Строительство участка Вокзальная-Центральная-?

Модераторы: dimentiy, Администраторы

Аватара пользователя
tov_tob
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 11878
Зарегистрирован: Пт фев 25, 2005 12:56
Откуда: Город на трех холмах
Контактная информация:

Сообщение tov_tob » Сб июн 17, 2017 00:20

Наверняка производили, ведь там делается специальный паспорт на проведение работ. Когда - неизвестно, ведь из этого не делали пиар, это было лишь частью рабочего процесса.
В целом, учитывая, что за последний год проект достаточно глубоко пересчитывали даже в части крепости скальных пород и делали заново геологоразведку, скорее всего последние "экспериментальные" взрывы были достаточно давно.
Здесь могла быть моя подпись...

Аватара пользователя
Бодрый
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 3942
Зарегистрирован: Вс янв 01, 2012 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Сообщение Бодрый » Пт июн 23, 2017 15:15

Метробудівникам у Дніпрі доведеться "забурюватися" у гору

Найглибша станція метро буде розташована на глибині 78 метрів під землею

Про це повідомили директор департаменту транспорту і транспортної інфраструктури Дніпровського міської ради Ігор Маковцев і директор КП "Дніпропетровський метрополітен" Андрій Лепешкін, передає Depo.Дніпро.

Біля парку Глоби тротуар перегородили – там буде розташований похилий ствол станції "Театральна". Це буде найбільш неглибока станція - 43 м. Найглибша – станція "Історична" буде знаходитись під землею на глибині 78 м.

За словами чиновників, наразі графік проведення робіт з будівництва метро затверджений, а якщо є запізнення, то воно незначне.
https://dnipro.depo.ua/ukr/dnipro/metro ... 0622593597

========================================================================

Для початку "активної фази" будівництва метро у Дніпрі не вистачає документів

Після трьох вибухів буде розроблена робоча документація, згідно з якою метробудівці почнуть здійснювати проходку

Про це повідомили директор департаменту транспорту і транспортної інфраструктури Дніпровського міської ради Ігор Маковцев і директор КП "Дніпропетровський метрополітен" Андрій Лепешкін, передає Depo.Дніпро.

Наразі на кількох майданчиках робочі продовжують вести підготовчі роботи, в тому числі і з виносу існуючих мереж.

Місцеве підприємство "Дніпрометробуд" склало субпідрядний договір з генпідрядником. Для дніпровських метробудівників відвели роботи на технологічних виробках з переміщення вантажів, водовідкачування і робіт з електромережами. У них задіяно близько 100 чоловік, але договір діє тільки до вересня з можливістю пролонгації.
https://dnipro.depo.ua/ukr/dnipro/dlya- ... 0622593585

=========================================================================

Дніпру доведеться "розоритися" на добудову двох комплексів метро


Всього будівництво другої черги метро у Дніпрі включає три пускових комплекси

Про це повідомили директор департаменту транспорту і транспортної інфраструктури Дніпровського міської ради Ігор Маковцев і директор КП "Дніпропетровський метрополітен" Андрій Лепешкін, передає Depo.Дніпро.

Всього будівництво метро включає три пускових комплекси: стиковка нової гілки метро з існуючою, безпосередньо будівництво другої гілки і підготовка та запуск об'єктів цивільної оборони, оскільки метро є стратегічним об'єктом. Але кредитні кошти європейських банків виділені лише на другу стадію, а перша і третя лягають на плечі міського бюджету. В цілому ці роботи повинні скласти близько 600 млн грн.

Відомо, що планується вести переговори з участі у цих видатках ЄБРР.
https://dnipro.depo.ua/ukr/dnipro/dnipr ... 0622593545

Аватара пользователя
tov_tob
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 11878
Зарегистрирован: Пт фев 25, 2005 12:56
Откуда: Город на трех холмах
Контактная информация:

Сообщение tov_tob » Пт июн 23, 2017 15:33

Біля парку Глоби тротуар перегородили – там буде розташований похилий ствол станції "Театральна". Це буде найбільш неглибока станція - 43 м. Найглибша – станція "Історична" буде знаходитись під землею на глибині 78 м.
Где-то ошибка закралась. Ствол, через который строят Театральную - 52 м. Станция рядом, никаких холмов нет.
Всього будівництво метро включає три пускових комплекси: стиковка нової гілки метро з існуючою, безпосередньо будівництво другої гілки і підготовка та запуск об'єктів цивільної оборони, оскільки метро є стратегічним об'єктом. Але кредитні кошти європейських банків виділені лише на другу стадію, а перша і третя лягають на плечі міського бюджету. В цілому ці роботи повинні скласти близько 600 млн грн.
Переведу на человеческий язык: первое - это модернизация оборудования на первом пусковом участке (ну, это действительно хотелка города), а второе - всякие там затворы и т.п. Полгода назад никак не могли определиться с ними, хотя собирались оставлять заделы, как на Вокзальной. Теперь, похоже, определились.
Здесь могла быть моя подпись...

Аватара пользователя
Бодрый
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 3942
Зарегистрирован: Вс янв 01, 2012 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Сообщение Бодрый » Вт сен 05, 2017 17:24


Аватара пользователя
tov_tob
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 11878
Зарегистрирован: Пт фев 25, 2005 12:56
Откуда: Город на трех холмах
Контактная информация:

Сообщение tov_tob » Чт ноя 16, 2017 11:47

Полный обзор площадок двухнедельной давности:
https://tov-tob.livejournal.com/144220.html

Изображение
Здесь могла быть моя подпись...

Аватара пользователя
Бодрый
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 3942
Зарегистрирован: Вс янв 01, 2012 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Сообщение Бодрый » Ср дек 13, 2017 15:02

Філатов пообіцяв наступного тижня вибухи і буріння

Міський голова Дніпра Борис Філатов поділився робочими досягненнями і анонсував активну фазу будівництва метро. Про це йдеться на його сторінці в Facebook, інформує Дніпроград.

Також наступного тижня, за словами міського голови, у Дніпрі почнуть інтенсивно підривати і бурити метро, адже з Катару і Болгарії приїхала важка техніка.
http://dniprograd.org/2017/12/13/filato ... nnya_63205

Vyacheslav
Начальник депо
Начальник депо
Сообщения: 1098
Зарегистрирован: Пт апр 22, 2005 20:31
Откуда: Kyiv

Сообщение Vyacheslav » Пн дек 18, 2017 20:31

В австрійській компанії розповіли, як прискорили будівництво метро у Дніпрі
18:53, 18 грудня 2017
При будівництві метро у Дніпрі використовується унікальна для Європи технологія.

У Дніпрі триває активна фаза будівництва метрополітену. Завдяки австрійської технології роботи щодня просуваються до 1,5 м в кожному з напрямків руху трьох станцій. 18 грудня чергові вибухові роботи провели в тунелях станцій «Вокзальна» — «Театральна» і «Театральна» — «Центральна», повідомляє Інформатор.

Всього за три роки виконання робіт використають більше тонни вибухівки. Компанія-підрядник Limak розробляє спеціальний сайт, на якому всі бажаючі зможуть стежити за ходом будівництва метрополітену.

Перевага нового методу, з яким зараз зводять всі станції метро і підземні тунелі в країнах Європи, полягає в тому, що після підривних робіт на ділянці встановлюють тимчасові кріплення, які покривають спеціальним розчином. Далі техніка під тиском укладає на арматуру бетон. Після будівництва монолітні тунелі витримають близько сотні років експлуатації. У той же час самі будівельні роботи можна закінчити в півтора рази швидше, ніж по інших методиках.

Технології також враховують особливості дніпровського грунту, коли підземну проходку доводиться робити в цілісному граніті. В Україні новий австрійський метод використовують вдруге після будівництва Бескидського залізничного тунелю на заході країни.

«Ми інтегрували радянський проект будівництва в наш проект, заснований на новоавстрійському методі. Ми завезли в тунель сучасне обладнання. У стовбурах є сучасна система вентиляції. В цілому ця технологія є найшвидшим методом серед використовують у країнах Європи», — повідомив представник компанії Limak Мустафа Толга Ергін.

Активна фаза добудови підземки почалася в квітні 2017 року. На майданчиках ввели в експлуатацію швидкобудуюємі споруди для розміщення проектних і конструкторських робіт підрядника. Їх привезли з Туреччини. У червні в тунельній проходці метро провели 3 експериментальних вибуху.

Фахівці також проводять буріння свердловин по всій трасі будівництва метрополітену. Зараз добудова дніпровської підземки залишається одним з найбільших інфраструктурних проектів в країні, який реалізується за гроші західних банків.

В рамках проекту, укладеного з турецькою фірмою-підрядником Limak, в дніпровському метрополітені побудують 3 нові станції в центральній частині міста — «Центральна», «Театральна» і «Музейна». Після завершення робіт довжина метро збільшиться з 7 до 11,1 км. Закінчити всі роботи планують наприкінці 2021 року.

Аватара пользователя
Антошка
Начальник депо
Начальник депо
Сообщения: 1177
Зарегистрирован: Вс сен 25, 2011 10:11
Откуда: Киев
Контактная информация:

Сообщение Антошка » Вт дек 19, 2017 10:11

А Китай не быстрее строит? =)

Аватара пользователя
dimentiy
Злой литовец
Сообщения: 8333
Зарегистрирован: Пн дек 26, 2005 19:54
Откуда: Зять городов русских
Контактная информация:

Сообщение dimentiy » Вт дек 19, 2017 13:52

ЕБРР заказывает музыку.
– Как правильно и удобно искать по форуму: инструкция

Аватара пользователя
Бодрый
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 3942
Зарегистрирован: Вс янв 01, 2012 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Сообщение Бодрый » Вт дек 19, 2017 14:04

Взрывы в метро будут продолжаться 3 года :

Ответить