїзду пільгових категорій громадян в наземному транспорті.”
Оскільки з 7 лютого 2015 р. тариф на проїзд підвищено до 3 грн., вимагаю відновити кількість рухомого складу, яка існувала до 13 січня 2015 р. Зокрема, прохання збільшити кількість випусків автобусів №63 в годину пік, оскільки інтервал в ранкові години складає 17-22 хвилини і автобуси є вкрай переповненими.
Інформуємо Вас, що питання, з яким Ви звернулись до КБУ «Контактний центр міста Києва», стосовно роботи автобусів маршруту № 63 зареєстровано за № К-4571/1 від 11.02.2015 та розглянуто в комунальному підприємстві «Київпастранс».
Повідомляємо, що підвищення тарифу на проїзд в міському наземному транспорті це необхідна передумова для:
1.Вчасного проведення поточних ремонтів рухомого складу.
2.Виконання капітальних ремонтів рухомого складу.
3.Здійснення регламентних робіт по ремонту об’єктів інфраструктури:
–капітальні ремонти контактної та кабельної мережі;
–ремонт колії;
–утримання тягових підстанцій;
–оновлення зупинкових комплексів;
4.Підвищення рівня безпеки наших пасажирів.
5.Вчасна та в повному обсязі виплата заробітної плати майже 10-ти тисячному колективу комунального підприємства «Київпастранс», що працює для Вас!
Крім того, з 12.01.2015 тимчасово припинено роботу деяких маршрутів пасажирського транспорту з низьким пасажиропотоком, які мають альтернативу в перевезеннях.
Згідно з нарядом роботи автобусів на лютий 2015 року на автобусному маршруті № 63 «Станція метро «Червоний Хутір» – масив Лісовий» у години пік заплановано 8 автобусів з інтервалом руху 14 хвилин, у міжпіковий період – 4 автобуса з інтервалом руху 29 хвилин; під час обідніх відстоїв інтервал руху збільшується до 45 хвилин.
З розкладом руху автобусів маршруту № 63 пасажири мають можливість ознайомитись на сайті комунального підприємства «Київпастранс» в мережі Інтернету, електронна адреса http://kpt. kіev.ua/ і обирати зручний час для поїздки за існуючим розкладом.
Пасажири також мають можливість користуватися автобусами маршруту № 516 «Ринок «Лісовий» – станція метро «Червоний Хутір», які працюють в режимі маршрутного таксі.
Керівництво комунального підприємства «Київпастранс» звертається до киян і гостей міста з проханням віднестися з розумінням до тимчасових незручностей.
З повагою
в.о. заступника генерального
директора з транспорту С. Литвинов
До уваги представників ЗМІ!
17 березня 2015 року о 15:00 в Прес-центрі "Комсомольскої правди "в Україні",за участю генерального директора КП «Київпастранс» Майзеля С.П., відбудеться прес-конференція на тему: «Реорганізація комунального підприємства «Київпастранс».
Будуть висвітлені питання:
· реорганізація КП"Київпастранс", необхідність та шляхи впровадження;
· оптимізація штату працівників підприємства;
· очікувані результати: фінансові, господарчі, інвестиційні.
Адреса: м. Київ, вул. Фрунзе 104, 5 поверх.
Акредитація представників засобів масової інформації та незалежних журналістів проводиться до 14:30 год. за номером 254 66 13.
Інформація КП «Київпастранс»
Ну и, собственно, инфа от принимающей стороны:
В Киеве еще год будут ездить на дряхлых трамваях
http://kp.ua/kiev/494783-v-kyeve-esche- ... tramvaiakh
В этом году отремонтируют только пятую часть всех киевских трамваев. Новых автобусов столице не стоит ждать вообще.
Киевские транспортники, подняв тарифы, тут же взялись за "покращення". Первым делом закрыли все долги по зарплате. 17 марта в "Киевпастрансе", блестя счастливыми глазами, уже получали аванс. Теперь на очереди глобальные реформы – оптимизация штата и реорганизация структуры предприятия. Проще говоря, сокращения и слияния. Их начали с января и планируют закончить к следующему году.
- Наше предприятие – самое большое КП в Украине. Десятитысячный коллектив, 1200 единиц подвижного состава, 6 автобусных, 4 троллейбусных и 3 трамвайных парка. Такой гигант городу не нужен. Он слишком тяжелый для содержания да и для управления тоже. Поэтому мы приняли решение реформировать всю нашу систему. Главное изменение – уберем среднее звено управленцев. Потому что, когда на 250 водителей 70 разных руководителей, это нормально, а когда, как в некоторых депо, их поровну – нет. Вот и будем сокращать начальников отделов и прочих. Всего уберем 500 человек, - поясняет директор "Киевпастранса" Сергей Майзель.
По его словам, на предприятии много случайных людей – братьев-сватьев, которые зарплату получают, а фактической пользы не приносят. Их и попросят на выход. Также откажутся от лишнего СТО. Водителей, слесарей, кондукторов, которые зимой выходили на забастовку, обещают не трогать. Без них, как бы не бунтовали, никуда. Кстати, не исключено, что понадобятся еще и новые кадры – трамваев, как сказал Майзель, к концу года станет существенно больше (каждый день на маршруты будут выходить не 400, а 470 вагонов).
- После реформ в Киеве будут не шесть автопарков, а два: на Левом берегу и на Правом. Они станут троллейбусно-автобусными. По европейскому образцу. Это поможет сократить траты предприятия на 10 миллионов гривен из городского бюджета в месяц, 120 в год. А это практически весь фонд заработной платы, - рассуждает Майзель. – Что станет с шестью свободными площадями? Это решать городскому совету, поскольку они на его балансе. Нам эти территории содержать дальше уже нет смысла.
Теперь о качестве нашего транспорта. Возраст многих машин уже давно перевалил за все эксплуатационные сроки. Глава "Киевпастранса" этого не скрывает. Яркий пример столкновение трамваев в Днепровском районе. ДТП произошло 15 марта на улице Ярослава Гашека. Один вагон стоял на пригорке, когда внезапно тормоза отключились и он поехал вниз, прям к стоящему на остановке другому трамваю. В аварии пострадала 27-летняя девушка. Сейчас она находится в больнице.
Транспортники ручаются: из всех плохих 250 трамваев в этом году обязательно починят 50. На остальные, признают, не хватит ни денег, ни сил. Также жителей столицы ждут новые троллейбусы сверхвместимости. А вот автобусов им не дождаться.
- Автотранспорт только отремонтируем. Развивать его не будем. Это связано с тем, что горючее стоит слишком дорого, и у нас нет возможности покупать его на большее количество машин, - признается Сергей Майзель.
ЧИТАЙТЕ ТАКЖЕ
Городу обещают остановки, как в Европе
Все затраты на это переложили на владельцев киосков.
На заседании комиссии Киевсовета по вопросам транспорта и связи решили облагородить остановки общественного транспорта, взяв за основу европейский образец.
Предложенные варианты внешне выглядят современно. Несколько таких павильонов уже установили в центре города. Из недостатков - мало сидячих мест, всего на четыре-пять человек. Зато на каждой остановке обещают схему маршрута, карту микрорайона и электронное табло со временем ожидания транспорта. Один из трех видов павильонов, которые предлагают установить, оборудован автоматическим туалетом. Это помогло бы решить вечную проблему с киевскими туалетами, точнее, их отсутствия.
_______________________________________________________________
...на предприятии много случайных людей... - это, говорят, такой интересный пласт инфы, что двумя словами и не опишешь...
...Возраст многих машин... - если под термином вагоны "машины" подразумеваются трамваи, то частично так: трамы уже немолодые. Но у них и срок эксплуатации немаленький. Если про троллейбусы, то средний их возраст - ок.5 лет. А это совсем немного не только для богатой Москвы, но и для многих европейских систем ОТа. Про автобусы вообще промолчу...
17 березня 2015 року о 15:00 в Прес-центрі "Комсомольскої правди "в Україні",за участю генерального директора КП «Київпастранс» Майзеля С.П., відбудеться прес-конференція на тему: «Реорганізація комунального підприємства «Київпастранс».
Будуть висвітлені питання:
· реорганізація КП"Київпастранс", необхідність та шляхи впровадження;
· оптимізація штату працівників підприємства;
· очікувані результати: фінансові, господарчі, інвестиційні.
Адреса: м. Київ, вул. Фрунзе 104, 5 поверх.
Акредитація представників засобів масової інформації та незалежних журналістів проводиться до 14:30 год. за номером 254 66 13.
Інформація КП «Київпастранс»
Ну и, собственно, инфа от принимающей стороны:
В Киеве еще год будут ездить на дряхлых трамваях
http://kp.ua/kiev/494783-v-kyeve-esche- ... tramvaiakh
В этом году отремонтируют только пятую часть всех киевских трамваев. Новых автобусов столице не стоит ждать вообще.
Киевские транспортники, подняв тарифы, тут же взялись за "покращення". Первым делом закрыли все долги по зарплате. 17 марта в "Киевпастрансе", блестя счастливыми глазами, уже получали аванс. Теперь на очереди глобальные реформы – оптимизация штата и реорганизация структуры предприятия. Проще говоря, сокращения и слияния. Их начали с января и планируют закончить к следующему году.
- Наше предприятие – самое большое КП в Украине. Десятитысячный коллектив, 1200 единиц подвижного состава, 6 автобусных, 4 троллейбусных и 3 трамвайных парка. Такой гигант городу не нужен. Он слишком тяжелый для содержания да и для управления тоже. Поэтому мы приняли решение реформировать всю нашу систему. Главное изменение – уберем среднее звено управленцев. Потому что, когда на 250 водителей 70 разных руководителей, это нормально, а когда, как в некоторых депо, их поровну – нет. Вот и будем сокращать начальников отделов и прочих. Всего уберем 500 человек, - поясняет директор "Киевпастранса" Сергей Майзель.
По его словам, на предприятии много случайных людей – братьев-сватьев, которые зарплату получают, а фактической пользы не приносят. Их и попросят на выход. Также откажутся от лишнего СТО. Водителей, слесарей, кондукторов, которые зимой выходили на забастовку, обещают не трогать. Без них, как бы не бунтовали, никуда. Кстати, не исключено, что понадобятся еще и новые кадры – трамваев, как сказал Майзель, к концу года станет существенно больше (каждый день на маршруты будут выходить не 400, а 470 вагонов).
- После реформ в Киеве будут не шесть автопарков, а два: на Левом берегу и на Правом. Они станут троллейбусно-автобусными. По европейскому образцу. Это поможет сократить траты предприятия на 10 миллионов гривен из городского бюджета в месяц, 120 в год. А это практически весь фонд заработной платы, - рассуждает Майзель. – Что станет с шестью свободными площадями? Это решать городскому совету, поскольку они на его балансе. Нам эти территории содержать дальше уже нет смысла.
Теперь о качестве нашего транспорта. Возраст многих машин уже давно перевалил за все эксплуатационные сроки. Глава "Киевпастранса" этого не скрывает. Яркий пример столкновение трамваев в Днепровском районе. ДТП произошло 15 марта на улице Ярослава Гашека. Один вагон стоял на пригорке, когда внезапно тормоза отключились и он поехал вниз, прям к стоящему на остановке другому трамваю. В аварии пострадала 27-летняя девушка. Сейчас она находится в больнице.
Транспортники ручаются: из всех плохих 250 трамваев в этом году обязательно починят 50. На остальные, признают, не хватит ни денег, ни сил. Также жителей столицы ждут новые троллейбусы сверхвместимости. А вот автобусов им не дождаться.
- Автотранспорт только отремонтируем. Развивать его не будем. Это связано с тем, что горючее стоит слишком дорого, и у нас нет возможности покупать его на большее количество машин, - признается Сергей Майзель.
ЧИТАЙТЕ ТАКЖЕ
Городу обещают остановки, как в Европе
Все затраты на это переложили на владельцев киосков.
На заседании комиссии Киевсовета по вопросам транспорта и связи решили облагородить остановки общественного транспорта, взяв за основу европейский образец.
Предложенные варианты внешне выглядят современно. Несколько таких павильонов уже установили в центре города. Из недостатков - мало сидячих мест, всего на четыре-пять человек. Зато на каждой остановке обещают схему маршрута, карту микрорайона и электронное табло со временем ожидания транспорта. Один из трех видов павильонов, которые предлагают установить, оборудован автоматическим туалетом. Это помогло бы решить вечную проблему с киевскими туалетами, точнее, их отсутствия.
_______________________________________________________________
...на предприятии много случайных людей... - это, говорят, такой интересный пласт инфы, что двумя словами и не опишешь...
...Возраст многих машин... - если под термином вагоны "машины" подразумеваются трамваи, то частично так: трамы уже немолодые. Но у них и срок эксплуатации немаленький. Если про троллейбусы, то средний их возраст - ок.5 лет. А это совсем немного не только для богатой Москвы, но и для многих европейских систем ОТа. Про автобусы вообще промолчу...
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12484
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Чем беднее страна, тем чаще менять надо подвижной состав, поскольку на нормальной эксплуатации экономят, вот и имеем вроде молодой, но довольно проблемный ПС.
В европах ведь нормальное ТО, а у нас?
В европах ведь нормальное ТО, а у нас?
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
А это - http://transphoto.ru/photo/272733/ - к бедным или к красивым богатым?Klovsky писал(а):Чем беднее страна, тем чаще менять надо подвижной состав, поскольку на нормальной эксплуатации экономят, вот и имеем вроде молодой, но довольно проблемный ПС.
В европах ведь нормальное ТО, а у нас?
- dimentiy
- Злой литовец
- Сообщения: 9311
- Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
- Откуда: Зять городов русских
- Контактная информация:
У Мозыря есть НПЗ. Мозырю в этом плане повезло.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция
Маршрутки з передмість Києва будуть їздити тільки до кінцевих станцій метро
Людям доведеться платити більше, але до центру возити їх не будуть
У КМДА хочуть, щоб приміські та міжміські перевізники, маршрути яких проходять по Києву, погоджували у столичній адміністрації свої транспортні схеми. У тому числі - місця зупинок, кінцеві й початкові точки маршрутів, якщо вони розміщені на території столиці.
Також перевізникам порекомендують їздити лише до кінцевих станцій метро, а не як зараз - до центру міста: це, на думку влади, дозволить розвантажити вулиці і поліпшити екологію. Відповідний проект рішення Київради вже виставили на обговорення на сайті КМДА. Нововведення набудуть чинності, якщо за них проголосують депутати.
НЕ В ЦЕНТР. Проблема, на думку влади, в тому, що зараз усі приміські та обласні перевізники, заїжджаючи до Києва, повинні здійснювати висадку і посадку пасажирів тільки на автостанціях. Але ті автостанції, які були побудовані давно - незручні для людей (наприклад, від а/с "Дачна" до м. "Житомирська" потрібно їхати ще кілька зупинок наземним транспортом - Авт.), тому 90% перевізників змушені довозити пасажирів до метро або в інші, зручні точки міста.
"Раніше схеми пересування по місту приміські перевізники узгоджували з КМДА. Потім цю вимогу скасували. Але проблема серйозна, і потрібно знову повернутися до такої практики. Наприклад, перевізник хоче, щоб маршрут проходив через центр Києва. Але якщо на цій ділянці вже є багато дублюючих маршрутів, необхідності ще в одному немає", - пояснюють у Департаменті транспорту КМДА. Чиновники пропонують їздити обласним перевізникам лише до кінцевих станцій метро - до тих пір, поки в місті не з'являться нові автостанції на в'їздах у місто. Таких потрібно, як мінімум, п'ять.
Перевізники запевняють, що готові підтримати таку пропозицію. "Ми не проти їздити до кінцевих станцій метро. Головне - щоб не змушували прив'язуватися до автостанцій, оскільки це не сподобається пасажирам", - говорить голова асоціації "Перевізники Київщини" Олексій Павленко.
БІЛЬШЕ ПЛАТИТИ. Зараз через Київ курсує величезна кількість приміських маршруток. Так, №820 йде з Вишневого аж на Контрактову площу, а №805 - з Вишневого на залізничний вокзал.
Жителі передмістя кажуть, що якщо всі маршрутки будуть їздити тільки до кінцевих станцій метро, платити доведеться більше. "Я доїжджаю на 820-й до НАУ, і зараз плачу 8 грн в одну сторону. Якщо маршрутка буде їздити тільки до метро, мені доведеться пересідати ще на один транспорт, а це - ще мінімум 4-6 грн. Виходить, на місяць це додаткові 200 грн. Сума немаленька", - підраховує мешканка Вишневого Олена Макаренко.
Кияни додають: проїзд по Києву в приміських маршрутках дешевше, ніж у столичних - там беруть по 4 грн, а в більшості київських вже по 5-6 грн.
Перевірять усі маршрутки
Протягом двох тижнів повинні перевірити технічний стан транспорту на підприємствах, які займаються перевезеннями пасажирів. Таке розпорядження дав прем'єр України Арсеній Яценюк через почастішання ДТП із маршрутками. У Києві цього року було кілька гучних аварій, які могли статися через технічні несправності. Навіть днями у маршрутки під час руху відвалилося колесо.
"Ще на початку року ми направляли лист у ДАІ, щоб вони перевірили маршрутки. На жаль, через мораторій на перевірку роботи підприємств, прийнятого владою, ніхто не мав права цього робити. Було б добре, якби, крім перевірки технічного стану транспорту, Кабмін дозволив "Укртрансінспекції" перевірити та ліцензії перевізників, щоб припинити роботу нелегалів", - говорить начальник служби перевезень КМДА Сергій Савтирь.
У ДАІ Києва нам сказали, що як тільки буде команда, готові до таких перевірок приступити.
http://mykyiv.com.ua/k2-items/novyny/su ... tsii-metro
Людям доведеться платити більше, але до центру возити їх не будуть
У КМДА хочуть, щоб приміські та міжміські перевізники, маршрути яких проходять по Києву, погоджували у столичній адміністрації свої транспортні схеми. У тому числі - місця зупинок, кінцеві й початкові точки маршрутів, якщо вони розміщені на території столиці.
Також перевізникам порекомендують їздити лише до кінцевих станцій метро, а не як зараз - до центру міста: це, на думку влади, дозволить розвантажити вулиці і поліпшити екологію. Відповідний проект рішення Київради вже виставили на обговорення на сайті КМДА. Нововведення набудуть чинності, якщо за них проголосують депутати.
НЕ В ЦЕНТР. Проблема, на думку влади, в тому, що зараз усі приміські та обласні перевізники, заїжджаючи до Києва, повинні здійснювати висадку і посадку пасажирів тільки на автостанціях. Але ті автостанції, які були побудовані давно - незручні для людей (наприклад, від а/с "Дачна" до м. "Житомирська" потрібно їхати ще кілька зупинок наземним транспортом - Авт.), тому 90% перевізників змушені довозити пасажирів до метро або в інші, зручні точки міста.
"Раніше схеми пересування по місту приміські перевізники узгоджували з КМДА. Потім цю вимогу скасували. Але проблема серйозна, і потрібно знову повернутися до такої практики. Наприклад, перевізник хоче, щоб маршрут проходив через центр Києва. Але якщо на цій ділянці вже є багато дублюючих маршрутів, необхідності ще в одному немає", - пояснюють у Департаменті транспорту КМДА. Чиновники пропонують їздити обласним перевізникам лише до кінцевих станцій метро - до тих пір, поки в місті не з'являться нові автостанції на в'їздах у місто. Таких потрібно, як мінімум, п'ять.
Перевізники запевняють, що готові підтримати таку пропозицію. "Ми не проти їздити до кінцевих станцій метро. Головне - щоб не змушували прив'язуватися до автостанцій, оскільки це не сподобається пасажирам", - говорить голова асоціації "Перевізники Київщини" Олексій Павленко.
БІЛЬШЕ ПЛАТИТИ. Зараз через Київ курсує величезна кількість приміських маршруток. Так, №820 йде з Вишневого аж на Контрактову площу, а №805 - з Вишневого на залізничний вокзал.
Жителі передмістя кажуть, що якщо всі маршрутки будуть їздити тільки до кінцевих станцій метро, платити доведеться більше. "Я доїжджаю на 820-й до НАУ, і зараз плачу 8 грн в одну сторону. Якщо маршрутка буде їздити тільки до метро, мені доведеться пересідати ще на один транспорт, а це - ще мінімум 4-6 грн. Виходить, на місяць це додаткові 200 грн. Сума немаленька", - підраховує мешканка Вишневого Олена Макаренко.
Кияни додають: проїзд по Києву в приміських маршрутках дешевше, ніж у столичних - там беруть по 4 грн, а в більшості київських вже по 5-6 грн.
Перевірять усі маршрутки
Протягом двох тижнів повинні перевірити технічний стан транспорту на підприємствах, які займаються перевезеннями пасажирів. Таке розпорядження дав прем'єр України Арсеній Яценюк через почастішання ДТП із маршрутками. У Києві цього року було кілька гучних аварій, які могли статися через технічні несправності. Навіть днями у маршрутки під час руху відвалилося колесо.
"Ще на початку року ми направляли лист у ДАІ, щоб вони перевірили маршрутки. На жаль, через мораторій на перевірку роботи підприємств, прийнятого владою, ніхто не мав права цього робити. Було б добре, якби, крім перевірки технічного стану транспорту, Кабмін дозволив "Укртрансінспекції" перевірити та ліцензії перевізників, щоб припинити роботу нелегалів", - говорить начальник служби перевезень КМДА Сергій Савтирь.
У ДАІ Києва нам сказали, що як тільки буде команда, готові до таких перевірок приступити.
http://mykyiv.com.ua/k2-items/novyny/su ... tsii-metro
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035 ?
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Батько наш Бандера, Україна Мати...
Угу, конечной целью является повысить пассажиропоток метрополитена. Учитывая, что действующий тариф 4 грн, как нам рассказывают, непокрывает затрат метрополитена, то увеличение количества пассажиров приведёт (может привести?) к увеличению убытков КП КМ.
PS: а когда построили станцию метро около НАУ? Я что-то пропустил?
PS: а когда построили станцию метро около НАУ? Я что-то пропустил?
Ну як мені здається збільшення пасажиропотоку призводить до випереджаючого росту надходжень над витратами. Тому що при збільшенні пасажиропотоку в основному збільшуються витрати на електроенергію, а значна частина затрат на інфраструктуру залишається в константі. В будь якому випадку відсоток збитковості від росту пасажиропотоку зменшиться. А от загальна сума збитків може змінитись і в той і в інший бік в залежності від того яку частину собівартості проїзду покриває пасажир.AMY писал(а):Угу, конечной целью является повысить пассажиропоток метрополитена. Учитывая, что действующий тариф 4 грн, как нам рассказывают, непокрывает затрат метрополитена, то увеличение количества пассажиров приведёт (может привести?) к увеличению убытков КП КМ.