Обзоры прессы

всё новое - хорошо забытое старое

Модераторы: dimentiy, Администраторы

Аватара пользователя
Бодрый
Ванга
Сообщения: 8587
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Сообщение Бодрый »

DimmYD писал(а):Как показывает практика последних десятилетий, все что ни делают наши мЭры- серЫ, всё ведет к распилу бабла, а след-но про удобства простых граждан не идет речи вообще. Как говорят Се-ЛЯ-ВИ..
Klovsky писал(а):У 2009 році Київрада уклала із ТОВ "Укррослізинг" договір на закупівлю 100 вагонів для київського метрополітену.
Вчера в программе "ЦРУ" был сюжет о том, что 40 % уставного капитала принадлежит "ребятам" из партии "УДАР".
Найду видео - выложу
Klovsky писал(а):Водночас сума лізингових платежів з 2009 по 2014 роки за вагони так і не була виплачена в повному обсязі.
Сума, необхідна для повного виконання умов договору, зросла до 463 мільйонів 378 тисяч 882,37 гривні.
Вона включала в себе предмет лізингу 353 мільйони 971 тисячу 543,05 гривні та відсотки по платежах – 109 мільйонів 407 тисяч 339,32 гривні.

Водночас з незрозумілих причин 15 жовтня 2009 року керівництво метро уклало додаткову угоду між КП "Київський метрополітен" та ТОВ "Укррослізинг" на фінансові лізингові послуги (вагони метрополітену).
Цим документом змінили визначення лізингового платежу, зокрема, те, що в лізинговий іж входили суми, скориговані на коефіцієнт коригування. Тому за кілька років борг виріс майже в тричі – на 1 мільярд 74 мільйони 456 тисяч 739,77 гривні.


Получается, что они таким образом положат себе в карман 1 лярд.
Проснись, нас обокрали

TANK
пра-пра-правнук Лыбеди
пра-пра-правнук Лыбеди
Сообщения: 9700
Зарегистрирован: 20 июл 2006, 16:42
Откуда: Киев

Сообщение TANK »

Да, нас обокрали в очередной раз. Срок исковой давности тю-тю еще до майдана.

Но я сильно прошу прошения, правды ради - партии удар в 2009 году не существовало, была "нова країна" и какие-то "евродемократы", которые позже слились в удар, это раз.

Два - жена мусорного мера и ее канал 24 свято верит, что мы рыбки гуппи с памятью в 7 минут, но ошибается. да и форум в 2009 году очень спокойно существовал и все записывал))). Особенно про метро и черновецкого. Так что такой себе источник информации.

Три - перекрашиваться хоть в радугу наши кони таки умеют быстро, вероятнее всего, что сейчас они дейстительно в ударе, сразу после ПР и христианско-либеральной.

офтоп окончен))
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)

Аватара пользователя
Бодрый
Ванга
Сообщения: 8587
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Сообщение Бодрый »

TANK, так речь не о 2009 г., а о 2017-м и о том кому эти деньги пойдут в карман

Купівля вагонів для київського метро: афера на мільярди

Київський метрополітен – заручник віртуозних схем. Підземка, якою щодня користується 1,5 мільйона людей, перебуває під загрозою зупинки. Адже з 2010 по 2013 роки вона заборгувала майже 2 мільярди гривень

Ця історія бере початок ще з 2009 року, коли під виглядом турботи про народ влада тоді ще мера Черновецького провернула аферу на мільярди. Для київського метрополітену вирішили придбати сотню новеньких вагонів. Для цього вирішили взяти позику, провели тендер, у якому перемогла новостворена компанія «Укррослізинг».

Одразу ж після тендера КРУ заявило про оборудку зі збитком у розмірі 770 мільйонів гривень. «Укррослізинг» продав КП «Київський метрополітен» вагонів по 8 мільйонів гривень за штуку, тоді як ринкова вартість становила 6,2 мільйона. Крім того, винагороду за лізинг нарахували у 590, 8 мільйонів замість максимально очікуваних 500 мільйонів.

У підсумку вагони вартістю 620 мільйонів «Укррослізинг» продав Київському метрополітену за 1,3 мільярда. Чистий прибуток уже тоді становив понад 100%, а саме 770,8 мільйона гривень. А це просто космічна рентабельність.

Результати усіх перевірок звели нанівець рішення судів. Тендер не скасували, адже служителям Феміди тоді нібито забракло доказів перевіряючих органів. Уже тоді у ЗМІ виникло багато запитань до новеньких вагонів.

Щоб розібратися у схемі детальніше, ми спробували отримати копії паперів на поставку вагонів. Бо саме в одній з додаткових угод і внесли прив’язку до. Згодом це і спричинило захмарні борги підземки.

Втім, побачити їх на власні очі не вдалося. Як пояснили у метрополітені, ще у 2011 році прокуратура вилучила геть усі папери з цієї закупівлі.

Видеосюжет по ссылке :
http://glavcom.ua/video/kupivlya-vagoni ... 16570.html

TANK
пра-пра-правнук Лыбеди
пра-пра-правнук Лыбеди
Сообщения: 9700
Зарегистрирован: 20 июл 2006, 16:42
Откуда: Киев

Сообщение TANK »

так где по тексту про 17 год?
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)

Аватара пользователя
Klovsky
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 12483
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
Откуда: Localhost sweet home
Контактная информация:

Сообщение Klovsky »

Киевенерго и метрополитен скоро смогут забастовать, возможно!

Транспортникам можуть дозволити страйкувати! Профільний парламентський комітет підтримав наш із профспілками законопроект, що дозволить розширити коло професій, які можуть захищати свої трудові права зупиняючи роботу. Депутати ухвалили, що тим, хто перевозить пасажирів теж потрібна можливість крайньої форми боротьби за нормальні умови праці.

В нашому проекті ми також заклали можливість страйків для енергетиків, теплопостачальників, рятувальників, зв'язківців.
4.20.

Весь цивілізований світ так відстоює можливість мати нормальні зарплати, не працювати понаднормово. У нас же - підприємства з кількарічними боргами, з вбивчими умовами праці мусять ходити на акції 4.20, а водії з повним тролейбусом людей в напівкроці від голодного обмороку - не можуть зупинити машину, щоб повернути собі зарплати. Сподіваємось скоро цю несправедливість подолати!

Сергій Каплін, 4.20.
https://m.facebook.com/kaplins/posts/1538673559537976
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт

Аватара пользователя
Бодрый
Ванга
Сообщения: 8587
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Сообщение Бодрый »

СБУ перевірятиме столичне метро

Головне управління контррозвідувального захисту економіки держави Служби безпеки України розпочало перевірку ПАТ «Київметробуд» щодо проекту проведення хімічного закріплення ґрунтів у перегінних тунелях столичного метрополітену на предмет виявлення порушень. Про це пише офіційнийи сайт столичного метро.

- Наше підприємство сприятиме якісній інспекції, адже метрополітен є вразливим об’єктом критичної інфраструктури для забезпечення життєдіяльності міста. Відповідно, важливим є якісне виконання робіт та нульова толерантність до будь-яких проявів корупції, - запевнив Начальник столичної підземки Віктор Брагінський.

Він додав, що метрополітен був першим комунальним підприємством, яке повністю перейшло на систему ProZorro та почало публікувати детальну фінансову звітність на офіційному порталі. Підземка також пройшла перевірку з боку міжнародної аудиторської компанії Ernst and Young за підтримки ЄБРР.

За словами начальника служби колій тунельних споруд і будівель Ігоря Сушка, ПАТ «Київметробуд» -це профільне підприємство, яке будувало більшість станцій метрополітену, тому враховуючи сучасні потреби роботи повинні виконуватись на високому рівні.

Наразі підтверджений кошторис робіт складає 104 мільйони 908 тисяч гривень, а їх виконання дозволило зменшити кількість ділянок колій у метрополітені з обмеженням швидкості, в тому числі до 30 км\год.
https://vechirniykiev.com.ua/news/sbu-p ... chne-metro

Аватара пользователя
Бодрый
Ванга
Сообщения: 8587
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Сообщение Бодрый »

В Україні жінкам дозволять працювати машиністами метро

Наразі у списку заборонених для жінок професій - 450 позицій

Міністерство охорони здоров’я підготувало законопроект про скасування обмежень на роботу для жінок. Документ уже винесли на громадське обговорення.

Про це повідомила в.о. міністра охорони здоров’я України Уляна Супрун у Facebook.

За її словами, професійна дискримінація є надбанням «совєтського союзу».

– У 21 сторіччі немає місця гендерним обмеженням. Жінки мають беззаперечне право самостійно вирішувати, ким та де їм працювати. Завданням держави є створення якісної та доступної системи охорони здоров’я. Незалежно від віку чи статі, – зауважила Супрун.

Ознайомитись із законопроектом можна по http://

У свою чергу нардеп Ірина Суслова повідомила, що у списку заборонених для жінок професій зараз 450 позицій. Наприклад, жінкам заборонено працювати машиністами метро, водіями автобусів, пожежними тощо. Крім того, жінкам не можна піднімати вантажі понад 7-10 кг, що автоматично закриває їм дорогу до багатьох професій.
http://glavcom.ua/news/v-ukrajini-zhink ... 20573.html

Аватара пользователя
Sinoptik
Пом. Админа
Пом. Админа
Сообщения: 11436
Зарегистрирован: 04 апр 2003, 13:34
Откуда: Киев

Сообщение Sinoptik »

Лучше бы тупая уляна восстановила машинистам 1-й список, а то при измерении например э/м излучений, намерили аж 0 (ничего).
ИзображениеС уважением,
Sinoptik

Аватара пользователя
sashman
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 7031
Зарегистрирован: 08 сен 2004, 21:05
Откуда: оттуда.
Контактная информация:

Сообщение sashman »

А куда профсоюз смотрел? Сами клювом прощёлкали, министр тут не причём (кстати, имена пишутся с большой буквы, если ты не знал).
Океания всегда воевала с Ост-Азией

Аватара пользователя
Sinoptik
Пом. Админа
Пом. Админа
Сообщения: 11436
Зарегистрирован: 04 апр 2003, 13:34
Откуда: Киев

Сообщение Sinoptik »

УмнО.
Профсоюзу представили методику разработанную кем-то. Профсоюз не согласился с результатами измерений, но профсоюз не имеет права менять упомянутую методику.
А имена с большой буквы - поверь, знал, и гораздо раньше нежели ты. Может что другое, что знаешь ты, не знаю. А уляну не за что писать с большой буквы. Уважать ее не за что. За методику, за бесплатное обеспечение больных детей лекарствами, за наличие (вернее отсутствие) сывороток и вакцин.
Перечислять дальше?
ИзображениеС уважением,
Sinoptik

Аватара пользователя
Klovsky
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 12483
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
Откуда: Localhost sweet home
Контактная информация:

Сообщение Klovsky »

Профсоюз не согласился с результатами измерений
Неужели они вышли на акции протеста или подали в суд?
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт

Аватара пользователя
sashman
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 7031
Зарегистрирован: 08 сен 2004, 21:05
Откуда: оттуда.
Контактная информация:

Сообщение sashman »

4.20
Океания всегда воевала с Ост-Азией

Аватара пользователя
Sinoptik
Пом. Админа
Пом. Админа
Сообщения: 11436
Зарегистрирован: 04 апр 2003, 13:34
Откуда: Киев

Сообщение Sinoptik »

Правильнее сказать, что со всем согласился ОПО, "карманный" профсоюз администрации (не неожиданность), который подписывает колдоговор со стороны наемных работников. К сожалению, численность независимого профсоюза невелика, людей сильно прессует руководство за малейшую попытку перейти в него. Да и, к еще бОльшему сожалению, аморфность бОльшей снова-таки части коллектива. :( Выходят из профсоюза вообще, экономят деньги за взносы, при этом в курилке говорит "если кто-то чего-то добъется, все равно это будет распространяться на весь трудовой коллектив".
ИзображениеС уважением,
Sinoptik

Аватара пользователя
Бодрый
Ванга
Сообщения: 8587
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Сообщение Бодрый »

Киевское метро станет безбарьерным за три года

До конца 2020 года Киевский метрополитен станет доступным для людей с инвалидностью.

В первую очередь будут отремонтированы станции, являющиеся крупными транспортными узлами. Кроме уже отремонтированной "Левобережной", это "Святошин", "Нивки", старый выход на "Дарнице" и станция "Черниговская", рассказал в интервью Newsmir.info начальник КП "Киевский метрополитен" Виктор Брагинский.

Станцию "Святошин" адаптируют для людей с инвалидностью: установят подъемники, уложат тактильную плитку, установят специальные знаки, приспособят двери. Также будет заменена плитка на путевых стенах, модернизировано освещение и пассажирская автоматика. Во время ремонта станция не будет закрываться полностью.
http://newsmir.info/982265

Аватара пользователя
Бодрый
Ванга
Сообщения: 8587
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Сообщение Бодрый »

В Киеве больше половины станций метро недоступны для людей с инвалидностью

В киевском метро 34 станции из 52 не приспособлены для людей с инвалидностью. Об этом сообщили в пресс-службе КП “Киевский метрополитен”.

- 9 станций метрополитена обустроены 35 лифтами: “Вырлица” - 4, “Бориспольская” - 2, “Красный хутор” - 9, “Демеевская” - 2, “Голосеевская” - 3, “Васильковская” - 4, “Выставочный центр” - 2, “Ипподром” - 5, “Теремки” - 2, - сообщили в предприятии.

Отмечается, что из 52 станций метро только 12 полностью доступны для людей с инвалидностью, 6 - частично доступны, 34 - недоступны.

При этом сотрудники метро готовы помочь людям с инвалидностью сориентироваться в подземке и добраться до платформы.
http://nebayduji.net.ua/novini/novini-k ... ostyu.html

P.S. Самостоятельно людям с инвалидностью невозможно спусться ни на одной станции метро...
Например, чтобы добраться до лифтов станции "Вырлица", необходимо преодолеть 2 марша ступенек
И не факт, что ещё коляска проедет через сворчастые двери

Ответить