Велосипеды
Модераторы: dimentiy, CARCASS, Администраторы
Тисяча кілометрів велодоріжок для Києва: процес зрушив з місця
В Києві готуються прийняти концепцію розвитку велосипедної інфраструктури. Після реалізації концепції Київ матиме 1100 км транспортних «велосипедних магістралей», 152 км - приміських, 124 км - рекреаційних.
Департамент містобудування та архітектури КМДА розпочав процедуру затвердження цього стратегічного документу шляхом подання проекту рішення Київської міської ради. Наразі, проект рішення знаходиться на погодженні у структурних підрозділах Київської міської державної адміністрації, після чого буде переданий на розгляд Постійних комісій Київської міської ради (з питань транспорту та зв’язку, екологічної політики, містобудування, архітектури та землекористування).
Концепція пройшла довгий шлях – залучення іноземних спеціалістів, проведення публічних обговорень, отримання пропозицій та зауважень громадськості та структурних підрозділів Київської міської державної адміністрації.
Концепція пропонує поступово створити підвізні маршрути, магістральні та рекреаційні.
Рекреаційні маршрути почнуть створювати в першу чергу. Частина з них уже «обкатана» на міських велопробіг і знайома більшості столичних велосипедистів.
Головний рекреаційний маршрут довжиною 52 кілометри пройде від Європейської площі через Труханів острів, острів Муромець, до озера Алмазне і парку «Перемога». А далі - до Гідропарку, Дніпровської набережної.
Північний маршрут: від Пущі-Водиці через село Мощун, Межигір'я до траси на Вишгород.
Південний маршрут: від Феофанії через Національний виставковий центр до Голосіївського парку.
Південно-дніпровський маршрут: від Набережно-Корчуватого, через острови Галерний і Жуків до вулиць Новопирогівської і Лютневої.
Маршрути в приміській зоні планують зробити довжиною не більше 25 км. Ними зручніше за все буде зв'язати Бровари зі станцією метро «Чернігівська», Бориспіль (а також села Гора, щасливих) зі станцією метро «Бориспільська». Васильків, Глеваху, Малютинку, Боярку, Тарасівку, Вишневе - зі станцією метро №Теремкі ». Бортничі, Гнідин, Вишеньки - зі станцією метро «Бориспільська». Ірпінь - зі ст. метро «Академмістечко». Вишгород - з вулицею Богатирській і станцією метро №Героев Дніпра ».
Підвізні маршрути повинні зв'язати віддалені житлові масиви зі станціями метро і транспортними пересадковими вузлами, де будуть організовані перехоплюючі велопаркінги. Такі маршрути можуть бути довжиною в 2-4 км.
Другорядні маршрути обладнають після магістральних, це, в основному, проїзди всередині кварталів житлових масивів.
В концепції доведено, що у Києві можна їздити всюди (рельєф місцевості не перешкода) і в будь-яку погоду. Якщо правильно організувати рух і нанести розмітку, то подорож на двоколісному буде безпечною. Пересування на велосипеді - корисно для здоров'я і позбавляє від простоювання у корках.
https://vechirniykiev.com.ua/news/tysya ... -z-mistsya
В Києві готуються прийняти концепцію розвитку велосипедної інфраструктури. Після реалізації концепції Київ матиме 1100 км транспортних «велосипедних магістралей», 152 км - приміських, 124 км - рекреаційних.
Департамент містобудування та архітектури КМДА розпочав процедуру затвердження цього стратегічного документу шляхом подання проекту рішення Київської міської ради. Наразі, проект рішення знаходиться на погодженні у структурних підрозділах Київської міської державної адміністрації, після чого буде переданий на розгляд Постійних комісій Київської міської ради (з питань транспорту та зв’язку, екологічної політики, містобудування, архітектури та землекористування).
Концепція пройшла довгий шлях – залучення іноземних спеціалістів, проведення публічних обговорень, отримання пропозицій та зауважень громадськості та структурних підрозділів Київської міської державної адміністрації.
Концепція пропонує поступово створити підвізні маршрути, магістральні та рекреаційні.
Рекреаційні маршрути почнуть створювати в першу чергу. Частина з них уже «обкатана» на міських велопробіг і знайома більшості столичних велосипедистів.
Головний рекреаційний маршрут довжиною 52 кілометри пройде від Європейської площі через Труханів острів, острів Муромець, до озера Алмазне і парку «Перемога». А далі - до Гідропарку, Дніпровської набережної.
Північний маршрут: від Пущі-Водиці через село Мощун, Межигір'я до траси на Вишгород.
Південний маршрут: від Феофанії через Національний виставковий центр до Голосіївського парку.
Південно-дніпровський маршрут: від Набережно-Корчуватого, через острови Галерний і Жуків до вулиць Новопирогівської і Лютневої.
Маршрути в приміській зоні планують зробити довжиною не більше 25 км. Ними зручніше за все буде зв'язати Бровари зі станцією метро «Чернігівська», Бориспіль (а також села Гора, щасливих) зі станцією метро «Бориспільська». Васильків, Глеваху, Малютинку, Боярку, Тарасівку, Вишневе - зі станцією метро №Теремкі ». Бортничі, Гнідин, Вишеньки - зі станцією метро «Бориспільська». Ірпінь - зі ст. метро «Академмістечко». Вишгород - з вулицею Богатирській і станцією метро №Героев Дніпра ».
Підвізні маршрути повинні зв'язати віддалені житлові масиви зі станціями метро і транспортними пересадковими вузлами, де будуть організовані перехоплюючі велопаркінги. Такі маршрути можуть бути довжиною в 2-4 км.
Другорядні маршрути обладнають після магістральних, це, в основному, проїзди всередині кварталів житлових масивів.
В концепції доведено, що у Києві можна їздити всюди (рельєф місцевості не перешкода) і в будь-яку погоду. Якщо правильно організувати рух і нанести розмітку, то подорож на двоколісному буде безпечною. Пересування на велосипеді - корисно для здоров'я і позбавляє від простоювання у корках.
https://vechirniykiev.com.ua/news/tysya ... -z-mistsya
- Rider
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 3323
- Зарегистрирован: 16 авг 2011, 11:59
- Откуда: Киев
- Контактная информация:
Когда контрацептивы концепцуанисты соберутся проехаться зимой по Шелковичной, пусть известят заранее - выйду, посмотрю на этот цирк.Бодрый писал(а):В концепції доведено, що у Києві можна їздити всюди (рельєф місцевості не перешкода) і в будь-яку погоду. Якщо правильно організувати рух і нанести розмітку, то подорож на двоколісному буде безпечною. Пересування на велосипеді - корисно для здоров'я і позбавляє від простоювання у корках.
И ездить вдоль проспектов, как и бегать - очень полезно, да.
- Klovsky
- Мэр (городской голова)
- Сообщения: 12484
- Зарегистрирован: 05 апр 2004, 16:02
- Откуда: Localhost sweet home
- Контактная информация:
Что водители с пассажирами в машинах, что велосипедисты - воздух один для всех.
Многие ядовитые составляющие воздуха стелятся у земли, а ведь велосипедисты зачастую сидят выше автомобилистов.
Да и ездить можно ночью, когда движение меньше.
Многие ядовитые составляющие воздуха стелятся у земли, а ведь велосипедисты зачастую сидят выше автомобилистов.
Да и ездить можно ночью, когда движение меньше.
*Станція "Мечникова". Вихід до магазину "Киянка".
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
Закинутий навколометро- та залізничний сайт
В Київраді зареєстрували проект Велоконцепції
4 грудня 2017 року зареєстрували проект рішення Київської міської ради про затвердження Концепції розвитку велосипедного транспорту в Києві №08/231-3033/пр.
На даному етапі, як зазначає прес-служба Департаменту містобудування та архітектури, проект отримав всі погодження в структурних підрозділах КМДА та вже переданий на розгляд трьох Постійних комісій Київської міської ради (з питань транспорту, зв’язку та реклами; екологічної політики; містобудування, архітектури та землекористування). Далі за проект рішення має проголосувати Київрада і тоді концепція буде ухвалена.
Нагадаємо, у серпні в КМДА презентували проект Концепції розвитку велосипедної інфраструктури в м. Києві. Згідно з нею буде створено 240 кілометрів веломаршрутів у найближчі роки та понад 1000 кілометрів транспортних, рекреаційних та приміських шляхів для користувачів велотранспорту.
https://hmarochos.kiev.ua/2017/12/06/v- ... tseptsiyi/
Проект по http://kmr.gov.ua/uk/content/proekt-ris ... -rady-8528
Утверждена Концепция развития велосипедной инфраструктуры в Киеве
Сегодня на пленарном заседании Киевсовета депутаты утвердили Концепцию развития велосипедной инфраструктуры в столице. Документом предусмотрено создание 240 километров веломаршрутов в ближайшие годы. Также для велосипедистов должны будут создать более 1 тыс. километров транспортных, рекреационных и пригородных путей. Это решение поддержали 96 депутатов.
Об этом KV стало известно из сообщения пресс-службы Киевсовета.
"Концепция содержит всю необходимую информацию для создания велосипедной инфраструктуры в Киеве. Также документ дает рекомендации по совершенствованию нормативно-правового поля. В общем цель Концепции - развитие и популяризация велосипедного движения, а также увеличение доли велотранспорта в столице до 5%", - сообщила координатор Ассоциации велосипедистов Киева (АВК) и советник Киевского городского головы по вопросам развития велоинфраструктуры Ксения Семенова.
В Концепции представлена ​​общая схема велосипедных маршрутов Киева, а также план-схема очередности создания велосипедных маршрутов, воплощение которой рассчитано на период действия Стратегии развития города до 2025 года.
Главными задачами Концепции являются:
снижение транспортной нагрузки на автодороги;
создание комфортного и безопасного среды для развития велосипедного движения;
уменьшение уровня загрязнения воздуха;
популяризация идеи передвижения по городу на велосипеде.
Решения Концепции будут учтены при разработке материалов Генерального плана развития Киева, комплексной схемы транспорта, детальных планов территорий и другой планировочной документации.
Ранее KV сообщала, что осенью 2017 года в Киеве количество велосипедистов уменьшилось на 27% по сравнению с осенью 2016 года. Снижение числа велосипедистов можно объяснить тем, что в течение 2017 года в столице не проложили ни одного километра велодорожек и не улучшили имеющуюся инфраструктуру.
http://kievvlast.com.ua/news/utverzhden ... ry-v-kieve
Сегодня на пленарном заседании Киевсовета депутаты утвердили Концепцию развития велосипедной инфраструктуры в столице. Документом предусмотрено создание 240 километров веломаршрутов в ближайшие годы. Также для велосипедистов должны будут создать более 1 тыс. километров транспортных, рекреационных и пригородных путей. Это решение поддержали 96 депутатов.
Об этом KV стало известно из сообщения пресс-службы Киевсовета.
"Концепция содержит всю необходимую информацию для создания велосипедной инфраструктуры в Киеве. Также документ дает рекомендации по совершенствованию нормативно-правового поля. В общем цель Концепции - развитие и популяризация велосипедного движения, а также увеличение доли велотранспорта в столице до 5%", - сообщила координатор Ассоциации велосипедистов Киева (АВК) и советник Киевского городского головы по вопросам развития велоинфраструктуры Ксения Семенова.
В Концепции представлена ​​общая схема велосипедных маршрутов Киева, а также план-схема очередности создания велосипедных маршрутов, воплощение которой рассчитано на период действия Стратегии развития города до 2025 года.
Главными задачами Концепции являются:
снижение транспортной нагрузки на автодороги;
создание комфортного и безопасного среды для развития велосипедного движения;
уменьшение уровня загрязнения воздуха;
популяризация идеи передвижения по городу на велосипеде.
Решения Концепции будут учтены при разработке материалов Генерального плана развития Киева, комплексной схемы транспорта, детальных планов территорий и другой планировочной документации.
Ранее KV сообщала, что осенью 2017 года в Киеве количество велосипедистов уменьшилось на 27% по сравнению с осенью 2016 года. Снижение числа велосипедистов можно объяснить тем, что в течение 2017 года в столице не проложили ни одного километра велодорожек и не улучшили имеющуюся инфраструктуру.
http://kievvlast.com.ua/news/utverzhden ... ry-v-kieve
Православні звершать велопаломництво з Києва в Почаїв
Велопаломництво з Києва у Свято-Успенську Почаївську лавру вершать віруючі 1-4 травня. Як повідомляє "Фома в Україні", всього прочани подолають близько 450 км. Організатор – столична парафія на честь преподобного Феодора Освяченого. Дорогою до головної святині Західної України учасники велопробігу відвідають монастир на честь мучениці Анастасії Римлянині в Житомирі, Свято-Троїцький Корецький монастир, Свято-Георгіївський храм у Дубно і Кременець. Велоколону супроводжуватимуть машини дорожньої поліції, техдопомоги та бригада швидкої допомоги. Внесок за участь – 800 гривень (проживання і харчування у місцях ночівлі на шляху до Почаєва, доставка велосипедів назад у Київ). Повертатися в столицю учасники велопаломничества мають самостійно. Старт – о 7.00 1 травня біля Свято-Феодорівського храму (Київ, вул. Овруцька, 7). Щоб взяти участь, потрібно заповнити анкету на сайті Свято-Феодорівського храму. Вперше подібний велопробіг відбувся в 2016 році. У ньому взяли участь 30 осіб з України та Білорусі, в тому числі члени Всеукраїнської організації інвалідів та пенсіонерів «Обличчям до істини». У Почаївську лавру велосипедисти прибуть до свята Вознесіння Господнього.
https://religions.unian.ua/orthodoxy/10 ... hajiv.html
P.S. Цікаво, а скільки км в день вони проїзжають ?
Велопаломництво з Києва у Свято-Успенську Почаївську лавру вершать віруючі 1-4 травня. Як повідомляє "Фома в Україні", всього прочани подолають близько 450 км. Організатор – столична парафія на честь преподобного Феодора Освяченого. Дорогою до головної святині Західної України учасники велопробігу відвідають монастир на честь мучениці Анастасії Римлянині в Житомирі, Свято-Троїцький Корецький монастир, Свято-Георгіївський храм у Дубно і Кременець. Велоколону супроводжуватимуть машини дорожньої поліції, техдопомоги та бригада швидкої допомоги. Внесок за участь – 800 гривень (проживання і харчування у місцях ночівлі на шляху до Почаєва, доставка велосипедів назад у Київ). Повертатися в столицю учасники велопаломничества мають самостійно. Старт – о 7.00 1 травня біля Свято-Феодорівського храму (Київ, вул. Овруцька, 7). Щоб взяти участь, потрібно заповнити анкету на сайті Свято-Феодорівського храму. Вперше подібний велопробіг відбувся в 2016 році. У ньому взяли участь 30 осіб з України та Білорусі, в тому числі члени Всеукраїнської організації інвалідів та пенсіонерів «Обличчям до істини». У Почаївську лавру велосипедисти прибуть до свята Вознесіння Господнього.
https://religions.unian.ua/orthodoxy/10 ... hajiv.html
P.S. Цікаво, а скільки км в день вони проїзжають ?
Велоконцепція: нову доріжку влітку прокладатимуть від Поштової площі до моста Патона
У КМДА презентували Концепцію розвитку велоінфраструктури столиці та фотовиставку Посольства Королівства Данії в Україні «Добре місто: перспективи міста, що розвивається».
Що вже має Київ і що очікує в найближчі роки розповів генеральний директор «Київавтодор» Олександр Густєлєв.
-Зараз вже працює маршрут Троєщина-Європейська площа, довжиною 41 кілометр, який цього року буде оновлений новою розміткою, освітленням, огорожею на деяких ділянках, - говорить Олександр Густєлєв. – В рамках капремонту Наддніпрянського шосе, буде вело доріжка від Поштової площі до мосту Патона. Вона пройде попід схилами Дніпровських круч. До того ж, в рамках експерименту, цього року пропонується прокласти до 16 км вело смуг та доріжок, суміщених із смугою руху комунального транспорту. Це стосується усіх об’єктів, де вже працює «Київавтодор» (наприклад, на вул. Заболотного, Паладіна), а також тих, на яких до 2020 року розпочнеться реконструкція та капремонт: там проектами передбачені вело доріжки. Наприклад, на Кирилівській. За Концепцією до 2025 року у столиці мають з’явитися 1125 км веломаршрутів й три головних вело напрямки: Виноградар – Центр, Солом’янка – Центр, Оболонь – Поділ.
Як розповів і продемонстрував на виставці Йохан Соренсен – начальник відділу політичної та громадської дипломатії Посольства Королівства Данії в Україні, у Копенгагені вже дуже давно і повсякчасно містяни використовують велосипеди: і взимку, і в літку. Адже пересування двоколісним по вузьких вуличках або через транспортні корки значно економить час, а також гроші (за проїзд у комунальному транспорті або паркову власного авто). А муніципалітет всіляко турбується про безпеку пересування, пріоритетність проїзду велосипедистів на перехрестях (є спеціальні велосипедні світлофори), про розчищення вело смуг від снігу в першу чергу. Маючи такі привілеї, населення звичайно ж, надає перевагу велосипедам.
Схеми по https://vechirniykiev.com.ua/news/velok ... sta-patona
============================================================================
Кожного 20-го киянина пересадять на велосипед
5% усіх поїздок у Києві повинні відбуватися велосипедним транспортом.
Такий амбітний план міська влада прагне втілити до 2025 року.
Концепцію розвитку столичної велоінфраструктури 4 квітня представили в мерії.
Основних веломаршрутів буде 9, і вже найближчим часом побудують 3: Оболонь – Поділ, Солом'янка – Центр та Виноградар – Центр.
Також продовжать маршрут Троєщина – Європейська площа.
Загальна протяжність велошляхів складатиме понад тисячу кілометрів.
Біля станцій метро обладнають близько 20 велосипедних паркінгів.
Проект всієї мережі вартуватиме понад 2 мільярди гривень. Але окупитися він має менше ніж за рік.
А протягом двох наступних років разом із плановими ремонтами та реконструкціями автошляхів у столиці будуватимуть і суміжні велодоріжки.
https://kievtv.com.ua/stn/item/17178-ko ... -velosiped
У КМДА презентували Концепцію розвитку велоінфраструктури столиці та фотовиставку Посольства Королівства Данії в Україні «Добре місто: перспективи міста, що розвивається».
Що вже має Київ і що очікує в найближчі роки розповів генеральний директор «Київавтодор» Олександр Густєлєв.
-Зараз вже працює маршрут Троєщина-Європейська площа, довжиною 41 кілометр, який цього року буде оновлений новою розміткою, освітленням, огорожею на деяких ділянках, - говорить Олександр Густєлєв. – В рамках капремонту Наддніпрянського шосе, буде вело доріжка від Поштової площі до мосту Патона. Вона пройде попід схилами Дніпровських круч. До того ж, в рамках експерименту, цього року пропонується прокласти до 16 км вело смуг та доріжок, суміщених із смугою руху комунального транспорту. Це стосується усіх об’єктів, де вже працює «Київавтодор» (наприклад, на вул. Заболотного, Паладіна), а також тих, на яких до 2020 року розпочнеться реконструкція та капремонт: там проектами передбачені вело доріжки. Наприклад, на Кирилівській. За Концепцією до 2025 року у столиці мають з’явитися 1125 км веломаршрутів й три головних вело напрямки: Виноградар – Центр, Солом’янка – Центр, Оболонь – Поділ.
Як розповів і продемонстрував на виставці Йохан Соренсен – начальник відділу політичної та громадської дипломатії Посольства Королівства Данії в Україні, у Копенгагені вже дуже давно і повсякчасно містяни використовують велосипеди: і взимку, і в літку. Адже пересування двоколісним по вузьких вуличках або через транспортні корки значно економить час, а також гроші (за проїзд у комунальному транспорті або паркову власного авто). А муніципалітет всіляко турбується про безпеку пересування, пріоритетність проїзду велосипедистів на перехрестях (є спеціальні велосипедні світлофори), про розчищення вело смуг від снігу в першу чергу. Маючи такі привілеї, населення звичайно ж, надає перевагу велосипедам.
Схеми по https://vechirniykiev.com.ua/news/velok ... sta-patona
============================================================================
Кожного 20-го киянина пересадять на велосипед
5% усіх поїздок у Києві повинні відбуватися велосипедним транспортом.
Такий амбітний план міська влада прагне втілити до 2025 року.
Концепцію розвитку столичної велоінфраструктури 4 квітня представили в мерії.
Основних веломаршрутів буде 9, і вже найближчим часом побудують 3: Оболонь – Поділ, Солом'янка – Центр та Виноградар – Центр.
Також продовжать маршрут Троєщина – Європейська площа.
Загальна протяжність велошляхів складатиме понад тисячу кілометрів.
Біля станцій метро обладнають близько 20 велосипедних паркінгів.
Проект всієї мережі вартуватиме понад 2 мільярди гривень. Але окупитися він має менше ніж за рік.
А протягом двох наступних років разом із плановими ремонтами та реконструкціями автошляхів у столиці будуватимуть і суміжні велодоріжки.
https://kievtv.com.ua/stn/item/17178-ko ... -velosiped
Добре, що ніхто ніде не згадує про велодоріжку, яку позначили на тротуарах по непарній стороні проспекту Перемоги, і жоден чиновник не хвалиться нею. Тому що користуватися нею хоч умовно і можна, але чим ближче до центру, тим вона частіше зникає.
З іншого боку, це легалізація їзди по тротуару, що безпечніше для велосипедистів, ніж по дорозі . Втім, на алеї вздовж парку КПІ будуть конфлікти з пішоходами, бо в теплу пору року їх там багато, і плювати вони хотіли на велосипедистів.
З іншого боку, це легалізація їзди по тротуару, що безпечніше для велосипедистів, ніж по дорозі . Втім, на алеї вздовж парку КПІ будуть конфлікти з пішоходами, бо в теплу пору року їх там багато, і плювати вони хотіли на велосипедистів.
В Киеве велосипедистам разрешили ездить по полосам общественного транспорта еще на 9 улицах
Эксперимент планируют продолжить
В Киеве планируют продолжить практику совмещение движения общественного и велосипедного транспорта.
Об этом сообщают «Комментарии. Киев» со ссылкой на “Вечерний Киев”.
Сообщается, что велосипедистам разрешат ездить по выделенным полосам для общественного транспорта, которые расположены на улицах:
бульв. Дружбы Народов;
просп. Валерия Лобановского;
бульв.Чоколовскому;
ул. Вадима Гетьмана;
ул. Александра Довженко;
ул. Елены Телиги;
просп. Степана Бандеры;
по Московском мосту;
просп. Генерала Ватутина.
Отмечается, что это позволит увеличить велосипедную инфраструктуру Киева на 45 километров.
На данный момент в Киеве оборудовано 58 км велодорожек. Еще на 12 км было разрешено движение на велосипеде на полосе общественного транспорта.
https://kyiv.comments.ua/news/2018/04/10/095946.html
P.S. + ще раніше вже було по бул. Перова - вул. Будівельників - вул. Миру
Эксперимент планируют продолжить
В Киеве планируют продолжить практику совмещение движения общественного и велосипедного транспорта.
Об этом сообщают «Комментарии. Киев» со ссылкой на “Вечерний Киев”.
Сообщается, что велосипедистам разрешат ездить по выделенным полосам для общественного транспорта, которые расположены на улицах:
бульв. Дружбы Народов;
просп. Валерия Лобановского;
бульв.Чоколовскому;
ул. Вадима Гетьмана;
ул. Александра Довженко;
ул. Елены Телиги;
просп. Степана Бандеры;
по Московском мосту;
просп. Генерала Ватутина.
Отмечается, что это позволит увеличить велосипедную инфраструктуру Киева на 45 километров.
На данный момент в Киеве оборудовано 58 км велодорожек. Еще на 12 км было разрешено движение на велосипеде на полосе общественного транспорта.
https://kyiv.comments.ua/news/2018/04/10/095946.html
P.S. + ще раніше вже було по бул. Перова - вул. Будівельників - вул. Миру