Метро на Троещину
Модераторы: dimentiy, Администраторы
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12484
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Обычно проектанты стремятся к минимальному перепаду высот при поездке на транспорте по мостовому переходу.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
- Фосфор
- Начальник СЦБ
- Сообщения: 765
- Зарегистрирован: 06 окт 2011, 23:20
- Откуда: Киев-град, Левый берег
"Мы не ищем легких путей."Klovsky писал(а):Обычно проектанты стремятся к минимальному перепаду высот при поездке на транспорте по мостовому переходу.
Салій: Будівництво метро на Троєщину - це ганьба! http://tinyurl.com/arn2526
Ceterum autem censeo, Moscovia esse delendam
Ceterum autem censeo, Moscovia esse delendam
- tov_tob
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12165
- Зарегистрирован: 25 фев 2005, 12:56
- Откуда: Город на трех холмах
- Контактная информация:
На этой картинке очень хорошо видно уровень возможного подтопления (пунктир над Днепром и Десенкой):
https://ic.pics.livejournal.com/tov_tob ... iginal.jpg
Стоит напомнить, что дорога по садам должна пройти по насыпи практически по этому самому уровню. Еще хорошо видно, что нормальный уровень озера Радуга и вовсе лежит на уровне основания жд насыпи. Что-то мне подсказывает, что дорогу для прокола нужно опустить еще ниже (но надо считать).
P.S. Если посмотреть на картинку еще раз, то видно, что подъем от садов на эстакаду над жд почти такой же, как и подъем с тех же садов на метромост. Отчего в одном месте это называют "горками", а в другом ничего не замечают - мне непонятно
https://ic.pics.livejournal.com/tov_tob ... iginal.jpg
Стоит напомнить, что дорога по садам должна пройти по насыпи практически по этому самому уровню. Еще хорошо видно, что нормальный уровень озера Радуга и вовсе лежит на уровне основания жд насыпи. Что-то мне подсказывает, что дорогу для прокола нужно опустить еще ниже (но надо считать).
P.S. Если посмотреть на картинку еще раз, то видно, что подъем от садов на эстакаду над жд почти такой же, как и подъем с тех же садов на метромост. Отчего в одном месте это называют "горками", а в другом ничего не замечают - мне непонятно
Здесь могла быть моя подпись...
- tov_tob
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12165
- Зарегистрирован: 25 фев 2005, 12:56
- Откуда: Город на трех холмах
- Контактная информация:
Ст. Радужная, как и другие станции, находящиеся по меньшей мере ниже уровня Днепра и возможного подтопления (например, на Подоле) ограждена затворами и имеет выходы на уровне насыпи.
Ghost, при таком раскладе нужно еще делать герметичный лоток, ведь грунтовые воды никто не отменял. Вполне возможно, что такая конструкция вполне подошла бы.
Ghost, при таком раскладе нужно еще делать герметичный лоток, ведь грунтовые воды никто не отменял. Вполне возможно, что такая конструкция вполне подошла бы.
Здесь могла быть моя подпись...
Метро на Троєщину – Кличко підписав угоду про будівництво
Угоду про співпрацюю у будівництві четвертої гілки метро підписали мер Києва Віталій Кличко та заступник голови правління China Pacific Construction Group Го Уін.
– Вартість будівництва оцінюють у $2 млрд, при цьому 85% від прогнозованої вартості проекту буде забезпечено за рахунок кредиту від китайських фінансових установ, – повідомляє прес-служба Київської адміністрації.
Угода передбачає створення робочої групи із українських та китайських спеціалістів, яка розробить оптимальні технічні та фінансові рішення для реалізації проекту.
http://fakty.ictv.ua/ua/ukraine/2017112 ... ivnytstvo/
Відео :
=========================================================
Віталій Кличко підписав угоду про співробітництво з китайським консорціумом щодо будівництва 4-ї гілки метро
Мер Києва Віталій Кличко та заступник голови правління China Pacific Construction Group Го Уін підписали угоду про співпрацю щодо реалізації проекту із будівництва четвертої лінії метро у Києві між КМДА та китайським консорціумом, до якого входять компанії China Railway International Group Co., Ltd. та China Pacific Construction Group with China Railway International Group Co., Ltd.
Угода передбачає створення робочої групи із українських та китайських спеціалістів, яка розробить оптимальні технічні та фінансові рішення для реалізації проекту.
Вартість будівництва оцінюють у 2 млрд доларів США, при цьому 85% від прогнозованої вартості проекту буде забезпечено за рахунок кредиту від китайських фінансових установ.
«Можливість залучення цього кредиту розглядається Україною із наданням державної гарантії на повернення кредитних коштів. Термін повернення кредиту – від 15 до 20 років. При цьому процентна ставка буде предметом переговорів», – наголосив мер.
Проект передбачає будівництво нової лінії метрополітену протяжністю майже 18 км з 13-ма станціями. Також буде побудована пересадочна лінія протяжністю 1 км між кільцевою електричкою та новою четвертою лінією. (ЗП "Троєщина-3" ?) Передбачається, що термін будівництва – 5 років.
«Розвиток транспортної інфраструктури є одним із головних пріоритетів для столичної влади. Один із важливих проектів – добудова Подільсько-Воскресенського мосту. І переговори про добудову мосту ми ведемо з німецькими інвесторами. А коли буде готовий міст, це дасть можливість для наступного кроку – будівництва четвертої лінії столичного метро на Троєщину», – зазначив Віталій Кличко під час церемонії підписання.
У свою чергу, Го Уін, який підписав угоду від імені китайської сторони, подякував Віталію Кличку за підтримку у реалізації цього проекту.
«Після року наших спільних зусиль ми можемо підписати офіційну угоду. Ми маємо гарний досвід розбудови метро у всьому світі. Ми знаємо, що 4 гілка метро є нагальною для Києва, адже наш проект має зв’язати обидва береги Дніпра та нарешті вирішити транспортні проблеми масиву Троєщина», – наголосив Го Уін.
https://kyivcity.gov.ua/news/56515.html