Реконструкция Шулявского путепровода

Модераторы: dimentiy, Администраторы

Аватара пользователя
euhome
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 5887
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 10:12
Откуда: Харків

Сообщение euhome »

Шулявский путепровод отремонтируют за 400 миллионов

http://for-ua.com/article/1137542

16.06.2017 18:52

Реконструкция Шулявского путепровода в Киеве обойдется в 400 млн гривен и продлится полтора года. Об этом заявил мэр Киева Виталий Кличко, сообщает пресс-служба КГГА.

Мэр отметил, что на проектном конкурсе рассматривали сначала семь предложений. Но Градостроительный совет выбрал проект, исходя из трех ключевых факторов: эффективная работа развязки, смета работ и время их выполнения.

Отмечается, что расчетная стоимость проекта составляет 400 млн грн, работы, которые начнут этой осенью, будут длиться полтора года.

Комментируя альтернативный вариант реконструкции со строительством реверсного кольца, Кличко подчеркнул, что, по мнению экспертов, он имеет ряд недостатков. В частности, проект предусматривает более длительное перекрытие проспекта Победы, затратное перекладывание коммуникаций, пролегающих глубоко под землей, установление насосной станции для отвода воды.

«Таким образом, этот вариант растянут во времени и гораздо дороже - его стоимость составляет около 1,5 млрд грн. Хочу подчеркнуть, что я опираюсь исключительно на экспертную оценку людей, которые являются специалистами своего дела», - подытожил Кличко.

ForUm
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits

Аватара пользователя
Klovsky
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 12483
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
Откуда: Localhost sweet home
Контактная информация:

Сообщение Klovsky »

работы, которые начнут этой осенью, будут длиться полтора года.
Если так считать (осень - как минимум 9-й месяц года, добавить 18 месяцев реконструкции), то пробки будут и в 2019 году до марта (но более реально открытие ко Дню Киева или майским праздникам. А поскольку это место влиет на большую территорию, данная проблема будет не местной, а общегородской. И это - в случае нормального финансирования. А иначе будет Московская площадь-2.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт

Аватара пользователя
Бодрый
Ванга
Сообщения: 8587
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Сообщение Бодрый »

Zabuhaylo писал(а):На сайте киевской рады создана петиция о том чтобы выбрать Петрука проект трехуровневой развязки реконструкции Шулявского путепровода.
Собирают подписи для рассмотрения радой. Сейчас их 60 из нужных 10000.
https://petition.kievcity.gov.ua/petition/?pid=6240
ИзображениеИзображение

Відповідь ( https://petition.kievcity.gov.ua/docs/_5776655.pdf ) :[/b]
На петицію "Обрати проект трирівневої розв’язки реконструкції Шулявського шляхопроводу" від 20-05-2017 дана наступна відповідь:


Відповідно до статті 231 Закону України «Про звернення громадян», Положення про порядок подання та розгляду електронних петицій, затвердженого рішенням Київської міської ради від 08.10.2015 № 103/2006, на виконання доручення від 16.08.2017 № 08/КО-7882 (п) (001-01) розглянуто ініційовану Вами та підтриману членами територіальної громади міста Києва петицію «Обрати проект трирівневої розв’язки реконструкції Шулявського шляхопроводу».

Відповідно до розпорядження Київської міської державної адміністрації від 14.11.2007 № 1456 «Про реконструкцію транспортної розв’язки на перетині проспекту Перемоги з вулицею Гетьмана у Солом’янському району міста Києва» замовником реконструкції транспортної розв’язки визначено комунальне підприємство «Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва», підпорядковане Департаменту будівництва та житлового забезпечення виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

18.05.2017 на засіданні секції містобудування та архітектури Архітектурно-містобудівної ради при Департаменті містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) консультативно розглянуто чотири варіанти реконструкції транспортної розв’язки на перетині проспекту Перемоги та вулиці Вадима Гетьмана, зокрема трирівневоїтранспортної розв’язки у Солом’янському та Шевченківському районах.

За результатами розгляду та оцінки представлених варіантів проектних рішень за основними критеріями (попередня розрахункова вартість, терміни будівництва, пропускна спроможність, кількість смуг для руху, довжина інженерних мереж, що підлягають перекладенню, визначення технічної можливості перекладки трас інженерних мереж тощо) одностайно прийнято рішення вважати найбільш доцільним та оптимальним варіант ІІІ, розроблений інститутом «Київдормістпроект» ВАТ «Київпроект».

Для обґрунтування відповідних рішень та остаточного визначення варіантапід час розроблення ТЕО доручено опрацювати також варіант І (розроблений ІСDI) в порядку альтернативи.

Після набрання потрібної кількості голосів членів територіальної громади міста Києва в підтримку петиції «Обрати проект трирівневої розв’язки реконструкції Шулявського шляхопроводу» та за результатами перемовин з її активними представниками досягнуто домовленості.До генеральної проектної організації «Українська державна будівельна корпорація «Укрбуд», яка виконує проектні та вишукувальні роботи по об’єкту, надіслано лист щодо включення варіантатрирівневої розв’язки реконструкції Шулявського шляхопроводу до ТЕО за умови розроблення зазначеного варіанта без залучення бюджетних коштів.

Під час засідань постійної комісії Київської міської ради з питань містобудування, архітектури та землекористування 19.09.2017 та постійної комісії Київської міської ради з питань транспорту, зв’язку та реклами20.09.2017вивчено основні аспекти порушеного в петиції питання, заслухано думки представників виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та громадськості. За результатами розгляду члени комісії одноголосно підтрималиініціативу членів територіальної громади брати участь у розвитку та формуванні майбутньої транспортної розв’язки Шулявського шляхопроводу.

Обрання проекту реконструкції транспортної розв’язки Шулявського шляхопроводу потребує дотримання встановленої процедури, детального вивчення наданих матеріалів, консультацій з експертним товариством та громадськістю.З огляду на це, на засіданні 20.09.2017 постійною комісією Київради з питань транспорту, зв’язку та реклами та 19.09.2017 постійною комісією Київської міської ради з питань містобудування, архітектури та землекористування одноголосно прийнято рішення про утворення спільної робочої групи щодо опрацювання вибору проекту реконструкції розв’язки Шулявського шляхопроводу.

Остаточно питання вибору найкращого проекту реконструкції розв’язки Шулявського шляхопроводу буде вирішено після завершення відповідного комплексу організаційно-правових заходів, діалогу з експертною спільнотою та членами територіальної громади міста Києва.

Дякуємо Вам за небайдужість та активну громадянську позицію.
З повагою
Голова В. Кличко

Аватара пользователя
Klovsky
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 12483
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
Откуда: Localhost sweet home
Контактная информация:

Сообщение Klovsky »

Власти рады - пока тянут время, не надо выделять деньги на работы.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт

TANK
пра-пра-правнук Лыбеди
пра-пра-правнук Лыбеди
Сообщения: 9698
Зарегистрирован: 20 июл 2006, 16:42
Откуда: Киев

Сообщение TANK »

кто-нибудь петрука успокоит в конце-концов?
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)

Аватара пользователя
Klovsky
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 12483
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
Откуда: Localhost sweet home
Контактная информация:

Сообщение Klovsky »

Он играет важную роль, поэтому он выгоден как альтернативно сбивающий напор толпы и как тормоз изменений.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт

TANK
пра-пра-правнук Лыбеди
пра-пра-правнук Лыбеди
Сообщения: 9698
Зарегистрирован: 20 июл 2006, 16:42
Откуда: Киев

Сообщение TANK »

ну со встречи перед перекрытием яр.вала он сдрыснул очень технично - понял, что будут бить)))
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)

Аватара пользователя
KuzyaCat
Начальник депо
Начальник депо
Сообщения: 1178
Зарегистрирован: 11 июл 2009, 16:03
Откуда: Киев
Контактная информация:

Сообщение KuzyaCat »

прикол в том, что компьютерное моделирование не имеет ничего общего с реальным поведением отечественных шоферов на дороге. заедет на кольцо пару фур - и все, движение уже затруднено.

Аватара пользователя
Klovsky
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 12483
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
Откуда: Localhost sweet home
Контактная информация:

Сообщение Klovsky »

При прочих равных вводных, нельзя идею отбрасывать из-за фур, которые в общем трафике составляют определённую долю. Логичнее отбросить возможность выезда фуры на кольцо.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт

TANK
пра-пра-правнук Лыбеди
пра-пра-правнук Лыбеди
Сообщения: 9698
Зарегистрирован: 20 июл 2006, 16:42
Откуда: Киев

Сообщение TANK »

а, ну тогда таксисты по всему правому ряду. Они и сейчас под мостом стоят.
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)

Аватара пользователя
Бодрый
Ванга
Сообщения: 8587
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Сообщение Бодрый »

В Киеве при реконструкции Шулявского моста снесут часть завода "Большевик"

В Киеве в конце года начнут реконструкцию Шулявского путепровода на пересечении проспекта Победы и ул. Гетьмана в Киеве. Ремонт потребует сноса часть цеха завода "Большевик". Об этом сообщает пресс-служба мэра Киева Виталия Кличко.

"Есть уже все согласования, до конца года работы начнутся. И весной следующего года выйдут на полную мощность. Для полного запуска новой развязки нужно полтора года", - сказал мэр.

Кличко отметил, что для строительства съезда направо с проспекта Победы на ул. Гетьмана придется снести часть цеха завода "Большевик".

Мэр столицы подчеркнул, что главными критериями были стоимость работ, сроки реализации проекта и оптимальная организация движения.

"Трехуровневая развязка, проект которой предлагали, хорошо выглядит, но на нее нужно более 3 млрд грн и около трех лет на строительство. Учитывая, что часть ее проходила бы глубоко под землей, нужно было бы провести, в частности, большие работы по установке станций откачки воды", - сказал Кличко.
https://strana.ua/news/102129-rekonstru ... ichko.html

Аватара пользователя
sav
Машинист
Машинист
Сообщения: 495
Зарегистрирован: 15 июн 2009, 18:13
Откуда: Киев

Сообщение sav »

Не понимаю - зачем сносить часть цеха завода "Большевик"? Ведь на сегодня есть правый съезд с проспекта Победы на улицу Гетьмана.
Такое ощущение что вместо того чтобы делать ищут причину чтобы не делать и эта (надуманая) причина в расположении цеха завода Большевик.

Аватара пользователя
Klovsky
Мэр (городской голова)
Мэр (городской голова)
Сообщения: 12483
Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
Откуда: Localhost sweet home
Контактная информация:

Сообщение Klovsky »

sav, хотят добавить правый съезд с путепровода, для маршрута от ул. Довженко к КПИ.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт

Аватара пользователя
Бодрый
Ванга
Сообщения: 8587
Зарегистрирован: 01 янв 2012, 14:32
Откуда: Севастополь м-н "Лётчики"

Сообщение Бодрый »

Трирівнева розв’язка на Шулявці коштує 740 млн, а не 3 млрд

ИзображениеИзображение

За словами транспортного інженера Віктора Петрука, Віталій Кличко оперував неправильними даними, коли розповідав, чому Містобудівна рада Києва не погодилась взяти проект трирівневої розв’язки на Шулявці.

За словами Петрука, у групі в Facebook, відповідь мера Києва Віталія Кличка на телеканалі NewsOne не відповідає дійсності. У своїй заяві, мер говорив, що вартість альтернативного проекту Шулявського шляхопроводу коштуватиме більше ніж 3 млрд грн, будуватиметься близько трьох років, та вимагатиме встановлення насосів для відкачування підземних вод. Саме тому, даний проект був відхилений Містобудівною радою Києва, та обрали проект дворівневої розв’язки вартістю 400 млн грн.

«”Клевер” не коштує у два рази дешевше трирівневої розв’язки. З урахуванням справедливої оцінної вартості цеху №5 (~ 625 млн грн) “клевер” коштує ~ 1-1,2 млрд грн, тоді як трирівнева розв’язка тільки 700-740 млн грн. Саме тому замовник реконструкції відмовляється провести експертизу вартості цеху №5», – пише Віктор Петрук.

Одним з ключових елементів під час реконструкції шляхопроводу є знесення частини цеху №5. «Невеликий шматок цеху», який «доведеться прибрати» – це 12,5 тисяч кв.м., – додає транспортний інженер, – Та все ж, цей епітет «невеликий» щодо цеху №5 потрібно використовувати дуже обережно».

Окрім цього Петрук зазначає, що альтернативний проект не потребує встановлення насосних станцій для відведення води. «Основним способом зливовідводу на Шулявській розв’язці буде самопливна дощова каналізація. Її можливо встановити завдяки природним ухилам поверхні просп. Перемоги (в сторону центру), і вул. Гетьмана (в бік Індустріального шляхопроводу)», – пояснює Петрук. Трирівнева розв’язка йде не настільки глибоко під землю, щоб потребувати насосів.

Також, на заяву міського голови про те, що ремонтні роботи Шулявського шляхопроводу розпочнуться вже в кінці року, Петрук відповідає, що це не можливо: «Жоден з проектів розв’язки до сьогоднішнього дня навіть не переданий на експертизу. Жоден. Експертиза ТЕО займатиме 90 днів. Після цього буде розроблятись стадія П. Після – РД. І тільки потім почнеться будівництво».

За даними «Хмарочосу», на 15 листопада заплановано засідання Містобудівної ради Києва, щодо остаточного обрання проекту розв’язки Шулявського шляхопроводу.
https://hmarochos.kiev.ua/2017/11/02/tr ... ne-3-mlrd/

TANK
пра-пра-правнук Лыбеди
пра-пра-правнук Лыбеди
Сообщения: 9698
Зарегистрирован: 20 июл 2006, 16:42
Откуда: Киев

Сообщение TANK »

аааа, опять Петрук)))))))
Но он молодец, на Кличко наехал, с нетерпением ждем нокдауна в коридоре мерии)))
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)

Ответить