Финансы++
Модераторы: dimentiy, Администраторы
Київське метро втридорога купує запчастини у росіян
http://www.epravda.com.ua/news/2015/05/7/541479/
7 травня 2015, 10:06
КП "Київський Метрополітен" 28 квітня за результатами тендеру уклав угоду з ТОВ "ЄПК Україна" на постачання підшипників на суму 5,69 млн гривень.
Про це повідомляється у "Віснику державних закупівель", передають "Наші гроші".
Замовлено 2 690 штук різних підшипників, 12 видів.
Компанія "ЄПК Україна" заснована наприкінці 2013 року в Запоріжжі. Офіційним власником є віргінський оффшор "Дірфілд Юніверсал ІНК". Директором є Володимир Собакар, який також очолює фірму з аналогічною назвою Іноземне підприємство "Торговий дім ЄПК-Запоріжжя".
Вона приписана на одній адресі й з має той самий телефон, що і переможець тендеру, і належить однойменному московському торговому дому, який входить у російську групу компаній "ЕПК" ("Европейская подшипниковая корпорація").
Тендерні ціни на деякі види замовленої продукції суттєво відрізняються від цін, які можна знайти на сайтах у російських постачальників. Наприклад підшипник 30-32315 ЛМ метрополітен купує за 1 656 гривень, тоді як у Росії його продають за 1 180 рублів, тобто 483 гривні - у чотири рази дешевше. Також підшипник 30-32613 М законтрактували по 1 258 гривень за штуку, у Росії він коштує 982 рублі, тобто 402 гривень - у три рази дешевше.
На участь у тендері подавалося ще дві компанії: запорізьке ТОВ "Промсервісгруп" Ірини Романенко (6,03 млн гривень) і київське ТОВ "Альтіма-Груп" Дар’ї Александрової (3,22 млн гривень).
Єдиним критерієм оцінювання пропозицій була ціна, однак удвічі дешевша пропозиція "Альтіми" акцептована не була.
http://www.epravda.com.ua/news/2015/05/7/541479/
7 травня 2015, 10:06
КП "Київський Метрополітен" 28 квітня за результатами тендеру уклав угоду з ТОВ "ЄПК Україна" на постачання підшипників на суму 5,69 млн гривень.
Про це повідомляється у "Віснику державних закупівель", передають "Наші гроші".
Замовлено 2 690 штук різних підшипників, 12 видів.
Компанія "ЄПК Україна" заснована наприкінці 2013 року в Запоріжжі. Офіційним власником є віргінський оффшор "Дірфілд Юніверсал ІНК". Директором є Володимир Собакар, який також очолює фірму з аналогічною назвою Іноземне підприємство "Торговий дім ЄПК-Запоріжжя".
Вона приписана на одній адресі й з має той самий телефон, що і переможець тендеру, і належить однойменному московському торговому дому, який входить у російську групу компаній "ЕПК" ("Европейская подшипниковая корпорація").
Тендерні ціни на деякі види замовленої продукції суттєво відрізняються від цін, які можна знайти на сайтах у російських постачальників. Наприклад підшипник 30-32315 ЛМ метрополітен купує за 1 656 гривень, тоді як у Росії його продають за 1 180 рублів, тобто 483 гривні - у чотири рази дешевше. Також підшипник 30-32613 М законтрактували по 1 258 гривень за штуку, у Росії він коштує 982 рублі, тобто 402 гривень - у три рази дешевше.
На участь у тендері подавалося ще дві компанії: запорізьке ТОВ "Промсервісгруп" Ірини Романенко (6,03 млн гривень) і київське ТОВ "Альтіма-Груп" Дар’ї Александрової (3,22 млн гривень).
Єдиним критерієм оцінювання пропозицій була ціна, однак удвічі дешевша пропозиція "Альтіми" акцептована не була.
Світ на всіх у нас один, ба живемо кожний сам...
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
And we have just one world, but we live in different ones... © Dire Straits
Вот из-за таких мудаков метро всегда в убытке. А за поддержку врага надо, вообще, расстреливать!euhome писал(а):Київське метро втридорога купує запчастини у росіян
http://www.epravda.com.ua/news/2015/05/7/541479/
7 травня 2015, 10:06
КП "Київський Метрополітен" 28 квітня за результатами тендеру уклав угоду з ТОВ "ЄПК Україна" на постачання підшипників на суму 5,69 млн гривень.
Про це повідомляється у "Віснику державних закупівель", передають "Наші гроші".
Замовлено 2 690 штук різних підшипників, 12 видів.
Компанія "ЄПК Україна" заснована наприкінці 2013 року в Запоріжжі. Офіційним власником є віргінський оффшор "Дірфілд Юніверсал ІНК". Директором є Володимир Собакар, який також очолює фірму з аналогічною назвою Іноземне підприємство "Торговий дім ЄПК-Запоріжжя".
Вона приписана на одній адресі й з має той самий телефон, що і переможець тендеру, і належить однойменному московському торговому дому, який входить у російську групу компаній "ЕПК" ("Европейская подшипниковая корпорація").
Тендерні ціни на деякі види замовленої продукції суттєво відрізняються від цін, які можна знайти на сайтах у російських постачальників. Наприклад підшипник 30-32315 ЛМ метрополітен купує за 1 656 гривень, тоді як у Росії його продають за 1 180 рублів, тобто 483 гривні - у чотири рази дешевше. Також підшипник 30-32613 М законтрактували по 1 258 гривень за штуку, у Росії він коштує 982 рублі, тобто 402 гривень - у три рази дешевше.
На участь у тендері подавалося ще дві компанії: запорізьке ТОВ "Промсервісгруп" Ірини Романенко (6,03 млн гривень) і київське ТОВ "Альтіма-Груп" Дар’ї Александрової (3,22 млн гривень).
Єдиним критерієм оцінювання пропозицій була ціна, однак удвічі дешевша пропозиція "Альтіми" акцептована не була.
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12484
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Они сами отказались, поэтому приняли предложение оставшихся. // http://www.metro.kiev.ua/node/4674euhome писал(а):Єдиним критерієм оцінювання пропозицій була ціна, однак удвічі дешевша пропозиція "Альтіми" акцептована не була.
7 травня, у ЗМІ з’явилася інформація, що Київський метрополітен придбав підшипники за завищеною ціною. Однак, 26 березня 2015 року відбулося розкриття пропозицій конкурсних торгів на закупівлю підшипників. Усього на адресу підприємства надійшло три заявки, зокрема: ТОВ «ЄПК Україна» з ціновою пропозицією на суму 5,69 млн. грн., ТОВ «Промсервісгруп» – 6,03 млн. грн. та ТОВ «Альтіма-Груп» – 3,22 млн. грн.
Найнижчу ціну запропонувало ТОВ «Альтіма Груп», проте компанія відкликала свою пропозицію (див. документ). Відповідно, за результатами проведених торгів, переможцем визначено ТОВ «ЄПК Україна» та укладено угоду на постачання підшипників на суму 5,69 млн. грн. Єдиним критерієм зазначеної пропозиції була ціна.
Слід зазначити, що Київський метрополітен – специфічне транспортне підприємство, яке має нестандартне обладнання. На жаль, не всі запчастини для оновлення та ремонту його господарства виготовляються в Україні. Тому підприємство змушене укладати угоди на закупівлю зарубіжного устаткування, у тому числі, російського.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Более 10 млрд грн. накоплены украинскими властями для восстановления инфраструктуры пострадавших в ходе конфликта районов Донецкой и Луганской областей.
Об этом заявил президент Украины Петр Порошенко.
Т.е. "накопить" они всё же в состоянии
Ещё не совсем понятно, что будет происходить там дальше
Но у этих же людей не допросишься денег на строительство выхода со станции метро Львівська брама".
Об этом заявил президент Украины Петр Порошенко.
Т.е. "накопить" они всё же в состоянии
Ещё не совсем понятно, что будет происходить там дальше
Но у этих же людей не допросишься денег на строительство выхода со станции метро Львівська брама".
Ну, еще за финансы.
Вот ВРЗ. Вот один из его корпусов. Длина этого корпуса 165 метров с копейками. Высота - навскидку8 м. Исправьте меня, если ошибаюсь. Здание - одноэтажное, поверьте здесь на слово. Еще одно фото.
Никто еще не догадался, зачем я злой?
Вот ВРЗ. Вот один из его корпусов. Длина этого корпуса 165 метров с копейками. Высота - навскидку8 м. Исправьте меня, если ошибаюсь. Здание - одноэтажное, поверьте здесь на слово. Еще одно фото.
Никто еще не догадался, зачем я злой?
С уважением,
Sinoptik
Sinoptik
У тебя нет велосипеда?Sinoptik писал(а):Ну, еще за финансы.
Вот ВРЗ. Вот один из его корпусов. Длина этого корпуса 165 метров с копейками. Высота - навскидку8 м. Исправьте меня, если ошибаюсь. Здание - одноэтажное, поверьте здесь на слово. Еще одно фото.
Никто еще не догадался, зачем я злой?
не все, а через одно)
кроме того, есть миллион и тележка вариантов открытия таких окон - а летом в жару именно эти верхние окна дадут отличный выход горячего воздуха под потолком.
(в теории. на практике - никто ничего открывать не будет, мыть окна - тоже. ты прав.)
кроме того, есть миллион и тележка вариантов открытия таких окон - а летом в жару именно эти верхние окна дадут отличный выход горячего воздуха под потолком.
(в теории. на практике - никто ничего открывать не будет, мыть окна - тоже. ты прав.)
Удачи на дорогах!
(В т.ч.железных!!)
(В т.ч.железных!!)