ЖД-транспорт :-)

Модераторы: dimentiy, Администраторы

Аватара пользователя
XAN
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 5352
Зарегистрирован: 02 окт 2008, 17:02
Откуда: Копенгаген

Сообщение XAN »

Ну у поляков прост ов 70-ые годы банально построили прямую как прямая линию (извините за каламбур) линию, потому там только путь необходимо было переложить.
...до 29 ноября 2010 - не было ни единого разрыва!

Аватара пользователя
mann
Машинист
Машинист
Сообщения: 596
Зарегистрирован: 06 июл 2011, 12:50
Откуда: Киев

Сообщение mann »

berest писал(а): Такой проект: "До Одессы за 2 часа" - имхо, никто у нас строить не будет.

Я за любой движ, лишь бы делалось и строилось.
Не будет. Альстомовцы на выставке в Берлине говорили про стоимость безбалластного пути более 1 млн. евро за 1 км. Разумеется столько денег на железную дорогу у нас тратить не будут. При этом путь весьма быстро сооружается при помощи вот таких комплексов.

Аватара пользователя
euhome
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 5889
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 10:12
Откуда: Харків

Сообщение euhome »

Войцех Балчун: з 1 серпня плануємо відправити в перший рейс поїзд Львів – Краків

https://uz.gov.ua/press_center/up_to_date_topic/450689/

23.05.2017

Уже з 1 серпня ПАТ «Укрзалізниця» планує відправити в перший рейс поїзд Львів – Краків. Про це повідомив голова правління товариства Войцех Балчун під час прес-конференції у Львові сьогодні, 23 травня 2017 року.

«Працюємо над запровадженням залізничного сполучення з Краковом. Можливо, приймемо пропозицію польських колег та реалізуємо проект за допомогою системи розсувних візків SUW-2000. Наразі вивчаємо варіанти», – повідомив Войцех Балчун.

За словами Войцеха Балчуна, українські залізничники активно працюють над покращенням міжнародного сполучення із сусідніми країнами: «Безвіз відкриває перед нами нові перспективи, і Укрзалізниця має намір активно освоювати ринок міжнародних залізничних перевезень. Після Кракова плануємо зв’язати поїздом Чернівці з Румунією та інші проекти».

Сьогодні голова правління ПАТ «Укрзалізниця» Войцех Балчун та керівництво галузі проводять об’їзд по регіональній філії «Львівська залізниця», під час якого відбулося представлення колективу директора регіональної філії Івана Груника. Також залізничникам була презентована Стратегія розвитку ПАТ «Укрзалізниця» 2017-2021 років та основні показники роботи галузі та 2016 рік та 4 місяців поточного року.

Переглянути трансляцію прес-конференції Войцеха Балчуна у Львові можна на сторінці ПАТ «Укрзалізниця» на YouTube.
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits

Аватара пользователя
euhome
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 5889
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 10:12
Откуда: Харків

Сообщение euhome »

Укрзалізниця запровадить пряме сполучення Одеса – Маріуполь

http://www.uz.gov.ua/press_center/up_to ... ic/451459/

01.06.2017

До курортного сезону ПАТ «Укрзалізниця» запустить поїзд Одеса – Маріуполь. Про це повідомив Прем’єр-міністр України Володимир Гройсман сьогодні в Маріуполі. У робочій поїздці також беруть участь голова правління ПАТ «Укрзалізниця» Войцех Балчун, голова наглядової ради ПАТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов і директор регіональної філії «Донецька залізниця» Сергій Бугайов.

Поїзд Одеса – Маріуполь № 192/191 розпочне курсування з 20 червня 2017 року через день по непарних числах. З Одеси відправлятиметься по непарних числах о 14:31 та прибуватиме до Маріуполя о 12:20 наступного дня. У зворотному напрямку по парних числах: відправлення з Маріуполя о 13:45 та прибуття до Одеси о 10:06 наступного дня. Зупинятиметься поїзд у 12 населених пунктах, зокрема в Запоріжжі, Херсоні, Миколаєві та інших містах, що дозволить покращити логістику понад 3 млн мешканців цих регіонів.

Нині Маріуполь має пасажирське залізничне сполучення з Києвом, Львовом, Дніпром, Харковом. З запуском поїзда № 192/191 запровадиться пряме залізничне сполучення Маріуполя з Запоріжжям, Миколаєвом, Херсоном та Одесою.
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits

Viveri
Путеец
Путеец
Сообщения: 195
Зарегистрирован: 27 янв 2017, 14:38
Откуда: Kyiv

Сообщение Viveri »

mann писал(а):
berest писал(а): Такой проект: "До Одессы за 2 часа" - имхо, никто у нас строить не будет.

Я за любой движ, лишь бы делалось и строилось.
Не будет. Альстомовцы на выставке в Берлине говорили про стоимость безбалластного пути более 1 млн. евро за 1 км. Разумеется столько денег на железную дорогу у нас тратить не будут. При этом путь весьма быстро сооружается при помощи вот таких комплексов.
Это стоимость в однопутном измерении?
Если соединить Белую Церковь с Подольском, то это здорово сократит время в пути Киев-Одесса. Т.е. речь уже не о 450 км по прямой, а о примерно половине этого расстояния

Аватара пользователя
euhome
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 5889
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 10:12
Откуда: Харків

Сообщение euhome »

Відкрито продаж квитків на поїзд Ковель – Холм

http://www.uz.gov.ua/press_center/up_to ... ic/451603/

03.06.2017

Укрзалізниця відкрила продаж квитків до польського міста Холм у міжнародних залізничних касах. Вартість проїзду складатиме 203,24 грн. Поїзд № 751/752 Ковель – Холм відправиться в перший рейс вже через тиждень.

Передбачається, що маршрут обслуговуватиметься складом рейкового автобуса. Залізничники аналізуватимуть попит на цей напрямок і за потреби залучатимуть інший рухомий склад. Це вже другий денний поїзд до Польщі. У грудні 2016 року для покращення сервісу для пасажирів у міжнародному сполученні Укрзалізниця запустила швидкісний поїзд сполученням Київ – Львів – Перемишль, який нині користується великим попитом.

Завдяки спільним зусиллям українських і польських залізничників квитки до Перемишля з середини червня вже можна буде купити онлайн. У планах Укрзалізниці – продовжити розвивати міжнародні сполучення не тільки з Польщею, а й з іншими країнами Європи, особливо в контексті запровадження безвізового режиму.

Нагадуємо, вартість квитків на міжнародні напрямки може змінюватися залежно від курсу валюти в день придбання квитка.
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits

Аватара пользователя
Klovsky
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 12483
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
Откуда: Localhost sweet home
Контактная информация:

Сообщение Klovsky »

Опробовал 749-й поезд "Ивано-Франковск-Киев", 2-й класс /сидячий/, вагоны-трансформеры.
Очень не советую именно такой вариант.
6 человек в купе сидят, по 3 друг напротив друга. Мне ещё повезло, сравнительно. Двое улеглись на вторые полки, внизу остались четверо. Но даже моя не такая и большая сумка еле поместилась под полкой. Чемодан соседей запихнули под столик, так что вытянуть ноги не всем судилось (
Чуть солнце - уже душно и жарко. Окно не открыть, а вентиляция работает по непонятному алгоритму. Более шумный субъективно, чем Хюндай (правда, я тут близко к тележке ехал, но не думаю, что суть именно в этом).
Но есть в купе 2 розетки.
Чудо-конструкторы сделали откидные подлокотники: когда сложены в спинку дивана - они бархатом к спине пассажира, всё нормально.
Но когда выдвинуты в "рабочем" положении, то под локтями голый металл, а бархат с нижней стороны подлокотников :cry: . Вряд ли конструкторы хоть раз проехались в нём в купе по 6 человек, почти 8 часов в жару.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт

Аватара пользователя
euhome
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 5889
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 10:12
Откуда: Харків

Сообщение euhome »

Балчун подав у відставку

http://www.pravda.com.ua/news/2017/08/9/7151758/

9 серпня 2017, 11:22

Голова "Укрзалізниці" Войцех Балчун подав у відставку через особисті обставини.
Про це повідомив на засіданні уряду в середу прем'єр-міністр Володимир Гройсман.
"Сьогодні ми розглянемо заяву Войцеха Балчуна про звільнення. Він прийняв це рішення абсолютно самостійно", - заявив голова уряду.
За його словами, за час керування Балчуна в УЗ "відбулися, в тому числі, і позитивні зміни".
"Хто би що не казав", - додав Гройсман.
Він подякував Балчуну за роботу і зазначив, що йому довелося працювати в достатньо важких умовах.
Хочу висловити вдячність за проведену роботу Войцеху Бальчуну, який через особисті обставини змушений залишити посаду керівника Укрзалізниці
За словами прем'єра , на засіданні у середу Кабмін розгляне призначення тимчасово виконуючого обов'язки директора ПАТ "Укрзалізниця", після чого буде оголошений конкурс з пошуку нового керівника підприємства.
Гройсман повідомив, що уряд вже розглядає пропозицію призначити т.в.о. директора УЗ першого заступника міністра інфраструктури Євгена Кравцова.
"Кравцов є сьогодні головою наглядової ради "Укрзалізниці", а до призначення Войцеха Балчуна теж виконував обов'язки тимчасово (керівника УЗ – ред.)", - розповів прем'єр.
Він висловив сподівання, що Балчун залишиться радником голови підприємства й виконуватиме функції міжнародної координації в "Укрзалізниці".
Водночас пост самого Войцеха Балчуна у Facebook від 8 серпня дещо пояснює причини його звільнення.
"Сподіваюсь, вам не треба пояснювати справжню мету масованої кампанії чорного піару, активізовану проти мене останніми днями. За таких обставин, я мав би вже надцять разів звернутися до суду, але ж рік роботи в Україні мене багато чому навчив.", - пише він, перебуваючи у відрядженні до Китаю.
"Все зроблене впродовж цього року в атмосфері щоденного негативного піару і навіть відкритого саботажу, дає підстави для гордості. На підбиття підсумків прийде час", - додає керівник УЗ.
Він також підкреслив, що, "як професіонал, завжди доводить справи до кінця, тому, безумовно і беззастережно, відстоюватиме інтереси УЗ і України на зустрічах з нашими китайськими партнерами".
"Це була найскладніша і найважливіша місія в моєму бізнесовому житті", - пише Балчун у Facebook уже в середу.
Він зазначив, що на посаді керівника "Укрзалізниці" домігся значного покращення фінансового стану товариства.
"Від початку було відомо, що ця місія не триватиме вічно… Ситуація, яку я застав, була набагато складнішою, ніж можна було комусь уявити… Ми стабілізували компанію, поліпшили всі економічні показники, підготували п’ятирічну стратегію, відновили репутацію компанії на міжнародній арені, повернулися на шлях інвестицій, запустили нові пасажирські сполучення", - каже Балчун.
Він подякував за підтримку прем'єру Гройсману, першому віце-прем’єру Степану Кубіву, віце-прем’єру Володимиру Кістіону, а також Кравцову.
"Щоденна критика також була для мене додатковою мотивацією", - зазначив він.
"Триматиму кулаки за нову команду в Укрзалізниці, за подальші реформи і, зі свого боку, робитиму все, щоб реалізувати проекти компанії на міжнародних ринках. Укрзалізниця і Україна – назавжди у моєму серці...", - завершив Балчун свій пост.

Євген Кізілов, УП
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits

Аватара пользователя
euhome
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 5889
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 10:12
Откуда: Харків

Сообщение euhome »

Росіяни запустили залізницю в обхід України

https://www.epravda.com.ua/news/2017/08/7/627837/

7 СЕРПНЯ 2017, 16:55

Залізниця, яка побудована в Ростовській та Воронезькій області в обхід території України, введена в експлуатацію.
Про це повідомляє російський "Інтерфакс".
"Робочий рух на ділянці Журавка - Міллерово відкрито. Таким чином, можна сказати, що почалася експлуатація цієї двоколійної електрифікованої залізниці, яка будувалася в обхід сусідньої України", - сказав співрозмовник агентства.
За його словами, "інтенсифікація руху на гілці буде наростати, відповідні плани реалізуються міністерством транспорту, Російською залізницею, іншими профільними структурами".
Рішення про будівництво залізничного обходу сусідньої держави для поїздів, що прямують з центральних районів країни в південні регіони, було прийнято РФ у 2015 році.
Раніше в понеділок міністр транспорту РФ Максим Соколов заявив, що ділянка Журавка - Міллерово забезпечить Росії незалежність від проходження кордону сусідньої України.
Изображение

Рішення про будівництво залізничного обходу України для поїздів, що прямують з центральних районів країни в південні регіони, було прийнято Росією на початку 2015 року.
Як повідомлялося, 21 вересня 2015 року прем'єр-міністр Росії Дмитро Медведєв підписав розпорядження про будівництво залізниці в обхід Луганській області України на ділянці Журавка - Міллерово.
Глава Міністерства оборони Росії Сергій Шойгу заявив, що залізниця в обхід України буде побудована до вересня 2017 року.
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits

VOVA_H
Начальник депо
Начальник депо
Сообщения: 1164
Зарегистрирован: 02 апр 2012, 11:15

Сообщение VOVA_H »

euhome писал(а):Балчун подав у відставку
"Сподіваюсь, вам не треба пояснювати справжню мету масованої кампанії чорного піару, активізовану проти мене останніми днями.
Недавав красти, спробував обмежити владу регіональних князьків, спробував скоротити ревізорський апарат - будь якого з цих пунктів достатньо щоб проти нього виступило 99.5% вищих керівників компанії та їх кришувальник омелян. І люценко в томуж ургупованні...

Аватара пользователя
euhome
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 5889
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 10:12
Откуда: Харків

Сообщение euhome »

В "РЖД" уточнили, когда запустят движение поездов по новой линии в объезд Украины

https://www.newsru.com/russia/11aug2017/rzhd.html

11 августа 2017 г., 15:57

Компания "Российские железные дороги" 11 августа объявила на своем сайте о начале тестовой эксплуатации отдельных участков новой железнодорожной линии Журавка - Миллерово, которая позволит пускать поезда на юге России в обход Украины.

"Пробный поезд, состоящий из локомотива и нескольких грузовых вагонов, уже прошел по участку от станции Журавка до станции Боченково протяженностью 122 км", - говорится в сообщении.

Общая длина этого участка новой линии составляет 137 км, он проходит по территории Воронежской и Ростовской областей. Тестовая эксплуатация линии Журавка - Миллерово позволит проверить готовность железнодорожной инфраструктуры, наладить работу систем управления движением, а также подготовить локомотивные бригады, которым предстоит управлять поездами на этом участке, отметили в РЖД.

Работы по подготовке остальных участков линии к запуску находятся в завершающей стадии, окончательный ввод в эксплуатацию и открытие движения пассажирских поездов на линии планируется к концу осени 2017 года, уведомили железнодорожники.

7 августа "Интерфакс" со ссылкой на некий осведомленный источник сообщил об открытии рабочего движения на участке Журавка - Миллерово и фактическом "начале эксплуатации этой двухпутной электрифицированной железной дороги, которая строилась в обход соседней Украины".

В тот день министр обороны Сергей Шойгу вручил орден Жукова командованию 39-й отдельной железнодорожной бригады, которая принимала участие в этом строительстве, имеющем "огромное значение для обеспечения интенсивности и безопасности перевозок на южных направлениях страны". Примечательно, что орден Жукова - государственная награда, учрежденная в 1994 году для награждения лиц высшего офицерского состава за заслуги в разработке и проведении крупных военных операций.

Железную дорогу на участке Журавка - Миллерово начали строить в 2015 году, после ухудшения отношений России с Украиной. В Минобороны сообщали, что рабочее движение на этой линии должно начаться в августе 2017 года. Общая протяженность построенных путей составила 277 км.

Во время строительства в мае 2016 года в Кантемировском районе Воронежской области погиб военнослужащий.
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits

Юрик
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 2238
Зарегистрирован: 29 дек 2009, 10:58
Откуда: Харьков

Сообщение Юрик »

VOVA_H писал(а):
euhome писал(а):Балчун подав у відставку
"Сподіваюсь, вам не треба пояснювати справжню мету масованої кампанії чорного піару, активізовану проти мене останніми днями.
Недавав красти, спробував обмежити владу регіональних князьків, спробував скоротити ревізорський апарат - будь якого з цих пунктів достатньо щоб проти нього виступило 99.5% вищих керівників компанії та їх кришувальник омелян. І люценко в томуж ургупованні...
Пердаки рвались у рвачей конкретно!
Те же палки в колеса при попытках купить те же ДП или прочие побрякушки.

ЛиС
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 2739
Зарегистрирован: 09 окт 2006, 08:31
Откуда: Киев

Сообщение ЛиС »

Не знаю, кому и что он "не давал", и у кого что "рванулось", но за год работы правления Бальчуна и его команды департаменты на Тверской сильно разжирели, а на местах продолжается "прореживание", в т.ч. и "естественная убыль"(народ просто разбегается). И за год работы "эффективного менеджера" киевский оборот "усох" с 8-ми(иногда 10-ти) вагонных составов до 6-ти(стабильно) 4-х(иногда, но бывает) 8-ми(очень реедко) 10-ти(ну это просто праздник какой-то - где-то отменили РЭ, состав случайно попал в пригородный оборот).
И, да, от Киева катаюсь во всех возможных направлениях. Такого трэша не было никогда.

VOVA_H
Начальник депо
Начальник депо
Сообщения: 1164
Зарегистрирован: 02 апр 2012, 11:15

Сообщение VOVA_H »

ЛиС писал(а):Не знаю, кому и что он "не давал", и у кого что "рванулось", но за год работы правления Бальчуна и его команды департаменты на Тверской сильно разжирели, а на местах продолжается "прореживание", в т.ч. и "естественная убыль"(народ просто разбегается). И за год работы "эффективного менеджера" киевский оборот "усох" с 8-ми(иногда 10-ти) вагонных составов до 6-ти(стабильно) 4-х(иногда, но бывает) 8-ми(очень реедко) 10-ти(ну это просто праздник какой-то - где-то отменили РЭ, состав случайно попал в пригородный оборот).
И, да, от Киева катаюсь во всех возможных направлениях. Такого трэша не было никогда.
Ну неможна розглядати залізницю як "сферичного коня в вакумі", залізниця велика - тому має інерцію, падіння ВВП і відповідно вантажних перевезень, інфляція і девальвація, війна, втрата інфраструктури, рухомого складу, санкції і контр санкції, бажання уряду видушити з УЗ копієчку для пенсіонерів, бажання олігархів отримати копієчку від дешевих тарифів на вантажні перевезення, саботаж на рівні керівництва залізниць (бо Бальчун позбавляв їх статусу удільних князівств), протидія на рівні омеляна - все це складалося і дало такий ефект.
Запаси солярки які мала УЗ були спалені ще в 2014р., тодіж і припинили закупівлю запчастин, через деякій час ремонтувати стало нічим, але при падінні ВВП (і відповідно вантажних перевезень) це пройшло непомітно- потреба в локомотивах і вагонах впала, потім коли все доламалось, всі "заначки" запчастин скінчились економіка почала очухуватись з відповідним запитом на перевезення.
Я сам "на місцях": плани по скороченню Балчун пише чи місцеві князьки? в нас поки що нікого не скоротили - достатньо тих хто розбігся, розбігаються не тільки від низьких зарплат, але і від гвалтування мізків, і жити недають не київські департаменти, а управління залізниць. Причому це цілеспрямована компанія в якій тим що працюють тим і травлять життя, а наверху тиша і премії до дня бухгалтера в розмірі посадового окладу, і не Києвом надані, а управліннями залізниць, і до дня залізничника буде всім вітання, а заслуженим по окладу, в управах всі заслужені. Компанія по естетичному вигляду почалася не при Балчуні, і з шкіри лізуть по збиранню папірців, побілці перонів, обкосці трави і вирубці корчів не з Києва, а з управлінь залізниць.
Те що нема на чому і чим їздити це проблема десятилітть коли в інфраструктуру не вкладували (видимість деколи робили) кошти, а зараз це назбиралось, на це наклалась економічна ситуація і саботаж.
Ще про скорочення: якщо правильно скоротити кожного десятого (того що сам нічого не робить, і заважає іншим непотрібним потоком паперів та ідіотськими вказівками не забезпеченими ресурсами), то ефективність роботи УЗ збільшиться, ще кожного десятого можна скоротити і нічого не зміниться - ці люди "влаштувалися" і сидять в теплих місцях і нічого не роблять, але і не заважають, хоча перепрошую, зміниться - моральний стан покращиться. Тобто 20% штату можливо (і потрібно) скоротити - це призведе до покращення роботи УЗ, та дасть можливість підвищити зарплату працівникам на 30% (бо шкідники і ті що "влаштувалися" мають добру зряплату. Але це все прекрасно блокується так званими "профспілками", як і спроба ввести нову тарифну сітку.
Зараз ВВП в країні трошки росте, з жовтня типу таки тарифи мабудь піднімуть, явний саботаж трошки припиниться - ура, перемога! наші добрі старі злодюги показали що вони кфкктивніші.
Ну геть як колись коли при М.С.Хрущові пропав хліб з пшениці й жита, був тільки кукурудзяний (в ВРП (ОРС) залізниць був житній, але для своїх), а на другий день після відсторонення все стало на свої місця.
Знаю я як такі гадості творяться - трішки історією цікавився.

Аватара пользователя
Klovsky
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 12483
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
Откуда: Localhost sweet home
Контактная информация:

Сообщение Klovsky »

побілці перонів, обкосці трави і вирубці корчів
Чи красивіше, тим приємніше пасажирам. Якщо нема грошей на нові вагони, хай хоч перони будуть нормального вигляду.

Суха трава та корчі горять. Вимоги цілком логічні, бо їх невиконання призводить до гірших наслідків.

А про питання 20/80 (20% звільнити, 80% іншим підняти зарплати): хто ж буде перевіряти перевіряючих (які визначатимуть, кого звільнити або підвищити?

Бо така "реформа" завершиться, як в старому інтернаціональному анекдоті:
- А давайте куме он тому пику наб'єм?!!
- Давайте, але якщо він нас поб'є?
- А нас за шо?!!
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт

Ответить