VOVA_H писал(а):Троси натягувати не будуть: їх верх закріплять на уже замкненій арці, з урахуванням того що настил моста зараз знаходиться на тимчасових опорах і десь на 1 метр вище проектної точки, то низ тросів буде закріплений без особливих проблем і без натягу. Троси натягнуться при демонтажі тимчасових опор і перенесенні ваги полотна на арку. Тобто в процесі переходу з тимчасових опор до проектного стану міст навпаки опуститься.
Почти всё правильно, только одно дополнение: после вывешивание пролёта натяжения тросов будет корректироваться для уравновешивания и равномерного распределения нагрузки. То есть от части таки натягиваться
VOVA_H писал(а):Як на мене тупого то дорожне покриття краще наносити тоді коли дорожне полотно вже висить на арці, хоча по проекту може бути точно навпаки)))
Дорожное покрытие логично наносить когда закончены сварочные работы, а значит после установки деформационного шва, то есть после опускания пролёта
Я не волшебник, я только учусь.
Я из того мрачного прошлого, о котором вам, в светлом будущем, остаётся только мечтать.
Bomberman писал(а):Теперь уже все опоры на Рыбальском есть или нет?
Да, за исключением тех, которые будут по другую сторону Судостроительной у Гавани.
В мене таке відчуття що фірма підбирала "хвости" по мірі того як отримувала гроші які їй повинні були виплатити по старим "бюджетам", я помиляюсь?
Анатолий писал(а):
А какая разница?
Ну невелика, але є: при початку інтенсивних (а може)) ) робіт на майданчику не будуть плутатись ще і бетонщики з їх терміном на твердіння бетону і вимогами до температури повітря.
VOVA_H писал(а):В мене таке відчуття що фірма підбирала "хвости" по мірі того як отримувала гроші які їй повинні були виплатити по старим "бюджетам", я помиляюсь?
КП «Київський метрополітен» оголосило тендер на проектні роботи по будівництву Подільсько-Вигурівської лінії метрополітену на житловий масив Вигурівщина-Троєщина за 60 мільйонів гривень. Про це повідомляють «Українські новини» з посиланням на портал держзакупівель.
Відповідно до тендерної документації, комунальне підприємство має намір закупити послуги з будівництва тунелів, шахт і метрополітенів.
Також планується закупівля проектних робіт електродепо. Строки виконання робіт – до кінця 2016 року. Очікувана вартість закупівлі – 60 мільйонів 142 тисячі 400 гривень.
Програма соціально-економічного розвитку Києва на 2016 рік передбачає виділення для КП «Київський метрополітен» 879,5 мільйона гривень на будівництво четвертої лінії метрополітену.
Київрада виділила 9,5 мільйона гривень на проектування Подільсько-Вигурівської лінії метро на Троєщину.