Ну наскільки я знаю який прект не малюй, а конструкція арки буде без змін, а покищо тільки й збираються її добудувати. А так за узгодженням проекту розміщення квітничків і смітничків можна знов цілий рік втратити бо арка потребує температурного режиму.Бодрый писал(а):....
Кличко и Федотов строят Подольский мост без утверждения окончательного проекта.....
Метро на Троещину
Модераторы: dimentiy, Администраторы
- selykv
- Машинист
- Сообщения: 515
- Зарегистрирован: 27 окт 2011, 17:29
- Откуда: Kyiv
- Контактная информация:
Сьогодні 8.08 проїхав велосипедом по дамбі. З моменту останнього репортажа підполковника практично нічого не змінилося.
На самій дамбі стоїть бетонозмішувач і камаз-самосвал.
Паркан розмістили тільки по краю дамби, тому спокійно можна заглянути всередину.
Роботи ведуться середньої інтенсивності. На око будівельників, з охороною і водіями задіяно до 20 чоловік.
Під мостом стоїть промисловий генератор, який подає напругу на будівництво.
Кількість битовок під мостом збільшилася до 4.
При цьому далі стоїть стара битовка охорони. Підйом на міст закритий - значить там роботи поки не ведуться.
З іншого боку озера поки тиша. Напівзруйновані вулички поки ніхто не чіпає.
Лиш біля краю стоїть одинокий грейдер. Але можливо він належить садистам.
Мостобудівники так інтенсивно працюють, що мають час спускатися у тінь до річки.
А в глибині 26 лінії все так само безтурботно копошаться роми. Мабуть замислюють, що б ще вкрасти на моїй дачі.
На самій дамбі стоїть бетонозмішувач і камаз-самосвал.
Паркан розмістили тільки по краю дамби, тому спокійно можна заглянути всередину.
Роботи ведуться середньої інтенсивності. На око будівельників, з охороною і водіями задіяно до 20 чоловік.
Під мостом стоїть промисловий генератор, який подає напругу на будівництво.
Кількість битовок під мостом збільшилася до 4.
При цьому далі стоїть стара битовка охорони. Підйом на міст закритий - значить там роботи поки не ведуться.
З іншого боку озера поки тиша. Напівзруйновані вулички поки ніхто не чіпає.
Лиш біля краю стоїть одинокий грейдер. Але можливо він належить садистам.
Мостобудівники так інтенсивно працюють, що мають час спускатися у тінь до річки.
А в глибині 26 лінії все так само безтурботно копошаться роми. Мабуть замислюють, що б ще вкрасти на моїй дачі.
- post-factum
- Машинист
- Сообщения: 514
- Зарегистрирован: 22 сен 2008, 22:11
- Откуда: Česko
- Контактная информация:
- post-factum
- Машинист
- Сообщения: 514
- Зарегистрирован: 22 сен 2008, 22:11
- Откуда: Česko
- Контактная информация:
і знову: http://24tv.ua/metro_na_troyeshhini_sta ... vo_n854900
Будівництво четвертої лінії метрополітену на житловий масив Вигурівщина-Троєщина у Києві почнеться вже у 2018 році.
Як повідомила директор Української асоціації Шовкового шляху Silk Link Ірина Нікорак в інтерв'ю Укрінформу, китайська компанія China Railway International Group розробляє технічно-економічне обґрунтування для будівництва лінії метрополітену на житловий масив Вигурівщина-Троєщина.
"Влітку або восени цього року має бути розроблено технічно-економічне обґрунтування, і наступного року має початися активна фаза будівельних робіт. Це у разі, якщо сторони дійдуть взаєморозуміння", – наголосила вона.
Київська міська державна адміністрація підписала меморандум про співпрацю з китайською компанією CRIG за проектом будівництва лінії метрополітену на житловий масив Вигурівщина-Троєщина.
Лінія складатиметься з 14 станцій, трьох пересадкових вузлів і одного електродепо. Будівництво лінії здійснюватиметься у 2 черги, кожна з яких триватиме 3-4 роки.
Будівництво четвертої лінії метрополітену на житловий масив Вигурівщина-Троєщина у Києві почнеться вже у 2018 році.
Як повідомила директор Української асоціації Шовкового шляху Silk Link Ірина Нікорак в інтерв'ю Укрінформу, китайська компанія China Railway International Group розробляє технічно-економічне обґрунтування для будівництва лінії метрополітену на житловий масив Вигурівщина-Троєщина.
"Влітку або восени цього року має бути розроблено технічно-економічне обґрунтування, і наступного року має початися активна фаза будівельних робіт. Це у разі, якщо сторони дійдуть взаєморозуміння", – наголосила вона.
Київська міська державна адміністрація підписала меморандум про співпрацю з китайською компанією CRIG за проектом будівництва лінії метрополітену на житловий масив Вигурівщина-Троєщина.
Лінія складатиметься з 14 станцій, трьох пересадкових вузлів і одного електродепо. Будівництво лінії здійснюватиметься у 2 черги, кожна з яких триватиме 3-4 роки.