Трамвай
Модераторы: dimentiy, Администраторы
Щось би в лісі здохло, якби ТЮГ не подали б скаргу на тендер. Хочуть впихнути свій К1М6, пишуть навіть, що за якимось законом 35% низької підлоги - це вже низькопідлоговий транспорт і більше вимагати не можна . Ще порадувала пропозиція перенести термін поставки з 29.12.2017 на 29.12.2020 . І нехай весь світ зачекає...
Ну их вроде отшили.Jyraff писал(а):Щось би в лісі здохло, якби ТЮГ не подали б скаргу на тендер. Хочуть впихнути свій К1М6, пишуть навіть, що за якимось законом 35% низької підлоги - це вже низькопідлоговий транспорт і більше вимагати не можна . Ще порадувала пропозиція перенести термін поставки з 29.12.2017 на 29.12.2020 . І нехай весь світ зачекає...
UPD 15 числа была одна жалоба, 19 отшили
25 подали еще одну, сейчас на рассмотрении
А вообще губа не дура, купи наше УГ в 2 раза хуже, с осрочкой поставки на 3 года и с предоплатой:
По п’ятому питанню:
Закупівля трамвайних вагонів передбачена для Борщагівської трамвайної лінії швидкісного руху. Швидкісний режим визначається необхідністю обслуговування потужного пасажирського потоку (близького до потоку метрополітену), поєднанням сучасних конструкцій трамвайних колій на відокремленому полотні, високих пасажирських платформ та відповідних характеристик сучасних трамвайних вагонів. Час висадки/посадки пасажирів на зупинках суттєво скорочується при застосуванні трамваїв зі 100% низьким рівнем підлоги, коли пасажирам достатньо здійснити один крок для виходу або входу. У випадках використання трамвайних вагонів, де доля низького рівня підлоги, час посадки/ висадки пасажирів збільшується втричі. Відповідно знижуються показники швидкості сполучення, зручності користування та збільшуються інтервали руху. Наслідком закупівлі трамваїв для Борщагівської лінії швидкісного руху з долею низького рівня підлоги меншою за 100 % буде зменшення кількості перевезених пасажирів, зниження доходів підприємства, погіршення комфортності поїздки та погіршення ефективності капітальних вкладень у будівництво ліній швидкісного руху.
Крім цього слід зазначити, що трамвайні вагони з 100% низьким рівнем підлоги широко виготовляються як в країнах Європи так і в Україні. На сьогодні у Києві та Львові експлуатуються три моделі трамвайних вагонів вітчизняного виробника, що маються 100 низького рівня підлоги.
Таким чином, вимога учасника не може бути задоволена.
Враховуючи вищевикладене, членам тендерного комітету запропоновано відмовити у задоволенні вимог звернення щодо внесення змін до тендерної документації.
https://dozorro.org/tender/UA-2017-04-2 ... -b/#tender
1. Прийняти скаргу ТОВ «Татра-Юг» до розгляду.
2. Скаргу ТОВ «Татра-Юг» задовольнити.
3. Зобов’язати комунальне підприємство «Київпастранс» усунути дискримінаційні вимоги, а саме:
- Виключити п.9, Таблиці 2 Тендерної документації, яка передбачає надання: «документа, який підтверджує факт сертифікації в Україні типу трамвайного вагону, що пропонується Учасником у складі тендерної пропозиції»;
- Збільшити строк поставку товару достатній для виготовлення трамвайних вагонів, а саме: до 29 грудня 2020 року шляхом внесення змін у п.5.1, Додатку 3 Тендерній документації;
- Включити у Тендерну документацію попередню оплату;
- Виключити пп.1, п.1, Таблиці 1 Тендерної документації, яка передбачає, що Учасник має надати: «Довідку (лист) довільної форми про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (із зазначенням інформації про представника (-ів) гарантійного обслуговування у місті Києві на період гарантійної експлуатації) за підписом уповноваженої посадової особи»;
- Виключити п.17, Додатку 5 Тендерної документації, яка передбачає що: «Доля низького рівня підлоги для пасажирів, що стоять - 100%».
-
- Начальник депо
- Сообщения: 1180
- Зарегистрирован: 22 апр 2005, 20:31
- Откуда: Kyiv