http://www.autoconsulting.com.ua/article.php?sid=3109
ЛАЗ поставит в Киев 140 единиц 12-метровых автобусов
рынок автобусов | Опубликовано - 2004-11-22 11:22:20 (803 раз прочитано)
Победителем киевского тендера на поставку 140 низкопольных автобусов стал ОАО "ЛАЗ", который изготовит для столичного КП "Киевпасстранс" австобусов на 15 млн. Euro.
Модель ЛАЗ А183, которую ЛАЗ представил на тендер, вызвала положительные отклики у столичных транспортников. Поставки автобусов начнутся уже в этом году. По предварительным оценкам, стоимость одного автобуса для города составит 107 тыс. Euro.
Новости: Автобус
Модераторы: dimentiy, Администраторы
Наверное сюда.
Польща купила 11 автобусів Запорізького автозаводу
У Польщі місцева компанія Warbus закупила 11 міських автобусів ZAZ 10C, два з них уже курсують дорогами міста Оборники у Великопольському воєводстві. Автобуси виготовив Запорізький автомобілебудівний завод (ЗАЗ), передає АСН.
«У важких умовах, у яких наразі перебуває Запорізький завод, виробництво сучасних автобусів, які користуються попитом у Європейському Союзі, буде відмінним способом підтримки даної галузі в Україні. Ми сподіваємося, що влада зверне увагу на наші успіхи, і у міста будуть закуповувати автобуси виробництва України», – повідомив начальник департаменту експорту автомобілів Андрій Наталуха.
Як зазначає УНН, партія автобусів, які поставляються до Польщі, оснащується турбодизельними двигунами DEUTZ і CUMMINS, автобуси також обладнані кондиціонером, рампою для візка людей з обмеженими можливостями, а також автономним обігрівачем салону. Автобус розрахований на перевезення 61 пасажира.
Українська техніка змогла підкорити поляків не тільки своєю ціною, але і безпекою, наявністю опцій відповідають за комфорт пасажирів і відповідністю жорстким екологічним стандартам Європейського Союзу.
Згідно з умовами контракту, автобуси ZAZ 10C повинні будуть відпрацювати 7 років.
[hr]
По ссылке пара фоток.
Польща купила 11 автобусів Запорізького автозаводу
У Польщі місцева компанія Warbus закупила 11 міських автобусів ZAZ 10C, два з них уже курсують дорогами міста Оборники у Великопольському воєводстві. Автобуси виготовив Запорізький автомобілебудівний завод (ЗАЗ), передає АСН.
«У важких умовах, у яких наразі перебуває Запорізький завод, виробництво сучасних автобусів, які користуються попитом у Європейському Союзі, буде відмінним способом підтримки даної галузі в Україні. Ми сподіваємося, що влада зверне увагу на наші успіхи, і у міста будуть закуповувати автобуси виробництва України», – повідомив начальник департаменту експорту автомобілів Андрій Наталуха.
Як зазначає УНН, партія автобусів, які поставляються до Польщі, оснащується турбодизельними двигунами DEUTZ і CUMMINS, автобуси також обладнані кондиціонером, рампою для візка людей з обмеженими можливостями, а також автономним обігрівачем салону. Автобус розрахований на перевезення 61 пасажира.
Українська техніка змогла підкорити поляків не тільки своєю ціною, але і безпекою, наявністю опцій відповідають за комфорт пасажирів і відповідністю жорстким екологічним стандартам Європейського Союзу.
Згідно з умовами контракту, автобуси ZAZ 10C повинні будуть відпрацювати 7 років.
[hr]
По ссылке пара фоток.
С уважением,
Sinoptik
Sinoptik
Re: Новости: Автобус
Уперше в Україні запрацювала інтерактивна мапа автобусних маршрутів, − Володимир Омелян
http://mtu.gov.ua/news/30818.html
9 Квітня 2019, 15:20
Уперше в Україні запрацювала інтерактивна мапа автобусних маршрутів. Про це заявив Міністр інфраструктури України Володимир Омелян під час презентації інтерактивної мапи «Мережа автобусних маршрутів» сьогодні, 9 квітня 2019 року. У заході також взяли участь: Голова Державного агентства з електронного урядування Олександр Риженко, керівник проекту USAID/UK aid «Прозорість та підзвітність в державному управлінні та послугах/TAPAS» Петро Матіяшек, керівник напряму відкритих даних проекту TAPAS Катерина Оніліогву.
Володимир Омелян наголосив, що Міністерство інфраструктури системно працює над розвитком ринку автобусних перевезень і створенням найкращих умов для перевізників і пасажирів: «Сьогодні ми презентуємо новий сервіс. Уперше в Україні запрацювала інтерактивна мапа «Мережа автобусних маршрутів». Сервіс враховує інтереси пасажирів, а також сприяє більш прозорій роботі перевізників. Наша мета, щоб подорожі були комфортними, і для цього ми будуємо нові дороги, переходимо в інтерактивні інструменти. Тепер будь-хто зможе чітко отримати інформацію, які компанії і за якими маршрутами працюють у кожному конкретному місті чи селі. Люди отримують змогу спокійно спланувати свою подорож», − заявив Володимир Омелян.
Очільник Міністерства зауважив, що, незважаючи на всі зусилля Міністерства інфраструктури, все ще близько 30 – 40% перевізників працюють в тіні. За його словами, створення інтерактивної мапи − це суттєвий крок уперед для детінізації українського ринку автобусних перевезень: «Ми переконані, що завдяки електронним інструментам, які ми запроваджуємо, а це Електронний кабінет перевізника, онлайн реєстр всіх ліцензій, інтерактивна мапа автобусних перевезень, ми досягнемо мети − всі компанії будуть переходити в білу площину, платити чесно податки. Держава зможе чітко планувати транспортну карту України, планувати нові маршрути, розвивати нашу державу з точки зору мобільності населення. Бізнес отримає зручний інструмент для власного розвитку, прозорість і легкість комунікацій з державою», − підкреслив Володимир Омелян.
Міністр інфраструктури наголосив, що для покращення ситуації на ринку важливим є забезпечити прозорість роботи учасників, і цьому може сприяти сервіс «Мережа автобусних маршрутів»: «Це інтерактивний інструмент на основі відкритих даних, що надає детальну інформацію щодо міжобласних та міжнародних автобусних маршрутів в Україні. Сервіс не тільки показує автобусні маршрути та розклад руху, а й також дозволяє пасажирам отримати детальну інформацію щодо перевізників: хто обслуговує маршрути, яким автопарком володіє перевізник, термін дії дозволу на перевезення».
Міністр інфраструктури України наголосив, що презентована мапа автобусних маршрутів − це ще один інструмент для розвитку самих компаній-перевізників, адже якщо вони присутні на цій мапі, то значить легально працюють, а якщо немає, то про них ніхто не знатиме.
Володимир Омелян подякував Голові Державного агентства з електронного урядування Олександру Риженку, партнерам з USAID/UK aid проекту TAPAS та Офісу підтримки реформ Міністерства інфраструктури за спільну ефективну роботу.
http://mtu.gov.ua/news/30818.html
9 Квітня 2019, 15:20
Уперше в Україні запрацювала інтерактивна мапа автобусних маршрутів. Про це заявив Міністр інфраструктури України Володимир Омелян під час презентації інтерактивної мапи «Мережа автобусних маршрутів» сьогодні, 9 квітня 2019 року. У заході також взяли участь: Голова Державного агентства з електронного урядування Олександр Риженко, керівник проекту USAID/UK aid «Прозорість та підзвітність в державному управлінні та послугах/TAPAS» Петро Матіяшек, керівник напряму відкритих даних проекту TAPAS Катерина Оніліогву.
Володимир Омелян наголосив, що Міністерство інфраструктури системно працює над розвитком ринку автобусних перевезень і створенням найкращих умов для перевізників і пасажирів: «Сьогодні ми презентуємо новий сервіс. Уперше в Україні запрацювала інтерактивна мапа «Мережа автобусних маршрутів». Сервіс враховує інтереси пасажирів, а також сприяє більш прозорій роботі перевізників. Наша мета, щоб подорожі були комфортними, і для цього ми будуємо нові дороги, переходимо в інтерактивні інструменти. Тепер будь-хто зможе чітко отримати інформацію, які компанії і за якими маршрутами працюють у кожному конкретному місті чи селі. Люди отримують змогу спокійно спланувати свою подорож», − заявив Володимир Омелян.
Очільник Міністерства зауважив, що, незважаючи на всі зусилля Міністерства інфраструктури, все ще близько 30 – 40% перевізників працюють в тіні. За його словами, створення інтерактивної мапи − це суттєвий крок уперед для детінізації українського ринку автобусних перевезень: «Ми переконані, що завдяки електронним інструментам, які ми запроваджуємо, а це Електронний кабінет перевізника, онлайн реєстр всіх ліцензій, інтерактивна мапа автобусних перевезень, ми досягнемо мети − всі компанії будуть переходити в білу площину, платити чесно податки. Держава зможе чітко планувати транспортну карту України, планувати нові маршрути, розвивати нашу державу з точки зору мобільності населення. Бізнес отримає зручний інструмент для власного розвитку, прозорість і легкість комунікацій з державою», − підкреслив Володимир Омелян.
Міністр інфраструктури наголосив, що для покращення ситуації на ринку важливим є забезпечити прозорість роботи учасників, і цьому може сприяти сервіс «Мережа автобусних маршрутів»: «Це інтерактивний інструмент на основі відкритих даних, що надає детальну інформацію щодо міжобласних та міжнародних автобусних маршрутів в Україні. Сервіс не тільки показує автобусні маршрути та розклад руху, а й також дозволяє пасажирам отримати детальну інформацію щодо перевізників: хто обслуговує маршрути, яким автопарком володіє перевізник, термін дії дозволу на перевезення».
Міністр інфраструктури України наголосив, що презентована мапа автобусних маршрутів − це ще один інструмент для розвитку самих компаній-перевізників, адже якщо вони присутні на цій мапі, то значить легально працюють, а якщо немає, то про них ніхто не знатиме.
Володимир Омелян подякував Голові Державного агентства з електронного урядування Олександру Риженку, партнерам з USAID/UK aid проекту TAPAS та Офісу підтримки реформ Міністерства інфраструктури за спільну ефективну роботу.
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits