Воно то так, але:Klovsky писал(а):Чи красивіше, тим приємніше пасажирам. Якщо нема грошей на нові вагони, хай хоч перони будуть нормального вигляду.побілці перонів, обкосці трави і вирубці корчів
Суха трава та корчі горять. Вимоги цілком логічні, бо їх невиконання призводить до гірших наслідків.
А про питання 20/80 (20% звільнити, 80% іншим підняти зарплати): хто ж буде перевіряти перевіряючих (які визначатимуть, кого звільнити або підвищити?
Бо така "реформа" завершиться, як в старому інтернаціональному анекдоті:
- А давайте куме он тому пику наб'єм?!!
- Давайте, але якщо він нас поб'є?
- А нас за шо?!!
- перони також чимось треба фарбувати, тобто гроші йдуть на вапно, а не на вагони
- перони потрібно комусь фарбувати - тобто або це зарплата фарбувальників, або це "припахування" ДСівців - додатковий стимул шукати кращу роботу за межами "дурдому УЗ"
- раніше косили траву на стрілках і біля пристроїв, корчі рубали коли вони зменшували видимість колії,або лізли в лінії звязку та електроживлення.
Тобто були якісь розумні межі естетичного вигляду. Зараз колійники замісь ремонту колії косять траву. Тобто для ВПР (машина така Виправочно Підбивочно Рихтовочна) солярки нема, а для мотокіс бензин є, і на придбання мотокіс гроші є, і стан колії (бальність) вже на другому плані. Замість реального стану займаються очкозамилюванням.
А розумному пасажиру краще проїхатися по невеселому пйзажу з корчів та високої трави в межах смуги відводу ніж розкинутись кишками та мізками по доглянутих квітниках.
Розумієте грошей нема тому що на них купили мотокоси (якщо віритии СБУ то в два рази дорожче ринкових цін), купили вапно і фарбу, пензлики і високооктановий бензин, люди які малиб ремонтувати колію косять траву. Це називаеться одним словом - шкідництво.
20/80? елементарно)) створюеться копія бази данних АРМ КАДРИ станом на якесь число, бажано на 17-00 пятниці, з одночасною забороною на будь які переміщення працівників. Потім видаеться наказ про скорочення певних посад по списку, ці посади шкідники та сінекури по кожному главку прекрасно відомі, тобто всіх з транспорта. Ні в якому випадку не працевлаштовувати на інших посадах бо вони ніколи нічого не робили й робити не будуть, а інші ще й заважали робити.
Далі звірити копію бази даних з тією по якій будуть скорочувати людей з іх займаних посад - так можна буде звільнити без вихідної допомоги з перспективою кримінального переслідування 80% керівників та кадровиків.
Тільки не треба розповідати що не посада красить людину, на Нюрнбергському процесі таки по посаді дивилися.
Розумієте в чому основна проблема? в тому чщо видимість створюється замість реальної роботи, в тому що дуже обмежені ресурси йдуть на видимість, в тому що керівники на місцях вимушені зривати людей з реальної роботи по забезпеченні безпеки руху на покоски-побілки-прополки-вирубки, ДСовці в свої вихідні перони білять, траву косять - ось вони й розбігаються, розбігаються слюсаря в яких нема ні інструменту, ні запчастин, а є смішна зарплата і загроза позбавлення премії якщо зламаеться щось що відпрацювало кілька термінів.
Що колійні машини (про транспорт енергетиків і звязківців мова вже не йде) нема чим заправити, а мотриса князька щоденно шастає, і дрібніші мотриски також шастають, і мотокоси дзичать (на їх стільки восокооктанового бензину можна "закупити" - в майбах солярку не зальєш) - на дурдом гроші є. В тому що всі перевірки тероризують тих хто реально працює, тих на кому ше тримається те що колись було залізницею, ось їх і виїдають, свідомо виїдають щоб розвалити і показати до чого Балчун довів.
Надіюсь (бо наївний) що після того як вони свого добились може цей дурдом трішки притихне - після повалення Хрущова на другий день нормальний хліб зявився. Хоча ці шкідники так ввійшли в раж, що по інерції будуть робити. Доки все не стане, або всі морги не будуть забиті трупами від залізничних аварій, тоді може щось зміниться, але сумніваюсь - виросло ціле покоління "працівників" які звикли так "працювати", починаючи з колійного майстра і до верху 90% тупі, некомпетентні, мерзотники, злодюги, самодури й підхалими, причому чим вище посада тим гірші "працівники", зараз повним ходом йде заміна (шляхом виходу на пенсію та просто втікання на інші роботи (чим ближче до кордонів ЄС і чим більше місто тим це вираженіша тенденція)) роботяг на криворуких розумововідсталих діточок, які також на довго не затримуються.
Так що скоро я буду маршрутками їздити - страшно.