Проект "Шелковый путь"

Модераторы: dimentiy, Администраторы

Аватара пользователя
euhome
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 5887
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 10:12
Откуда: Харків

Сообщение euhome »

Міністерство інфраструктури пропонує перевізникам скористатися транзитним маршрутом в обхід РФ

http://mtu.gov.ua/news/25163.html

5 Січня 2016, 20:40

Міністерство інфраструктури повідомляє, що 15.01.2016 з Іллічівська відправиться демонстраційний рейс контейнерного поїзду за маршрутом Україна - Грузія - Азербайджан - Казахстан - Китай (через Каспійське та Чорне моря). Даний маршрут є новим напрямом «Шовкового шляху» та альтернативою, яка дозволить перенаправити вантажопотоки у східному напрямку в обхід території Росії. Він включає паромні переправи Чорного та Каспійських морів (Іллічівськ - Батумі і Алят - Актау-Порт) і має стати конкурентним в порівнянні з традиційним сухопутним маршрутом.

Аби організувати курсування поїзду Міністерство інфраструктури, ПАТ «Українська залізниця» та Координаційний Комітет Транскаспійського міжнародного транспортного маршруту провели значну та кропітку роботу ще у 2015 році. Включення України у Великий Шовковий шлях було вперше зафіксовано в українсько-китайському міжвідомчому протоколі.

Можливості проекту Транскаспійського міжнародного транспортного маршруту були презентовані потенційним відправникам ще 16 листопада 2015 року на роуд-шоу та 3 грудня 2015 року на Міжнародному форумі «З’єднуючи Європу та Азію: новий погляд на формування системи трансконтинентальних маршрутів» (м. Одеса).

Для запуску контейнерного поїзду були узгоджені технологія, прискорені терміни доставки, тарифні умови, визначені оператори поїзду. Демонстраційний рейс стане відкриттям альтернативного шляху доставки вантажів з України до країн Середньої Азії. Орієнтовний склад контейнерного поїзду становитиме 20 вагонів.

Зважаючи на зупинку Російською Федерацією транзиту товарів через свою територію, Мінінфраструктури спільно з Укрзалізницею продовжать працювати над створенням альтернатив для перенапралення вантажопотоків у східному напрямку.
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits

Аватара пользователя
euhome
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 5887
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 10:12
Откуда: Харків

Сообщение euhome »

Демонстраційний поїзд новим «Шовковим шляхом» успішно дістався до кінцевого пункту призначення

http://mtu.gov.ua/news/25574.html

1 Лютого 2016, 13:07

В ніч на 31 січня перший демонстраційний поїзд по маршруту нового Шовкового шляху прибув у пункт призначення на станцію Достик Казахської дороги, що на кордоні з Китайською Народною Республікою.

Загалом тривалість маршруту склала 15,5 діб замість 11-12 анонсованих раніше. Затримки виникли у Чорному морі та на території Казахстану. Так, тривалість руху збільшилась через затримку порому на Чорному морі, спричинену штормом, та простій на станції Жанаарка через неузгодженість дій по оплаті казахській стороні.

Такі зміни у графіку під час тестового рейсу – нормальне явище. Його призначення полягає саме у спільному відпрацюванні маршруту операторами поїзду в кожній з країн-учасниць. Деморейс допоміг виявити можливі «вузькі місця» і зрозуміти, як уникати їх у майбутньому. Це стане основною для удосконалення логістики перевезень після запуску поїзда новим Шовковим шляхом на регулярній основі.

Зараз поїзд знаходиться на станції Достик. Наступним етапом буде його навантаження товарами для перевезення у зворотному напрямку.

Нагадаємо, що поїзд у складі 10 вагонів та 20 сорокафутових контейнерів був відправлений 15 січня з Іллічівська. За маршрутом він прослідував Чорним морем та основними станціями: порт Батумі, Алят, Актау-Порт, Бейнеу, Жезказган, Балхаш-1. За рухом першого поїзду по маршруту нового «Шовкового шляху» можна було слідкувати на інтерактивній мапі на сайті Міністерства інфраструктури. Вказаний маршрут є альтернативним шляхом доставки вантажів з Заходу на Схід в обхід території РФ через Україну, Грузію, Азербайджан та Казахстан до Китаю.

Дополнительно: Освещение с другого "ракурса"
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits

Аватара пользователя
euhome
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 5887
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 10:12
Откуда: Харків

Сообщение euhome »

Яценюк хочет, чтобы поезд в Китай добирался за 10 суток

http://for-ua.com/article/1106352

02.02.2016 13:30

Премьер-министр Украины Арсений Яценюк поручил Министерству инфраструктуры изучить возможности сокращения продолжительности рейса по новому Шелковому пути до десяти дней и снижения себестоимости перевозок. Об этом он сказал во время совещания по прибытии экспериментального поезда Украина-Грузия-Азербайджан-Казахстан-Китай в конечную точку маршрута, сообщили ForUm’у в Департаменте информации и коммуникаций с общественностью секретариата КМУ.

«Хорошо, что этот поезд шел 15 дней, а не 30, но после того, как проанализирована вся техническая и методологическая составляющая, нам необходимо сократить сроки», - сказал премьер.

«Если удастся сделать, чтобы такой поезд шел в течение десяти дней, это дополнительно позволит нам компенсировать расходы на новый транзитный путь и ускорить поставки украинских грузов», - подчеркнул он.

Кроме того, по словам Яценюка, есть возможность существенно уменьшить себестоимость перевозок по Шелковому пути.

Он отметил, что сейчас доставка одного контейнера до конечного пункта назначения в среднем стоит 5,5 тысячи долларов, что несколько дороже, чем стандартный путь транзита через Россию.

«Но если мы загрузим этот поезд, и дальше будет такой интерес у украинского и европейского бизнеса к новому пути поставки товаров, – это позволит нам существенно снизить себестоимость перевозки одного контейнера», – сказал Яценюк.

Премьер обратился в Мининфраструктуры с просьбой «завершить весь переговорный процесс, окончательно решить все технологические вопросы пересечения таможни, ускорения процедуры перевозки грузов, упрощения оформления».

Он подчеркнул важность «максимального привлечения бизнеса» к этому проекту.

Во время совещания Чрезвычайный и Полномочный Посол Украины в КНР Олег Демин по телефонной связи сообщил, что этот проект «вызвал в Китае очень большой интерес»: и на государственном уровне, и в предпринимательских структурах и среди общественности. По его словам, представитель МИД КНР приветствует расширение возможностей нового Шелкового пути.

[skip]
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits

Аватара пользователя
euhome
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 5887
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 10:12
Откуда: Харків

Сообщение euhome »

"Шовковий шлях" поки дорожчий за російський - Пивоварський

http://www.pravda.com.ua/news/2016/02/5/7097966/

5 лютого 2016, 12:30

Міністр інфраструктури Андрій Пивоварський заявляє, що новий "Шовковий шлях" може бути і економічно, і за часом руху вантажів не гіршим за шлях через Росію.
Про це він заявив, виступаючи в Верховній Раді під час години уряду.
"Ми завершили майже 12-місячний процес зі створення альтернативних шляхів доставки українських вантажів з Центральної Азії, з Європи, в обхід Російської Федерації. Розуміючи, що в нас є неконструктивний сусід, який у будь-який момент може перестати виконувати зобов’язання, ми вимушені були шукати альтернативи", - сказав міністр.
"Таку альтернативу до Китаю та в зворотному напрямку до Європи ми знайшли. Експериментальний потяг із порту Іллічівськ до кордону між Казахстаном та Китаєм, до станції Достик, пройшов майже без технічних проблем", - зазначив він.
За його словами, рух уповільнив людський фактор і природний – був шторм у Чорному та Каспійському морі: "Замість очікуваних 12 днів поїзд дійшов до Китайського кордону за 15 днів. Але з них 3 доби – це суто людський фактор, який ми повністю можемо прибрати, 2 доби – це афект природи, шторм".
"Пройшовши цей шлях, ми чітко розуміємо, що ми можемо, ми здатні пройти цей шлях за 10 днів. Це абсолютно можливо. Альтернативний шлях через Російську Федерацію проходить 9-10 днів. Тобто логістично час проходження "Шовкового шляху" з порту Іллічівськ через територію Грузії, Азербайджану, Казахстану до кордону з Китаєм може проходити за абсолютно той же час, що й альтернатива", - заявив Пивоварський.
"Так, є ще проблема в економіці. "Шовковий шлях" на сьогодні є трохи дорожчим за ту альтернативу, яка зараз існує", - визнав він.
"Але якщо завтра Російська Федерація заборонить транзит наших вантажів із території Білорусі і своєї території – яким чином ми будемо доставляти вантажі до Центральної Азії, до наших історичних ринків – Грузії, Азербайджану, Казахстану та інших? Наразі у нас є альтернативний шлях", - заявив міністр.
Пивоварський сказав, що "Укрзалізниці" та компанії "Ліскі" поставлено завдання створити економічні умови для того, щоб економіка "Шовкового шляху" покращилася, бо "це абсолютно можливо".
"У зворотному напрямку потяг піде до кінця лютого, він повернеться до України. Буде відпрацьовано всі логістичні "вузькі місця" - зазначив він.
"І в районі 20 лютого в Баку буде підписано фінальний протокол, який врегулює всі технічні проблеми, всі "вузькі місця" – і ми зможемо сказати, що з березня даний потяг може вийти в звичайний бізнес-режим", - повідомив міністр.
Він наголосив, що керівництво "Укрзалзіниці" та компанії "Ліскі" потрібно буде займатися маркетингом і бізнесом. "Якщо не зможуть, будемо знаходити тих, хто зможе", - сказав Пивоварський.
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits

Аватара пользователя
euhome
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 5887
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 10:12
Откуда: Харків

Сообщение euhome »

В обхід Росії: другий поїзд з України прибув до Азербайджану

http://economics.unian.ua/transport/126 ... djanu.html

12.02.2016 | 19:33

31 вагон буде відправлений до порту Туркменбаші (Туркменістан) поромом «Карабах», ще один вагон буде відправлений до порту Актау (Казахстан).

Поїзд, що поєднує маршрути поїзда «Вікінг» (Драугісте – Іллічівськ) та поїзда, що курсує з Іллічівська до Китаю в обхід Росії через Грузію, Азербайджан і Казахстан, прибув до міста Баку (Азербайджан), повідомляється на сайті Каспійського морського пароплавства.

«Другий тестовий поїзд відправлятиметься з Баку 12 лютого. Поїзд, що складається з 32 вагонів, завантажених харчовими продуктами та металевими виробами, 7 лютого відправився поромом з Іллічівська за маршрутом Україна – Чорне море – Грузія – Азербайджан – Каспійське море – Центральна Азія», - йдеться у повідомленні.

У прес-службі повідомили, що 31 вагон буде відправлений до порту Туркменбаші (Туркменістан) поромом «Карабах», ще один вагон буде відправлений до порту Актау (Казахстан).

Як повідомляв УНІАН, раніше уряд заявляв, що організований Україною поїзд, що йде з України до Китаю альтернативним маршрутом в обхід Росії, може бути поєднаний з поїздом «Вікінг» сполученням Іллічівськ – Клайпеда у рамках підписаного з Литвою меморандуму.

Урочисте відправлення вантажного поїзда з України до Китаю за маршрутом Великого Шовкового шляху відбулося 15 січня. Поїзд прибув на кордон з Китаєм 31 січня. Обхідний маршрут був розроблений на початку січня у відповідь на дії Російської Федерації, яка заборонила з 4 січня транзит українських товарів з російської території у відповідь на набуття чинності Угодою про зону вільної торгівлі між Україною та ЄС. Угода про ЗВТ набула чинності 1 січня 2016 року.

Поїзд комбінованого транспорту «Вікінг» курсує з 2003 року за маршрутом Іллічівськ (Україна) – Мінськ (Білорусь) – Драугісте (Литва). Загальна довжина маршруту становить 1766 км, час у дорозі – 52 години. Поїзд з'єднує ланцюг морських контейнерних і контрейлерних ліній Балтійського регіону з аналогічною системою Чорного, Середземного і Каспійського морів.
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits

Аватара пользователя
euhome
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 5887
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 10:12
Откуда: Харків

Проект "Шелковый путь"

Сообщение euhome »

"Шелковый путь" из Украины в Китай запустим в марте - Завгородний

26.02.2016 | 15:40

И.о. главы "Укрзализныци" пояснил, что для Украины этот маршрут имеет стратегическое значение с точки зрения национальной безопасности.

Транскаспийский транспортный коридор из Европы в Китай начнет полноценно работать в начале весны.

Об этом в интервью "Левому берегу" заявил и.о. главы ПАО "Укрзализныця" Александр Завгородний.

"Как такового старта еще не было. Был тестовый поезд, чтобы оценить ситуацию – где и какие существуют проблемы или ограничения. Запуск движения поездов мы планируем в марте. Когда "Шелковый путь" заработает, мы сможем доставлять груз из Китая до границы с Польшей за 11 суток. Практически тоже время состав тратит на движение через Россию", - отметил Александр Завгородний.

По его словам, для снижения цены перевозок "Укрзализныця" намерена запустить по маршруту два собственных парома.

"Это позволит заметно удешевить перевозку грузов по "Шелковому пути", сделав маршрут более привлекательным и конкурентоспособным. Наши коллеги из Польши и Германии неоднократно заявляли, что они заинтересованы в создании этого транспортного коридора. И сегодня мы с ними работаем над формированием единой политики, чтобы создать единый тариф", - подчеркнул глава УЗ.

Он пояснил, что для Украины этот маршрут имеет стратегическое значение с точки зрения национальной безопасности.

"Мы еще в прошлом году предвидели риск транспортной блокады со стороны России. И заранее "подстелили соломки", активизировав переговоры по созданию коридора. Если бы этот процесс не был запущен "Укрзализныцей", нам бы сейчас пришлось начинать все с нуля. Созданию "Шелкового пути" я в свое время посвятил много времени и сил: как видим, они принесли результат", - отметил Александр Завгородний.

Напомним, Транскаспийский транспортный коридор в Китай проходит по территории Украины, Грузии, Азербайджана и Казахстана. Он пересекает Черное и Каспийское моря. Первый экспериментальный состав из Украины был запущен 15 января.
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits

Аватара пользователя
euhome
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 5887
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 10:12
Откуда: Харків

Сообщение euhome »

Український поїзд "Шовкового шляху" застряг у Китаї: немає замовлень

http://www.epravda.com.ua/news/2016/03/28/586961/

28 березня 2016, 14:30

Вантажний потяг за маршрутом Іллічівськ- Китай, який був запущений Україною в рамках проекту "Новий шовковий шлях", не виходить на зворотній маршрут з КНР через відсутність клієнтів.
Про це повідомляє дослідницький центр логістичної компанії Zammler.
Як зазначають експерти компанії, 31 січня потяг прибув до пункту призначення - на станцію Достик на кордоні Казахстану з КНР. Там він і досі знаходиться і про його повернення наразі не йдеться.
"Потяг не завантажений товаром - немає клієнтів на перевезення, тому так і не вийшов у зворотній маршрут з Китаю", - зазначають в Zammler.
Хоча раніше голова "Укрзалізниці" Олександр Завгородній заявляв, що повернеться поїзд назад 15-17 березня.
За даними дослідницього центру, тривалість маршруту становила 15,5 доби замість анонсованих 11-12. "І це за сприятливих умов, коли до руху потягу була прикута увага як в Україні, так і в країнах Європи та Азії. Завдяки підписаним раніше угодам потяг йшов без митних перевірок за єдиним тарифом "від точки до точки", наголошують в Zammler.
Експерти підкреслюють, що основні питання щодо маршруту виникали ще на етапах підготовки проекту. "Вузькими місцями" називали можливий час доставки - набагато довше, ніж звичним шляхом через Росію, та нерегулярність рейсів, що не дає можливість бізнесу планувати завантаження.
Питання також викликали два морські етапи маршруту: через два моря потяг перевозять на поромах. Це чотири заходи в порти, заїзд на пороми на спеціальному обладнанні, з яким пов'язаний ряд питань, та висока ймовірність несприятливих погодних умов на морі: взимку шторми частіші.
Тестовий запуск потяга показав, що для комерційного успіху проекту потрібно вирішити декілька питань, зазначають в Zammler
По-перше - це вартість доставки. Офіційно ПАТ "Укрзалізниця" озвучило ціну 5559 доларів для сорокофутового контейнера - ця сума перевищує вартість автомобільної транзитної доставки через Росію у півтора-два рази, наголошують в дослідницькому центрі.
На думку експерта Української логістичної асоціації (УЛА) з питань морських і річкових перевезень Олександра Лисенка, першочергово потрібно визначати попит на маршрут перевезення.
"Попит – це, перш за все, – запит на ціну. Всі рахують гроші. Якщо вантаж з Китаю йде 45-50 днів – це не страшно, - пором використовується як склад. Найголовніше – графік "just in time", ціна і надійність. Чи є надійність зараз на маршруті "Нового шовкового шляху"? Немає! Графіка немає, надійності немає, ціни немає", - каже він.
Експерти вважають, що знизити вартість може збільшення обсягів перевезень та залучення до проекту інших країн.
Завідуюча кафедри логістики НАУ, президент УЛА Марія Григорак переконана, що успішна реалізація проекту неможлива без залучення країн-партнерів на взаємовигідних умовах. На її думку, привабливою виглядає можливість співпраці з Польщею, яка окрім економічних, має аналогічні геополітичні проблеми. В цьому контексті може йти мова про відродження потягу "Славко".
На думку Григорак "другим цікавим напрямом є Словаччина, оскільки вона не має прямого виходу до моря. І частину вантажів, що доставляються Чорним морем, можна переключити на Словаччину".
Також у проекті може бути зацікавлена Угорщина. На кордоні з Угорщиною вже створена інфраструктура, є гілки із широкою колією на територію Угорщини і можна забезпечити залізничне сполучення.
Третій напрямок розвитку проекту, на думку експерта, – на Північ: Фінляндія, країни Балтії, Швеція, Швейцарія. У цьому напрямку є пряме залізничне контрейлерне сполучення Клайпеда-Одеса, поїзд Вікінг.
По-друге, відкритими залишаються питання пропускної здатності (частоти) і завантаженості маршруту. Багато запитань ставиться до призначеного оператора проекту – ЦТС "Ліски", що є структурною одиницею ПАТ "Укрзалізниця". Структура зараз на етапі реорганізації – і це ускладнює можливість швидкого вирішення питань з тарифами, графіками, розрахунку запиту бізнесу, зазначають в Zammler.
По-третє - під час розробки проекту не були достатньо враховані інтереси інших учасників ринку: логістичного бізнесу, транспортних компаній, імпортерів та експортерів.
Для повноцінної участі у проекті бізнес дуже зацікавлений у гарантіях з боку держави, таких як: регулярність рейсів, гарантії доставки вантажу та готовність працювати над зниженням тарифів.
"Чіткі правила є вимогою бізнесу, без експорту чи імпорту якого потяг не матиме економічної доцільності. Прописані чіткі правила і стандарти є основною умовою участі експортерів та імпортерів у проекті. А від залучення якомога більшої кількості клієнтів напряму залежить і ціна перевезень", - каже генеральний директор логіcтичної компанії Zammler Віктор Шевченко.
Як повідомлялося, 28 листопада 2015 року (у день введення Росією економічних санкцій проти Туреччини) транспортні компанії Китаю, Казахстану, Грузії, Азербайджану і Туреччини підписали Угоду про створення консорціуму для перевезення вантажів з Китаю до Європи в обхід російської території — Транскаспійського транспортного маршруту.
А 14 січня в Грузію прибув перший потяг Нового Шовкового шляху. У цей же час до проекту долучилась Україна.
Уже через день з України до Китаю вирушив демонстраційний потяг, який складався з 10 вагонів, які частково були порожніми, а частково завантажені металевою заготівкою для розвантаження у Грузії. Порожні вагони було заплановано завантажити товарами вже у Китаї та доставити зворотнім потягом.
31 січня потяг прибув до пункту призначення - на станцію Достик на кордоні Казахстану з КНР.

Економічна правда
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits

Аватара пользователя
euhome
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 5887
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 10:12
Откуда: Харків

Сообщение euhome »

Тестовый поезд Нового Шелкового пути вернулся в Украину

21 апреля 2016, 18:13

Первый экспериментальный грузовой поезд, который был запущен 15 января 2016 года, по так называемому "Новому Шелковому пути", 17 апреля вернулся в Украину, передает Интерфакс-Украина со ссылкой на пресс-службу "Укрзализныци".

7 апреля поезд с порожними контейнерами был отправлен со станции Достык (Казахстан) и ожидался к прибытию в Черноморск (ранее - Ильичевск) 19 апреля.

В УЗ отмечают, что регулярность курсирования поезда определяется спросом рынка на такую услугу. В настоящее время изучается потенциальный грузопоток, который может быть переориентирован на транспортировку в составе контейнерного поезда, рассматривается вопрос создания регулярного сервиса.

"Мощности участников проекта позволяют беспрепятственно осуществлять отправку контейнерного поезда, который будет перевозить 1 тыс. тонн грузов еженедельно в каждом направлении", - добавили в УЗ.

Средняя скорость курсирования поезда, установленная графиком по маршруту западные пограничные станции Украины - станция Черноморск-Паромная составляет около 1,150 тыс. км в сутки. Кроме назначения поезда в Европу УЗ планирует использование его возможностей для перевозок украинскими отправителями и получателями.

Напомним, этот поезд добрался до границы с Китаем на 16-й день пути - в ночь с 30 на 31 января 2016 года. Он проследовал на пароме в Грузию, оттуда в Азербайджан, потом снова на паром в Казахстан и уже через его территорию в Китай. В УЗ также сообщили, что для успеха этого проекта требуется разработка единого сквозного тарифа. Кроме того, Украине нужно официально присоединиться к Транскаспийскому международному транспортному маршруту.

Новый министр инфраструктуры Владимир Омелян ожидает, что проект Транскаспийского маршрута железнодорожных перевозок контейнеров в Китай будет доработан в мае.
"Этим вопросом занимались люди, которые не имели достаточного опыта. Ожидаем, что в мае "Укрзализныця" окончательно отработает маршрут этого проекта", - сказал Омелян в интервью РБК-Украина.
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits

Аватара пользователя
euhome
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 5887
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 10:12
Откуда: Харків

Сообщение euhome »

Украина присоединилась к Транскаспийскому транспортному маршруту

http://for-ua.com/article/1113865

17.05.2016 16:24

Украина присоединилась к Транскаспийскому международному транспортному маршруту (МТМ), а также договорилась о снижении тарифа на перевозку контейнеров по «Новому Шелковому пути». Об этом министр инфраструктуры Украины Владимир Омелян сообщил в Facebook.

По его словам, директор по грузовым перевозкам и логистике ПАО «Укрзализныця» Иван Федорко сегодня в Тбилиси подписал соответствующий протокол.

«Также достигнута договоренность о снижении комплексной ставки за перевозку с 5559$ до 3980$ за 40 футовый контейнер от Изова до границы с КНР (Достык). Работаем над удешевлением «Шелкового пути»! Все у нас получится!», - написал он.

[skip]

ForUm
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits

Аватара пользователя
euhome
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 5887
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 10:12
Откуда: Харків

Сообщение euhome »

Первый грузовой железнодорожный состав из КНР прибыл в Лондон

https://www.gazeta.ru/business/news/201 ... 8495.shtml

18.01.2017 | 23:58

На вокзал Лондона прибыл первый грузовой железнодорожный состав из Китая, передает Daily Мail.

По пути в Лондон поезд преодолел границы Казахстана, России, Белоруссии, Польши, ФРГ, Бельгии и Франции. На месте его встретили официальные представители посольства Китая в Великобритании, а также торговые представители.

Великобритания стала 18-й страной, которая установила прямое железнодорожное сообщение с Китаем, что должно способствовать усилению торговых связей КНР с Западной Европой.
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits

Аватара пользователя
euhome
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 5887
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 10:12
Откуда: Харків

Сообщение euhome »

Україна запустить тестовий потяг до Ірану – Омелян

http://www.epravda.com.ua/news/2017/04/20/624045/

20 КВІТНЯ 2017, 10:01

Україна та Іран домовились про запуск тестового потягу з метою транспортування сільськогосподарської продукції, в першу чергу, зернових, з України до Ірану.
Про це заявив міністр інфраструктури Володимир Омелян після зустрічі із делегацією Ірану, передає прес-служба МІУ.
Міністр повідомив, що маршрут проляже територією Грузії та Азербайджану. Він також наголосив, що тестовий потяг сполученням Україна-Іран може піти вже влітку 2017 року.
"Це надзвичайно перспективний напрямок співпраці для обох країн. Україна має розробляти нові міжнародні транспортні коридори з тим, аби стати надійним транзитним мостом між країнами Європи, Азії та Сходу", - сказав Омелян.
Міністр також закликав іранську сторону розглянути можливість транспортування іранської нафти до України, а також перспективи будівництва нафтопереробного заводу на території нашої держави.
"Сторони також обговорили співробітництво у галузі морського та автомобільного транспорту, окремо зупинились на питаннях посилення взаємодії в авіаційній сфері", - повідомляє прес-служба.

Економічна правда
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits

ЛиС
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 2737
Зарегистрирован: 09 окт 2006, 08:31
Откуда: Киев

Сообщение ЛиС »

Это туда, где еще 160 км пути не хватает?

const
Начальник СЦБ
Начальник СЦБ
Сообщения: 728
Зарегистрирован: 13 ноя 2008, 13:52
Откуда: iev

Сообщение const »

Война Омеляна с Балчуном выходит уже и на обсуждение всяких проектов? :)
Из любопытства посмотрел карту региона на openrailwaymap.org, судя по всему, там толи через НКР, толи рядом, можно всё-таки проехать и там есть какая-то заброшенная железка. Но крюк получается неплохой. А 160 км, это если вдоль каспия, напрямую.

Изображение

VOVA_H
Начальник депо
Начальник депо
Сообщения: 1164
Зарегистрирован: 02 апр 2012, 11:15

Сообщение VOVA_H »

const писал(а):Война Омеляна с Балчуном выходит уже и на обсуждение всяких проектов? :)
Ну це не проекти, омелян заявив що поїзд вже поїхав, Бальчун уточнив що "поїхав в нікуди", УЗ є великою годівницею, тому те що робить омелян можна зрозуміти - Бальчун красти в попередніх масштабах не дає.

Аватара пользователя
XAN
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 5351
Зарегистрирован: 02 окт 2008, 17:02
Откуда: Копенгаген

Сообщение XAN »

ЯТП, там с Ирана в Азербайджан паром планируется.
...до 29 ноября 2010 - не было ни единого разрыва!

Ответить