Пригородное сообщение.
Модераторы: dimentiy, Администраторы
Балчун про електрички: Вигідніше безкоштовно возити, ніж посилити контроль
http://www.pravda.com.ua/news/2017/05/26/7145128/
26 травня 2017, 17:35
Кількість приміських електричок скоротили через те, що згідно з базою продажу квитків вони були заповнені лише на чверть.
Так пояснив колізію голова "Укрзалізниці" Войцех Балчун в інтерв'ю Ліга.net.
На зауваження, що в приміських електричках у години пік колапс, через скорочення потягів із 8-10 вагонів до 4-6, електрички їдуть переповненими, він сказав:
"Тут багато елементів. Кажуть, що ми поставили надто мало вагонів. Потім виявляється, що зі 100% охочих поїхати квитки купили лише 25%. Але, прогнозуючи заповнюваність, ми ж орієнтуємося на кількість реально проданих квитків. По системі ми бачимо напівпорожній поїзд, але фактично він заповнений, просто ніхто не купує квитки".
"Посилити контроль? Так, але це питання правової бази", – пояснив Балчун.
Він назвав ще один аспект: "Приміські перевезення принесли нам торік близько 4,7 мільярда гривень збитків. На контроль ми витрачаємо 150 мільйонів гривень. Виходить, що нам вигідніше безкоштовно возити пасажирів приміських поїздів, тоді збитки скоротяться на 150 мільйонів".
За словами Балчуна, приміські перевезення – найпроблемніша частина послуг УЗ.
"Чому вона в такому стані? На відміну від країн Західної Європи, ми не отримуємо жодної фінансової підтримки від уряду чи самоврядування. Польський PKP-інтерсіті отримує величезні прямі дотації від держави. Забезпечити низьку ціну квитка для людей, які їдуть на роботу чи в школу, – це обов'язок держави. Це дозволяє запропонувати пасажирам зовсім інші стандарти", – сказав він.
"В Україні ми самі вирішуємо ці проблеми за рахунок вантажних перевезень. Поки система не зміниться, ситуація не зміниться", – наголосив Балчун.
http://www.pravda.com.ua/news/2017/05/26/7145128/
26 травня 2017, 17:35
Кількість приміських електричок скоротили через те, що згідно з базою продажу квитків вони були заповнені лише на чверть.
Так пояснив колізію голова "Укрзалізниці" Войцех Балчун в інтерв'ю Ліга.net.
На зауваження, що в приміських електричках у години пік колапс, через скорочення потягів із 8-10 вагонів до 4-6, електрички їдуть переповненими, він сказав:
"Тут багато елементів. Кажуть, що ми поставили надто мало вагонів. Потім виявляється, що зі 100% охочих поїхати квитки купили лише 25%. Але, прогнозуючи заповнюваність, ми ж орієнтуємося на кількість реально проданих квитків. По системі ми бачимо напівпорожній поїзд, але фактично він заповнений, просто ніхто не купує квитки".
"Посилити контроль? Так, але це питання правової бази", – пояснив Балчун.
Він назвав ще один аспект: "Приміські перевезення принесли нам торік близько 4,7 мільярда гривень збитків. На контроль ми витрачаємо 150 мільйонів гривень. Виходить, що нам вигідніше безкоштовно возити пасажирів приміських поїздів, тоді збитки скоротяться на 150 мільйонів".
За словами Балчуна, приміські перевезення – найпроблемніша частина послуг УЗ.
"Чому вона в такому стані? На відміну від країн Західної Європи, ми не отримуємо жодної фінансової підтримки від уряду чи самоврядування. Польський PKP-інтерсіті отримує величезні прямі дотації від держави. Забезпечити низьку ціну квитка для людей, які їдуть на роботу чи в школу, – це обов'язок держави. Це дозволяє запропонувати пасажирам зовсім інші стандарти", – сказав він.
"В Україні ми самі вирішуємо ці проблеми за рахунок вантажних перевезень. Поки система не зміниться, ситуація не зміниться", – наголосив Балчун.
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
Я б не сказал, что контроль прям так уж бесполезен. По Тетеревскому направлению на отурникеченных станциях 90% пассажиров или покупают билет, или берут льготный талон. В каждом поезде хотя бы раз проходит разьездной контролер, и я б не сказал шо сильно зайцы бегают за то, чтобы сэкономить 4-10 грн, в последнее время народ обленился. 70-80% пассажиров в целом проезд оплачивают. Но льготников много, факт. Тут вопрос не контроля, а тарифов и льгот. Мне по Киеву до электрички доехать в маршрутке и метро дороже, чем сам проезд в электричке на 50км.
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12484
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
У 2018 році Укрзалізниця запустить пілотний проект у приміському сполученні
УЗ http://uz.gov.ua/press_center/up_to_date_topic/460937/
Укрзалізниця на початку 2018 року реалізує пілотний проект з організації приміського залізничного сполучення навколо великих міст. Спочатку цей проект почне діяти в Київському вузлі. Про це сьогодні під час виступу на засіданні Кабінету Міністрів України повідомив голова правління ПАТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов.
За його словами, приміське залізничне сполучення між Києвом та Ірпенем, Бучею, Немішаєвим та Броварами буде здійснюватися модернізованими електропоїздами з інтервалом руху 20-25 хвилин. «Цей проект допоможе зробити трудову міграцію населення більш зручною та розвантажити автомобільні дороги», - зазначив Євген Кравцов.
Керівник Укрзалізниці планує впродовж декількох наступних років реалізувати такі проекти і в інших найбільших містах України.
Також Євген Кравцов нагадав про катастрофічний для Укрзалізниці рівень компенсацій за перевезення пільговиків у приміському сполученні. Так, з початку року облдержадміністрації компенсували залізничниками за ці перевезення критично мало – у середньому близько 10 %.
УЗ http://uz.gov.ua/press_center/up_to_date_topic/460937/
Укрзалізниця на початку 2018 року реалізує пілотний проект з організації приміського залізничного сполучення навколо великих міст. Спочатку цей проект почне діяти в Київському вузлі. Про це сьогодні під час виступу на засіданні Кабінету Міністрів України повідомив голова правління ПАТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов.
За його словами, приміське залізничне сполучення між Києвом та Ірпенем, Бучею, Немішаєвим та Броварами буде здійснюватися модернізованими електропоїздами з інтервалом руху 20-25 хвилин. «Цей проект допоможе зробити трудову міграцію населення більш зручною та розвантажити автомобільні дороги», - зазначив Євген Кравцов.
Керівник Укрзалізниці планує впродовж декількох наступних років реалізувати такі проекти і в інших найбільших містах України.
Також Євген Кравцов нагадав про катастрофічний для Укрзалізниці рівень компенсацій за перевезення пільговиків у приміському сполученні. Так, з початку року облдержадміністрації компенсували залізничниками за ці перевезення критично мало – у середньому близько 10 %.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
- dimentiy
- Злой литовец
- Сообщения: 9311
- Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
- Откуда: Зять городов русских
- Контактная информация:
Собственно это то, что должно быть городской электричкой.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция
ГЭ пускай себе остаётся в пределах узла. Из Тетерва/Фастова часть ч/з К-Петровку, часть ч/з К-Пасс проганяем на Дарницу и дальше на Нежин/Яготин. В итоге получаем вполне себе адекватное сообщение пригородов между собой, не будет беготни по Дарнице с пересадкой пригород/ГЭ. Вот только в таком случае КПТ нужно полностью исключить из участия в процессе ГЭ, ну и(мечтательно) убрать "всеобъемлющую шару" для пенсов.
- dimentiy
- Злой литовец
- Сообщения: 9311
- Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
- Откуда: Зять городов русских
- Контактная информация:
Чтобы было удобно, нужно не «часть ч/з К-Петровку, часть ч/з К-Пасс», а конкретные маршруты/линии с номером, как в метро.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция
- dimentiy
- Злой литовец
- Сообщения: 9311
- Зарегистрирован: 26 дек 2005, 19:54
- Откуда: Зять городов русских
- Контактная информация:
Как было — это плохо.
Как есть сейчас — плохо тоже.
Хорошо, когда линия 1 — это Нежин-Петровка-Фастов, линия 2 — Тетерев-К.Пасс-Яготин, линия 3 — Святошин-Триполье-Мироновка и т.п.
Как есть сейчас — плохо тоже.
Хорошо, когда линия 1 — это Нежин-Петровка-Фастов, линия 2 — Тетерев-К.Пасс-Яготин, линия 3 — Святошин-Триполье-Мироновка и т.п.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция
И чем плохо? Как в таком случае попасть со Святошино на К-Петровку? Опять пересадка, т.е - фигня. Да и нормально было. Из пригорода все знали, как доехать на ту же К-Петровку. Понятно, что "прямых" пассажиров из условных Броваров и далее до условного Ирпеня будут единицы. В том же Святошино - на К-Петровку принимать к береговой платформе на 7-м пути, на К-Пасс - к береговой на 4-м(который бывший 2-й), на Фастов - на островную. Как-то так.