ЖД-транспорт :-)

Модераторы: dimentiy, Администраторы

VOVA_H
Начальник депо
Начальник депо
Сообщения: 1164
Зарегистрирован: 02 апр 2012, 11:15

Сообщение VOVA_H »

Klovsky писал(а):
побілці перонів, обкосці трави і вирубці корчів
Чи красивіше, тим приємніше пасажирам. Якщо нема грошей на нові вагони, хай хоч перони будуть нормального вигляду.

Суха трава та корчі горять. Вимоги цілком логічні, бо їх невиконання призводить до гірших наслідків.

А про питання 20/80 (20% звільнити, 80% іншим підняти зарплати): хто ж буде перевіряти перевіряючих (які визначатимуть, кого звільнити або підвищити?

Бо така "реформа" завершиться, як в старому інтернаціональному анекдоті:
- А давайте куме он тому пику наб'єм?!!
- Давайте, але якщо він нас поб'є?
- А нас за шо?!!
Воно то так, але:
- перони також чимось треба фарбувати, тобто гроші йдуть на вапно, а не на вагони
- перони потрібно комусь фарбувати - тобто або це зарплата фарбувальників, або це "припахування" ДСівців - додатковий стимул шукати кращу роботу за межами "дурдому УЗ"
- раніше косили траву на стрілках і біля пристроїв, корчі рубали коли вони зменшували видимість колії,або лізли в лінії звязку та електроживлення.
Тобто були якісь розумні межі естетичного вигляду. Зараз колійники замісь ремонту колії косять траву. Тобто для ВПР (машина така Виправочно Підбивочно Рихтовочна) солярки нема, а для мотокіс бензин є, і на придбання мотокіс гроші є, і стан колії (бальність) вже на другому плані. Замість реального стану займаються очкозамилюванням.
А розумному пасажиру краще проїхатися по невеселому пйзажу з корчів та високої трави в межах смуги відводу ніж розкинутись кишками та мізками по доглянутих квітниках.
Розумієте грошей нема тому що на них купили мотокоси (якщо віритии СБУ то в два рази дорожче ринкових цін), купили вапно і фарбу, пензлики і високооктановий бензин, люди які малиб ремонтувати колію косять траву. Це називаеться одним словом - шкідництво.
20/80? елементарно)) створюеться копія бази данних АРМ КАДРИ станом на якесь число, бажано на 17-00 пятниці, з одночасною забороною на будь які переміщення працівників. Потім видаеться наказ про скорочення певних посад по списку, ці посади шкідники та сінекури по кожному главку прекрасно відомі, тобто всіх з транспорта. Ні в якому випадку не працевлаштовувати на інших посадах бо вони ніколи нічого не робили й робити не будуть, а інші ще й заважали робити.
Далі звірити копію бази даних з тією по якій будуть скорочувати людей з іх займаних посад - так можна буде звільнити без вихідної допомоги з перспективою кримінального переслідування 80% керівників та кадровиків.
Тільки не треба розповідати що не посада красить людину, на Нюрнбергському процесі таки по посаді дивилися.
Розумієте в чому основна проблема? в тому чщо видимість створюється замість реальної роботи, в тому що дуже обмежені ресурси йдуть на видимість, в тому що керівники на місцях вимушені зривати людей з реальної роботи по забезпеченні безпеки руху на покоски-побілки-прополки-вирубки, ДСовці в свої вихідні перони білять, траву косять - ось вони й розбігаються, розбігаються слюсаря в яких нема ні інструменту, ні запчастин, а є смішна зарплата і загроза позбавлення премії якщо зламаеться щось що відпрацювало кілька термінів.
Що колійні машини (про транспорт енергетиків і звязківців мова вже не йде) нема чим заправити, а мотриса князька щоденно шастає, і дрібніші мотриски також шастають, і мотокоси дзичать (на їх стільки восокооктанового бензину можна "закупити" - в майбах солярку не зальєш) - на дурдом гроші є. В тому що всі перевірки тероризують тих хто реально працює, тих на кому ше тримається те що колись було залізницею, ось їх і виїдають, свідомо виїдають щоб розвалити і показати до чого Балчун довів.
Надіюсь (бо наївний) що після того як вони свого добились може цей дурдом трішки притихне - після повалення Хрущова на другий день нормальний хліб зявився. Хоча ці шкідники так ввійшли в раж, що по інерції будуть робити. Доки все не стане, або всі морги не будуть забиті трупами від залізничних аварій, тоді може щось зміниться, але сумніваюсь - виросло ціле покоління "працівників" які звикли так "працювати", починаючи з колійного майстра і до верху 90% тупі, некомпетентні, мерзотники, злодюги, самодури й підхалими, причому чим вище посада тим гірші "працівники", зараз повним ходом йде заміна (шляхом виходу на пенсію та просто втікання на інші роботи (чим ближче до кордонів ЄС і чим більше місто тим це вираженіша тенденція)) роботяг на криворуких розумововідсталих діточок, які також на довго не затримуються.
Так що скоро я буду маршрутками їздити - страшно.

Аватара пользователя
Klovsky
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 12483
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
Откуда: Localhost sweet home
Контактная информация:

Сообщение Klovsky »

ДСовці в свої вихідні перони білять, траву косять
Хто їм винен, "міровой порядок"? ))
Якщо вони всі не будуть виконувати чужу роботу, то ніхто їх не звільнить. Проблема не в начальстві, а у виконанні підлеглими абсурдних і неправомірних наказів/прохань/пропозицій.
"Для танго нужны двое".

І кожен начальник просить те, про що підлеглий не відмовить. У одного межа - затриматися 5 хвилин на обідню перерву (а далі такий гвалт зчинить, шо ховайся).
А іншого можна попросити у вихідні з мотокосою танцювати - і він це зробить без зайвих питань.
і премії до дня бухгалтера в розмірі посадового окладу
Бо без премій там працювати не будуть, у в ДС - будуть навіть у вихідні (хоч хтось).
Що тільки підтверджує: кожен підлеглий заслуговує того начальника, який в нього є.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт

TANK
пра-пра-правнук Лыбеди
пра-пра-правнук Лыбеди
Сообщения: 9700
Зарегистрирован: 20 июл 2006, 16:42
Откуда: Киев

Сообщение TANK »

хм, а где бы он физически взял вагоны для ЭП? в риге или в луганске?))
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)

Аватара пользователя
euhome
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 5888
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 10:12
Откуда: Харків

Сообщение euhome »

"Укрзалізниця" планує "урізати" персонал і пасажирські перевезення

http://www.pravda.com.ua/news/2017/08/28/7153330/

28 серпня 2017, 11:01

У фінансовому плані ПАТ "Українська залізниця" на 2017 рік передбачається зменшення обсягу пасажирських перевезень без подорожчання вартості проїзду.
Як пишуть "Наші гроші", проект цього плану виносили на розгляд урядового комітету 22 серпня, але результати розгляду невідомі.
У пояснювальній записці до фінплану на 2017 рік йдеться про зменшення пасажирських перевезень до 199,5 млн пасажирів, що менше звіту за 2016 рік на 7,6 млн пасажирів (4%).
Найбільше просядуть міжнародний пасажирообіг (14%) за рахунок скорочення поїздів. У внутрішньодержавному та місцевому сполученні перевезення скоротяться на 2% від факту минулого року. Приміське сполучення скоротиться на 7% за рахунок переходу пасажирів на альтернативні види транспорту.
"Проектом фінансового плану не передбачено проведення індексації тарифів на перевезення пасажирів у межах України в 2017 році", – йдеться при цьому у документі.
Також проект фінплану передбачає незначне збільшення вантажообігу у порівнянні з 2016 роком. Загальний вантажообіг планується на рівні 232 млрд тонно-кілометрів, що на 4,3% менше від плану на 2016 рік. Однак оскільки фактове виконання плану тоді було ще менше, то прогноз на цей рік більший від звіту за попередній рік на 2,5%.
Імпортні перевезення заплановані на рівні 19,20 млрд т-км, що на 1,8% більше від звіту 2016 року. Прогнозується збільшення перевезень нафтопродуктів, вугілля та коксу.
Основною країною імпорту залишається Росія (53%) попри припинення перевезень на "Запоріжсталь", "Дніпровський меткомбінат" і "ММК ім. Ілліча". На другому місці Білорусь (16%), на третьому США.
Обсяг транзитних перевезень планується на рівні 20,41 млрд т-км, що на 3,8% більше звіту попереднього року. Очікується збільшення транзиту з Росії за рахунок перевезення вугілля у тому числі до Польщі, Сербії та Молдови. По інших вантажах перевезення скорочуються.
Експортні перевезення заплановані на рівні 81,42 млрд т-км, що на 4,5% більше звіту минулого року. Основними споживачами українського експорту є Швейцарія (14%), КНР (13%), Туреччина (8%). Росія перемістилась з другої на четверту позицію.
Внутрішні перевезення прогнозуються на рівні 72,56 млрд т-км, що більше від звіту попереднього року на 2,1%.
Питома вага доходів від перевезень пасажирів в доходах від перевезень становить 9%, вантажні перевезення принесуть 91%. Доходи від перевезення вантажів прогнозуються у розмірі 66,15 млрд грн, що більше звіту минулого року на 10,73 млрд грн (19%).
Водночас, адміністративні витрати на 2017 рік плануються у сумі 1,74 млрд грн – це у 2 рази більше від звіту 2016 року. Основна причина – збільшення витрат на оплату праці на 531 млн грн. у зв’язку з переведенням частини адмінперсоналу на трудові угоди та підвищенням іншим адмінпрацівникам посадових окладів на 25% з 1 березня 2017 року.
Витрати на оплату праці працівників операційної діяльності заплановані у сумі 24,22 млрд грн, що більше звіту минулого року на 5,38 млрд грн (28%).
При цьому середнооблікова кількість працівників запланована на рівні 266,2 тис осіб, що менше минулорічного плану на 8,9 тис осіб. Порівняно зі звітом 2016 року зменшення персоналу всіх видів діяльності заплановано на 14,4 тис осіб.
Середньомісячна зарплата працівників запланована в розмірі 7 815 грн, що на третину більше звіту минулого року. Середньомісячні витрати на одного працівника збільшено на 30%, а адміністративно-управлінського персоналу – на 123%, що пов’язано з переведенням на трудові угоди керівників верхньої і середньої ланки.
У експертному висновку секретаріату Кабміну відмічається, що заплановано збільшення фонду оплати праці директорів "Укрзалізниці" з 74 до 142 млн грн. Середньомісячна зарплата голови правління "Укрзалізниці" запланована на рівні 1,85 млн грн, кожного з шести членів правління – 1,66 млн грн.
Також на третій квартал 2017 року заплановані виплату винагороди за підсумком роботи за 2016 рік в розмірі 50% окладу. Розмір винагороди заплановано у сумі 472 млн грн.
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits

Аватара пользователя
euhome
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 5888
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 10:12
Откуда: Харків

Сообщение euhome »

Украина – Турция в Харькове: для болельщиков назначены дополнительные поезда

http://vecherniy.kharkov.ua/news/136280/

29 августа 2017 г.
Олег Столбецов


2 сентября в Харькове, на стадионе «Металлист» пройдет матч отборочного турнира чемпионата мира Украина – Турция.
Для футбольных болельщиков, которые желают приехать в Харьков, назначены два дополнительных ночных скорых поезда. Один из них, №258, отправится со столичной станции Киев-Петровка 2 сентября в 8.43 и, сделав в пути одну промежуточную остановку на станции Полтава-Киевская (13.50 – 14.10), прибудет на конечную станцию Харьков-Балашовский в 17.05. В обратный путь поезд № 257 отправится со станции Харьков-Балашовский 3 сентября в 1.50 и, проследовав с одной промежуточной остановкой на станции Полтава-Киевская (4.42 – 5.02), прибудет на конечную станцию Киев-Петровка в 10.27.

Другой поезд, №252, отправится из Львова 1 сентября в 21.10 и, сделав промежуточные остановки на станциях Тернополь-пасс. (23.17 – 23.22), Хмельницкий (1.13 – 1.28), Винница (3.39 – 3.45) и Полтава-Киевская (14.06 – 14.26), прибудет на конечную станцию Харьков-Балашовский 2 сентября в 17.35. Обратно поезд № 251 отправится со станции Харьков-Балашовский 3 сентября в 0.54, проследует с промежуточными остановками на станциях Полтава-Киевская (3.35 – 4.12), Винница (13.52 – 14.00), Хмельницкий (16.11 – 16.36) и Тернополь-пасс. (18.35 – 18.40), прибудет во Львов в те же сутки в 20.30.
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits

VOVA_H
Начальник депо
Начальник депо
Сообщения: 1164
Зарегистрирован: 02 апр 2012, 11:15

Сообщение VOVA_H »

Klovsky писал(а): Якщо вони всі не будуть виконувати чужу роботу, то ніхто їх не звільнить.
Бо без премій там працювати не будуть, у в ДС - будуть навіть у вихідні (хоч хтось).
Звільнять - Ви погано знаєте УЗ.
Штат бухгалтерів укомплектований, я ж пробую пояснити що УЗ це неправильна структура, де дуже багато чтого поставлено з ніг на голову.
Klovsky писал(а): Що тільки підтверджує: кожен підлеглий заслуговує того начальника, який в нього є.
Так воно і є - жодної спроби організованого спротиву.

Аватара пользователя
Klovsky
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 12483
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
Откуда: Localhost sweet home
Контактная информация:

Сообщение Klovsky »

VOVA_H писал(а):
Klovsky писал(а): Якщо вони всі не будуть виконувати чужу роботу, то ніхто їх не звільнить.
Бо без премій там працювати не будуть, у в ДС - будуть навіть у вихідні (хоч хтось).
Звільнять - Ви погано знаєте УЗ.
Хай спочатку всі спробують. А далі подивимося.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт

ЛиС
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 2737
Зарегистрирован: 09 окт 2006, 08:31
Откуда: Киев

Сообщение ЛиС »

TANK писал(а):хм, а где бы он физически взял вагоны для ЭП? в риге или в луганске?))
Физически - ремонтировать хотя бы то что есть, а не кичится "типа прибылью". Правильно, если на ремонт денег не выделять и просто отставить "под забор", то можно показать "прибыль", а по результатам "прибыли" - премию членам правления в размере 10-15 окладов каждому.

И, кстати, вместо покатушек за счет УЗ в Америку, Грузию, Китай с абсолютно непонятным результатом мог бы и решить вопрос, который еще года 2 или 3 назад подымали - насчет выкупа электросекций у ЛДЗ. Только для этого работать надо, а не по гастролям шастать.

TANK
пра-пра-правнук Лыбеди
пра-пра-правнук Лыбеди
Сообщения: 9700
Зарегистрирован: 20 июл 2006, 16:42
Откуда: Киев

Сообщение TANK »

ну киевский электричко-ремонтный) работает в полный рост. С премиями в размере годовой зарплаты - согласен, это перебор, но все равно это копейки по сравнению с бюджетами УЗ.

Покатушки - тоже вопрос. Вон врачи у нас перестали по симпозиумам есздить - медицина отстала от мира лет на 20, а по онкологии - на все 40 (проверено лично). Так что перенимать чужой опыт и не выдумывать очередной велосипед - дело таки нужное. А Латвия - я не знаю, что они готовы продать, но у них и при совке ЕМНИП около 10 составов всего было.
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)

Аватара пользователя
euhome
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 5888
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 10:12
Откуда: Харків

Сообщение euhome »

Для футбольных болельщиков до Харькова пустят скоростную электричку

http://vecherniy.kharkov.ua/news/136436/

1 сентября 2017 г.

В связи с проведением 2 сентября на стадионе «Металлист» в Харькове отборочного матча чемпионата мира-2018 по футболу Украина – Турция «Укрзалiзниця» назначила на один рейс для доставки болельщиков из соседнего региона и обратно пригородную скоростную электричку Днепр – Харьков – Днепр.
Со станции Днепр-Главный электропоезд № 6872/6874 отправится 2 сентября в 13.11 и, проследовав лишь с одной промежуточной остановкой на станции Лозовая-Пасс. (15.22 – 15.24), прибудет на конечную станцию Харьков-Пасс. в 17.30.

В обратный рейс электропоезд № 6873/6871 уйдет со станции Харьков-Пасс. 3 сентября в 1.20, проследует также с одной промежуточной остановкой на станции Лозовая-Пасс. (3.14 – 3.16) и прибудет на конечную станцию Днепр-Главный в 5.41.

Маршрут электрички также проходит через станции Мерефа, Лихачево, Краснопавловка, Самойловка, Павлоград-1, Синельниково-2, Илларионово, Нижнеднепровск, которые она проследует без остановки.
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits

ЛиС
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 2737
Зарегистрирован: 09 окт 2006, 08:31
Откуда: Киев

Сообщение ЛиС »

TANK писал(а):ну киевский электричко-ремонтный) работает в полный рост.
Это КР-2 и КР-3, а ТО/ТР, иногда даже КР-1 делается силами депо. При наличии запчастей и персонала. Так что тут немного разные виды работ.
TANK писал(а):С премиями в размере годовой зарплаты - согласен, это перебор, но все равно это копейки по сравнению с бюджетами УЗ.
Копейки. Вопрос - за какие "заслуги"? Скоро этим членам правления придётся рукавицы в руки, радиостанцию на шею - и манёвры крутить. Вместо составителей. Или в депо за слесарей отдуваться.
TANK писал(а):Покатушки - тоже вопрос.....Так что перенимать чужой опыт и не выдумывать очередной велосипед - дело таки нужное.
"перенимать опыт" в наших реалиях - это просто бла бла бла. Сагайдак много "опыта" перенял в германиях/япониях? И трамтрейн уже запустил, ага. Так и тут И это не врачи - все таки у них совсем другая специфика. Покатушки есть - результата ноль. Да и конференции ОСЖД проходят регулярно, для этого самого опыта.
TANK писал(а):А Латвия - я не знаю, что они готовы продать, но у них и при совке ЕМНИП около 10 составов всего было.
Если не ошибаюсь, речь шла о 3-х или 4-х 10-ти вагонных составах. Согласен, это капля в море, но в нынешних реалиях - хоть что-то. Хотя бы ЭРки до 8-ми вагонов вернуть. О ЭПЛках и ЭДшках о 5-ти вагонах, я уже молчу. Там совсем всё плохо...

Аватара пользователя
Sinoptik
Пом. Админа
Пом. Админа
Сообщения: 11436
Зарегистрирован: 04 апр 2003, 13:34
Откуда: Киев

Сообщение Sinoptik »

Юрій Лавренюк у FaceBook

Декілька годин тому, оперативниками СБ України затримано на гарячому першого заступника начальника департаменту аудиту та контролю ПАТ "Українська залізниця" Джакелі Вахтанга, під час отримання першої частини неправомірної вигоди у розмірі 70 000 долларів США за вирішення питання щодо призначення на одну з керівних посад у ПАТ "Українська залізниця". При цьому, за вирішення зазначеного питання Джакелі В. планував отримати неправомірну вигоду у розмірі 300 000 долларів США.
Про необхідність негайного звільнення цієї одіозної особи з лав ПАТ "УЗ" Міністр Volodymyr Omelyan наголошував неодноразово, а сьогодні ми всі побачили результати її "роботи"!
Дякую керівництву СБУ за чітку і послідовну позицію по викоріненню корупційних схем в УЗ!
І доречі, сьогодні ми маємо чи не перший приклад спільної роботи Департаменту безпеки ПАТ"УЗ" і правоохоронців, маю надію що не останній:)
Міністерство інфрастуктури завжди сприяло і буде сприяти всім правоохоронцям у цьому напрямі і готове і надалі підтримувати антикорупційні ініціативи новопризначеного керівника ПАТ "УЗ" Євгена Кравцова!
Далі буде цікавіше!
Працюємо...
ИзображениеС уважением,
Sinoptik

Аватара пользователя
Klovsky
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 12483
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
Откуда: Localhost sweet home
Контактная информация:

Сообщение Klovsky »

5 вопросов о вагонах и локомотивах УЗ. Отвечает Иренеуш Василевский

На презентации Стратегии развития "Укрзализныци" до 2021 года член правления компании Иренеуш Василевский рассказал о планах УЗ по обновлению подвижного состава, а также видении развития тяги и ремонта подвижного состава.

Источник

01
Инвестиции

У нас три основных направления инвестиций. Первое - это грузовые вагоны. За пять лет мы планируем инвестировать 28 млрд грн, из которых 18 млрд будет инвестировано в покупку 20 тыс. единиц новых вагонов, 6,5 млрд грн будет инвестировано в модернизацию около 10 тыс. вагонов, остальные - это средства, которые будут пущены на капремонты грузовых вагонов.

Если мы говорим о пассажирском движении, то тут запланировано 34 млрд грн инвестиций. Но примерно половина этих средств - поддержка государства. 9 млрд грн планируем направить на новые пассажирские вагоны - это более 400 вагонов. Мы будем отдавать приоритет нашим украинским производителям.10 млрд грн - модернизация и ремонт пассажирского подвижного состава. Оставшиеся средства - на покупку скоростных поездов, потому что у нас по поездам Интерсити населенность достигает 95%, и мы видим, что есть спрос на них, поэтому видим развитие скоростного пассажирского движения и постепенное замещение дневным движением ночного движения.

Локомотивы - на 5 лет запланировано 40 млрд инвестиций из которых 30 млрд грн - на новые локомотивы (120 электровозов и более 60 магистральных тепловозов), и 9,5 млрд грн - на модернизацию. Так как мы не планируем отказываться от вертикали производственного сервиса, 2,5 млрд грн будет пущены на модернизацию собственных производственных мощностей, на которых мы будем ремонтировать локомотивы.

02
Создание UZ Loco

Это компания, которой передадут все локомотивы и куда войдут все локомотивные депо. Компания будет заниматься эксплуатацией тягового подвижного состава и предоставлять услуги локомотивной тяги всем нашим вертикалям - грузовой и пассажирской.

Мы оптимизируем наш локомотивный парк. Есть значительное количество локомотивов, которые уже непригодны или станут такими в ближайшие годы - их мы будем выводить из эксплуатации и пускать на металлолом. Нужно провести работу по использованию и разделению тяговых ресурсов.

Обсуждается вопрос создания главного центра управления движением, который управлял бы движением не по региональному признаку, а по сквозному принципу. Например, транзитный груз зашел на Южной дороге и вышел по Львовской, и это все сделано одним локомотивом. Мы прорабатываем отдельные нитки по сквозному проезду наших поездов. Удлинение плеч наших локомотивов и вагонов должны привести к тому, что мы повысим эффективность использования подвижного состава в среднем на 15%.

03
Сокращение депо

Если мы говорим об оптимизации производственных мощностей, то мы тут видим необходимость 25% сокращения количества наших депо. Тот излишний состав депо, который был рассчитан ранее на гораздо большие объемы перевозимых грузов, не требуется сейчас. Нужно сокращать количество и вводить специализацию. То есть у нас будут оборотные депо, ремонтные депо и будут депо, где будет обслуживаться новая техника. Основные критерии, которые мы закладываем в эту программу - это специализация депо, кооперация (у нас прорабатывается идея, что депо могут кооперироваться с нашими заводами), концентрация (несколько депо будут объединяться в одно) и, конечно же, социально-экономический фактор - есть несколько депо, которые являются градообразующими и мы будем это учитывать.

04
Ремонтная вертикаль

Есть три направления по ремонту подвижного состава.

Первое - это пассажирские вагоны. У нас в планах создание пассажирской ремонтной компании.

Второе - компания по ремонту тягового состава, где в кооперации с нашими заводами мы будем создавать либо один, либо несколько филиалов компаний, которые будут этим заниматься.

И грузовые вагоны - тут будет несколько филиалов. В дальнейшем мы хотим выделить филиал, который будет заниматься исключительно ремонтом корпоративных вагонов, и компанию, которая будет заниматься ремонтом вагонов других собственников.

05
Списание вагонов

Ежегодно выходит из парка 2-3 тыс. вагонов. В 2018 г. у нас из рабочего парка должно было бы выйти 10 тыс. вагонов. Это те вагоны, у которых закончился срок службы. Поэтому мы уходим от понятия "срок службы" и переходим к понятию "техническое состояние вагонов". Жизненный цикл вагона, который мы планируем, - 22 года. На данный момент у нас средний возраст вагона - свыше 30 лет.

Но не хотел бы говорить, что это трагическая ситуация, потому что средний возраст вагона в США, например, 40 лет. Мы посчитали, что каждый год у нас должно быть плюс 9-10 тыс. новых вагонов. И, конечно, мы призываем наших украинских производителей, чтобы мы вместе строили эти вагоны. То же самое касается локомотивов. Но это должен быть локомотив самый современный, и мы не хотим прототипов. И мы за то, чтобы локализация была тут в Украине. А часть вагонов производить на предприятиях УЗ. Ежегодно мы можем делать около 4 тыс. вагонов, с внешнего рынка хотели бы покупать еще 6 тыс. вагонов. Только это будет способствовать тому, чтобы средний возраст по парку у нас снижался.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт

Аватара пользователя
euhome
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 5888
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 10:12
Откуда: Харків

Сообщение euhome »

В Україні повинні з'явитися конкуренти "Укрзалізниці" - Омелян

http://www.epravda.com.ua/news/2017/10/3/629751/

3 ЖОВТНЯ 2017, 19:45

Без появи приватних пасажирських і вантажних пасажирських перевізників не зможе успішно розвиватися як державна компанія "Укрзалізниця", так і транспортна галузь в цілому.
Про це міністр інфраструктури Володимир Омелян заявив в ефірі Еспресо.TV, передає ЦТС.
"Замість того, щоб бути найбільшим транспортним перевізником країни, "Укрзалізниця" все більше гальмує розвиток України. Тому що всі компанії говорять: "Ми готові давати більше продукту на експорт, а значить, збільшувати надходження до бюджету, збільшувати кількість робочих місць. Але тому, що ми не можемо перевезти свою продукцію "Укрзалізницею", ми фактично штучно обмежуємо виробництво", - пояснив він.
На його думку, дана ситуація "веде в глухий кут".
"І це при тому, що основні фонди ("Укрзалізниці"- ред.) зношені. І у нас будуть проблеми в найближчі місяці, і через 2-3 роки - точно. Якщо не буде радикальних заходів щодо реформування компанії", - додав міністр.
Він зазначив, що на державних залізничних коліях повинна бути конкуренція. "Повинні бути приватні оператори локомотивів, пасажирських поїздів. І тоді в конкуренції всі отримають кращий продукт, в тому числі і "Укрзалізниця", - зазначив Омелян.
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits

TANK
пра-пра-правнук Лыбеди
пра-пра-правнук Лыбеди
Сообщения: 9700
Зарегистрирован: 20 июл 2006, 16:42
Откуда: Киев

Сообщение TANK »

точно, готов приватизировать 1 метр моста через стугну)))) конкуренция банальна - кто больше заплатит за проезд))
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)

Ответить