Метропланы

всё новое - хорошо забытое старое

Модераторы: dimentiy, Администраторы

AMY
Памятник
Сообщения: 14279
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 12:07
Откуда: <censored>

Сообщение AMY »

Там на самом деле история ещё запутаннее.

В двух словах: лет ... несколько тому назад... часть сотрудников во главе с одним из бывших руководителей УМТП "отпочковалась" под названием УСТП.

Некоторое время спустя, часть оставшихся во главе с очередным руководителем провернула ту ж операцию. Теперь их ООО называется так же, как и организация "оккупационных" времён: КМП. Ходят слухи [тут и там], что при этом наработки и архивы размножились и тоже "ушли" в КМП.

В общем и целом, то что осталось от УМТП, теперь работает 1 час в неделю.
:rtfm: :censored:

AMY
Памятник
Сообщения: 14279
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 12:07
Откуда: <censored>

Сообщение AMY »

Украдене метро

[ Богдан Буткевич | Тиждень&#9642;ua, 29-10-2015 ]

Хто хоче зробити банкрутом проектувальника українського метрополітену


Злочинними схемами часів Януковича нині важко когось здивувати. Проте дуже непокоїть факт, що вони діють і майже через два роки після Майдану. Й особливо коли це стосується стратегічно важливої інфраструктури. Тиждень викрив чергову схему банкрутства й розпродажу унікальних проектних інститутів, що здійснюють розробку метро в Україні, націлену на продаж будівель та земельних ділянок, які йому належать. На кону сотні мільйонів гривень та майбутнє метробудування. На жаль, таких схем безліч і вони активно функціонують до сьогодні. Це достатньо типова практика крадіжок державного майна.

Навмисне банкрутство

Проектуванням фактично всіх станцій метро, тунелів, колій та депо не тільки в Києві, а й по всій Україні історично завжди займалося державне підприємство «Укрметротунельпроект» у кооперації з ДП «Київдіпротранс». Вони належать до структури Міністерства регіонального розвитку та будівництва.

Однак від 2012 року, коли уряд Азарова з помпою відкривав кілька станцій метро в Києві під футбольне Євро, жодних нових будівельних робіт у цій галузі не велося. Через фінансову скруту були тимчасово зупинені майже всі проекти метробуду та його планування, тому інститути фактично простоювали без замовлень і роботи. На підприємстві тривалий час не видавали заробітної плати, на початок 2015-го його загальний борг сягнув 20 млн грн. Інститут стрімко прямував до банкрутства. І не тільки через брак замовлень, а й тому, що тодішнє керівництво Укрметротунельпроекту, згідно з висновками міністерської перевірки, які опинилися в руках кореспондентів Тижня, вело політику, спрямовану на його навмисне банкрутування. За 2012–2014 роки нарощена кредиторська заборгованість становила там 2,3 млн грн, загальний збиток — майже 9 млн грн. При цьому керівництво й надалі видавало за наказами директора Миколи Поповича щомісячні премії обраним працівникам на загальну суму 1,7 млн грн, переказувало мільйони гривень на рахунки приватних фірм, оплачуючи ділові подорожі своїх очільників. Зрештою, здавалось би, нічого незвичайного, просте нецільове використання коштів — стандартна корупція в державному секторі.

Та найважливішим було аж ніяк не це. Для розуміння ситуації зазначимо, що проектний інститут має чимало нерухомості під свої структурні підрозділи в центральній частині Києва. Сам він розміщений у середмісті столиці, у двох будівлях по вулиці Бульварно-Кудрявській (колишня Воровського), 19-Б та 21, неподалік Львівської площі. І самі корпуси, і земельні ділянки, на яких вони стоять, винятково привабливі для забудовників. Власне, на всій прилеглій території вже активно зводять елітні багатоповерхівки. Ринкова вартість двох будівель інституту перевищує $8,5 млн.

Отут і починається найцікавіша частина історії. Представники міністерської перевірки, з якими ми поспілкувалися, одностайно стверджують, що основною метою всіх дій керівництва інституту останніх років було банкрутство підприємства з метою продажу будівель та земельних ділянок під ними. Як найперший аргумент наводять катастрофічно занижені дані з бухгалтерського обліку, за котрими ці два об’єкти й решта основних засобів ДП «Укрметротунельпроект» оцінені в... 5 млн грн. Різниця між реальними ринковими цінами, які наведено нижче, та цими сміховинними цифрами, нікого в керівництві не бентежить. І ось чому.

Донецький слід

Щоб осягнути всю ситуацію, нам доведеться повернутися до 2008 року. Тоді, за директорства Вік­тора Янікіна, ДП «Укрметротунельпроект» дістало вихід на ринок РФ, активно підключившись до проектних робіт і замовлень Московського метрополітену. Здавалося б, що тут поганого? Інститут почав нічогенько заробляти на «хлібних» російських грошах…

Така ситуація зберігається до 2012 року, коли Янікін через конфлікт із новопризначеним тоді міністром Геннадієм Темником іде у відставку. Але водночас він абсолютно не бажає втрачати таку прибуткову схему роботи з Москвою. Тож і створює приватне ТОВ «Київметропроект», яке й надалі обслуговує всі тамтешні контракти. При цьому він використовує напрацювання державного інституту, де залишилися на посадах його призначенці: головний інженер Сергій Крашньов та голов­ний бухгалтер Аліса Теплова.

За інформацією Тижня, у добрих стосунках з екс-директором досі перебуває такий собі Микола Попович, котрого згодом призначають директором замість Янікіна. Подейкують і про зв’язки Поповича з Олександром Клименком, тодішнім міністром доходів і зборів, членом «Сім’ї», чиєю людиною в міністерстві був такий собі Григорій Семчук.

Із приходом Поповича діються дивні речі. Уже не тільки московські контракти, а й внутрішньо­українські, яких стає дедалі менше, починає отримувати приватна структура Янікіна, щоправда, на виробничій базі Укрметротунельпроекту. При цьому саме держпідприємство не дістає офіційно жодної роботи й починає хутко накопичувати борги. А 31 травня 2013 року Попович звернувся до Miнрегіонубуду по погодження на отримання банківського кредиту в такому собі банку «Союз». Цікавий момент: ця фінустанова належить офіційно тим самим людям, що й скандальний банк «Родовід», котрий, як писав Тиждень, перебуває у сфері впливу вже згаданого Клименка та Юрія Іванющенка. Як заставу було запропоновано саме будинки на Бульварно-Кудрявській.

Неймовірно швидко, як для української бюрократичної машини, буквально за тиждень, 6 червня 2013 року міністерство дає «добро» на взяття кредиту. Погодив це рішення вже згаданий Семчук. Родзинка на торті: було дозволено отримання позики рівно на 5 млн грн, у які й оцінило тоді все своє майно керівництво ДП. Про законність цього годі й казати, але маховик навмисного банкрутства стрімко закрутився.
Далі вже була справа техніки. Через певний проміжок часу банк за погодженням із Поповичем переписує боргові зобов’язання на компанію, афільовану із Клименком, а та, своєю чергою, — на ще одне підприємство. Останнє подає на Укрметротунельпроект до суду з вимогою терміново віддати позичені кошти. А їх на рахунках, як ми пояснили вище, вже немає: підприємство по самісінькі вуха в боргах. За рішенням суду його рахунки та майно заарештовують. Реєструється компанія з ідентичною ДП назвою, на яку й мало бути переведено все майно та устаткування державної установи. За планом уже в лютому 2014-го інститут мав бути визнаний банкрутом, а будівлі передані на баланс компанії — власника боргу. Навіть не криючись, заступник Поповича Юрій Градов уже здає в оренду приміщення та земельну ділянку в інституті тому самому ТОВ, яке позивалося до ДП.

Цьому сценарію завадила Революція гідності. До певного моменту банкрутувальники причаїлися, Попович формально зберігав директорську посаду, виконувачем обов’язків залишилася його людина, вже згаданий головний інженер Сергій Крашньов. Аудит у лютому 2015 року ви­явив цю схему, однак жодних результатів не мав: усі корупціонери зосталися на своїх місцях, боргові зобов’язання інституту й надалі діють, грошей на рахунку немає. За свідченнями аудиторів, хтось у Мінрегіонбуді досі прикриває цю схему. Своєю чергою, намагання кореспондентів Тижня зв’язатися з керівництвом ДП не виявилися успішними.

Ситуація зрушила з мертвої точки буквально місяць тому, коли наприкінці вересня 2015 року Київська міська державна адміністрація вирішила розморозити план побудови метро на Троєщину. І затвердила виконавцем робіт із коригування проекту Подiльсько-Вигурiвської лінії метрополітену Укрметротунельпроект, відмовивши приватним підприємствам. Чималі кошти, а це кілька мільйонів гривень, мають надійти на рахунки ДП уже до кінця цього року. Тобто питання про банкрутство підприємства нібито не актуальне.

За інформацією Тижня, в останні тижні старе керівництво інституту робить судомні рухи для прикриття себе та своїх діянь останніх років. Вивозять документацію та обладнання. У будь-якому разі ситуація далека від урегулювання, адже формально структури Клименка й досі мають права на майно інституту. На кону мільйони доларів та майбутнє українського метробуду.
:rtfm: :censored:

AMY
Памятник
Сообщения: 14279
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 12:07
Откуда: <censored>

Сообщение AMY »

Метро на Борщаговку и Троещину – давняя мечта киевлян. В 2012 году чиновники вполне серьезно подошли к вопросу, и даже нарисовали схему новой ветки метро. Однако из-за отсутствия финансирования строительство так и не было начато.

[ ТСН | 22-09-16 ]

Недавно Киев получил нового главного архитектора. Им, через конкурс, стал Александр Свистунов.

Главный зодчий столицы согласился ответить на несколько вопросов журналистов ТСН о том, что есть в Киеве и что будет.



— Какой самый сумасшедший проект вы хотите воплотить в Киеве?

Это метрополитен, который связывает все отдаленные точки города, которые насыщены инфраструктурой с хабами, парковками, развлечениями и местами с предложением труда.

— То есть Троещина и Борщаговка дождутся метро?

— Конечно, я в этом уверен.




PS: отечественная журналистика дна не имеет
:rtfm: :censored:

Аватара пользователя
tov_tob
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 12165
Зарегистрирован: 25 фев 2005, 12:56
Откуда: Город на трех холмах
Контактная информация:

Сообщение tov_tob »

Перефразируя Эйнштейна, "Дно отечественной журналистики дает представление о бесконечности" ;)
Здесь могла быть моя подпись...

AMY
Памятник
Сообщения: 14279
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 12:07
Откуда: <censored>

Сообщение AMY »

Можно и не перефразировать. Ломоносов явно что-то знал:

Открылась бездна звезд полна;
Звездам числа нет, бездне дна.
:rtfm: :censored:

Аватара пользователя
Klovsky
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 12483
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
Откуда: Localhost sweet home
Контактная информация:

Сообщение Klovsky »

Это ирония и сарказм по отношению к архитектору. Если взять слово "серьезно" в кавычки и произнести с соответствующей интонацией, то всё становится на свои места.

А сумасшедший проект - божевільний (Дуже великий, сильний, надмірний) - таким проект метро на Троещину и есть.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт

Аватара пользователя
Klovsky
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 12483
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
Откуда: Localhost sweet home
Контактная информация:

Сообщение Klovsky »

Капітальний ремонт станцій метрополітену в частині забезпечення вільного доступу маломобільних груп населення (Проектні роботи. Стадія «РП»).

В разработку проекта попали:
Житомирська,
Шулявська - Арсенальна включительно (и все станции между ними, кроме Театральной),
Героев Днепра,
Кловская,Дворец Спорта,
Лукьяновская, Дорогожичи, Сырец

https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-09-21-000340-b
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт

Аватара пользователя
Sinoptik
Пом. Админа
Пом. Админа
Сообщения: 11436
Зарегистрирован: 04 апр 2003, 13:34
Откуда: Киев

Сообщение Sinoptik »

Народ, объясните пожалуйста, может я что-то пропустил, но что собираются строить на СБЛ ?
ИзображениеС уважением,
Sinoptik

Аватара пользователя
tov_tob
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 12165
Зарегистрирован: 25 фев 2005, 12:56
Откуда: Город на трех холмах
Контактная информация:

Сообщение tov_tob »

Так отменили же.
Здесь могла быть моя подпись...

Аватара пользователя
selykv
Машинист
Машинист
Сообщения: 515
Зарегистрирован: 27 окт 2011, 17:29
Откуда: Kyiv
Контактная информация:

Сообщение selykv »

Sinoptik писал(а):Народ, объясните пожалуйста, может я что-то пропустил, но что собираются строить на СБЛ ?
Тендер у 54,2 млн грн був не на будівництво, а на проектування та робочу документацію: "коригування та розробка стадій «П» та «Р»".

Аватара пользователя
Sinoptik
Пом. Админа
Пом. Админа
Сообщения: 11436
Зарегистрирован: 04 апр 2003, 13:34
Откуда: Киев

Сообщение Sinoptik »

Угу, спасибо.
Кудой смотрел...?
;)
ИзображениеС уважением,
Sinoptik

Аватара пользователя
Бодрый
Ванга
Сообщения: 8587
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Re: Метропланы

Сообщение Бодрый »

Для історії.

У Києві хочуть побудувати понад 100 нових станцій метрополітену і дві нових лінії. Також планується перетворення залізниці в межах міста на транспортні хаби.

Основні напрямки розвитку транспорту Києва на наступні 20 років опублікував у себе на Face-book Інститут генерального плану міста.

Будівництво двох нових ліній метрополітену планується почати з Подільсько-Вигурівської лінії протяжністю 27 км і 21 нової станції.

"Лінія пройде з південно-західної частини міста від зупинки залізниці "Окружна дорога" в районі Жулянського шляхопроводу, далі через центральну частину міста і по Подільському мостовому переходу до житлових районів Воскресенка та Вигурівщина", - пояснили розробники Генплану.

П'ята лінія метро також повинна з'єднати два береги Києва, проте поки вона на стадії планування.

У найближчі сім років буде побудовано 15 км нових колій і 13 станцій метрополітену. Метро прокладуть від Академмістечка в сторону мікрорайону "Новобіличі". Заплановано будівництво другого входу-виходу на "Вокзальній".

Синю лінію метро планують продовжити на одну станцію до житлового масиву Теремки ІІІ.

Найбільш перспективним виглядає добудова метро до мікрорайону Виноградар. Тут повинні побудувати чотири станції і нове електродепо.

За період в сім років, повинні побудувати нову лінію метрополітену - Подільсько-Вигурівську. Вона буде тягнутися на 7,5 км від вулиці Глибочицька на Подолі в мікрорайон "Райдужний" на лівому березі.

Також запланована організація другого пересадочного вузла між станціями "Золоті ворота" та "Театральна".

Плани будівництва метрополітену на наступні 20 років:

Святошинсько-Броварська лінія - організація другого входу-виходу на станції "Університет" і будівництво електродепо "Новобіличі";

Оболонсько-Теремківська лінія - відгалуження від ст. "Іподром" уздовж Кільцевої дороги в бік вулиці Луценко, зведення електродепо "Теремки";

Сирецько-Печерська лінія - відкриття станції "Теличка", подовження лінії від станції "Червоний Хутір" до вулиці Старобориспільська;

Подільсько-Воскресенська лінія - подовження від станції "Глибочицька" до станції "Солом'янська площа";

подовження від станції "Райдужна" на житловий масив Вигурівщина-Троєщина;

подовження від станції "Райдужна" вулиці Братиславська "(1,4 км, 2 станції)
https://news.obozrevatel.com/kiyany/lif ... -kieva.htm
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035
Батько наш Бандера, Україна Мати...

Аватара пользователя
Бодрый
Ванга
Сообщения: 8587
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Re: Метропланы

Сообщение Бодрый »

Таке враження, що в Інституті генерального плану міста не відають де саме будуть знаходитись майбутні станції метро
Метро прокладуть від Академмістечка в сторону мікрорайону "Новобіличі".
Вона буде тягнутися на 7,5 км від вулиці Глибочицька на Подолі в мікрорайон "Райдужний" на лівому березі.
А журналісти пізніше саме так і напишуть
Метро на Виноградар в 2026. Метро на Русанівські дачі в 2035
Батько наш Бандера, Україна Мати...

Аватара пользователя
MetroPony91
Путеец
Путеец
Сообщения: 174
Зарегистрирован: 22 окт 2020, 14:56
Откуда: Kyiv

Re: Метропланы

Сообщение MetroPony91 »

На жаль,.. так і було, є і буде🤧
Сарказм - останнє сховище оптиміста

Ответить